vzduchovy filtr
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
"-- skrytý --" 28.05.09 21:47
« Green filter
Mam škodu felicii 1,3MPI 50Kw a kit sani od Greenu a udělany přivod vzduchu na mřižce vedle chladiče a iridiove švíčky.Mohu jen doporučit . Mnohem lepe jede z nizkych otaček a ma okamžitou reakci na sešlapnuti plynu a celkově ma vic sily.Zvuk velmi pěkny Daval jsem za něho 3500kč a svíčky 1900 a jsem spokojeny. -
"-- skrytý --" 28.05.09 16:13
« K&N filtr
Zdravím Vás, ja jsem poridil pouze otevrený K&N válec a mám ho nainstalovaný prímo na klapce motoru, musim rict,že to co ted motor vyluzuje za zvuk je pro me krasna vec. Vyhoda oproti vyfuku je ta,mže pokud chcete tak ostatni ani nevi,že tam neco mate, pokud vsak date nohu na podlahu ozve se dunivý zvuk :))))
Ted zvazuju koupi bud kitu opet od K&N nebo jsem nasel kit od Green nejaky Dynatwist a píšou u toho,že to ma vetsi napor vzduchu (samozrejme ze kit nestoji uz jen 4000 ale asi 6000)
Pokud s tímto Greenem mate nekdo zkusenost napiste sem ji prosim.
Jinak se pokusim ziskat o Green vice infa a samozrejme sem rad pripisu :-)
Mejte se fajn
P.S. zapomel jsem pripsat ze mam Fabii 1,4 16V 55Kw -
« Bez nadpisu
Výkon je jen ten co uvádí výrobce u nového vozu, samozřejmě vzhledem ke stáří vozu již nějaký ty koni vymřeli.Filtr byl samozřejmě novej v orig. krabici přímo od automoto rieger.Pokud bych poznal i menší rozdíl v akceleraci nebo zmenšení Turbo efektu určitě bych do toho šel, ale bohužel nic takového jsem nezjistil.Není důvod si výmýšlet, kdyby to skutečně bylo znát tak za to těch 2500 dám, vzhledem k tomu že filtr je pratelný tak investice není až tak vysoká a časem se jistě vrátí. Samozřejmě největší nárůst výkonu pocíti majitelé vozu s motorem tak do 1,7 L, a to přímo v desítkách koní :-))) -
« Vzduchové filtry
Proč jsou ty filtry tak příšeně drahé?
Zůstal jsem čumět když jste tu někdo psal že to stojí 2500 vždyť to je kus hadru!
podkud si chcete ověřit jestli to vašemu motoru pomůže a neutrácet zbytečně je tu jednoduché řešení stčí když se kousek svezete bez vzduchového fitru strašpytlové mohou natáhnout přes vstup punčochu, a to by mělo být v každém případě lepší než ten hadrovej!
Věřím, že nikdo ten rozdíl nepoznáte, možná v hluku! -
« Re: Filtry KN a podobné
možná by bylo dobré uvést, co je to za vozidlo a tak... Případně i fotku motoru. Ono kdyz se prida 10 koni k 204 konum (urcite zmerenym na brzde, ze?), tak si myslim, ze se to subjektivne neda poznat. Ten filtr byl urcite novy, ze?
Kdzbz to bzlo placebo, tak to bz snad davno nekdo odhalil, ne? -
« Filtry KN a podobné
Měl jsem možnost na svém voze něco přes týden zdarma testovat vzduchový filtr KN do boxu a musím říci, že jsem nepoznal jakýkoliv rozdíl, a to jsem tomu dával celkem dost.Závěrem chci říci že kvůli výkonu si ho určitě nepořídím a zůstanu u svých 204 koní, možná když bych ho zakoupil za cca 2500 Kč tak bych rozdíl pocítil jako většina lidí kteří si je zakoupili. -
« Textilní filty ano
Ale do interiéru, je jich spousy sruhů za různé ceny vždy jen třeba zkoušet na klasické /Skodovky jsou nejlevnejší a zároveň asi i nejoptimálnější.
Umi odchytat prachové částice ale i část s uhlíkovým filttren odvede své s zachyrí pacha a jedy, světlá část zachytí mastné čásricevýfuových plynů ktré znečušťuji předn sklo namodralým¨povlakem!
zkuste www.martinek-auto.cz tam mají vše za hubičku!
