Ford Fiesta Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Kde jste?
To snad neni pravda! Nerikam,ze me potesi cizi nestesti,ale ja se snad holce omluvim,ze jsem ji podezrival z nezrizenyho zrani.Podminky jezdeni mam priblizne stejne,takze to asi nebude zadna anomalie,konecne,uz jsem slysel i o Favech,ktery si v zime ve meste reknou kolem 10.Razantni pokles rucicky nadrze a placeni u pumpy sice radosti neprida,ale asi nebudu resit pul litru sem,nebo tam,hlavne,ze to v pohode jezdi.Je fakt,ze zaves neni zrovna nejlacinejsi a to je to asi bez montaze,na druhou stranu ho vzdycky muzes vymontovat a prodat zvlast.Navic se opravdu podstatnym zpusobem zvysi uzitnost.Kdybys stehoval neco vetsiho dal,tak investici muzes mit doma pomalu za jednu cestu.A kdyz uz to clovek ma,tak to docela vyuziva,nemusi uvazovat,jestli se vejde,nebo ne.Kdyby ten muj vozejk nebyl v dezolatnim stavu,tak bych mozna taky zvazil. -
« Re: Kde jste?
Pri velikosti nadrze a soucasne spotrebe najedu na plnou kolem 400 km, coz neni vubec moc. Je prevda, ze vic jak 2/3 najedu pojizdenim do prace a zpet a cestami za nakupem. Do prace to mam cca 6km, takze spotreba roste :-( Navic jsem nekde nacnul zadni pneu a bud pujde na opravu, nebo vymena, coz moc nepovzbudi. Ja radeji ani vydaje nepocitam, jen tak matne tusim a to mi bohate staci. Doufam, ze se mi zavady take vyhnou a to co nejdele. Hur muze byt vzdy, ale lepe take :-) Pod stromecek holka nic nedostane, budeme delat, jako ze zadne svatky nejsou /mozna dostane benzin, kdyz nebude zlobit :-) / Zjistoval jsem tazne zrizeni a i s elektrikou je za 4 - 5 tisic v Kelly, takze bude velke rozmysleni. -
« Re: Kde jste?
O spotrebe vubec nemluv,tesil jsem se jak bude 16V cile a usporne,vylozeny lenoch to sice neni,ale kdybych mel moderni 2L,tak jsem na trom se spotrewbou skoro stejne.Tak jsem rezignoval,chodim min do hospody a muzu vic jezdit.Je to jen otazka priorit,asi jako s mlhovkama.Dal jsem si k vanocum baterku a pokud se nestane nic moradneho,tak nekolik mesicu na auto ani nesahnu,vynahradim to sobe i jemu v lete,to nebude tyden,abych se do neceho nestrachal.Termostat za tyhle penize mi pripada snesitelny,u Fordu kupuju jen dily,u ktrych si nejsem uplne jisty kvalitou druhovyroby,nebo je nikdo nedela.A takovych neni zase tolik.Kdyz tak pocitam vsechny vydaje,ktere me ke konci roku cekaji,nevzbuzuje to ve mne zrovna libe pocity,modlim se,aby kocka vydrzela bez vazne zavady.Ale mohlo by byt hur. -
« Re: Kde jste?
