vzduchovy filtr
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Re: Sportovní filtry
Marží se rozumí obvykle hrubý zisk posledního článku, tedy prodávajícího, dealera, když to nakoupí od distributora, dovozce za 2000, a prodá to za 3000, jeho marže je 1000 Kč. 30% je u většiny věcí obvyklá marže (hudební nosiče, oblečení apod...) -
« SPORTOVNÍ FILTRY
Tak jsem zjišťoval ceny sportovních K&N filtrů pro Oktávie u dovozce (Riegger) a ceny (koncové, maloobchodní, s DPH) se mají takto a údajně již dlouho beze změn:
kód: 57-0244 1.8 TURBO,KIT .. 2797,-
kód: 33-2128 1.8 TURBO,VLOŽKA 2161,-
kód: 33-2128 1.9 TDI,VLOŽKA . 2161,-
kód: 57-0222 1.9 TDI,KIT .... 4508,-
Za kolik jste nakoupili sportovní filtr K&N u svého tunera? Podle toho, že tu někdo nabízel 1.8 TURBO KIT za vyšší cenu než obvyklou prodejní soudím, že se někde prodávají ty filtry se 100% marží :-))
A co si myslíte, záleží na tom, zda jde o K&D (King Dragon), K&N nebo J&R filtr, nebo je to všechno naprosto stejné? Nejdražší jsou asi bez diskuse K&N filtry. -
« to ambit
1. KN kit má umět až +8% výkonu, KN do boxu +4% výkonu.
2. V Oktávii to vypadá tak jako u Hufa (http:// mujweb.cz/www/hufnagl /motorraum/motorraum.html ) Bez mezer.
3. Riziko? No, asi když jej po vyčištění někdo přeolejuje, může zničit snímač hmoty vzduchu. To je asi zásadní a jedinné riziko.
4. Ano, dělá se to do Octávie. Však to co má Huf, je z Octávie.
5. Do 1.8T 3.936,-s DPH, montáž cca 1/2hod.
6. Hadice, vzduch? Zepředu před chladičem, náporem.
7. Nová 1.8T má proměnné sání (2 přednastavené délky).
8. Kit je vždy hlučnější, ovšem vymyslel jsem zlepšovák při montáži, eleiminující pazvuky na 30%. -
"-- skrytý --" 24.05.02 19:54
« KN kit....
uz jsem se ptal jinde, ale zatim zadna odpoved.. u 1.8T sem si filtr /kit/ poridil taky a musim rict ze rezonance co se po instalaci objevila /kdyz uberu plyn/ je celkem vyrazna, jinak receno HNUSNA... prozatim je kit out dokud mi nekdo neporadi jak rezonanci opdstranit...jinak hlucnost nijak vyraznejs nevzrostla..!!co presne to s vykonem dela zatim nemuzu posoudit, protoze po instalaci sem mel problemy s cidlem teploty /hustoty?/ vzduchu coz potvrdilo i VAG...az ho tam vratim uvidim jestli byl problem ve filtru... tu ATX: neda se stou rezonanci neco udelat?? dikes a cuzz -
« Re: KN a křemičitý prach
Díky za odezvu, někoho s 1,8 + tenhle K&N výmysl, o kterém prodejci prohlašují jak je to neškodné jsem dosud nenašel. Čekám, že pan Naď odpoví, chtěl jsem to u něj pořídit.
Fotky 1.8T s "hřibem" bych uvítal, stejně jako zkušenosti majitele stejného motoru (protože to je v záruce a moc vrtat do toho nechci a ten motor na volnoběch a v nízkých ot. není vůbec slyšet a nerad bych, aby se to zhoršilo).
U té Fabie 1.4 74kW to jezdí bez krytu motoru nebo se tam po vyfocení kryt opět namotroval?
"... ja mam ted normalni filtr v tom plastovym boxu" - to jako že si to raději vrátil zpět do původního stavu? -
« Re: KN a křemičitý prach
primej kit (rozumej ten hribek co tam uvidis) je hooodne poznat hlavne ve vysokych otackach... v nizkych aspon u me to hodne rezonovalo takze hluk byl docela vysoky...
U me fabky je original filtr v tom plastovym boxu na motoru, takze ten hribek byl danej hned nad skrtici klapku... jinak oktavka ma box kterej se odstrani a bude to vypadat nejak takhle [odkaz]
ovsem doporucoval bych najit nekoho kdo to v tom 1.8T uz ma a na zkusenosti , instalaci atd...
ja mam ted normalni filtr v tom plastovym boxu a neni to takovej val jako primy sani.... -
« Re: KN a křemičitý prach
KN kit je teda bez rizika? Když tomu rozumíte, jak se projeví implantace KN kitu do 1.8T, hluk (a v jakých ot.), výkon (+kolik PS a měřitelných na brzdě?) apod? Alespoň některá rizika napište (mimo nutností praní po 1OTKM).
