vzduchovy filtr

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning


  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.2001  14:33

    Jaký?K motoru nebo do interiéru?

    K motoru nebo do interiéru?
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.01.2001  19:32

    Vzduchovy filtr KN nebo JR ?

    Zajimalo by mne, zda ma nekdo zkusenosti se vzduchovymi filtry od firem KN a JR. Rad bych si koupil na normalni osobni renault 19(tedy bez tunningovych uprav) vzduchovy filtr, ktery by vydrzel dele a eventualne pridal nakyho kone. Nevim ale ktery z nich koupit, podle prodejce mezi nimi neni rozdil, pouze v cene. Diky Vasek
    • 00 Reagovat !

      foto

      09.01.2001  21:04

      « Re: Vzduchovy filtr KN nebo JR ?

      Nieco najdes na [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto

        13.01.2001  19:37

        « Re: Vzduchovy filtr KN nebo JR ?

        Hm me to nechce najit ani adresu
        www.tuning.cz
        Strasne dlouho to ceka a pak prd z toho
        Je to spravna adresa ?
        • 00 Reagovat !

          foto

          16.01.2001  20:36

          « Re: Vzduchovy filtr KN nebo JR ?

          Adresa je [odkaz] rubrika Zakulisi techniky /archiv rubriky/ boli robene akesi testy s filtrami /obyčajný, KN, ../
      • 00 Reagovat !

        foto

        16.05.2001  22:59

        « Re: Vzduchovy filtr KN nebo JR ?

        na mojí Vectře B 2.5 V6 jsem vyzkoušel oba tyto kůželovité filtry ....... subjektivně ve výkonu lepší tah od nižších otáček a parádní zvuk .... osobně bych nepoznal jestli je tam KN nebo JR .... jo a cena v Polsku .... JR 260 zlotych a KN kupodivu 254 zlote ..... tj. cca 2400 Kč ....
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.01.2001  23:26

    Bez nadpisu

    Co jsem viděl testy tak KN je nejlepší.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.2001  14:56

    filtr

    Jsou oba identické .Pracují na stejném principu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      11.01.2001  00:00

      « Re: filtr

      Pracovať na rovnakom princípe neznamená pracovať identicky...
      Nemôžem porovnávať, lebo jazdím iba s KN, ale nárast výkonu len výmenou filtra je tak malý, že Ti to môže byť z tohto hľadiska jedno, ktorý z nich si vyberieš. Ja som pocítil výmenou filtra najmä zníženie hluku motora, jeho väčšiu plynulosť a mierne zníženie spotreby.
      • 00 Reagovat !

        foto

        13.01.2001  19:33

        « Re: filtr

        Me tvrdili v krame co maj JR, ze S KN jsou problemy s dodavkama, ze ho uz neberou, ze JR je uplne stejnej jako KN ale je podstatne levnejsi.
        Takze nevim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.01.2001  14:17

    Dotaz

    Máte někdo zkušenosti s filtrem interiéru do Felicie? Ctěl bych koupit na adrese www.martinek-auto.cz, mají ho tam pro Favorita a je prý i pro Felicii ale zdá se mi moc levný 69,9 Kč originál stojí většinou kolem 300 Kč. Cenově je to dost rozdíl. Jsou ještě jiné varianty? Máte někdo zkušenosti z praxe s něčím podobným? Dík.
    • 00 Reagovat !

      foto

      15.01.2001  22:51

      « Re: Dotaz

      Koupil jsem si filtr v Autopotrebach , filtr presne pasuje pod mrizku sani vzduchu do vetraku. Ja osobne jsem zadny rozdil nepocitil, ale po dvou dnech a potom po tydnu a mesici jsem se podival jak ten filtr vypada a je uplne cerny (tedy jeho bila cast( filtr je dvou dilny, bily a cerny)).Takze urcite neco zachyti a za ty penize to podle mne stoji.
    • 00 Reagovat !

      foto

      16.01.2001  09:57

      « Re: Dotaz

      jde o to, ze ten levny filtr je pouze tkanina, takze se ti tam napr v zime drzi vlhkost a hrozne se ti mlzi okna, ten drazsi obsahuje zivocisne uhli, a pusobi to jako plynova maska - necuchas smrady od avii a studenejch benzinaku bez katalizatoru.
      • 00 Reagovat !