-
« Re: Sportovní filtry
A kdo se tedy nejvíce pakuje výrobce? U něho jsou výrobní náklady cca 100 Kč prodá se ziskem 100% tj! za 200 Kč velkoobchod přirazí 100% tj 400 Kč maloobcho zase 100% a to jsme na 800 kč! Do 3200 Kč nam zbývjí ječtě dva články po 100% to je nenormální. Spíše bych řekl že se někdo pakuje a bývá to většinou jak už jsme si zvikli neseriozní zahraniční partner!
Jen tak mimochodem z čeho se ty filtry skládají a jaké asi budou ceny surovin?
-
« Re: Sportovní filtry
Marží se rozumí obvykle hrubý zisk posledního článku, tedy prodávajícího, dealera, když to nakoupí od distributora, dovozce za 2000, a prodá to za 3000, jeho marže je 1000 Kč. 30% je u většiny věcí obvyklá marže (hudební nosiče, oblečení apod...) -
« SPORTOVNÍ FILTRY
Tak jsem zjišťoval ceny sportovních K&N filtrů pro Oktávie u dovozce (Riegger) a ceny (koncové, maloobchodní, s DPH) se mají takto a údajně již dlouho beze změn:
kód: 57-0244 1.8 TURBO,KIT .. 2797,-
kód: 33-2128 1.8 TURBO,VLOŽKA 2161,-
kód: 33-2128 1.9 TDI,VLOŽKA . 2161,-
kód: 57-0222 1.9 TDI,KIT .... 4508,-
Za kolik jste nakoupili sportovní filtr K&N u svého tunera? Podle toho, že tu někdo nabízel 1.8 TURBO KIT za vyšší cenu než obvyklou prodejní soudím, že se někde prodávají ty filtry se 100% marží :-))
A co si myslíte, záleží na tom, zda jde o K&D (King Dragon), K&N nebo J&R filtr, nebo je to všechno naprosto stejné? Nejdražší jsou asi bez diskuse K&N filtry. -
« to ambit
1. KN kit má umět až +8% výkonu, KN do boxu +4% výkonu.
2. V Oktávii to vypadá tak jako u Hufa (http:// mujweb.cz/www/hufnagl /motorraum/motorraum.html ) Bez mezer.
3. Riziko? No, asi když jej po vyčištění někdo přeolejuje, může zničit snímač hmoty vzduchu. To je asi zásadní a jedinné riziko.
4. Ano, dělá se to do Octávie. Však to co má Huf, je z Octávie.
5. Do 1.8T 3.936,-s DPH, montáž cca 1/2hod.
6. Hadice, vzduch? Zepředu před chladičem, náporem.
7. Nová 1.8T má proměnné sání (2 přednastavené délky).
8. Kit je vždy hlučnější, ovšem vymyslel jsem zlepšovák při montáži, eleiminující pazvuky na 30%. -
"-- skrytý --" 24.05.02 19:54
« KN kit....
uz jsem se ptal jinde, ale zatim zadna odpoved.. u 1.8T sem si filtr /kit/ poridil taky a musim rict ze rezonance co se po instalaci objevila /kdyz uberu plyn/ je celkem vyrazna, jinak receno HNUSNA... prozatim je kit out dokud mi nekdo neporadi jak rezonanci opdstranit...jinak hlucnost nijak vyraznejs nevzrostla..!!co presne to s vykonem dela zatim nemuzu posoudit, protoze po instalaci sem mel problemy s cidlem teploty /hustoty?/ vzduchu coz potvrdilo i VAG...az ho tam vratim uvidim jestli byl problem ve filtru... tu ATX: neda se stou rezonanci neco udelat?? dikes a cuzz -
« Re: KN a křemičitý prach
Díky za odezvu, někoho s 1,8 + tenhle K&N výmysl, o kterém prodejci prohlašují jak je to neškodné jsem dosud nenašel. Čekám, že pan Naď odpoví, chtěl jsem to u něj pořídit.
Fotky 1.8T s "hřibem" bych uvítal, stejně jako zkušenosti majitele stejného motoru (protože to je v záruce a moc vrtat do toho nechci a ten motor na volnoběch a v nízkých ot. není vůbec slyšet a nerad bych, aby se to zhoršilo).
U té Fabie 1.4 74kW to jezdí bez krytu motoru nebo se tam po vyfocení kryt opět namotroval?
"... ja mam ted normalni filtr v tom plastovym boxu" - to jako že si to raději vrátil zpět do původního stavu?