Škoda felicia 1.9D

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.11.10  12:28

    « zelený a modrý fridex

    Mám Felicii 1.6 má modrý fridex.Dotaz:muže se smíchat se zeleným :-O
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.10  17:35

    « Felicia 1.9

    Ahoj vsem chtel sem se zeptat byla bytu moznost prohodit motory felicii???

    Mam na mysli ze motor z Felicie 1.9D jestli by se vesel do karoserie napriklad Felicie 1.3 ??
    Nevim jestli je to mozne tak se ptam,dekuji za odpoved ..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.08.10  15:18

    « Výměna Věnce setrvačníku

    Dobrý den,

    mám úplně sedřený věnec setrvačníku na felicii 1.9D, nevíte kolik by stála(přibližně) výměna v servisu? četl jsem, že je to náročná práce.A kolik je to tak hodin práce? Předem díky za odpověď
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.03.06  19:50

    « Kola Mangels na Felicii

    Zdravím všechny, nezkoušel jste někdo obout na Felicii ocelové disky
    Mangels o rozměru 5,5x13" s ET 25 a pneumatikami 175/50/13 ?
    Pokud ano, jak to vypadalo ? :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  11:12

    « Re: Felicia 1.9D

    Myslim si, že by si to měl nechat plavat. U atmosférických motorů se výkon zvedne jen velmi málo za obrovské úsilí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.06  21:15

    « Felicia 1.9D

    Zdravim vas všechny mam už 2roky Felicií dislovou s kterou jsem velmi spokojenej kupovala si ji puvodně moje mama uplně novou ale jelikož jsem si udal řidičak tak mi ji dala.Ale co vam budu namlouvat je lina.Daval jsem si sprinty s jakikolima autama co jsem udal byly auta:120tky,Favoriti,Felicie 1.3 MPi bez chipu a Fabií 1.2 ,dlouho jsem patral jak svoji Feldu vylepšit zvýšit vykon zkoušel jsem otevřeny vzduch.filtr no nic moc skoro stejny.Tak jsem premýšlel o turbu z Octavie 1.9Tdi sehnal jsem si ho a už to vypadalo že nebude žadny problem ho tam namontovat ,ale psal jsem na stanky skodatechweb a tam mi napsali že to čerpadlo co tam mam Lukas je dosti nevhodny tak,že se mi doma vali turbo z Octavie na montáž turba koukal jsem a tam dokazali dat turbo do feldy 1.6 ale moc chlasta.Tak pokud by měl někdo napad jak zvyšit aspon trochu vykon napište prosim DIKY MOC MATE VYBORNY STRANKY...a napište někdo zdarec
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.05  18:30

    « Převstřik

    To Studec:
    Jaképak seřizování předvstřiku, čerpadlo Lucas má předvstřik na kolíček, nemůžeš ho nastavit!!! Vniřní nastavení časování předvstřiku se udělá v odborném servisu na stanici.
    Může to být Tvůj problém. Když to vidím, ptám se: máš skutečně dobře seřízené vstřikovače po výměně trysek???
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.12.05  16:48

    « Bez nadpisu

    Předvstřik 17°,Silentblok jsem měnil,ale jen ten pod motorem -kotvu.Motor má velmi velkou kouřivost může to mít vliv?Třeba vadné čerpadlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.05  10:39

    « Re: SOS Cukání Felicie

    A ten předvstřik byl seřizován jak? Přístrojem, nebo podle sluchu? Asi to druhé, což? Protože ty příznaky by odpovídaly příliš velkému předvstřiku - nemá ten motor hodně ostře klepavý "tvrdý" zvuk a není tupější na plyn? Jestli ano (v porovnání s jiným motorem tohoto typu), tak je to tím...
    Jinak mohou být v háji siletbloky motoru, to se taky může projevit cukáním. Plus pár dalších věcí, ale těžko takhle věštit, to by se to auto muselo vidět...
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.12.05  09:40

    « SOS Cukání Felicie

    Při přidání plynu v nižších otáčkách se mě rozkmitá motor v uložení a auto jede přískoky ne plynule.Pomůže jedině vyřadit nebo přidat plný plyn.Dělá to i po výměně vstřik.trysek a seřízení předvstřiku.Může to dělat čeradlo?Auto má totiž vysokou kouřivost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.05  09:24