        foto

        16.01.2001  20:13

        « Re: Dotaz

        To mi připomělo. Vždycky jsem si myslel, že čmelákem pod oko člověk v autě dostat nemůže. První Favorit mne převědčil, že to není pravda. Dokonce zapadat listím nebo být v zimě zasněžen nebyl problém. A tak jsem byl k používání nejprve sítěk a posléze filtrů donucen.
        Mám takovéhle zkušenosti. Síťka chytí jenom velký bordel dá se použít i punčocha, dobře vypadal takový vatovaný filtr ale jen do doby než zapršelo nebo navlhnul s tím se mlžilo to okno. Vyzkošel jsem jich několik a vždy tento problém. Dobrý byl takový tlustý vypadal jak pěna byl docela drahý dal se prát, ale kdo to bude dělat vypadá a smrdí to nevábě. Nakonec používám slabší černé někdy je u toho i bílá tkanina to podle výrobce a vždy od 50 do 100 Kč. Jednoduše ho vyhodím. Vodu to nedrží smradíky a další věci to chytá taky, je v tom uhlík. Ta bílá tkanina chytá snad ještě něco navíc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.2001  08:24

    Páni filtr vzduchu do interiéru....

    Jé lidi, to jste mi pěkně pomohli, mne nenapadlo, že to existuje (o: A přitom denně umírám z toho smradu škodovek (bez urážky), Avií a podobnejch (nevím teda co říkaj Ti za mnou). Kam se ten filtr dá narvat v Golfu III? A co nějakej protialergickej filtr? Já se totiž, hlavně po ránu, asi ukejchám. Nějakej odkaz, kde takový věci jsou vysvětlený? Nějaký nástrahy při výběru filtru?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.05.2001  08:33

      « Re: Páni filtr vzduchu do interiéru....

      Golf - posledny model. Kamosovi ho menili a je tam tak sproste vymyslene, dava sa tam nieco od motor. priestoru a rado sa to lame. Vysledok bol, ze stal v kopci a prsalo, takze mu natieklo cez spominanu chybicku 5cm vody do interieru. Bezny filter cisti ciastocne prach a ine blbosti, na zapach potrebujes filter s uhlikom, ktory ma castejsi interval vymeny.
      • 00 Reagovat !

        foto

        17.05.2001  08:46

        « Re: Páni filtr vzduchu do interiéru....

        No muj Golf ma do posledniho modelu daleko je to rv 92. Kouknu do dokumentace, jestli se tam neco takovy nekam rve.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.03.2002  23:32

    Vzduchové filte

    Sú pro zábavu! Do interiéru stojí 30Kč! Alespň v Brne také boly!
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.2002  03:26

    P(r)achový filtr do ventilace do Škodovek

    Tak u Felicie bylo jasné, kam se ten uhlíkový filtr instaluje, u Fabie nevím a v Autopotřebách mi donesli filtr do sání a jiný neznali a kam se to dává do Octavie? Kde se to dá koupit? Ty smrady po městě se nedají dýchat a záklopka ventilace u Octavie je nějaká pomalá (elektrická), než se zaklopí, tak je v autě smrad...
    • 00 Reagovat !

      foto

      10.04.2002  13:15

      « Re: P(r)achový filtr do ventilace do Škodovek

      S tema el. zaklopkama mas pravdu. Ale mam takovy
      dojem, ze je asi jedno v kterym aute je. Ja mam
      taky elektrickou (nenam skodku), a uz dlouho uvazuju jestli ten motor nevyrvu a nedam si tam rucni pohon.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.2002  15:29

    Jaky pachovy filtr?

