Ford Fiesta Club

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.07  00:19

    « Zetec 1.25 16V

    Zdravim vsetkych, mam problem s motorom v mojej fieste. Ked je studeny motor a pridam plyn, nejde do otacok - uplne ho pridusi. Len ked velmi pomaly pridavam plyn, postupne otacky stupaju. Ked je zohriaty, je to lepsie ale aj tak pri stlaceni plynu najprv "zavaha" az potom zacne zrychlovat. Vymenil som olej, sviecky, vsetky filtre lebo som ju kupil len nedavno. Tiez som skusal lambdu z inej Fiesty ale nepomohlo. Na diagnostike vypisalo viac chyb: snimac polohy vackoveho hriadela, regeneracny ventil odparovania paliva, prilis chudobna zmes - a teraz si vyber. Nestretol sa niekto s niecim podobnym? Diky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto Deadlift

    Deadlift 24.08.07  17:39

    « Re: Fiesta na sluzobke

    pouzival Fiestu 1.3 s Hertzu tak by som sa rad podelil so skusenostami. Vlastnim Fabiu Combi 1.4 16v

    1,3 je asi IQ řidiče.
  • « 00 Reagovat !

    foto Sranki

    Sranki 24.08.07  15:59

    « Re: Fiesta na sluzobke

    Neviem co prskas, o motore som nepisal ani n. Ak som ti stupil na otlak, tak prepac, za tym co som napisal si stojim bez ohladu na tvoju urazenu reakciu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Deadlift

    Deadlift 24.08.07  15:40

    « Re: Fiesta na sluzobke

    Měl si tam půjčit Fabii 1,2 HTP nebo tu tvoji super 1,4 16v, ale tak kvalitní auta asi u Hertzu nemají. :yes:
    Ne vážně nechápu jak můžes srovnávat 8v s 16v.
    Zkus si vybrat motor ve Fieste který bude srovantelný.
    Dělají se tyto, měl jsi asi ten druhý, je nejlevnější:

    1.25 Duratec 16 V
    1242 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování se snímačem klepání 55 kW (75 k) při 6000 min-1 110 Nm při 4000 min-1

    1.3 Duratec 8V
    1299 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování 44 kW (60 k) při 5000 min-1 99 Nm při 2500 min1

    1.3 Duratec 8V
    1299 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování 51 kW (70 k) při 5600 min-1 106 Nm při 2600 min-1

    1.4 Duratec 16V
    1388 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování se snímačem klepání 59 kW (80 k) při 5700 min-1 124 Nm při 3500 min-1

    1.6 Duratec 16V
    1596 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování se snímačem klepání 74 kW (100 k) při 6000 min-1 146 Nm při 4000 min-1

    2.0 Duratec 16V
    1999 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování se snímačem klepání 110 kW (150 k) při 6000 min-1 190 Nm při 4500 min-1

    1.4 Duratorq TDCi
    1399 cm3 Vznětový / Řadový čtyřválcový / Přímé vstřikování paliva se systémem common-rail / Systém elektronického řízení motoru / Turbo / Recirkulace výfukových plynů 50 kW (68 k) při 4000 min-1 160 Nm při 2000 min-1

    1.6 Duratorq TDCi
    1560 cm3 Vznětový / Řadový čtyřválec / Přímé vstřikování paliva se systémem common-rail a elektronickým systémem řízení motoru / Turbo s mezichladičem / Recirkulace výfukových plynů 66 kW (90 k) při 4000 min-1 204 Nm při 1750 min-1

    Podvozek ma Fiesta sportovně tvrdý, ale je lepší než u Fabie nerovnosti sice slýšís, ale necítíš je v karoserii je to konstrukční vlastnost podvozku Fiesty ala motokara.
    Když na to někdo není zvyklý tak má takový pocit jako ty ale to časem přejde a pak si ho zamiluješ pro jeho sportovní přednosti, které mu dává i 1,3 ale musí se pořád držet v otáčkách.

    Řazení bylo jistě poznamenáno službou v půjčovně, zkus si půjčit nějakou Škodu z půjčovny bude daleko horší.
    Nebo jinak zkus se projet nějakou předváděcí Fiestu (1,3 70k) nebo 1,4 16v bude to jistě jiná zkušenost.

