Chrysler LHS
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Chrysler
-
« To: Barrichello
Spokojený? Cha! Madšený. Doporučuji každému předtím než utratí 2 melouny za evropské auto si jakoukoliv ameriku aspoň vyzkoušet. Američani přistupují ke stejnému problému prostě filosoficky jinak. V americe si každý, skutečně každý může koupit jakékoliv auto. Nechytejte mně na nějaké muscle cars nebo exoty. Auto mají všichni. Každý si koupí takové jaké mu vyhovuje. Chcete silnější?, koupíte si úplně jiný model. Takový, který tomu výkonu odpovídá.Evropská snaha se odlišit je z tohoto pohledu směšná. Mám stejný auto jako soused, ale třikrát větší výkon, jsem namyšlený vůl. Důraz je kladený na bezpečnost, pohodlí, spolehlivost, s tím související náklady na servis, .... na poslední místě většinou samotné jízdní vlastnosti. Ty ale nejsou špatné,jen nejsou tak důležité. Co se týká konkrétně NY. Nebyl, není a asi ani nebude to auto mých snů. Koupil jsem ho za velmi, velmi dobrou cenu. To rozhodlo. Uvádím to proto, aby jste si nemysleli, že jsem do Chryslera tak zažraný, že na něj nedám dopustit. První dojem byl ohromující. Design zádě, doslova zádě, je fantastický. Nízké, široké a dlouhé auto jako ze staré školy - dnešní Jaguary už nejsou to co dřív. Po usednutí jsem chvilku nemluvil. Uvěřit tomu, že sedačka je tak pohodlná nejde hned. U MB v nové S klasse nic takového nenajdete. Muzika bomba. Dodnes když si chci pustit dobré CD tak jdu do auta. Musím si kvůli tomu koupit něco lepšího domů. Tím se mně ten kup dost podraží. První vyjetí. Dojem, že se stím nemůžu nikam vlézt po chvíli mizí. Nastupuje jistota, lehkost s jakou se auto ovláda je překvapující. Pocit bezpečí, klidu, pohoda. Pak jsem se rozhodl, spíš žena mně donutila, si to auto nechat déle. Používám ho na delší cesty. Mám proto trošku zkreslenou průměrnou spotřebu. To co píše Vmax je trochu jinak. No, spíš hodně.Přirovnání k A6 nebo E (nové, připravované snad)taky. První návštěva servisu. Šok. Za díly platím míň než u nejhorší německé značky.
Jízda na sněhu. Poměr hmotnosti je 64:36. Pohon na předek. Klasická koncepce nemá šanci. Šanci nemá ani špatně obuté auto s předním pohonem. Myslím tím široké gumy, relativně lehké auto a špatný typ zimních pneu. Takže na sněhu drží stopu, vyjede cokoliv kamkoliv. Na ledě bych na něj nevsadil ani korunu. Na sněhu hodně dobré. Na závěr. Malé drobnosti odpouštím kvůli ceně. Velmi spokojen. P.S. barva bílá, já osobně jich moc nevídám, bílého jsem ještě určitě neviděl. -
« Chysler
LHS je fakt super.Sem tam vidím čierneho a dal by som si povedat.Určite by som ho chcel viac ako MB-E klasse alebo A6.Chyslery majú velmi pekný design.Kabína posunutá vpred je to fakt super.Išiel som vo Chysler Vision 94 a jazda bola fakt super.Ako vo vlaku ale ešte tichšie a pohodlnejšie.Sú to auta velmi trvanlivé.Spotreba 10.9l v meste podla pal.počítača.To je na 3.5V6 fakt super.Octavia 1.8T s automatom spotrebuje okolo 10 a aký je tam rozdiel v motore a hmotnosti a potom nech mi niekto hovorí ako američania nevedia robit úsporné motory.V ludoch je vela predsudkov. -
« Re: To: Barrichello
Díky za odpovědi, já to auto znám, často ho vídávám, jezdí jich u nás dost, P.S. - jakou máte barvu - vídám hodně sříbrné a modré. Takže kolik to má dveří, spotřeba apod, na to se ptát nebudu, špíš mě zajímali vlastnosti jízdní a ze strany majitele - jestli jste s tím autem spokojen!! Jinak bych se chtěl zeptat - jak to jezdí v zimě??? -
« To: Barrichello
Samo s sebou, že se mně nemusíte o nic prosit. Jen Váš kolega Keyser_soze se ptá na věci, které si může pohodlně zjistit. Všechny technické parametry včetně obrázků jsou na Webu. Co tam není je, jak se to auto řídí, jak se parkuje, jak to zrychluje a nevím co je pro koho zajímavé. Třeba jaký je kufr (když jsme v Čechách) nebo kolik to žere, jaký je servis a tak. Ale on se ptá pomalu kolik to má dveří.