    Jsem uvazoval o tom, ze koupim takovou tu tkaninu/filtr,
    co se dava do digestori a ustrihnu si ho na miru.
    Je to pouztelne? Nebo co se "normalne" pouziva?
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.04.2002  15:14

    prodam KN filtr

    prodám sportovní filtr K&N v kitu! pro Š. Octavia, VW Golf IV.... - motor 1.8T - nevhodnej dárek - koupeno 23.4.2002 v Praze - nyní cena 3000Kč , kdo má zájem ať se prosím ozve na tel.č. 0732/848417 nebo na mejl 43.21@seznam.cz - určitě se dohodneme, třeba formou dobírky !!
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.2002  20:02

    Pylový filtr - uhlíkový proti smogu.

    už to tu bylo, ale nevím kde, jak narvat do OKTÁVKY uhlíkový filtr ventilace? Ve feld jsem ml uhlíkový asi za 200 K
    , do Fabie už prý je, ale do Octávky nejde napasovat a chgtli za nj asi 1100 K
    a technik ho tam rval jak mohl ale nenarval, byl vyšší o asi 3mm. To to fakt nikdo za 7 let Octavie na trhu neudlal? Jsou njaké nezna
    kové?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.2002  09:10

    KN a křemičitý prach

    V některém z témat (nepamatuji si přesně, ve kterém, a zpětně se mi to nechce hledat) někdo položil dotaz na specifickou účinnost vzduchového filtru KN, resp. na jeho údajně omezenou schopnost zachycovat jemný křemičitý prach. Vzhledem k následnému vývoji diskuse však tento dotaz nějak "zapadl" a nikdo na něj nereagoval. Navštívil jsem sice internetovou stránku výrobce, ale kromě celkového hodnocení účinnosti KN filtrů jsem se ohledně křemičitého prachu nic nedozvěděl. Jde mi o to, že při pohledu skrz filtr proti světlu jsou v bavlněné vrstvě doslova díry (samozřejmě, že velmi jemné), u nichž si nejsem jist, zda nepropouští právě onen křemičitý prach. Filtr mám téměř nový, proto nevylučuji, že používáním se tyto díry "zanesou" a nebezpečí průchodu extrémně malých pevných částic tak pomine. Víte o tom někdo něco bližšího?
    • 00 Reagovat !

      foto

      16.05.2002  11:23

      « Re: KN a křemičitý prach

      To jsem položil (i) já tento dotaz, ale nikdo neodpovdl, navíc se vyskytují histerické odezvy na mé prý šeouravé a tedy nepohodlné dotazy. Dealer (který by mohl provést mYení) Vám to neYekne (škodí to obchodu) a uživatel nemá možnosti to promYovat.

      V originálním ŠKODA originální filtry letáku je varování (ale spíše o netsnostech dosedacích ploch, hlu
      nosti apod).


      1,6MPI motor se používá ve Felicii, i v Octavii? Pak pro
      podle tohoto letáku v Octávii není pYedepsána výmna paliv. filtru a ve Felicii ano?

      • 00 Reagovat !

        foto

        16.05.2002  14:58

        « Re: KN a křemičitý prach

        Co je to za blbost s křemičitým prachem? Všechny KN do orig. filtračního boxu mají schválení pro provoz v nových autech jako orig. ND. (podívej se na www.knfilters.com). Jinak já najel na svých autech s KN cca 350tkm. Několikrát jsem kontroloval sací trakt a jeden motor dokonce celý, a žádné stopy po propuštění prachu či opotřebení motoru jsem nenašel.
        • 00 Reagovat !

          foto

          16.05.2002  16:06

          « Re: KN a křemičitý prach

          Mají schválení od VW? Takže do boxu ano, a ATXi ty nemáš filtr-kit pro vyšší výkon (který doporu
          uješ zákazníkom)? Na knfilters.com bude napsáno, že jsou nejlepší, ano, na propustnost vzduchu bavlnné filtry jsou, ale o prachopropustnosti nic a kYemík už vobec ne.
          • 00 Reagovat !

            foto

            16.05.2002  16:30

            « Re: KN a křemičitý prach

            1. Však si to tam někde dohledej, že KN do boxu mají schválení jako orig. ND. Tak stejně u každého filtru je to psáno. Z toho plyne, že těžko by toto splňoval filtr, který by nesplňoval základní funkci filtru, a to filtrovatelnost. Předpokládějme, že ty výrobky musí projít nějakou zkouškou či homologací.
            2. Já mám filtr do boxu. Kitový se na moje auto nedělá a ani bych jej u auta s velkým km průběhem nechtěl kvůli kratším intervalům čištění.
            • 00 Reagovat !

              foto

              21.05.2002  02:06

              « Re: KN a křemičitý prach

              KN kit je teda bez rizika? Když tomu rozumíte, jak se projeví implantace KN kitu do 1.8T, hluk (a v jakých ot.), výkon (+kolik PS a měřitelných na brzdě?) apod? Alespoň některá rizika napište (mimo nutností praní po 1OTKM).