    « Re: výměna FRIDEX

    Mno nevím, ale na bloku motoru je z boku ještě jeden vypouštěcí šroub. Potom to vyteče všechno. :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.11.05  12:47

    « Převodovka 1.3 na 1.9D

    Cusky na sve filete jsem zjistil jednu prasarnu a to ze mam prevodovku z 1.3 na moji 1.9D. Zjistil jsem to kdyz mi zacaly trvale svitit svetla u zpatecky a nesedelo cidlo. Potrebuji vedet jestli tato prasarna nezlikviduje motor , jestli je tim padem vetsi spotreba Predem Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.11.05  09:42

    « výměna FRIDEX

    Pánové musím říct že jsem taky měnil FRIDEX a to podle návodu v knížce
    z nakladateltví KOPP"ÚDRŽBA A PROVOZ ŠKODA FELICIA" a po vyndání šroubu na trubce k chladiči mne vyteklo zhruba 2,5-3 l a víc ani kapka.Musel jsem též vyndat termostat a FRIDEX na mně vychrstnul jako
    kráva. :-( Takže tato skutečnost asi podle vašich informací není ojedinělá.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.11.05  09:08

    « Bez nadpisu

    Je docela možné,že jsem neměl správný postup,ale ta kapalina se na mě vyvalila až po odejmutí termostatu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.05  21:50

    « Studené starty

    To Stilgar: Připadá mi, že máš opotřebované podávací čerpadélko (na vstupu do vstřikovacího čerpadla, součást čerpadla) nebo přiucpaný přívod paliva/přiucpaný filtr. Vyměň filtr a instaluj si podávací pumpičku před filtr (balónek v ceně cca 500 Kč). Dotěsni spoje.
    Zkouška: natáhni průhlednou hadici z kanystru přímo do čerpadla. Pokud se problém opakuje, je to v podávacím čerpadélku. Pokud bez problému, vyměň hadice/přetěsni spoje. Použitím průhledných hadic můžeš odhalit místo vnikání vzduchu. Felicie nemá podávací čerpadlo u nádrže, ve vedení není přetlak, naopak, vstřikovací čerpadlo vyvíjí podtlak, nasává a má tendenci nasávat i vzduch. Zdravím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.05  19:48

    « Re: Re: Re: Fridex

    Hloupost, každý termostat má nějakou tu odvzdušňovací dírku (nebo je tam nějaký obtok), která umožňuje vypustit kapalinu i při zavřeném termostatu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.11.05  17:40

    « Re: Re: Fridex

    Aco vypustit chladící kapalinu horkou,než se zavře termostat.Já ji ,ale měnil až s vadným termostatem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.05  23:23

    « Re: sTUDENÉ STARTY

    Kakamil: Do palubniho pocitace u Feldy 1,9D jsem nemel odvahu se poustet. Spotreba mala, motor bez elektroniky a nechapu, jak bys mohl dostat skutecne spravne hodnoty.
    Stilgar: To snad musi byt netesnosti palivove soustavy? Zkus vymenit nebo pritahnout spony, vypousteci otvor pal. filtru... Nemas gumove hadicky zpuchrele? Mne po zaliti pal. filtru (pomoci strikacky) motor normalne bez problemu bezi....
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.10.05  13:16

    « sTUDENÉ STARTY

    Cau mam takovej mensi problem se startama. Kdyz startuju tam mi motor krasne chytne na poprve, otacky vyskoci zhruba na 900, ale po 5 sec zhasne. Pokud vsak pridam hned po startu plyn a chvili jej podrzim tak se otacky stabilizuji na 1000 a motor bezi v pohode. Pripadame jak kdyby mi padala nafta, poradite nekdo??. Pak mam jeste dalsi problem , kdyz odvodnim palivovy filtr, tak i po jeho zaliti naftou, neni cerpadlo schopne natahnou naftu z nadrze, posledne pomohlo az roztazeni. dik za podnety.......
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  13:16

    « Palubní počítač

    Přeji hezký den...
    Není tu někdo takový machr, který zvládl uzpůsobit původní TC-6 k použití v dieselu? Nebo jestli by někdo nevěděl odkud snímat průtok paliva případně jaký čidlo použít a kam a jak ho instalovat. Tu elektronickou část bych už zvládl postavit (pak bych eventuelně poskytl i plánek).
    Díky. 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.03  12:07