Zrejme ty mlhovky hodim za hlavu, jsou i dulezitejsi veci a za jedny original mlhovky mam vic jak 2 nadrze :-) O vikendu jsem na auto ani nesahl, jen jsem s nim najel 400km /ta spotreba mne opravdu netesi :-( /, jak si clovek zvykne a nizsi, tak se tezko zvyka na vyssi. Ona se mi spotreba Fordu zda vubec vysoka. Jen jsem se koukal na topeni, bojim se, ze mi termostat stejne moc nepomuze, schvalne jsem to nechal brblat na volnobeh a termostat sepnul cca v 55, uvidim, zjistim, kolik stoji u Forda novej a kdyz to bude snesitelne, tak jej vezmu jen tak a preventivne jej vymenim. Tak jsem si prave ted zavolal do Forda a za termostat chteji 464 Kc + 18 Kc tesneni /takze jeste zkusim Kelly a pripadne na nej kaslu/ :-) Takze v Kelly od 280 do 340 ale nevedi, ktery z nich tam pujde, tak to teprve rozmyslim. Asi bude nejlepsi a nejjednodusi prestat hledat zavady a chyby, jak clovek moc hleda, tak se pak nemusi stihat divit. Na vanoce asi pujdu do medveda /maji jej v akci za 399 - hneda plys :-) / Obavam se, ze mne podobne problemy v dohledne dobe necekaji. :-) -
« Re: Kde jste?
Na to rozhodovani o mlhovkach by asi bylo nejlepsi,zkusit se v ty mlze projet s autem,ktery je ma.Kdyz jsou namontovany aspon trosku,jak maji byt,tak se da rozdil posoudit.Je pravda,ze v pripade pouziti mlhovek "souteznich" parametru by byl vysledek asi presvedcivy,ale takovy by mi do rana zmizely a kdyz naqhodou ne,tak by je nekdo sejmul pri parkovani.S tim klepanim,zkus jeste vyloucit vsechny moznosti klepani v kufru,dekl nad kufrem,vule v zamcich sklopnych sedadel,proste vsechno od prednich sedadel dozadu i uvnitr.Od ty doby,co mi vibroval panel strechy a vypadalo to jak od PP tlumice,tak uz hledam i na nejnepravdepodobnejsich mistech.Vanoce jsou vzdycky narocny,utesuje me,ze i nasi moviti spoluobcane mohou mit financni problemy kdyz zvazuji jestli vrtulnik,nebo medveda.No nic,treba budeme mit nekdy podobny problemy. -
« Re: Kde jste?
:-))) To je presne muj pripad - garaz je nejvetsi mistnost v baraku, dalo by se tam zajet i s 2 autama /tedy malejma/. Vzdycky jsem si rikal, ze tam je mista az az, ale pak se to zacalo zaplnovat, az jsem dosel do situace, kdy je problem tam zajet s jednim autem. :-) Tak si to asi s tema mlhovkama jeste rozmyslim, kdyz se Ti nezdaji nic moc, bral jsem to tak, ze tady u nas je mlha tak 3mesice v roce. Ventily se maji podle moji chytre knihy serizovat po 30000, to dodrzuji. Ruceni na vozejk take platim, ale uz jsem vezl trebas novej nabytek, nebo koberec a vozejk by na to byl zlatej :-) Ona ta zahradka take neni spatna, ale vozejk je vozejk. :-) Zatim to hledani zdroje klepani nevzdavam, ale nejakej dilci uspech by mne potesil :-) Uvidim, zrejme se na to o vikendu jeste podivam, ale i u Forda rekli, ze to zadne vule nema a ze to tedy klepat nemuze, ovsem klepe to /vic by se mi zamlouvalo, kdyz by to klepat mohlo a neklepalo :-) /. Tlumice jsou tam Monroe "Senzatrať" menene asi na 65 000, ja se ji snazim nesidit, o to vic mne stve, kdyz zlobi. Ty Brisky jsem jeste nedal, ale zrejme do nich pujdu, zimaky zatim take jeste nejsou /jsou tu vanoce a tech penez bude potreba jinde :-( / Takze uvidim, jak to vse dopadne a asi bych nakoupil zimaky nekdy kolem 20.12 , kdy uz budu vedet, jak jsem dopadl s utracenim. Jeste zkusim premerit ten termostat a pokud bude otevirat brzy, tak at se tesi na vymenu, netopi to stale tak jak bych si predstavoval a zacina mi to stale vice vadit /v lete mi to moc nevadilo :-) /. Zatim to stale vypada na dialog :-) Mej se jak chces, diky za info, dam vedet, co noveho. J. -
« Re: Kde jste?