    Vice zde [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Sranki

    Sranki 24.08.07  10:20

    « Fiesta na sluzobke

    Tri tyzdne som na sluzobke v Nemecku, spolu s kolegom, pouzival Fiestu 1.3 s Hertzu tak by som sa rad podelil so skusenostami. Vlastnim Fabiu Combi 1.4 16v tak to trochu porovnam.
    Bolo to pomerne nove auto vyrobene tento rok s najazdenymi 16000km. Vybava nic noc, zrejme zaklad pre nemecky trh - 2x airbag, manualna klima, el. predne okna, central s DO.
    Musim povedat, ze som trochu sklamany a nelutujem, ze som sa vo februari tohoto roku rozhodol pre Fabiu. Co ma najviac neprijemne prekvapilo je prevodovka. Prirovnal by som to ku starej Felde - dlhe a nepresne drahy radenia, radiaca paka a mazneta ma vyzor bagru ;-) Predpokladam, ze toto auto je urcene viacmenej do mesta a preto ma trochu zaraza nizky ucinok posilnovaca riadenia. Spolu s tvrdym podvozkom (nie o moc tvrdsim ako Fabia) to neposobi velmi pohodlne. Pri rychlosti nad 130km/h auto uz neprijemne poskakuje po ceste a nie je moc stabilne. Moju Fabiu som na nemeckej dialnici poprehanal 170kou ale takyto pocit som nemal, dokonca ma pomerne pohodle previezla 2600km za dva dni. S Fiestou by som takuto cestu nikomu neodporucal.
    Mozno to vyzera, ze chcem len kritizovat, ale naozaj sa mi na tomto aute len tazko hlada nieco pozitivne. Mam z neho az prilis lacny pocit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.07  23:15

    « chcipani

    2 eva -- chcipani pri dobrzdovani je vadny obtokovy ventil ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.07  21:00

    « tuning fiesta

    Ahoj vlastnil jsem fiestu r.2000, dokoupil jsem si křídlo na páté dveře a stříšku ale nestihl jsem je ani nalakovat protože jsem fiestinku prodal . Tak vám teď někomu kdyby jste chtěli nabízím střešní křídlo a křídlo pátých dveří. Levně!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.07  09:19

    « Re:

    Ahoj, máme Fiestu 10/96, 1,3, 44kW. Máme ten samý problém. Zkoušeli jsme všechno možný. I když jsme utáhli ventily, aby neměly žádnou vůli a zkusmo nechali běžet motor, cvakala pořád. Je to prý neduh Fiest, konkrétně těch 1,3ek.
    Olej nám mizel taky dost, nakonec pomohla výměna pístních kroužků ( nějaký mistr před námi je zapekl) a samozřejmě těsnění pod hlavou...Teď olej drží super. Dokonce jsme se dopracovali i k jeho výměně, což jsem nikdy nedoufala :-) ....Ahoj
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  17:31

    « Fiesta (98) nejde zadní ostřikovač

    1.3.: Zdravím Vás evrybády!
    Mám problém s Fiestou (r.1998).
    Zadní stěrač se rozběhne jen v pozici s ostřikovačem. Bez ostřikovače nefunguje.
    Uměl by mi prosím někdo poradit?
    Slatored Plzeň
    6.3. : A mohl by mi někdo poradit, jak si přečíst případnou odpověď ?
    Já tady nevidím žádnou možnost, jak si ji přečíst.
    jj
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.05.06  10:04

    « Bez nadpisu

    Ahoj,mam fiestu 95 1,3 a motor ma takovy divny zvuk,jak stary naftak,ventili jsem uz seridil,ale v motoru stejne porad rachta a k tomu mi to zere olej,muzete mi nekdo poradit?dik moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.05.06  09:54

