Pískování, chromování a lakování
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Veteráni
-
« Re: Hranostaji
Rado, nemysli, že vás tam nesleduju. Jen prostě nemám nic, čím bych přispěl. Pořád se přes ty dutý hlavy na Dopravním inspektorátu nemůžu propracovat k té hajtře. V něděli mám zase slíbenou pomoc, ale nevypadá to moc dobře. Zatím teda sbírám teoretické poznatky, v práci dřu jako šroub (i když podle šéfa se flákám) a šetřím na byt. Takže asi tolik. Mimochodem - ten podzimní sraz MBX podle fotek vypadal fakt skvěle. -
« Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
Koukám, že jsem teda odpovídal mimo mísu :-))
Proč chceš zinkovat? Kvůli korozi? Jseš si jistý, že je to o tolik lepší, než to napatlat nějakým bordelem? Chceš s tím jezdit i v zimě?
Pískování: hlavní je, jak jsem se dočetl, pískovat to opravdu pískem a nepustit na to maníka s ocelovýma kuličkama. Po nich prý zůstávají důlky.
Plechy: Jde mi jen o blatníky a případně kapoty. Ostatní (prahy, podlaha, skelet) je (snad) stejný jako na Š100 a pro tu se ještě nové plechy dělají. O možnosti koupě plechů na burzách vím, ale taky vím, kolik za to chtějí (pro neznalé - chtějí za to stejně jako za nové pro Š100).
Ozdůbky: co takhle nějaký zdroj, co vyrábí lišty na MB apod.? Nechce se mi věřit, že to ještě nikdo nedělá, když je po tom taková sháňka.
Dáváš dohromady originální MB nebo to vylepšuješ (nápravy, motor, řízení, převodovka, interiér, ...)?
Jestli chceš větší pokec, tak adresa na mě je na mých stránkách. -
« Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
Díky Hranostaji, že se konečně ozval někdo k této diskuzi, mimochodem máš pěkné stránky o Š706RTO, taky je zbožňuju. S tím žárovým zinkováním je to trochu jednodušší než s namáčením (to jsem také zvažoval), jedná se totiž o celkem jednoduchou technologii, která spočívá v takové speciální pistoli napojené na kompresor, do které vede zinkový drát (ten je na celé záležitosti nejdražší), který je při akci rožhaven na vysokou teplotu díky které zinek přilne k plechu. To opískování a následné zinkování skeletu mi tam odhadli tak na 8.000,- Strach mám ale z toho pískování, aby to nezničili.
Jinak těch tisícovkářů skutečně (zatím) moc není, co koukám na různý fotky ze srazů, tak se daj ty pěkný spočítat na prstech. Plechy nový mám, ale zatím je syslím. -
« žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
Hele Karsho, ty jsi asi slušnej drak. S tím skeletem to asi bude trochu problém neb na takové velké kusy jsou zařízený jen málokde (většinou mají vany nebo válce tak do rozměrů 1-2 metry. Zkus galvanovnu v Kopřivnici (Tatra) - jsou i na webu, našel jsem je přes Seznam. Mají vanu asi 5m dlouhou (už si to přesně nepamatuju). Kdybys našel něco jiného, tak se sem ozvi, taky chci (výhledově) udělat jedno eMBéčko. Jestli máš nějakou www o své káře, tak to sem pošli. Moc pěkně udělaných MB se nevidí (sám vím tak o 10).
A jestli víš o nových plechách na MB, tak se ozvi na 100%!
P.S. Netuším, jestli se to žárování vůbec vyplatí. Musí to být ukrutně drahý. -
« ALU 13'' disky
ZdraVWím Vás všechny, měl bych nějaké dotazy, sice nepatřící do této diskuze, ale snad mi někdo odpoví. Nedávno jsem koupil starší automobil s elektronovými disky, ale předchozí majitel s nimi jezdil asi i v zimě nebo je neudržoval, zkrátka jsou špinavé, tato černá špína nejde ničím umýt (zkoušel jsem různé saponáty a nic). Mohl by mi někdo poradit, jak vrátit diskům původní vzhled? Existuje na to vůbec nějaký přípravek? Co takhle nějaká brusná pasta a hadr + hodiny práce? Nebo je zkusit nechat opískovat (nevím jestli to se to vůbec dá dělat na hliníku, na plechových discích ano)? Kolik stojí renovace hliníkových kol? A ještě bych měl jeden malý dotaz, zajímalo by mě, zda je možné přepsat automobil na osobu mladší 18-ti let? Předem Vám děkuji za odpověd(i)! -
« Re: pískování v Praze
Zdravím příznivce veteránů. Moc mě zajímá to opískování skeletu eRka. Jak to dopadlo? Chtěl bych udělat to samé s mou Š 1000MB, r.v. 1964, mám ji rozebranou komplet na skelet, už mi chybí vyndat jen palubka a poslední zbytky elektroinstalace a rád bych s tím vyrazil někam na 1) opískování, 2) drobné povaření a 3) žárové zinkování. Nechal jsem si tímto stylem udělat na zkoušku bednu různých sundaných plechů, držáků, atd. v agrobazaru Hradešín. Všechno v pohodě, až na tenčí plechy, které se jim podařilo slušně zohybat. Mám tedy strach jim tam nechat celý skelet, aby ho nezničili. Máte tady v Praze s tím nějakou zkušenost? Na to telefonní číslo jsem se nedovolal a nikdo o nich v areálu plynáren neví. Předem díky. -
« Re: Opískovaný kola
KOMAXIT, je to písková barva, která se v peci vypálí. Vydrží hrozně moc proti oděru a ředidlo to vůbec neporuší. Vlastně se ani nic jiného na kola nepoužívá.Cena je různá, nejlepší je když máš někoho známýho, co to dělá, ale já bych počítal tak 500,-/disk. Sám mám několok věcí takhle dělaných i kola na motorku a nemá to chybu.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!