Je fakt,ze kazdy volny prostor se da ucelne necim zaplnit.Mam venku taky stodulku,ale kdyz bych tam mel neco delat na aute,tak bych musel pulku vystehovat,pouzivam ji proto jen v krajnich pripadech.Navic je to asi jako s autem,cim vetsi mam,tim vic veci vozim.Vlek sice mam,dokonce na nej porad platim ruceni,ale nejak se mi nechce kupovat zaves,zatim jsem vzdycky stehovani nejak vyresil.Koule by meli mit v Holesovicky trznici,cenu nevim,ale nejaky tisic to bude.Spis jsem uvazoval o hagusech,originaly jsou krasny a slusivy,jen asi ta cena.Mlhovky mam v serii a vazne uvazuju o jejich vymene za pridavna dalkova,pripada mi to praktictejsi,ucinnost beznych mlhovek i v minulych autech me moc nepresvedcila.TTen konektor vlevo za pricnou prepazkou mam taky,je volny a na mlhovky asi nebude.Konektor za levym svetlem by mel byt k zapojeni diagnostiky,aspon u mne.Kdybych mlhovky u Tebe daval,asi bych natahl komplet rozvod,schema je vetsinou u lamp a navic vim,kam jsem co dal,kdyby neco.Koukal jsem na rozkresleni 1,3,napinak tam je,neco jako mel Zigul,kluzny bazmek.O vymene retezu ani slovo,vule ventilu po 20tis.Kdybys mel starsi model tak by klepani mohlo byt dosedanim zavitu per na sebe nebo konstrukci horniho oka tlumice,na pero se daval kousek hadice,tlumice pak novejsi konstrukce.Takhle asi budes muset eliminovat jednu moznost po druhy a vysledek nejisty.No mej trpelivost.A dialogem treba nekoho nalakame. -
« Re: Kde jste?
On to zase takovej zazrak neni, mam v garazi malo mista - je tam michacka, vozejk, pultovej mrazak cirkule a spousta dalsich uzitecnejch veci - proste tam neni k hnuti :-( Takze vzdy nez zacnu neco delat na aute, tak je rovnani a komprese vsech veci do koutu apod. Zvedaky mam asi 4 /hydraulickou panenku a pak jeste nejake nuzky/ ale vetsinou vjizdim do garaze rovnou na prazce - da to 25cm vysky /ale chtelo by to alespon o 1m vice. Mam z Koppu take chytrou knihu /Fiesta+Ka od 96/ a tam o motoru 1.3 nic moc nepisou :-( Jen vim, ze to ma 44kW v 5000 a kroutak 105 od 2500. Posunul jsem i zamek u vika kufru /myslel jsem, ze to klepe tam, ale nic se nezmenilo. Nejvice to klepe pri couvani na nerovnostech /polni cesta/, pri jizde vpred je to celkem ticho, na dlazkach to neklepe, jen pri prejezdu vetsich nerovnosti. Jeste by mne zajimalo, zda je udelan rozvod el. pro predni mlhovky u vsech vybav - objevil jsem vlevo v predu za prednim celem nejakej nezapojenej konektor - vypada, ze se do nej pouze vlozi protikus, mlhovky bych celkem bral. A pokud mas nejake zkusenosti s montazi /cenou/ tazneho zarizeni, mame vozejk a 2 auta, ale ani jedno nema tazne :-) tak bych jej na Fiestu rad pridelal. S tema trvalejma otackama 5450 - to bych radeji trvale nezkousel. V patek vecer jsem ji chuderku "prohnal" z cernaku do MB a nechala si celou cestu libit 4200-4500ot a "pelasila" 150-160 tachometrovejch celou cestu /zamerne davam uvozovky, je to jen 1.3 a ty jsi zvyklej na vetsi rychlosti :-), tahle holka se nad 160tvari, ze se ji to ani trosku nelibi /vadeji mne tam spis otacky motoru, co se tyka podvozku, tak ten se ani nehne/. Jinak pohodlne a tiche cestovani se s ni da kolem 130 - 140, pak uz zacina byt hlucna - tedy nijak tragicky, Felda je slyset vice. Nejak se mi zda, ze se zdejsi diskuze premenila v dialog :-)) -
« Re: Kde jste?