    « Re: TDi do Felicie

    Podle mě se tam nevejde felda je vpředu moc nízká
    takže se tam nevejde k 1.9 ani klimatizace tak pochybuju že by se tam dalo narvat turbo
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.05.03  17:34

    « TDi do Felicie

    Nemá někdo z vás zkušennosti s montáží TDíčka z Octávky do Felicie 1,9D? Jedno se mi válí v garáži a údajně by neměl být velký problém ho tam nacpat. Nemá to někdo z vás?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.03  10:36

    « Re: svíčky

    Jo zdá se že je jiné raději to vyřešim čidlem pod šroub někde na hlavě motoru
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.03  12:02

    « Re: svíčky

    Čidlo je dvojitý,to z tý 1,3 benzína jsem měřil a
    vykazovalo zcela jiný odpor než při stejné teplotě
    čidlo diesela a tak jsem ho vyřadil ze hry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.03  08:25

    « Re: svíčky

    Ted u sebe nemam schema , ale rekl bych ze to cidlo je dvojity a krome automatiky jde na budik s teplotou . Kdyz se tan da to z 1,3 tak to ukazuje stejne ? Jaky je mezi temi cidly rozdil elektricky nebo mechanicky ? )(zkusit to nekde dohledat jesti se me nepodari sehnat nejaky katalogovy listy)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.03  20:43

    « Re: svíčky

    Ja sem dal do svy Felicie 1.9D cidlo teploty z Felicie 1.3 a ted mi to zhavi i kdyz je motor teplej a startuje to celkem dobre ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.03  14:59

    « Re: svíčky

    protáhl jsem to zatím "při ručním přižhavení že to tlačitko držím déle ". Ale již jsem začal vymýšlet zapojení s * 16F84 a budu muset najít nějaké optimální místo pro měření teploty asi přímo . Budu muset koupit alespoň jednu svíčku a zkusit ji proměřit při ruzných teplotách zda by se nedala přímo použít coby čidlo teploty ve válci. nebo použiju nějaký rychlý termistor připevněný přimo k hlavě motoru
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.03  07:05

    « Re: svíčky

    Čím si dobu žhavení protáhnul?Nejlepší by bylo odpojit sondu v čidle teploty a jiný teploměr typu
    PT100(100ohmová sonda)umístit někde na motor a je
    to.Měl jsem tam i předřadný odpor,ale zase když bylo potřeba zapnout ventilátor tak ta teplota byla příliž nízká.Jinak tam je to tepl.čidlo zdvojené,jedno používá ŘJ a druhé teploměr v autě na palubce.Budu muset trochu experimentovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.03  15:10

    « Re: svíčky

    No podle tabulek jsem koukal že ta svíčka potřebuje na plný nažhavení cca 6-10 sec , když je to studený tak OK ta automatika to drží i po zhasnutí , ale mám udělané paralelní žhavení (při kratkém popojíždění když už automatika nežhavila ale nechtělo to nastartovat tak jsem vždy přižhavil cca 2 sec a pak to chytlo na první cuknutí startéru , ale te´d jsem to nusel točit alespoń 10sec . aby to chytlo z toho jsem usoudil že je nějaká vadná. Těď jsem je měřil a jsou ok (tedy nejsou přerušené) tak jsem zkusil dobu přižhavení protáhnout na cca 4-5 sec a zase to chytá na první škubnutí motoru , asi už na nich bude taky něco napečeno takže koupi svíček odkládám na neurčito (zkusím ještě změřit proud
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.03  07:51

    « Re: svíčky

    Jo a dohromady maj brát 32A.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.03  07:48

    « Re: svíčky

    Já jsem je měnil všechny i když odešla jen jedna,
    protože ta životnost se pohybuje u všech stejně asi tak 50 až 80tis.km.Dal jsem tam NKG za 350,-jednu a spokojenost.Jsou ale trochu pomalejší( v zimě počkám ještě chvíli po zhasnutí kontrolky).
    Jinak se mi zamlouvaly Bosch,ale stály 550,- a to
    nakonec rozhodlo.Brisky bych ale příště rozhodně vyzkoušel.Neznám ale jak dlouho vydrží,ale ty twin
    můžou bejt super na zimu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.05.03  10:23