              Jde někde vidět, jak toto vypadá v Oktávce? Našel jsem jen Fabii www.geocities.com/smarty_cz/auto/kn/ - uvítal bych foto Oktávky. Pokud to umíte (dělá se do tohoto auta), napište prosím cenu a celkový čas. Odkud prosím bere ta hadice vzduch, teplý za chladičem nebo před?

              Ještě mě napadá,má tato Oktávka proměnné sání nebo stabilní průřez?

              • 00 Reagovat !

                foto

                22.05.2002  15:36

                « Re: KN a křemičitý prach

                primej kit (rozumej ten hribek co tam uvidis) je hooodne poznat hlavne ve vysokych otackach... v nizkych aspon u me to hodne rezonovalo takze hluk byl docela vysoky...
                U me fabky je original filtr v tom plastovym boxu na motoru, takze ten hribek byl danej hned nad skrtici klapku... jinak oktavka ma box kterej se odstrani a bude to vypadat nejak takhle [odkaz]
                ovsem doporucoval bych najit nekoho kdo to v tom 1.8T uz ma a na zkusenosti , instalaci atd...
                ja mam ted normalni filtr v tom plastovym boxu a neni to takovej val jako primy sani....
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  22.05.2002  17:56

                  « Re: KN a křemičitý prach

                  Díky za odezvu, někoho s 1,8 + tenhle K&N výmysl, o kterém prodejci prohlašují jak je to neškodné jsem dosud nenašel. Čekám, že pan Naď odpoví, chtěl jsem to u něj pořídit.
                  Fotky 1.8T s "hřibem" bych uvítal, stejně jako zkušenosti majitele stejného motoru (protože to je v záruce a moc vrtat do toho nechci a ten motor na volnoběch a v nízkých ot. není vůbec slyšet a nerad bych, aby se to zhoršilo).


                  U té Fabie 1.4 74kW to jezdí bez krytu motoru nebo se tam po vyfocení kryt opět namotroval?

                  "... ja mam ted normalni filtr v tom plastovym boxu" - to jako že si to raději vrátil zpět do původního stavu?

                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    24.05.2002  09:50

                    « Re: KN a křemičitý prach

                    kryt se odendal.... ted je zpet a nemam PRIMY KIT ale mam normalni KN vlozku misto klasickyho papirovyho filtru......
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      24.05.2002  11:27

                      « Re: KN a křemičitý prach

                      Investici za cca 4000 Kč do kitu jsi tedy vyhodil oknem? Bylo to hlučné nebo to nejelo nebo to přisávalo teplý vzduch nebo?
              • 00 Reagovat !

                foto

                25.05.2002  20:56

                « to ambit

                1. KN kit má umět až +8% výkonu, KN do boxu +4% výkonu.
                2. V Oktávii to vypadá tak jako u Hufa (http:// mujweb.cz/www/hufnagl /motorraum/motorraum.html ) Bez mezer.
                3. Riziko? No, asi když jej po vyčištění někdo přeolejuje, může zničit snímač hmoty vzduchu. To je asi zásadní a jedinné riziko.
                4. Ano, dělá se to do Octávie. Však to co má Huf, je z Octávie.
                5. Do 1.8T 3.936,-s DPH, montáž cca 1/2hod.
                6. Hadice, vzduch? Zepředu před chladičem, náporem.
                7. Nová 1.8T má proměnné sání (2 přednastavené délky).
                8. Kit je vždy hlučnější, ovšem vymyslel jsem zlepšovák při montáži, eleiminující pazvuky na 30%.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.2002  19:54

    KN kit....

