Ford Fiesta Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 29.06.09 08:38
« Rozbité topení
Zdravím, máte někdo tkušenost s Fordem fiestou1.3 r.97 a rozbitém topení? Konkrétně jde o to že ať mám nastavenou teplotu topení v jakékoliv poloze tak topí na max takže jízda bez pootevřeného okénka je nemožná.Napadá mě jedině mrknout na lanko které ovládá klapku jenže zaboha nevim jak se dostat do palubovky bez rozebrání půlky auta ;-\ -
"-- skrytý --" 06.05.09 11:35
« Prodám Fiestu 1.8D
r.v. 1995 (model 96 kulatá), 3dv. naj. 130 tis., manuální převodovka, 1 x airbag, posilovač řízení, zadní stěrač, … dělená zadní sedadla, el. seřiditelné sedadlo řidiče, el. otevírání kufru, 4 opěrky hlav, rádio na CD + 4 repro (mám i originální rádio), nové brzdy, zadní tlumiče,letní + zimní pneu, spolehlivá, udržovaná a čistá, 3. maj., pov. ruč. 3000 Kč/rok. barva žlutý sršeň :-) Prostějov 777 816862 CENA 19000,Kč. Inzerát je na SAUTO nebo otomoto. -
superkutil 08.04.09 10:42
« Přetlak v nádrži
Ahoj, mám takový drobný problém. Mám přetlak v nádrži a je moc veliký a tak auto po zastavení smrdí. Jako by se neodsávaly výpary z nádrže. Prošel jsem všechny trubičky a vypadají, že jsou průchozí. Jak vlastně to odsávání nebo odvětrávání nádrže funguje? Kde by mohl být problém? Pod autem je nějaká krabička kam ústí všechny trubičky. Jedna jde z nádrže, druhá přes ventil do sání motoru. -
"-- skrytý --" 07.04.09 16:37
« Ford Fiesta IV (r.v.2004, 1.3 51kW) Topení...
Zdravím, mám takový malý problém. Autíčko mi stojí pod stromem - ořechem a na podzim min. roku, jak padalo listí, tak mi něco zapadlo až pod přístrojovku a pak nešlo moc dobře ovládat topení a tak jsem použil trošku větší sílu na ovladač a najednou někde v palubce to cvaklo a ozval se zvuk vyskakující pružiny a od té doby to pořád topí na max a nedá se to regulovat - zřejmě něco vyskočilo... Je možné to opravit svépomocí? Už jsem něco zkoušel - našel jsem čtyři šrouby, které drží střední panel - dva dole a další dva byly za dvířkami přihrádky, které jsem vyšrouboval, ale stále to dost drží - evidentně budou ještě nějaké šrouby na druhé straně - u volantu... Prosím vás, nevíte, jakým způsobem a jestli vůbec to mohu opravit sám - resp. se dostat pod ten kryt, nebo je raději rozumnější to nechat na profesionálech? Díky moc za rady. -
"-- skrytý --" 28.03.09 13:19
« Re: Ford Fiesta 1,4 TDCI - 2009
Ano,Grande Punto 1,25 je cenovo nižšia kategória, 1,3 JTD sa blíži k Fieste 1,4 TDCI. Karoséria veľmi pekná, interiér dtto, ale design Giugiaro asi nedomyslel detail spoja predného blatníka s prahom, kde Taliani na okúsaný plech blatníka dali samorezku a zastriekali to farbou/veľmi nepekný detail/, možno pre niekoho nepodstatné, ale mne sa to nepáčilo! -
superkutil 27.03.09 09:19
« Re: Ford Fiesta 1,4 TDCI - 2009
Nicco: mám 2 auta. Jedno firemní (teď Mondeo 2.2TDCI) a jedno soukromé (Fiesta 1.25). No a Fiestu chci vyměnit za něco novějšího. S Fiestou jezdí žena nebo já po městě nebo když žena potřebuje velké auto. Mám raději malé vozy, ale na dlouhé trasy a kvůli zboží musím mít velké auto.