    « svíčky

    Chtěl jsem se zeptat na vaše zkušenosti se svíčkama (zdá se mě že asi jedna přestala žhavit budu to muset proměřit ) po kolika km je měníte já je měnil při cca 50 tis a teď mám najeto 142 tis. tak nevím zda je mám něnit rovnou všechny nebo dohledat jen vadné . Na [odkaz] jsem našel dva typy
    singl 21R06
    twin 21s357
    tak by mě zajímalo která vydrží víc (vůbec nevím jaké mě tam dali při těch 50 tis. ale typuji na ty 21R06 ale teď bych chtěl zkusit ty twin tak by mě zajímalo jestli s nima někdo nemá špatné zkušenosti dík sth
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.03  14:22

    « Re: automatika

    problém není to čidlo samotné , ale jeho nevhodné umístění
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.03  13:09

    « Re: automatika

    Jo jo čídlo mi měnily tenkrát asi dvakrát,ale nepomohlo to!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.03  15:15

    « automatika

    No já to řešil tlačítkem z GESu cca za 20Kč + paralelní rélé žhavení měl jsem ho doma ale cena počítám 100-150Kč (ale už jsem to dělal známému bez přídavného relé jen pro jistotu z ochranou pomocí dvou diod cca 10Kč) Jinak automatika je dobrá problém je v umístění čidla např. VW jeta se stejným motorem i automatikou tímto netrpí.
    Momentálně ale možná nějakou automatiku postavím hraju si teď s * procesory a nevím co bych si vymyslel , rád bych nějaký počitač na kontrolu spotřeby takže by to klidně mohlo dělat i řízení žhavení no uvidíme . Tak mě napadá zda už někdo tady neřešil stavbu palubního počítače pro sledování okamžité spotřeby u dislu bez elektroniky,nejvíc mě zajímá jaký použít průtokoměr aby byl co možná nejpřesnější ale dostupný , otáčky doufám půjdou měřit nějakým indukčním snímačem na setrvačníku a rychlost z náhonu tachometru
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.04.03  07:57

    « Re: Servo

    Mimochodem ta automatika žhavení není moc vychytaná!!!Chtělo by aby to žhavilo ještě při zhruba 70stupních.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  11:17

    « Re: Servo

    Jo u aut které mají řídící elektroniku to má svůj význam protože na el. čerpadle lze snadněji měnit výkon čerpadla (Felicie disel je ale auto bez řídící elektroniky nepočítám automatiku žhavení )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.03  10:17

    « Re: Servo

    OK, dík. Mimochodem, elektrické čerpadlo serva mají prakticky všechny novější auta. Fabia, Peugeot už od dob 106-ky atd... Ptal jsem se na to proto, že bych rád dal servo do jiného auta, kam se klasická pumpa na řemen vejde jen obtížně - kdežto ta elektrická by byla v pohodě. No, a z Felicie by bývala byla asi nejlevnější... No nic, poohlídnu se jinde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  09:58

    « Re: Servo

    je hnané řemenem od motoru (a mít jej hnané elektrickým čerpadlem by byl podle mne dost velký nesmysl stejně elektřina je vyráběna během motoru pomocí řemenu (alternátorem) takže jediný přinos by byl snížení spolehlivosti a účinosti takového systému)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.03  08:38

    « Servo

    Malý dotázek k tématu: Felicia 1,9D by tuším měla mít v základu servo, že? Jak je čerpadlo toho serva poháněné, řemenem od motoru, a nebo už to má elektrické čerpadlo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.03  08:18

    « Re: Fridex

    Vubec ne... :))) Ale s 1,9D neni zadny problem... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  14:08

    « Re: Fridex

    To už jste všichni nafťáci zanevřeli na toto téma,lebo co?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.11.02  09:04

    « Fridex

    ... uz z vas nekdo menil chladici kapalinu u 1,9D? Nejde totiz vypustit vnitrni okruh (blok valcu) bez odmontovani termostatu. V navodu je to totiz spatne a v servise taky o tom nic nevedeli. Tak mam pocit, jestli v servisu nemeni kapalinu pouze z velkeho okruhu :)) - a to je jen 2,3 litry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.02  16:22

    « Re: Pojištění ...