    uz jsem se ptal jinde, ale zatim zadna odpoved.. u 1.8T sem si filtr /kit/ poridil taky a musim rict ze rezonance co se po instalaci objevila /kdyz uberu plyn/ je celkem vyrazna, jinak receno HNUSNA... prozatim je kit out dokud mi nekdo neporadi jak rezonanci opdstranit...jinak hlucnost nijak vyraznejs nevzrostla..!!co presne to s vykonem dela zatim nemuzu posoudit, protoze po instalaci sem mel problemy s cidlem teploty /hustoty?/ vzduchu coz potvrdilo i VAG...az ho tam vratim uvidim jestli byl problem ve filtru... tu ATX: neda se stou rezonanci neco udelat?? dikes a cuzz
    • 00 Reagovat !

      foto

      25.05.2002  20:58

      « to k.o.k.s.

      Odpověď máš v mé rubrice.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.06.2002  15:41

    SPORTOVNÍ FILTRY

    Tak jsem zjišťoval ceny sportovních K&N filtrů pro Oktávie u dovozce (Riegger) a ceny (koncové, maloobchodní, s DPH) se mají takto a údajně již dlouho beze změn:


    kód: 57-0244 1.8 TURBO,KIT .. 2797,-

    kód: 33-2128 1.8 TURBO,VLOŽKA 2161,-

    kód: 33-2128 1.9 TDI,VLOŽKA . 2161,-

    kód: 57-0222 1.9 TDI,KIT .... 4508,-


    Za kolik jste nakoupili sportovní filtr K&N u svého tunera? Podle toho, že tu někdo nabízel 1.8 TURBO KIT za vyšší cenu než obvyklou prodejní soudím, že se někde prodávají ty filtry se 100% marží :-))


    A co si myslíte, záleží na tom, zda jde o K&D (King Dragon), K&N nebo J&R filtr, nebo je to všechno naprosto stejné? Nejdražší jsou asi bez diskuse K&N filtry.

  • 00 Reagovat !

    foto

    05.07.2002  09:12

    Sportovní filtry

    Tipl bych si že na nich je spíše marže přes 1000%.
    výrobí náklady se mohou pohybovat někdy kolem 100 Kč!
    • 00 Reagovat !

      foto

      06.07.2002  19:51

      « Re: Sportovní filtry

      Marží se rozumí obvykle hrubý zisk posledního článku, tedy prodávajícího, dealera, když to nakoupí od distributora, dovozce za 2000, a prodá to za 3000, jeho marže je 1000 Kč. 30% je u většiny věcí obvyklá marže (hudební nosiče, oblečení apod...)
      • 00 Reagovat !

        foto

        08.07.2002  01:10

        « Re: Sportovní filtry

        A kdo se tedy nejvíce pakuje výrobce? U něho jsou výrobní náklady cca 100 Kč prodá se ziskem 100% tj! za 200 Kč velkoobchod přirazí 100% tj 400 Kč maloobcho zase 100% a to jsme na 800 kč! Do 3200 Kč nam zbývjí ječtě dva články po 100% to je nenormální. Spíše bych řekl že se někdo pakuje a bývá to většinou jak už jsme si zvikli neseriozní zahraniční partner!
        Jen tak mimochodem z čeho se ty filtry skládají a jaké asi budou ceny surovin?
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.07.2002  01:33

    Textilní filty ano

    Ale do interiéru, je jich spousy sruhů za různé ceny vždy jen třeba zkoušet na klasické /Skodovky jsou nejlevnejší a zároveň asi i nejoptimálnější.
    Umi odchytat prachové částice ale i část s uhlíkovým filttren odvede své s zachyrí pacha a jedy, světlá část zachytí mastné čásricevýfuových plynů ktré znečušťuji předn sklo namodralým¨povlakem!
    zkuste www.martinek-auto.cz tam mají vše za hubičku!
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.07.2002  19:31

    Jaká látka je nejlepší

    co zkusit klasickou osvědčenou českou teplákovinu? :-)
    vypadá to skoro stejně!
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.07.2002  19:36

    Filtry KN a podobné

    Měl jsem možnost na svém voze něco přes týden zdarma testovat vzduchový filtr KN do boxu a musím říci, že jsem nepoznal jakýkoliv rozdíl, a to jsem tomu dával celkem dost.Závěrem chci říci že kvůli výkonu si ho určitě nepořídím a zůstanu u svých 204 koní, možná když bych ho zakoupil za cca 2500 Kč tak bych rozdíl pocítil jako většina lidí kteří si je zakoupili.
    • 00 Reagovat !

      foto

      10.07.2002  12:19

      « Re: Filtry KN a podobné

      možná by bylo dobré uvést, co je to za vozidlo a tak... Případně i fotku motoru. Ono kdyz se prida 10 koni k 204 konum (urcite zmerenym na brzde, ze?), tak si myslim, ze se to subjektivne neda poznat. Ten filtr byl urcite novy, ze?