Ty se mas,v tomhle pocasi je dobry kazdy kousek mista,kde neni zima a mokro.Asi zvedas normalnim heverem,ne? Nejlepsi je hydraul.jesterka pod zadni napravu a potom podlozit vzadu kastli a napravu vyvesit.Kdyz sundas kola,docela s tim jde venglat a zkouset,neni to zase tak tezky.Kdyz vezmu v uvahu,co se tam vzadu muze hybat,tak me fakt nenapada zadny vazny problem,vetsinou jsou to zradne blbosti,co klepou a drnci.Podle chytry knihy Kopp ma 1.3 do r. 96 max.vykon 44kW/5500,max ot. trvale 5450 a kratkodobe 5675.Predpokladam,ze parametry se i v dalsich letech u tehle motoru moc nemenily.Napinak by to melo mit,spis neco jako vymezovac vule,ale presne nevim,tenhle motor jsem jeste nerozebiral,ale kouknu,jestli v knize neco je.Posuzovat hladinu hluku je dost zradny,zvlast takhle na dalku,dobry by bylo srovnani stejnyho auta,ale OHV ma uz ve vinku diky tyckam a a vsem dalsim specialitam vetsi hluk nez OHC.I kdyz ani to neplati vzdycky.Na vymenu retezu taky kouknu. -
« Re: Kde jste?
Tak jsem se v nedeli venoval vozidlu, ale zadnej zdroj klepani jsem nenalezl :-( Chtelo by to do garaze velkej hever, ale mam nizkej strop :-(, takze nic nebude. Tak jsem alespon vyluxoval vnitrek - zlata garaz a jejich 15stupnu tepla a dolil ostrikovace. Letos jsem poprve presel z Glacidetu na Benadit??? nebo jak se jmenuje, Glacidet pachne uplne strasne. Chtel bych se zde zeptat...maximalni doporucene otacky motoru 1.3/44kW ??? a jestli nahodou nekdo nevi, zda ma tento motor napinaci kladku na rozvodovem retezu??? popripade, jak moc maji byt rozvody u techto motoru slyset /ventily mam serizeny, ale ten hluk se mi moc nelibi - zda ma vubec cenu menit rozvodovej retez - najeto cca 85 000 km. Za odpoved predem dekuji. -
« Re: Kde jste?
Budu muset byt holt opatrnejsi a jezdit s ohledem na pneu. Kalamitu nepotrebuji, bydlim 6km od mesta a silnicari tady vyjizdeji jen kdyz maji dobrou naladu a neni na ne moc spatne pocasi. Snehovou kalamitu stihaji vetsinou uklidit az kdyz pres poledne vyleze slunce a rozpusti to co je na silnici.Snih mi ani tolik nevadi, ale byvaji tu mlhy a namrzaji, kam se hrabe snih, takova ledova plocha, to je pojezdenicko - 2x sebou placnes, nez dojdes k autu, jeste, ze ma 4kola :-) Baterku mam puvodni a pokud bych menil, tak jen za VARTA 44AH SILVER kupuju ji ve velkoobchode za 1120 s DPH a dava proud jak bejk :-) Mame ji uz ve dvou autech a nemuzeme si ji vynachvalit - pritelkyne nastartovala rano po te, co nechala celou noc svitit parkovacky :-)))
Do nejakeho obuti pujdu, ale zrejme bude nejvice rozhodovat cena, Micheliny uz tam bohuzel nepudou :-( O vikendu se chci podivat na to klepani vzadu ... budu muset nejprve uklidit garaz, neni tam k hnuti a pak na to vlitnu. Dam vedet, co jsem zjistil. J. -
« Re: Kde jste?