    Uz jsem to nasel:

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.11.02  16:05

    « Pojištění ...

    Kolik vás stojí dnes pojištění (povinné) ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.10.02  12:41

    « Diagnostika

    Nad tím jsem už pemýšlel, však 1.9 D Felicia nepoužívá téměř žádnou elektroniku, je to jednoduchý atmosférický motor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.10.02  00:00

    « Bez nadpisu

    Pánové, zabýval jste se někdo možností diagnostiky svého auta? Existuje možnost připojit notebook a volným (shareware) programem (VW, Seat, Audi, Skoda) sledovat veličiny, které posílá motor. Problém je jen v kabelu, obchodníci za samotný kabel chtějí 6500 Kč (www.pc-autodiagnostika.cz/cenik.html a www.pc-autodiagnostika.cz/galerie.html) - tento kabel se nechá vyrobit tak za 400 Kč, problémem je jen 16pin. konektor OBD-II, který nelze v ČR sehnat.


    Proto se ptám, je schopen někdo sehnat tento konektor nebo tento celý kabel za rozumný peníz? A pokud ne, byl by zájem? Dle předběžných informací svých obchodních partnerů bych dokázal nechat zakázkově vyrobit sérii cca 10+ kabelů (s profi konektorem z USA, jinak se v ČR dělají z moduritu) v kusové ceně cca 1900 Kč.


    Takže co, byl by zájem resp. je někdo schopen za podobnou cenu mi toto toto dodat? 6500 Kč za ten kabel opravdu nedám a bastlit to bez orig. konektoru (konektor udělat z moduritu) nechci.


    www.OBDII.com konektor je průmyslový standard a má jej povinně každé auto r.v. 96+, jen ten komunikační protokol a tedy diag. software se liší. Na koncern VW je nejlepší sw VAG-COM.


    Proč to zajímá mě? Jelikož mám notebook, proč se nepodívat a nelogovat hodnoty auta za jízdy, třeba teplotu oleje a přesvědčit se, zda má olej opravdu 150-160°C, jak tvrdí někteří prodejci olejových chladičů apod. Z lognutých hodnot si lze sestavit dobré grafy, vid: viz www.ross-tech.com/vag-com


    Tento soft je podle mě, pokud máte notebook (stačí W95, 8MB RAM, 5MB HDD, serial port, 640x480) o dost lepší než samotný malý VAG 1552 a spíše se vyrovná VASu (Siemens). Zatím jsem to neviděl v provzu, ale dle reakcí lidí, co to mají, to funguje dost dobře, ostatně viz stránky výrobce www.ross-tech.com. Reakce a poptávku a nabídku mi pište prosím výhradně do fóra "elekrika a elektronika motorů", zde v tomto fóru to už číst nebudu, případně zájemci pošlete poptávku s uvedením vašeho kontaktu na vcom(zavinac)seznam.cz.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.02  23:23

    « Re: Rozvodak

    ... ja ted budu menit po 80 000 km...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.07.02  09:26

    « Rozvodak

    Za kolik jste menili v servisu druhy rozvodovy remen a po kolika kilometrech od prve vymeny? Rikam druhy, protoze se meni asi jen rozvodovy remen bez kladky...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  17:15

    « Re: Koupě - startovani 1,9D

    jezdil jsem take v roce 96 s 1,9D a fakt jak byl teply, nenaskocil a neslo to opravit, muselo se vytahnout merak teploty pro zhaveni a zhavilo to i za tepla (jinak nenaskocil!)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.02  12:51

    « Re: archiv

    Nemam take naprosto zadne problemy s 1,9D. Jen s tesnici gumou 5.tych dveri - musel jsem ji nechat vymenit (900 Kc), zatekalo. Ale to je renonc vsech Felicii.. bohuzel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.05.02  11:37

    « Re: archiv

    Hmmm .. To je pravda, žádné. Já teď budu muset vymnit rozv. řemen a přední brzdové destičky, jinak to je O.K.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.05.02  15:05

    « archiv

    Zdá se že nikdo s 1.9D nemá žádné problémy, že se propadlo téma do archivu. tak to zase vytáhnem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.02  12:18

