Ford Fiesta Club

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.12.01  10:58

    « Re: topeni

    Muzes si k tomu jeste pribrat hagusy,o tech uz uvazuju od lonska.Ale u Neumanna je maji asi za 2,5,mozna nakonec skoncim u skodovackejch z druhy ruky za min.A ten termostat mi fakt vrta v hlave uz delsi dobu,jen se mi do toho nechtelo,potreboval jsem ponouknout.Priklady tahnou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.12.01  10:51

    « Re: topeni

    hm zmerit mohu a to je asi tak vse co na co mam:-( snad bude next year so happy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.12.01  10:48

    « Re: topeni

    tak si zacinam pripadat jako prodejce termostatu :-) najednou budou vsichni menit :-) skoda, ze nemam u vyroce domluvene nejake rabaty :-) Pokud vam to topi a teplomer ukazuje co ma, tak bych to asi hodil za hlavu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  10:50

    « Re: topeni

    Hm tak to bych mel asi taky uvazovat onovem termostate? .. ale mne se nechce ani do toho loziska jit... nejak preziji do jara:-).. k tem svetlum no uvidim ne se ani ty dalkovky nejak extra nelibi.. nevimkdyz je snih je to superr ale jak je mokro vidim kulovy se to ztrati to svetlo...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  10:39

    « Re: topeni

    Nejvice mne mrzi, ze jsem koupil auto, na kterem jsem do dnesniho dne tratil cca 160 000 ,cekal jsem od toho daleko vice, ale zrejme ted uz pujdu jen do jeteho auta... tak 2-3 roky stare, at ted zase nekdo jinej trati skoro polovinu ceny. U tebe se delaji asi 3 druhy termostatu, jeden na naftu ... otvira kolem 75 a pak na benzin 83 a 88. Mne ten muj zmetek dela cca 25 stupnu rozdilu a to uz je na topeni znat. Prohlizel jsem si u Forda tu novou Fiestu a je to pekne, nicmene ten interier se mi zda u moji hezci, nejak mne nenadchly kruhove vyduchy vzduchu a kruh kolem radici paky... je to na muj vkus moc moderni, ale je to asi jen otazka zvyku. Jinak tazne od Forda 4133 + elektrika asi 700 /ceny s DPH/ hagusy kolem 4000.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  10:28

    « Re: topeni

    Ta hlucnost je asi fakt relativni,dulezity by melo byt,aby to jezdilo.I kdyz zhyckani jedinci by takovyho auta usedli jen s nejvetsim sebezaprenim.Dulezity je,zes nekupoval termostat zbytecne,tech 85 se mi nezda moc,kdyz vezmu v uvahu,ze se casem "unavi",pojede od 80 a to uz bude hodne znat.Vidim,ze bych mohl o vymene taky uvazovat.No,zatim pockam,v tomhle pocasi se mi nechce nic takovyho delat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  10:17

    « topeni

    Tak jsem v patek mel uspesny den. Zjistil jsem, ze muj znamej se zna s prejimacim technikem u Forda, tak jsem toho hned vyuzil. Protekce je holt potreba vsude. Tak motor mam prej hlucnejsi, ale je to kus od kusu, bud mas stesti, nebo smulu. Opravu nedoporucuje, nebot nikdo nezaruci, ze to pomuze. A k tomu topeni. Termostat u modelu od 96 benzin spina v 85, neodchazeji, ale pozvolna casem se jim menej parametry. Tak jsme nasedli do auta, co tam mel na dvore... r.v 99 a po 10min byla rucka teplomeru na O v napise normal, udajne se ma drzet nekde mezi R a M , topilo to skvele, po tech 10min bylo nutno to topeni ztlumit... venku cca -4 , nevim, jak je to u modelu do 96, ale rikal, ze KA a Fiesta ma jedno z nejlepsich topeni. Tak jsem nelenil, ihned po prijezdu domu jsem to echal dale bezet na volnobeh a po cca 15minutach se mi podarilo dostat ruck teplomeru na O , teplta vzduchu jdouci do kabiny pri teto teplote motoru je cca 70 na 1.rychlost pri cca -5 venku, takze termostat je v haji a bude vymenen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  09:16

    « Re: Kde jste?

    Alobal mi tam nejde a i kdyby,tak ten karton pred chladicem mam poskladanej a staci jen otevrit kapotu,podle vnejsi teploty vic zakrejt,nebo odkrejt,v mezich moznosti mi to naramne vyhovuje.S svetlama jsem na tom stejne,taky porad jeste resim co a jak,dneska je dalsi prispevek v H4,vzal Osramky Silver a chvali.Taky jsem je chtel vyzkouset,ale nechtel jsem dat za obe vic jak 250,Majk se neozval,tak z toho zatim seslo.Drazsi nechci,to je potom lepsi koupit 80/100,ale i kdyz by mely mit vyssi svitivost,nemusi to nutne znamenat,ze budu videt lip.Ty Osramky maj asi vychytany rozlozeni svetla a tak fakt nevim.Chtelo by to vyzkouset v konkretnim aute.Jde mi hlavne o tlumeny,s tema se jezdi nejvic,zvednout dalku neni problem,tam je moznosti spousta.Precti nazory v H4,tam jsou zkusenosti z praxe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  08:29

    « Re: Kde jste?