Kdyz si vzpomenu,na cem se v zime jezdilo driv a dojelo se,tak novy letnaky muzou splnit ucel,kdyz nahodou nechytis kalamitu.Je ale fakt,ze na klouzani bylo driv daleko vic mista,v dnesnim provozu je to o hubu.S mytim se ted v zime taky moc nezatezuju,hlavne,ze uvnitr neni bordel.O antenu jsem uz prisel dvakrat,holt ji uz sundavam a uz rok mam stesti,ze nemam rozbity bocni okno.Taky dvakrat,doma uz mam nahradni okno z plechu,kdyby nahodou,tak bleskem namontuju a muzu jezdit,nez sezenu novy.A asi muzu mluvit o stesti,ze jsem pri tom nikoho nenacapal,sice nejsem moc agresivni,ale za tehle okolnosti mam obavy,ze bych se dostal do stretu se zakonem.Nerikam,ze bych netouzil po lepsim aute,ale asi bych nervove neunesl kazdy rano pocitat skody,kdyz musim parkovat venku.Holka dostane jeste novou baterku a klidne muzou prijit mrazy. -
« Re: Kde jste?
Na to uchyceni rezervy se mrknu, diky za tip. Zvazoval jsem nakup zimaku, ale vzhledem k tomu, ze jsem az do ted vydrzel stale jezdit na letnich i v zime, tak to vypada, ze vezmu spis nove letni. Potrebuji totiz investovat i do jinejch veci, nez je auto :-( Chci na to vzit letni 165/70 ... ty 155 jsou opravdu malo :-( ale vydreli 86t km a kdyby jeste neprisla zima, tak by klidne jeste 10t mohli na aute bejt, maji stale jeste neco kolem 3mm. Mam koupene retezy, kdyz jedeme na hory, ale jeste jsem je nikdy nenazouval /mam je 3rok/ vzdy jsem se radeji snazil, nez vylezat z vytopeneho auta :-) Myslel jsem, ze bych mohl do auta i neco malo investovat, ale rozmyslel jsem si to, uz mi je za tu dobu, co jej mam, 6x vykradli /povolil bych odstrel tehle smejdu/ bud znicili zamek, dvakrat okno, to ze mi z nej cas od casu zmizej poklice a ze i natena se nekomu hodi mne uz ani moc nezaskoci :-( Poklice kupuji stale orig Ford /vypadaji celkem obstojne, i kdyz za cenu jedne bych mel sadu v supermarketu/ sem tam mi to nekdo tukne na parkovisti, nebo se podepise klicem na dvere - drive jsem to resil, ted uz na to kaslu. V tomhle state je zavist obzvlast vyvinuta vlastnost. Takze nejake doplnky uz jsem davno vzdal. Naopak ted je holka cela spinava a nemyta, ale zatim si ji nikdo nevsima ... takze asi bude uvnitr cista, a z venku hnus. Mam ji hlavne na jezdeni do prace a to zatim spolehlive splnuje. Shanel jsem se po nejakejch informacich ohledne motoru a parametru, ale nikde nic. Chytrou knihu z KOOPu mam, ale neni toho tam moc a na netu jsou jen informace o novejch ... nebo jsem blbe hledal. J. -
« Re: Kde jste?