Takže pohodlný je tak, jak může 530 cm dlouhý auto být. Vnitřní poměry v kabině jsou však mnohem menší. Ne stísněné, na přední sklo nedosáhne ani Dlouhý a na šířku je to pro dva Široké, ale prostoru je tak akorát aby se s ním neplýtvalo. Naprosto super při dlouhých cestách. Nohu přes nohu a jedete jak ve vlaku, akorát nechodí průvodčí a nejsou tam toalety. Nevýhody to má samo taky. Jednak závidí sousedi a pak třeba "špatně" svítí (moc do šířky) nebo nečekejte, že to brzdí jako GT, nebo nečekejte, že se vždycky všude vlezete ( i když každý rád uhne) apod. Aby jste se měli na co ptát tak si to auto musíte aspoň prohlédnout. Takto je to o ničem.
P.S. Jinak do toho kufru si pohodlně lehnete a natáhnete nohy. -
« Re: Pro: Keyser_Soze
aby jsme si to upresnili, to auto se mi hrozne moc libi, chtel bych neco tak 95-97 rok. Akorat neznam zadnyho majitele tak nevim co od toho ocekavat, a vybava je pro mne uz maximalni neznama.
btw rozdil mezi LHS a NEW-YORKER je jen v poctu sedadel a zaroven i teda radici paky. Nebo se pletu ? -
« Pro: Keyser_Soze
Překvapujete mně. Podle mého se New Yorker vyráběl do 97. Najít ho s rokem výroby 99 asi vyžaduje hodně píle. Takže se omlouvám. Z toho co píšete usuzuji, že nehledáte podrobnosti o autě, ale inzerát. Na autoboerse je dnes pět NY a dvě LHS v cenách od 20 do 40 tis. DM s proběhem 50 až 120 tis. km. Kolik za něj chcete dát? Nákupní cene NY je cca 83 tis. DM. -
« Pro: Keyser_Soze
Vy jste mně ale línej člověk. Najít si pár informací na webu je pro Vás těžší než založit téma. Zkuste se podívat na
[odkaz] na [odkaz] Na Váš dotaz tam odpověď sice nenajdete, ale jinak je tam všechno.
Pohon na předek u takto velkých aut je v Evropě dost neobvyklý. Auto je těžké na předek (tuším, že na přední nápravu je to max. až 1225 kg)a v rychlých zatáčkách se s tím člověk trochu pere. Taky kvůli progresivnímu posilovači. Na rychlé zatáčky to auto není stavěné, i když dělají i sportovní verzi. Na druhou stranu drží velice dobře stopu a například na ujetém sněhu je neuvěřitelné. V žádněm případě to není neohrabané nebo těžce ovladatelné auto. Jde s tím jezdit velmi svižně a přitom pohodově. Jakékoliv nerovnosti zvládá plavně, ale při rychlejší jízdě se chová velmi jistě a čitelně. Žádné záludnosti. Určitě to chce zkusit. Myslím, že každý dealer má předváděcí 300M, a ta je velmi podobná. Teda motor a podvozek, jinak je to o něčem jiném.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!