    Ahoj Futy.. no ja to radeji preventivne zakryju alobalem (jen masku) at se vic hreje at netpri kdyby nahodou:-) pro pripad.. stejne je zima tak co ..ale musim vyresit svetla vcera sem jel a jak byl marast na slinich po chvili sem nic nevidel.. jake zarovky bys ty doporucil ?100W ? blue, silver, ?? porad
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  08:24

    « Re: Kde jste?

    K ty teplote - poloha rucicky by me az tolik nebrala,da se docela dobre prestavit,spis bych vychazel z toho,jestli teplota vody pri pousteni termostatu opravdu odpovida udajum vyrobce.Jestli jo,ta at je rucicka kde chce,budu proste vedet,ze i kdyz dost dole,tak uz zahraty.Je to spis zalezitost psychiky,kdyz je tak nekde v pulce,mam klid na dusi.Chladic jsem zatim zakrejval i u novejch aut,nejak jsem mel lepsi pocit,mozna to byl placebo efekt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  08:12

    « Re: Kde jste?

    jo panove k te teplote..mne to doleze sotva k M (cely napis je NORM.. je to asi 0,5cm nad bilim ..rekl bych ze lůehce chladnejsi:-)) ale zakryju chladix at ho netrapim :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  08:06

    « Re: Kde jste?

    Jakoubku,dobry,diky moc.Neni nad to vedet,jak tam "ty veverky behaji",zatim spokojenost,startuju v pohode.Jediny,co me trosku mate je fakt,ze napeti v zabudovanym stavu je rovnych 12V,melo by byt nad 12,5.Ale mozna je to tolerance meraku a hnusna zima,ve ktery jsem to meril.Hustomer nemam,takze nemuzu udelat takovou krizovou kontrolu.No,nejpodstatnejsi asi bude dobra funkce,s cisilkama si muzu hrat jindy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  12:41

    « Re: Kde jste?

    ja se priznam, ze se mi naopak zda, ze pro ne neni problem nastartovat...
    jen tak pro zajimavost, zde mas neco k te baterii
    ........................................… /> Při výrobě je použita slitina olova a vápníku pro negativní elektrody a slitina olova, antimonu a selenu pro pozitivní elektrody. Díky této "hybridní konstrukci" je snížena spotřeba vody při běžném provozu na minimum a samovybíjení je velmi nízké.
    Prodloužená životnost
    Pro oddělení negativních a pozitivních elektrod je použita obálková separace, která zabraňuje mezielektrodovým zkratům.
    Centrální odvod plynů včetně ochrany proti explozi se zajištěním nevytékavosti elektrolytu. Plyny jsou centrálně odváděny otvorem na víku baterie zakončeným protizážehovou pojistkou.
    Snadná manipulace
    Baterie jsou opatřeny integrovanými držadly na víku baterie.
    Univerzální rozměry
    Tyto akumulátory svojí výškou max. 175 mm a možností použití adaptéru na spodní úchyty (změna spodního úchytu z 10,5 mm na 19 mm) zaručují značné možnosti osazení do vozidel.
    ........................................… /> tak to mne teplota ukazuje bud pod, nebo na spodni rysku, dal ani tuk...
    MetalLepox take znam, pouzival jsem jej na lepeni litinoveho dilu u cerpadla na zalevani /zapomel jsem jej na zimu vypustit a hned byla na svet dirka :-) /
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  10:19

    « Re: Kde jste?

    Baterku jsem vybiral hodne dlouho,na zaklade zkusenosti jsem dosel k zaveru,ze fordici jsou dost narocny na startovaci vykon a nechtelo se mi zase investovat moc.Predtim jsem mel cernou Bosch 55Ah,kapsovy separatory,vapnik,ale startovaci vykon asi 260A podle DIN.Zacala vadnout asi po 5 letech.Vychazel jsem hlavne ze startovaciho vykonu v DIN,NE v EN (SAE),ten jsem chtel pres 300A.Nasel jsem asi slusnej kompromis,AKUMA Comfort,cerna s drzackem,60Ah,360A startovaci vykon,za 1798,-.Jestli ma kapsy a je to antimon,nebo vapnik sice zatim nevim,ale ma zaruku 2 roky,ty 4 by mohla vydrzet.To uz treba budu mit i jiny auto.Chladic jako takovy mi netece,mel jsem tam sice diru,mechanicky udelanou,ale to spravil Metal Lepox,prolina mi to kolem vypustnyho kohoutu,tam jsem daval misto zatky kohoutek s hadickou a musel jsem rezat vetsi zavit.To spravi gumovy tesneni a silikon.Ale az nebude takova zima.Teplota se mi stabilne drzi na poslednim pismenu dole nad spodni ryskou.Vejs leze jen v kolonach.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  10:02