Zimaky jsem mel taky 155/70/13 na 4,5 rafcich,ale mel jsem tam 2,5 cm podlozky a bylo to snizeny,takze to zase nesedelo tak spatne.Je jasny,ze jako na letnich se s tim jezdit nedalo.Daval jsem tam tenhle rozmer spis proto,ze podle chytry knizky uz na vetsi nemuzes dat retezy.Ty jsem nakonec nekoupil a od lonska mam zimaky 185/60/14,jsou moc fajn,jen krapitek vetsi na to snizeni,zadek mi brnka o zasterky.Ale je to guma na gumu,kvuli tomu nebudu resit podvozek.Ale stejne je to desnej rozdil proti 195/45/15 letnim.Na pristi rok zvazuju 165/65/13,nebo 175/60/14,zalezi na tom,co sezenu.Brisky jsem zvazoval,ale na Zetec 1,6 16V je nedelaj,jinak bych je zkusil,nekdo je chvali,nekdo hani,asi zalezi na motoru,nekterymu pomuzou,nekterymu ne.Zadni blatnik taky zacina nad lemem v miste zdvojeni plechu,ale budu to resit,az se to zvetsi,ted jen obrousil a zapatlal.O spotrebe radsi nemluvim,je to potvurka mala prozrana,pri mym jezdeni hlavne po meste a poradne neprohratej si ted bez uzardeni rekne skoro o 10.Ale umi i neco pres 6,tak ze skaly zatim nepujde.Jo jeste k tomu klepani,i kdyz je rezerva pritazena na fest,jestli je kolo mensi,tak tam muze mit vuli a na nerovnostech poskakuje.Vypodkladal jsem to polystyrenem.Taky ulozeni potrubi vyfuku nemusi byt uplne uprostred a potom to muze klepat.Jinak si vubec nestezuju,diky tomu,ze si skoro vsechno delam sam a ze me to bavi tak drobny problemy docela rozchodim. -
« Re: Kde jste?
Ty jo, sice Fiestu jsem uz prodal, ale jeste pred necelym mesicem jsem mel 18D r.v. 93. A abych pravdu rekl, tak jsem s tim byl docela spokojenej. Ten diesel mel spotrebu tak kolem 5 porad (dalo se s tim ject i za 4.5), olej to skoro nezralo. Krome vymlacenych tlumicu to ale zadny jiny mouchy nemelo. Tedy urcite ne sterac nebo mlhovka.
Jinak s tim chlazenim, ten diesel byl chlazenej velice dobre. V lete ve vedrech zadny problemy (provereno v jizni Francii), naopak v zime mi prislo ze to krasne topilo. Ted mam Nissana Almeru a jsem ochotnej tvrdit, ze Fiesta byla vytopena mnohem prijemnejs a lip nez Almara.
Proste ackoli ji uz nemam, musim ji jen chvalit :-) (prece jenom to bylo moje 1. vlastni auto). -
« Re: Kde jste?
Copak na to obouvas za gumy? Ja mam koupenej nejakej patvar, jsou na tom obute 155/70 po novem roce tenkrat uz davali 165 :-( na ty 155 se mi zda to auto tezke a kdyz to do zatacky vjede rychleji :-) tak to vypada, ze jsou gumy prazdne a pekne to ujizdi bokem - je to jen o zvyk. Zvazuji vymenu svicek za Brisk GR14TXS, uvital bych nejake zkusenosti a poznatky, aby to nebylo horsi nez original. Mlhovce zlobi spinac v pristrojovce, ten vymenim - u Forda jej jen koupim. Nechaval jsem si pred 2lety menit u Forda zadni blatnik a uz mu kvete lem a objevuje se rez ve slicovani k ostatnim dilum /to sem byl po roce na nastriku dutim - pry aby to po te vymene nerezlo :-( /, takze na autorizovanej servis z vysoka..... . Zda se mi, ze ty termostaty nejak blbnou, maji otvirat daleko pozdeji nez otviraji :-( Jinak rucicka teplomeru ukazuje maximalne na N v napisu normal a to se musi hodne rozmyslet, ale cidlo teploty kvuli pristrojovce