Ford Fiesta Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 16.09.07 00:19
« Zetec 1.25 16V
Zdravim vsetkych, mam problem s motorom v mojej fieste. Ked je studeny motor a pridam plyn, nejde do otacok - uplne ho pridusi. Len ked velmi pomaly pridavam plyn, postupne otacky stupaju. Ked je zohriaty, je to lepsie ale aj tak pri stlaceni plynu najprv "zavaha" az potom zacne zrychlovat. Vymenil som olej, sviecky, vsetky filtre lebo som ju kupil len nedavno. Tiez som skusal lambdu z inej Fiesty ale nepomohlo. Na diagnostike vypisalo viac chyb: snimac polohy vackoveho hriadela, regeneracny ventil odparovania paliva, prilis chudobna zmes - a teraz si vyber. Nestretol sa niekto s niecim podobnym? Diky moc. -
Deadlift 24.08.07 15:40
« Re: Fiesta na sluzobke
Měl si tam půjčit Fabii 1,2 HTP nebo tu tvoji super 1,4 16v, ale tak kvalitní auta asi u Hertzu nemají. :yes:
Ne vážně nechápu jak můžes srovnávat 8v s 16v.
Zkus si vybrat motor ve Fieste který bude srovantelný.
Dělají se tyto, měl jsi asi ten druhý, je nejlevnější:
1.25 Duratec 16 V
1242 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování se snímačem klepání 55 kW (75 k) při 6000 min-1 110 Nm při 4000 min-1
1.3 Duratec 8V
1299 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování 44 kW (60 k) při 5000 min-1 99 Nm při 2500 min1
1.3 Duratec 8V
1299 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování 51 kW (70 k) při 5600 min-1 106 Nm při 2600 min-1
1.4 Duratec 16V
1388 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování se snímačem klepání 59 kW (80 k) při 5700 min-1 124 Nm při 3500 min-1
1.6 Duratec 16V
1596 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování se snímačem klepání 74 kW (100 k) při 6000 min-1 146 Nm při 4000 min-1
2.0 Duratec 16V
1999 cm3 Zážehový / Řadový čtyřválcový / Elektronické vstřikování paliva s elektronickým systémem řízení motoru / Elektronické bezkontaktní zapalování se snímačem klepání 110 kW (150 k) při 6000 min-1 190 Nm při 4500 min-1
1.4 Duratorq TDCi
1399 cm3 Vznětový / Řadový čtyřválcový / Přímé vstřikování paliva se systémem common-rail / Systém elektronického řízení motoru / Turbo / Recirkulace výfukových plynů 50 kW (68 k) při 4000 min-1 160 Nm při 2000 min-1
1.6 Duratorq TDCi
1560 cm3 Vznětový / Řadový čtyřválec / Přímé vstřikování paliva se systémem common-rail a elektronickým systémem řízení motoru / Turbo s mezichladičem / Recirkulace výfukových plynů 66 kW (90 k) při 4000 min-1 204 Nm při 1750 min-1
Podvozek ma Fiesta sportovně tvrdý, ale je lepší než u Fabie nerovnosti sice slýšís, ale necítíš je v karoserii je to konstrukční vlastnost podvozku Fiesty ala motokara.
Když na to někdo není zvyklý tak má takový pocit jako ty ale to časem přejde a pak si ho zamiluješ pro jeho sportovní přednosti, které mu dává i 1,3 ale musí se pořád držet v otáčkách.
Řazení bylo jistě poznamenáno službou v půjčovně, zkus si půjčit nějakou Škodu z půjčovny bude daleko horší.
Nebo jinak zkus se projet nějakou předváděcí Fiestu (1,3 70k) nebo 1,4 16v bude to jistě jiná zkušenost.
Vice zde [odkaz] -
Sranki 24.08.07 10:20
« Fiesta na sluzobke
Tri tyzdne som na sluzobke v Nemecku, spolu s kolegom, pouzival Fiestu 1.3 s Hertzu tak by som sa rad podelil so skusenostami. Vlastnim Fabiu Combi 1.4 16v tak to trochu porovnam.
Bolo to pomerne nove auto vyrobene tento rok s najazdenymi 16000km. Vybava nic noc, zrejme zaklad pre nemecky trh - 2x airbag, manualna klima, el. predne okna, central s DO.
Musim povedat, ze som trochu sklamany a nelutujem, ze som sa vo februari tohoto roku rozhodol pre Fabiu. Co ma najviac neprijemne prekvapilo je prevodovka. Prirovnal by som to ku starej Felde - dlhe a nepresne drahy radenia, radiaca paka a mazneta ma vyzor bagru ;-) Predpokladam, ze toto auto je urcene viacmenej do mesta a preto ma trochu zaraza nizky ucinok posilnovaca riadenia. Spolu s tvrdym podvozkom (nie o moc tvrdsim ako Fabia) to neposobi velmi pohodlne. Pri rychlosti nad 130km/h auto uz neprijemne poskakuje po ceste a nie je moc stabilne. Moju Fabiu som na nemeckej dialnici poprehanal 170kou ale takyto pocit som nemal, dokonca ma pomerne pohodle previezla 2600km za dva dni. S Fiestou by som takuto cestu nikomu neodporucal.