Líbil by se mi víc Fusion, právě kvůli té průchodnosti v terénu, vyššímu posezu a většímu kufru. Ale bojím se větší lenosti a tvrdšího podvozku. Musím zkusit oba vozy v jeden den a porovnat. -
"-- skrytý --" 26.03.09 09:37
« Re: Ford Fiesta 1,4 TDCI - 2009
Fusion nepoznám, ale výška podvozku odpovedá asi Suzuki Ignis, ktorý občas jazdím a nie je stabilný - daň za krátky rázvor a výšku podvozku. Na tie naše polygóny bude asi lepší ako Fiesta, ale opakujem Fiesta sedí výborne. Ja by som sa asi rozhodol pre Fiestu, vyzerá aj lepšie a tie výtlky snáď čoskoro opravia.Pokiaľ budeš jazdiť aj do ľahších terénov /na ryby, do lesa/, doporučil by som Fusion, na cesty, diaľnice - Fiesta! -
superkutil 25.03.09 20:48
« Re: Ford Fiesta 1,4 TDCI - 2009
O Velorexu mi nemluv, kamarád ho měl s dvouválcem 600ccm. Myslím, že byl z Hondy a auto víc zrychlovalo jak brzdilo. >:D
Ale pokud by byla spotřeba 4-5 litrů při běžné jízdě, tak by se mi to líbilo. :-)
Ještě řeším zda Fiestu nebo Fusion. Fusion se mi líbí ale asi bude mít tvrdší podvozek a bude těžší. Ale ten vysoký posez mě láká. Ten přízemní výhled z Mondea mě netěší. Dnes stálo vedle sebe Mondeo a Focus a Focus vypadá vyšší a skoro stejně velký. 8-s -
"-- skrytý --" 25.03.09 20:12
« Re: Ford Fiesta 1,4 TDCI - 2009
OK. Ale upozorňujem, že aj s týmto autíčkom sa jazdí svižne, ten motor , myslím TDCI je fakt super. Tie proklamované kg, ktoré ušetril výrobca /40kg/na karosérii použitím vysokopevnostných plechov je cítiť. Na tú padesátku je najlepší Velorex, ha...ha! -
superkutil 25.03.09 14:08
« Re: Ford Fiesta 1,4 TDCI - 2009
juraj58: To odhlučnění malých vozů je bída. Prostě malý vůz = levný vůz a hlavně horší plasty, horší odhlučnění apod. Dej vědět, až něco najedeš. Stále se rozhoduju mezi 1.4 benzín a 1.4TDCI protože potebuju něco pomalejšího jak Mondeo. S Mondeem nejsem schopný dodržovat povolenou rychlost. Řeším to tempomatem, ale řidiči v Čechách neumí jezdit plynule a hlavně když dodržuju předpisy, tak se za mnou dělá kolona a pak mě předjíždí i přes plnou čáru nebo se mi lepí na zadek. :-) -
"-- skrytý --" 25.03.09 09:08
« Ford Fiesta 1,4 TDCI - 2009
Mám už prvé dojmy s Ford Fiesta 1,4 TDCI-2009. Po ubehnutí cca 120km aj napriek tomu ,že motor je surový, vytáčam ho max. do 3000 ot./min. je pružný, priem. spotreba 5,5l/100km. V kabíne je motor dosť počuť, nie je dobre odhlučnená kabína, pneu Michelin 195/50/15 sú dosť hlučné. Podvozok: Perfektný!!! -
WinDiesel 23.03.09 15:40
« Re: Re: Ford Fiesta 1,4 TDCI - 2009
Superkutil: TSI se kupuje jen proto, že už nikdo nechce 1,9 TDi a 2,0 TDi CR je příliš velký a 1,6 TDi ještě není k mání. Statistiky se rychle změní s příchodem 1,6 TDi který bude časem nahrazovat 2,0 TDi až do 103 kW. O spotřebu nemám obavy, bude se blížit tabulkovým hodnotám. -
"-- skrytý --" 23.03.09 12:15
« Re: Re: Ford Fiesta 1,4 TDCI - 2009
Jasně že je to o tom, co od auta čekáš. Taky proto je dobrý mít takovej trh, že si každej vybere.
Takovej detail: Koupil Almeru hatchback a ford fjůžn bych ještě nepovažoval za SUV, spíše za nafouklé malé auto. Plasty SUV nedělaji... Za SUV nepovažuju ani Octavii Scout. Spíš až ty tiguany, yeti, X3 apod.
Větší kufr fusion nenabídne (337 oproti 355 litrům Almery)... Vyšší posaz nepovažujeme za příliš důležitý, z Almery je taky vidět dobře. Fusion nám vlastně oproti Almeře nabídl akorát nadbytek místa nad hlavou, které ovšem nikdy v životě nebudeme moct využít... Další věc je citlivost na boční vítr - zde opět vítězí Almera. -
superkutil 23.03.09 11:48
« Re: Ford Fiesta 1,4 TDCI - 2009
Hooonza: No jasně, že je benzín proti dieselu tišší >:D , lépe odpružený ano (není to SUV jako je Fusion), stabilita také souvisí s výškou, bezporuchovost jsi zjištoval za jak dlouhý časový nebo kilometrový úsek? Myslím že porovnávat benzín sedan a diesel SUV je bezpředmětné, respektive jde o to, co od auta očekáváš. ;-)
Pokud chceš tišší auto, měkčí a lépe sedící, tak je jasné že vyhraje benzínový sedan oproti dieselovému SUV. Fusion ti naopak může nabídnout vyšší posaz, lepší výhled, nižší spotřebu a větší kufr.