    « Re: Koupě

    Ještě maličkost: za běhu motoru se podívat, jestli někde neuniká chladicí kapalina, a řádně prohmatat hadice od chlazení - musí být měkoučké. Pokud jsou hadice za běhu motoru tvrdé ("kamenné"), motor zřejmě někde "fouká do vody" (těsnění pod hlavou, prasklá hlava apod)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.02  12:01

    « Re: Koupě

    Mozna bych pridal jeste problemy se startovanim (zvlast u tepleho motoru, coz asi v autobazaru moc nevyzkousite). Startery u 1.9 odchazeji enormne. Navic zalezi i na stavu zhavicich svicek a serizeni vstriku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.02  12:22

    « Re: Koupě

    Dant. Sdilim tentyz nazor, mam Feldu 1,9D combi a jezdim na bio. Pozor si musis ale dat na spoustu veci:

    - podivej se, jestli nekde neni jiny odstin barvy - treba na sloupku dveri nebo pod kapotou motoru - zjistis tim, jestli auto bylo havarovane

    -specialne u dieselu zkontroluj vsechny 3 silentbloky, jestli se motor prilis nekejve na volnobeh a nerezonuje nebo nekde nedre o hadice

    -jestli prilis netece olej kolem vany a horniho vika motoru

    - zkontrolovat tlumice, jestli je nebude treba jiz vymenit (v servisu treba na HEKA testu)

    -zjisti, kdy byl naposledy menen rozvodovy remen, a samozrejme provozni kapaliny vc. prevodoveho oleje

    -jestli netece do zavazadloveho prostoru a velmi peclive prohlidni 5. dvere, jestli nerezavi

    -prohlidni vyfukovou soustavu jestli tesni, nerezonuje a optej se, jestli byl jiz vyfuk menen

    No a ja vice zavad nemel, tak uz nevim, na co bych si dal pozor. :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.04.02  07:52

    « Koupě

    Zdravím,
    rád bych si od vás nechal dát poradit, na co bych si měl dát pozor při koupi tohoto auta (které mi připadá nejekonomičtější v provozu - pokud pominu svou Š120 na plyn:)) ať už v bazaru nebo přes inzerát. Díky za případné odpovědi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  12:40

    « Re: Dotaz

    Díky. To jsem si myslel, ale nevěděl jsem, zda není nějaká alternativa.
    Pak bych se ještě zeptal, jestli chodíte na garanční prohlídky po 7500 km a jestli ano, tak jestli si vozíte svůj olej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  12:19

    « Re: Dotaz

    Nedávají, ani to nejde. Čerpadlo není elektronicky, ale mechanicky řízeno. Do tohoto typu se dává PP až do Fabie, 1.9 SDI - to je elektronické.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  11:33

    « Dotaz

    Ahoj, zdravím všechny v této diskuzi.
    Mám dotaz ohledně palubního počítače pro Felicii 1,9D. Máte ho někdo, co všechno ukazuje a jaká je jeho cena? V servisu mi řekli, že se do těchto aut nedávají. Prosím o jakoukoliv informaci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  12:43

    « Re: Zavazi na poloose

    Protáčející se závaží je v pořádku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  09:16

    « Zavazi na poloose

    Chlapi, nemate sveho ore nekdo po ruce? Potrebuju vedet takovou malickost. Na prave poloose (je delsi, protoze prevodovka neni uprostred) je cca v 1/3 zavazi. Vcera pri vymene oleje jsem prisel na to, ze se protaci. Podle me by asi melo byt napevno.
    Ma se protacet nebo ma byt na fest? Oprava je v pripade napevno vcelku jednoducha, ale v tom pripade zas nevim, jestli by se to nemelo sverit nejakemu servisu, kvuli vyvazeni, ktere doma v garazi tezko udelam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  08:59

    « Re: Voda v aute

    Sundat podlazky, lehnout na podlahu a nechat nekoho, at kropi auto hadici. Bude to nejaka netesnost predniho skla nebo neco podobneho. Melo by stacit zaplacnout to silikonem. Mel jsem podobny problem, kdy jsem neustale vozil v kufru bazen plny vody (rezerva plavala v tom svem prolisu) a bylo to tesnenim u zadniho blinkru, voda protekala do toho prostoru nad blatnikem a odtun nekudy pod zadni sedadla a teprve odsud do kufru. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.02  19:24