Mozno to vyzera, ze chcem len kritizovat, ale naozaj sa mi na tomto aute len tazko hlada nieco pozitivne. Mam z neho az prilis lacny pocit. -
« Re:
Ahoj, máme Fiestu 10/96, 1,3, 44kW. Máme ten samý problém. Zkoušeli jsme všechno možný. I když jsme utáhli ventily, aby neměly žádnou vůli a zkusmo nechali běžet motor, cvakala pořád. Je to prý neduh Fiest, konkrétně těch 1,3ek.
Olej nám mizel taky dost, nakonec pomohla výměna pístních kroužků ( nějaký mistr před námi je zapekl) a samozřejmě těsnění pod hlavou...Teď olej drží super. Dokonce jsme se dopracovali i k jeho výměně, což jsem nikdy nedoufala :-) ....Ahoj -
"-- skrytý --" 28.02.07 17:31
« Fiesta (98) nejde zadní ostřikovač
1.3.: Zdravím Vás evrybády!
Mám problém s Fiestou (r.1998).
Zadní stěrač se rozběhne jen v pozici s ostřikovačem. Bez ostřikovače nefunguje.
Uměl by mi prosím někdo poradit?
Slatored Plzeň
6.3. : A mohl by mi někdo poradit, jak si přečíst případnou odpověď ?
Já tady nevidím žádnou možnost, jak si ji přečíst.
jj -
« Vada digitálního počitadla km
Zdravim, mám dost neobvyklou závadu v digitálním počitadlu kilometrů. Je to Fiesta z roku 1999, motor 1.25 Zetec. Projevuje se to po nastartování auta, ale ne vždycky. Stává se, že po nastartování vyskočí ručičky rychloměru a otáčkoměru na maximální hodnotu a současně se vynuluje denní počítadlo ujeté vzdálenosti. Zachvíli zase ručičky klesnou na normální hodnotu, vše najednou funguje tak jak má a denní počitadlo počítá od nuly. Jediné co mě napadá, že by mohla být někde špatná kostra, někde pod palubní deskou. Pak jako druhá varianta, že by mohl být špatný akumulátor a docházelo by při startování k velkým napěťovým poklesům a tím by se to vynulovalo. Sestkal se tu někdo s tímto problémem? -
« Bez nadpisu
Ahoj, prodám svojí Fiestu z 92 1.1i 37kw, nové pneu, výfuk, tlumiče, ramena přední nápravy, olej, svíčky, kabely, vyměněné olejové čidlo, 100%bez rzi, červená, man.šíbr, radio s CD, zánovní baterka, najeto poctivých 170tis, super do města a na kratší tratě, min. spotřeba, nebouraná. Foto mohu zaslat...cena 37tis jsem z Prahy. Dík a omlouvám se za zasírání fóra... -
« Bez nadpisu
Ahoj děkuju, ještě jeden problém, Fiesta mi chcípá, ať dělám, co dělám. Ne vždycky, ale když brzdím, , i když podřazuju, i když vyhodím rychlost. Nevím, co s tím. Volnoběžný ventil jsme vyčistili a promazali.Motor jinak prošel kompletní generálkou, ale s tímhle si nevím rady. Prý pomůže odpojení baterky, po vymazaní ŘJ nechat motor dvě minuty nechat na volnoběh, pak pomalu otáčky zvyšovat a pak deset minut jízdy se vším všudy. Už jsem z toho zoufalá, chcípně i na kruháku a křižovatce, to je někdy dost problém.Děkuji moc za radu. -
« Re: Fiesta 96 - klepání ventilů
Ahoj Evo. Asi tě moc nepotěším. Jedná se o motor Endura - E který se výráběl ve verzích 50k a 60k. Problém s ventily je způsoben špatným technologickým zpracování vačkových hřídelů. Problém se bude zhoršovat a nakonec tě nemine výměna vačky. Trpěla tím jedna série motorů MR´96. Pravděpodobně i ta tvoje. -
« Bez nadpisu
Ahoj Fiesťáci, mam Fiestu r.v.10/96, 1.3.44kW. Cvakaji ventily, chvili po serizeni to pomuze, pak zacnou znovu. Nemate nekdo nejakou radu? Myslim ale ze tohle je neduh jak Fiest tak Kacek.
A jeste, zere moc rada olej. Tesneni pod ventilama jsme menili, ted budeme menit tesneni pod hlavou. uvidime. Mate nekdo podobny problem?
Diky, zatim! >:D -
« Bez nadpisu
Natdar fies´táci mám malej problém mám forda Ka to je skoro to samé co ty vaše r.v.98 najeto 27 000km a něco mě tam cvaká když jedu v malých otáčkách jak mile přidám nebo uberu tak to nedělá ale jak zas jedu v průměrnývh otáčkách tak to zase prvidelně cvaká příjde mě to jako z přístrojovky ale je to tak malé auto že to nemůžu s určitostí říct ale od spodu to není díky všem za odpověď