      Kdzbz to bzlo placebo, tak to bz snad davno nekdo odhalil, ne?

  • 00 Reagovat !

    foto

    10.07.2002  15:42

    Vzduchové filtry

    Proč jsou ty filtry tak příšeně drahé?
    Zůstal jsem čumět když jste tu někdo psal že to stojí 2500 vždyť to je kus hadru!
    podkud si chcete ověřit jestli to vašemu motoru pomůže a neutrácet zbytečně je tu jednoduché řešení stčí když se kousek svezete bez vzduchového fitru strašpytlové mohou natáhnout přes vstup punčochu, a to by mělo být v každém případě lepší než ten hadrovej!
    Věřím, že nikdo ten rozdíl nepoznáte, možná v hluku!
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.07.2002  19:22

    Bez nadpisu

    Výkon je jen ten co uvádí výrobce u nového vozu, samozřejmě vzhledem ke stáří vozu již nějaký ty koni vymřeli.Filtr byl samozřejmě novej v orig. krabici přímo od automoto rieger.Pokud bych poznal i menší rozdíl v akceleraci nebo zmenšení Turbo efektu určitě bych do toho šel, ale bohužel nic takového jsem nezjistil.Není důvod si výmýšlet, kdyby to skutečně bylo znát tak za to těch 2500 dám, vzhledem k tomu že filtr je pratelný tak investice není až tak vysoká a časem se jistě vrátí. Samozřejmě největší nárůst výkonu pocíti majitelé vozu s motorem tak do 1,7 L, a to přímo v desítkách koní :-)))
    • 00 Reagovat !

      foto

      13.07.2002  01:55

      « Re:

      to xmen: :o)))))))) Tak to bejvá. Já jsem jich zamlada míval 218, teď nevím, ale KN filtr bude to poslední, co bych pořizoval. První budou dozajista kola/tlumiče/pružiny/lak/audio
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 24.07.2007  18:11

    K&N

    take setrim na K&N kit sani tak doufam ze neudelam chybu... zatim sem si poridil filtr od K&N a spokojenost tak doufam ze me sani nezklame
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.2009  16:13

    K&N filtr

    Zdravím Vás, ja jsem poridil pouze otevrený K&N válec a mám ho nainstalovaný prímo na klapce motoru, musim rict,že to co ted motor vyluzuje za zvuk je pro me krasna vec. Vyhoda oproti vyfuku je ta,mže pokud chcete tak ostatni ani nevi,že tam neco mate, pokud vsak date nohu na podlahu ozve se dunivý zvuk :))))

    Ted zvazuju koupi bud kitu opet od K&N nebo jsem nasel kit od Green nejaky Dynatwist a píšou u toho,že to ma vetsi napor vzduchu (samozrejme ze kit nestoji uz jen 4000 ale asi 6000)
    Pokud s tímto Greenem mate nekdo zkusenost napiste sem ji prosim.

    Jinak se pokusim ziskat o Green vice infa a samozrejme sem rad pripisu :-)

    Mejte se fajn

    P.S. zapomel jsem pripsat ze mam Fabii 1,4 16V 55Kw
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.2009  21:47

    Green filter

    Mam škodu felicii 1,3MPI 50Kw a kit sani od Greenu a udělany přivod vzduchu na mřižce vedle chladiče a iridiove švíčky.Mohu jen doporučit . Mnohem lepe jede z nizkych otaček a ma okamžitou reakci na sešlapnuti plynu a celkově ma vic sily.Zvuk velmi pěkny Daval jsem za něho 3500kč a svíčky 1900 a jsem spokojeny.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…