    « Voda v aute

    Prosim zda by mi nekdo mohl poradit se zatekajici vodou do prostoru pod nohami u ridice. Totize, kdyz prsi, netusim od kud, ale zatyka me do auta, mel sem podezreni, ze by to mohlo byt odnekud z prostoru motoru, ale tam zadna cesta, kudy by ta voda tekla neni...Taky me napadlo, jestli to neni tesneni u dveri a nic... Vim, ze nad pedaly nekde okolo packy, se kterou se otevira kapota motoru, byla ta latka co je okolo cela nasakla vodou... Chtel bych vedet, zde je nejake reseni, ktere by to zastavilo. Tak abych s tim nemusel jezdit do servisu...Predem dik za jakoukoliv radu !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.02  06:59

    « Re: SPOTREBA

    Člověče,ta tchýně tomu asi šlape na krk.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.04.02  14:42

    « SPOTREBA

    Jak jsem tu (nebo kde?) psal o tom, ze nevim, proc mi stoupla spotreba bionafty o cca 15% - tak ted uz to asi vim. Je to tim, ze jezdim po dalnici rychleji! :))) A taky tim, ze to vic pujcuji tchyni na jizdy po Praze. Po pulroce jsem totiz od nadrze do nadrze jel vse sam a jeste "pouze" po sumavskych cestach. Spotreba je 4,8 namisto beznych 5,5-5,8. :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.02  09:26

    « Re: Napínací kladka při výměně rozvoďáku

    Kladku bych take vymenil. Rozhodne je treba vymenit tu prvni kladku (po 60 000 km), dalsi kladka (jakasi "G") a rozvodak se ma menit po 90 000 km. Mam 50 000 km, nechal jsem zkontrolovat v servisu, zaplatil 150 Kc a rekli mi, az v 90 000 km prijed, protoze drive se 2. rozvodak s kladkou menit nemusi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.02  14:27

    « Re: Napínací kladka při výměně rozvoďáku

    myslím že jo, protože když už se to dělá, nejsou to takový prachy ji vyměnit taky, i když moje stará (kladka, jistěže) po výměně řemenu nemá skoro žádnej luft, asi by chodila dál. Ale pakliže je to už rozebrané pro výměnu řemenu (sundaná řemenice z kliky a vytažená rozporka uložení motoru na kastli - to je ta největší práce), dal bych tam pro jistotu novou.
    Mirek
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.03.02  09:41

    « Bez nadpisu

    Co myslíte je potřeba výměna kladky při výměně
    rozvodáku!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.02.02  23:50

    « pozor na spadnuti do archivu, diskutujme Pupák !!!

    diskutujme
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.02  00:00

    « Emise u vznetoveho motoru

    Byl jsem na technicke kontrole a zajimali by mne vase hodnoty emisi. Mne namerili kourivost 0,45 (dovolena hodnota max. 1,55) a rozpeti kourivosti ctyr po sobe jdoucich mereni 0,14 (dovolena hodnota max. 0,25).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.01.02  00:00

    « Re: Opravy

    Ptrac: Beru bio [SETAdiesel] a obcas naftu od dlouhodobe nejlevnejsi cerpacky v CR, kde vsichni predpokladaji, ze to musi sidit, a presto se mi nic takoveho nestalo (cena nafty - 18.90 Kc, cena SETA - 16.90 Kc).
    Pri prechodu na bio je skutecne treba dodrzet nektera pravidla. O pretesneni cerpadla mi neni nic znamo, dle www.biodiesel.de je motor VW 1.9D, kterym disponuje naftova Felicie, rekl bych 'bioREADY' :)
    Jinak pomerne pekny stranky o bionafte:
    [odkaz], ale chce to rozliseni bezne pro 17" monitory. A take sahodlouhe povidani o bionafte je v motorcafe/BIONAFTA.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.02  09:01