menit nehodlam :-( Pritelkyne jezdi 1.2 Peugeotem 106 jede to o dost lepe /vazi o 150kg mene/ a jezdi to za 6.5, na dovolenou jsme jeli za 5.8, o tom se mi u Fiesty muze ledatak zdat :-( Ta Fiesta je takova bytelnejsi, ale motor nic moc :-( V zadu nemam tuseni co klepe, kdyz se to zvedne, tak to zadne vule nema ... jednu dobu to klepalo i na rovne silnici, a po nekolika hledanich jsem objevil nad plechem vyfuku kus asfaltu, pekne tam poskakoval a drncel. Olej to zere tak 0.5l na 4000km, takze celkem ok. Velice dobre to sviti ma to H7 + H1 a pri dalkovejch sviti oboji. A asi pred 14dny jsem si udelal jeziska - trefil jsem ve 110srnku a ceka mne vymena predniho bltniku a asi oprava narazniku - praskl od svetla asi do poloviny vysky /sundam, vyztuzim ze vnitr hlinikovym paskem a prelaminuji... z vrchu pretmelim a striknu lakem/ uz se na to moc tesim :-( Na to topeni se chci take nejak podivat a neco s tim udelat, zacne to topit prakticky okamzite, ale brzy sepne termostat a opravdu horkej vzduch z toho jde az kdyz se to prohreje cele. Ja jsem s ni jinak spokojenej, ale postzovat si muzu :-))) -
« Re: Kde jste?
No slava,prece jen nekdo.Gumy uz mam prezute,k topeni mam dost vyhrady i kdyz termostat v poradku,privod vzduchu do vymeniku je dost uskrceny,bez podpory vetraku slabota.Dal jsem karton pred chladic,je to lepsi i kdyz casteji spina ventilator.Rozvodak by mel vydrzet a pri cenach servisu bych si opravdu moc rozmyslel jestli je to nutne.Je to asi jako Skodovky,stara ale osvedcena konstrukce s modernimi doplnky,16V je prima,ale tohle ma taky neco do sebe.Vzadu mi kdysi klepala pera,ale to by u novejsich delat nemelo.Nemohly by to byt tlumice?Zadni sterac mi prestal parkovat vubec,kde jsem vypnul tam skoncil,vymenil jsem odpor u motorku,asi za 10,-Kc.Mlhovku nepouzivas tak casto,stejne to asi bude nejaka blbinka,jen u Forda by z toho udelali malou generalku.Financne.Mam 1,6 a ve spotrebe uz jsem rezignoval,v zime ve meste kolem 10.Nemel bych poridit radsi 2L,vyslo by to skoro stejne?Dily shanim kde se da,neco orig.,kdyz je to podstatny pro funkci,jinak cokoliv.Ale cenove jeste prijatelne.Stejne ji mam rad,potvoru. -
« Re: Kde jste?
Je to tu celkem mrtve :-(
Bezproblemove auto asi neexistuje :-) Hagusy bych take bral... na zimu mne cekaji nove gumy :-( , zrejme vymena termostatu - velkej okruh to pusti uz v 50stupnich a zrejme vymena mechanizmu zamku u ridice. Auto r.v. 12/96 1.3 najeto cca 85t km. Vymenene brzdove kotouce, 2x desticky, ceka mne vymena rozvodoveho retezu /hlucny - i kdyz nevim, zda to ma cenu, zabal byt slyset uz po 30t/ zadni sterac obcas nezaparkuje, zlobi spinac mlhoveho svetla v pristrojovce, neco klepe pri prejezdu nerovnosti u zadnich kol. Jednou meneno tesneni pod hlavou /v zaruce/ do 4000otacek to tahne skvele a pak konec, relativne tiche, pohodlne auto, spotreba vzhledem k obsahu celkem velka cca 7-8.2l /100km opravy u Forda pekelne drahe, nahradni dily z druhovyroby nic moc. Na zimu pouze bezna kontrola.
Na to, kolik jezdi Fiest, tak to tu opravdu vubec nezije. :-(
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!