    « Re: Kde jste? spotreba

    no kte spotrebe .. ja zacinal na skodovce jezdit stou sem dokazal za 6l ... no pak to byli ruzne jine kramy ze zapadu ..kadetty a tak konce audiA3 a ted escortem a vsude sem jezdil tak jak psali +-0,5l ..mozna je to a stylu jizdy a kde clovek jezdi to mesto udela hodne
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  10:00

    « Re: Kde jste?

    no k te teplote.. tot otazka ted nevim jak tam mam ta pismena ale reknu to tak nikdy sem nesel pres polovinu .. vzdy do te pulku ted jak tam krzne se pohybuji v 1/3 .. ale pokud si vzpomenu podivam se jak se to pohybuje.... mne spo¨treba narostla jen jednou kdyz mi prestalo fungovat cidlo nasavaneho vzduchu:-) to sem mel kolem 8,5 na 100 a prd to jelo.. ale jinaksi nejak extra nestezuji:-)) obcas:-) nekdy.. . ale jak to sleduju mohu byt rad ze jsme rad:-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  09:54

    « Re: Kde jste?

    :-) ja jsem kolikrat v soku i z toho, co slibujou v TP :-))) Asi jezdim podobne, na spotrebu v TP proste nejak nestacim, asi mne naucili spatne jezdit v autoskole :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  09:51

    « Re: Kde jste?

    vidim, ze si delas jednoho jeziska za druhym :-) /co dostala za baterku?/ ja zatim startuju napoprve a cca do 2vt, naprosto bez problemu, nerad bych to zakriknul :-) dnes jsem mel doma rano /tedy pred barakem, doma cca 25 :-) / -14 a vse bylo naprosto v klidu. Puma se mi celkem libila, ale je daleko mene prakticka, nez Fiesta. Stale zvazuji ten termostat, dnes jedu ke znamemu prezouvat kola, tak se zrejme pro ten termostat zastavim a hned si jej od nej necham vymenit /na druhou stranu, byl bych nerad, kdyby to bylo stejne/ :-( Jak se ti na pristrojovce vysplha vysoko rucka teplomeru? Ja se dostanu stezi na levou stranu pismenka N v napise normal /tot otazka i pro Cona/, jen jednou v zacpe na Konevce mi vylezla rucka teplomeru tak do pulky cca na R, ventilator nesepnul a po rozjezdu to spadlo zase pred N /nerad bych, abych mel zbytecne vetsi spotrebu kvuli tomu, ze mi brzy spina termostat a motor je stale napul studenej/ Takze jak jste na tom s ukazatelem teploty??? Na ty tekouci chladice je mozne pouzit ten specialni sajrajt, na navodu pisou, ze snizuje teplotni propustost mene nez o 5% , moc bych tomu neveril. Na skudce kamaradicka jsme to kdysi resili, fungovalo to a ani se nazdalo, ze by to najak snizilo ucinnost /mozna by pomohlo, nejprve okruh protahnout tim cisticim sajrajtem/ a po vycisteni pouzit toto, ucinnost by mohla zustat celkem stejna.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  09:50

    « Re: Kde jste?

    Nikde jsem sice nezjistil,ze termostat se ma v urcitym veku menit,ale praxe je takova,ze vekem se muzou (a taky se tak vetsinou deje) nastaveny hodnoty menit a holt to potom blbe topi.No,aspon to ma urcitou vyhodu v tom,ze to nezustava zavreny,ale otevreny,s tim jde jezdit,kdyby to bylo naopak,muselo by se driv kuchat.Uz jsem dospel k poznani,ze topeni musim podporit vetrakem i pri jizde,potom uz je to prijatelny.Ale jako zigul to porad neni.Na druhou stranu ty ostatni rozdily docela vitam.
    Con ma zazracnyho escortika,ale kdyz obcas ctu o spotrebe v jinych rubrikach,tak tam taky uvadeji pro mne neuveritelny cisla.Ale kdyz srovnam lonsky spotreby ve stejnym obdobi,jsem na tom stejne,nejde o nejaky zahadny narust,zpusobeny nejakyxm problemem.Treba mam olsovy ruce a nohy a jinej by na tom byl lip.Resit to nebudu,jsem rad,ze to startuje a jezdi.Jinak fordaci jsou o rubriku vejs live.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  09:47

    « Re: Kde jste?

    No stopenim sinestezuji behem 1-2minut topi .. a ohledne teploty tezko rict kolik je tam stupnu ..vyleze to nad bile a hotovo, kolik je tam stupnu nevim.. jen v lete kdyz je velke horko je to asi uprostred spektra.. jinak se to drzi priblizne stejne.. na to ze je na nem najetu jiz 160tis olej nebasti spotreba je slusna jen ty ND jsou desne drahy :-)) a neni nejak cas ho spravovat
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…