    « Re: Opravy

    vlami: Hurá !!! Problém vyřešen :-) Představ si, že to byla náhoda a já dvakrát po sobě natankoval někde nějakou "sračku" - ono cukání a spotřeba vyletěla na 6,2 a posléze dokonce na rekordních 6,8. Teď mám natankováno a jezdí to jako vyměněné a spotřeba mých klasických 5-5,6 l/100km. Je to zajímavé, protože se vyhýbám tankování někde na JZD apd. za "SUPER CENU". Jezdím ke klasickým čerpačkám - Benzina, Jet, Globus, Shell, OMV atd.. Neměl jsi někdy nějakou podobnou zkušenost? A jó, Ty jsi říkal, že jezdíš na BIO. Nemám na to odvahu - prý je třeba přetěsnit čerpadlo (bio je agresivnější) a je třeba dávat velký pozor, od jakého výrobce se BIO bere. Nevím nemám zkušenosti :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.02  12:44

    « Re: Opravy

    Velfobin mozna neni takovej zazrak, ale tu vodu to snad resi. A mne v nouzi pomohl on nebo fakt, ze jsem nechal bezet motor na klapacku 10 minut.
    Olej jsem pouzival Sunoko 10W-40. Ted poprve jsem nalil Mogul Optimal, taky polosyntetika. Ptal jsem se naseho nejvetsiho olejare/palivare a on rikal, ze to neni vubec spatny olej, a ze stejne ty aditiva v nej jsou z dovozu, ze se u nas ploosyntetika nevyrabi nebo co. A nekup to, kdyz stoji 85 Kc/litr. V.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  11:48

    « Re: Opravy

    vlami: že by byl Velfobin takový zázrak ? :-) Každopádně díky, nechám si to jako záložní řešení. Mám v plánu stejně vyměnit motorový olej, ostatně jaký používáš? - já 10W-40 Valvoline nebo před tím jsem měl zdroj na PANOLIN, ten byl dost dobrý! Najíždím na olej cca 10kkm. No a jak budu pod autem, tak všechno prohlídnu a kouknu na ten palivový filtr a vzduchový filtr no a uvidíme. Teď mám natankováno od jiné pumpy a zítra vyrážíme, takže hned poznám, jestli se něco zmněnilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.02  10:00

    « Re: Opravy

    Ptrac: A zkus jeste cmrndnout trochu toho Velfobinu do nadrze. Prej se do nafty nema moc pridavat, ale mne vzdy vyresil problem (jezdim na bio - a tam je voda zvlast nebezpecna).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  08:50

    « Re: Opravy

    vlami: Alespoň někdo dal svůj názor na můj problémek :-) palivový filtr je nový, vzduchový filtr je nový, pravda palivový filtr není žádný značkový výrobek prostě nejdostupnější - zkusím ještě vyjet nádrž do sucha a natankovat jinde - pravděpodobně špatná nafta od Globusu :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  17:30

    « Re: Opravy

    to ladaH: ve francouzském autě jsem jel jen párkrát a už jen kvůli tomu jak se houpalo bych si ho nikdy nekoupil. Netvrdím, že je blbý, ale mě prostě nesedí. A s tím cvakáním to je pravda. Zatím jsem nemusel měnit nic a doufám, že než to nastane, tak si pořídím další plechovku. Ovšem je třeba vzít i v úvahu moji jedinou zkušenost a to výměnu brzdových destiček po 75 tis. km za 20 tis. Kč včetně přebroušení všech 4 kotoučů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.02  15:30

    « Re: Opravy

    Ja si zase nemohu na znackovy servis narikat. Je pravda, ze do Prahy bych to auto nedal, uz vzhledem k vyssi cene prace, co si znackovy servisy Skoda uctuji...., a tak si ho nechavam opravovat po sobotach doma.
    PTRAC: To snad nemohou byt trysky - ty snad odchazeji po 200 tis. km, a ne po 70 tis. km(?). Zkousel jsi prohlidnout (odkalit) palivovy filtr? Jinak mne opravdu nic nenapada. Mne to cukalo pri nejvyssich mrazech - proste jsem z toho vice jak 120 km/h nedostal (pak to cukalo). Nalil jsem do nadrze trochu Velfobinu a bylo vse OK.
    Uz jsi menil rozvodovy remen? Podle najetych kilometru mas na to akorat cas.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  13:47

    « Re: Opravy

    To s autem nemá nic společnýho,počkej až se ti
    na cizím autě něco posere budeš cvakat.Doufám,že
    nemáš francouze to bych tě upřímně litoval!!!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…