    « Vada digitálního počitadla km

    Zdravim, mám dost neobvyklou závadu v digitálním počitadlu kilometrů. Je to Fiesta z roku 1999, motor 1.25 Zetec. Projevuje se to po nastartování auta, ale ne vždycky. Stává se, že po nastartování vyskočí ručičky rychloměru a otáčkoměru na maximální hodnotu a současně se vynuluje denní počítadlo ujeté vzdálenosti. Zachvíli zase ručičky klesnou na normální hodnotu, vše najednou funguje tak jak má a denní počitadlo počítá od nuly. Jediné co mě napadá, že by mohla být někde špatná kostra, někde pod palubní deskou. Pak jako druhá varianta, že by mohl být špatný akumulátor a docházelo by při startování k velkým napěťovým poklesům a tím by se to vynulovalo. Sestkal se tu někdo s tímto problémem?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.06  14:54

    « Re:

    EVA Na diagnostice jste s tim byly ? Tvrdis ze prosel kompletní generálkou,
    Serizeni volnobehu k tomu jiste patri na kolikati otackach ho tet mas? Za dalsi pokud jse neudrzi ve volnobehu a chcipe mrknul bych ja kvalitni smes dostava s tim sovisejici kontrola.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.05.06  18:33

    « Bez nadpisu

    Ahoj, prodám svojí Fiestu z 92 1.1i 37kw, nové pneu, výfuk, tlumiče, ramena přední nápravy, olej, svíčky, kabely, vyměněné olejové čidlo, 100%bez rzi, červená, man.šíbr, radio s CD, zánovní baterka, najeto poctivých 170tis, super do města a na kratší tratě, min. spotřeba, nebouraná. Foto mohu zaslat...cena 37tis jsem z Prahy. Dík a omlouvám se za zasírání fóra...
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.06  15:44

    « Bez nadpisu

    Ahoj děkuju, ještě jeden problém, Fiesta mi chcípá, ať dělám, co dělám. Ne vždycky, ale když brzdím, , i když podřazuju, i když vyhodím rychlost. Nevím, co s tím. Volnoběžný ventil jsme vyčistili a promazali.Motor jinak prošel kompletní generálkou, ale s tímhle si nevím rady. Prý pomůže odpojení baterky, po vymazaní ŘJ nechat motor dvě minuty nechat na volnoběh, pak pomalu otáčky zvyšovat a pak deset minut jízdy se vším všudy. Už jsem z toho zoufalá, chcípně i na kruháku a křižovatce, to je někdy dost problém.Děkuji moc za radu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.06  18:03

    « Re: Fiesta 96 - klepání ventilů

    Ahoj Evo. Asi tě moc nepotěším. Jedná se o motor Endura - E který se výráběl ve verzích 50k a 60k. Problém s ventily je způsoben špatným technologickým zpracování vačkových hřídelů. Problém se bude zhoršovat a nakonec tě nemine výměna vačky. Trpěla tím jedna série motorů MR´96. Pravděpodobně i ta tvoje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.06  23:32

    « Re:

    [odkaz]
    bude to v manualu asi R 15
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.06  17:05

    « Bez nadpisu

    Ahoj, rád znovu oživím tohle téma, nevíte jak velká kola se dají dát na Fiestu z 91 ? event nějaké klubové stránky...dík moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.06  14:52

    « Bez nadpisu

    Ahoj, nemáte někdo zkušenost kolik žere 1.1i z 92 ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.02.06  19:52

    « Bez nadpisu

    Ahoj Fiesťáci, mam Fiestu r.v.10/96, 1.3.44kW. Cvakaji ventily, chvili po serizeni to pomuze, pak zacnou znovu. Nemate nekdo nejakou radu? Myslim ale ze tohle je neduh jak Fiest tak Kacek.
    A jeste, zere moc rada olej. Tesneni pod ventilama jsme menili, ted budeme menit tesneni pod hlavou. uvidime. Mate nekdo podobny problem?
    Diky, zatim! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.11.05  11:19

    « Bez nadpisu

    Natdar fies´táci mám malej problém mám forda Ka to je skoro to samé co ty vaše r.v.98 najeto 27 000km a něco mě tam cvaká když jedu v malých otáčkách jak mile přidám nebo uberu tak to nedělá ale jak zas jedu v průměrnývh otáčkách tak to zase prvidelně cvaká příjde mě to jako z přístrojovky ale je to tak malé auto že to nemůžu s určitostí říct ale od spodu to není díky všem za odpověď
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…