Jde někde vidět, jak toto vypadá v Oktávce? Našel jsem jen Fabii www.geocities.com/smarty_cz/auto/kn/ - uvítal bych foto Oktávky. Pokud to umíte (dělá se do tohoto auta), napište prosím cenu a celkový čas. Odkud prosím bere ta hadice vzduch, teplý za chladičem nebo před?
Ještě mě napadá,má tato Oktávka proměnné sání nebo stabilní průřez? -
« Re: KN a křemičitý prach
1. Však si to tam někde dohledej, že KN do boxu mají schválení jako orig. ND. Tak stejně u každého filtru je to psáno. Z toho plyne, že těžko by toto splňoval filtr, který by nesplňoval základní funkci filtru, a to filtrovatelnost. Předpokládějme, že ty výrobky musí projít nějakou zkouškou či homologací.
2. Já mám filtr do boxu. Kitový se na moje auto nedělá a ani bych jej u auta s velkým km průběhem nechtěl kvůli kratším intervalům čištění. -
« Re: KN a křemičitý prach
Mají schválení od VW? Takže do boxu ano, a ATXi ty nemáš filtr-kit pro vyšší výkon (který doporu
uješ zákazníkom)? Na knfilters.com bude napsáno, že jsou nejlepší, ano, na propustnost vzduchu bavlnné filtry jsou, ale o prachopropustnosti nic a kYemík už vobec ne. -
« Re: KN a křemičitý prach
Co je to za blbost s křemičitým prachem? Všechny KN do orig. filtračního boxu mají schválení pro provoz v nových autech jako orig. ND. (podívej se na www.knfilters.com). Jinak já najel na svých autech s KN cca 350tkm. Několikrát jsem kontroloval sací trakt a jeden motor dokonce celý, a žádné stopy po propuštění prachu či opotřebení motoru jsem nenašel. -
« Re: KN a křemičitý prach
To jsem položil (i) já tento dotaz, ale nikdo neodpovdl, navíc se vyskytují histerické odezvy na mé prý šeouravé a tedy nepohodlné dotazy. Dealer (který by mohl provést mYení) Vám to neYekne (škodí to obchodu) a uživatel nemá možnosti to promYovat. V originálním ŠKODA originální filtry letáku je varování (ale spíše o netsnostech dosedacích ploch, hlu
nosti apod).
1,6MPI motor se používá ve Felicii, i v Octavii? Pak pro
podle tohoto letáku v Octávii není pYedepsána výmna paliv. filtru a ve Felicii ano? -
"-- skrytý --" 14.05.02 09:10
« KN a křemičitý prach
V některém z témat (nepamatuji si přesně, ve kterém, a zpětně se mi to nechce hledat) někdo položil dotaz na specifickou účinnost vzduchového filtru KN, resp. na jeho údajně omezenou schopnost zachycovat jemný křemičitý prach. Vzhledem k následnému vývoji diskuse však tento dotaz nějak "zapadl" a nikdo na něj nereagoval. Navštívil jsem sice internetovou stránku výrobce, ale kromě celkového hodnocení účinnosti KN filtrů jsem se ohledně křemičitého prachu nic nedozvěděl. Jde mi o to, že při pohledu skrz filtr proti světlu jsou v bavlněné vrstvě doslova díry (samozřejmě, že velmi jemné), u nichž si nejsem jist, zda nepropouští právě onen křemičitý prach. Filtr mám téměř nový, proto nevylučuji, že používáním se tyto díry "zanesou" a nebezpečí průchodu extrémně malých pevných částic tak pomine. Víte o tom někdo něco bližšího? -
« Pylový filtr - uhlíkový proti smogu.
už to tu bylo, ale nevím kde, jak narvat do OKTÁVKY uhlíkový filtr ventilace? Ve feld jsem ml uhlíkový asi za 200 K
, do Fabie už prý je, ale do Octávky nejde napasovat a chgtli za nj asi 1100 K
a technik ho tam rval jak mohl ale nenarval, byl vyšší o asi 3mm. To to fakt nikdo za 7 let Octavie na trhu neudlal? Jsou njaké nezna
kové? -
« prodam KN filtr
prodám sportovní filtr K&N v kitu! pro Š. Octavia, VW Golf IV.... - motor 1.8T - nevhodnej dárek - koupeno 23.4.2002 v Praze - nyní cena 3000Kč , kdo má zájem ať se prosím ozve na tel.č. 0732/848417 nebo na mejl 43.21@seznam.cz - určitě se dohodneme, třeba formou dobírky !!
Jen tak mimochodem z čeho se ty filtry skládají a jaké asi budou ceny surovin?