Škoda felicia 1.9D

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  12:44

    « Re: Opravy

    Když to tak pročítám, ještě že nemám české auto. A do servisu (značkového) chodím pouze na pravidelné kontroly. Nyní najeto 100 tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  11:01

    « Re: Opravy

    Já prošel také několika service a mohu říct,že
    v 80% nevědí co a jak opravit,jsou suverénní v
    jednání a často vědí mín než sám majitel.V dalším
    případě byli ochotní ale stejně věděli *.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.02  14:19

    « Re: Opravy

    Moje 1,9D i když je "mladá" prošla také často servisy...po dvou letech nová betarka, po 35 kkm nové brzdové destičky - od té doby při brždění ve vyšších rychlostech otřesy volantu až se mi klepou hodinky na ruce, po třech letech výfuk začal upadat po částech - zadní, předni, střed, po 55 kkm jsem nechal převložkovat starter protože byly špatné starty za tepla. Tento problém mně stál spousty nervů a trápení. Značkový servis nejříve vyměnil za 780,- Kč žhavící relé - nepomohlo, potom vyměnili za 1200,- Kč žhavící svíčky - nepomohlo, nakonec jsem našel specialistu elektřikáře, a ten hned věděl kde je problém. Oprava trvala hodinku, vzal si 800,- Kč a já jsem nadmíru spokojen. Auto startuje jako nové. Teď už nemám žádnou důvěr ve značkový servis. Když jsem byl s problémem, že mi itíká olej ze servořízení, tak dolili deci oleje a že je vše OK. No akdyž jsem vlezl pod auto a měnil jsem si olej do motoru sám, tak jsem zjistil, že mám prasklé kolínko u čerpadla serva a tam utíká olej. Škodovka Mladá Boleslav ale kolínko neprodává, mám prý koupit celé servo za cca 7000,- Kč (blázni). Tak jsem koupil karosářský tmel na hliník, u kolínka navrtal dírku, udělal závit, natmelil celé kolínku a zašrouboval do bloku čerpadla - vše je OK. Teď začínám mít trápení - auto je nějak líné, netáhne, spotřeba se zvýšila a při 1600-1800 otáčkách při trojce nabo čtyřce cuká. Projevuje se to ale při delších cestách, když je motor prohřátý. Údajně by snad mohla být některá ze vstřikovacích trysek vadná. Nemáte náhodou někdo podobnou zkušenost? Auto je staré čtyři roky a najeto cca 70 kkm. Díky za názor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.01.02  15:16

    « Re: Zima

    STHM: Mam stejne auto - 1,9D COMBI, najeto 132 kkm. Spojka taky nebyla menena, teda alespon predchozi majitel rikal, ze ne (mam auto od 92 kkm). Ale uz se menily vsechny tlumice (120 kkm), tlumic vyfuku (90 kkm), oba cepy rizeni, 2 silentbloky prevodovky, rozvodovej remen (70 kkm) a 2x akumulator.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.01.02  14:17

    « Opravy

    Zlatí a šťastní lidé, co mají všechno původní ... Mám Felicii 1.9D - najeto teď 114 tis.km a měnil jsem (mám to od 70 tis.km): v 72 kkm zadní tlumiče, 105 kkm přední tlumiče, kulové čepy a komplet zadí brzdy - vše nové, 112 kkm výměna levé poloosy - praskla, žhavící svíčky a teď mně čeká výměna silenbloků ramen poloos a někdy v létě rozvodový řemen a na podzim to vidím na výfuk. Ale zato mám auto v podstatě nové.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.02  17:03

    « Re: Zima

    Mě to startuje stále Ok i v těch mrazech je to sice jako traktor když to v -23°C , ale naskočí hned 1,9 combi najeto cca 125tis. Už s ní nejezdím pro firmu tak km tolik nenaskakujou.
    Taky jsem koukal že budu muset na jaře koupit nový tlumič výfuku (poslední díl ), ale jinak vše OK tlumiče tam mam originál a v 120tis jsem nima byl na testu a byly pořák Ok (asi to auto šetřím). Taky by mě zajímalo jak dloho vydrží spojka zatím jsem jsem ji neměnil . Vlastně jsem měnil jen brzdové destičky, rozvodovej řemen v 90tis a sluneční clonu u řidiče (nechtěla držet nahoře a jinak je vše původní
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.01.02  00:00

    « Zima

    Tak jake jste meli zkusenosti se startovanim v zime? Mne se startovalo po 2 dnech skoro 20 stupnovych mrazu dost spatne a na dalnici mi to cukalo pri 120 km rychlosti.. vlastne se nedalo jet rychleji. Nevim, jestli to bylo zamrzanim paliva pri rychlejsi jizde nebo vodou v palivove soustave, protoze jsem to odstranil Velfobinem a zahratim motoroveho prostoru (10 minut na miste).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.01  14:29

    « Re: spokojenost

    Ten Laityng asi není špatnej,ale vylepšení výkonu od vejfuku nečekej.Jako náhrada originálu OK,ale pozor nemá přívodní trubku takže navařit ze starýho nebo udělat novou.Já osobně,když vejfuk tak kvůli zvuku (nevím jak u 1.9D)nebo vzhledu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.01  08:12

    « Re: spokojenost

    Nemate nekdo ladeny vyfuk!Lze vlastne vylepsit
    vykon nasi dieselove feldy ladenym vyfukem.Ten
    original mi po 5letech odesel a libi se mi jeden
    Laityng!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.01  18:14

    « Re: spokojenost

    ahojte,jsem tady opět. Stále jen jezdím :o) Ráno,to je fakt katastrofa, to se někdy až stydím, ale stačí chvílka a pak se to už dá. Já na ni nemužu nadávat,skoro se o ni vubec nestarám a ona pořád jezdí... Jezdím po celé Moravě a Východních Cěchách, skoro porád naložený a vubec ji nesetřím. Je to fakt nezmar. Snad to teda nezakřiknu. Ten řemen byla má vina, koupil jsem ho na burze a to se mi neoplatilo, vydržel 2000km a tolik skody-už nikdy!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.01  00:00

    « Re: spokojenost

    Jooo, az bude pod nulou, a bionafta v nadrzi, tak prvnich par sekund je jako u kovare v dilne :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.11.01  09:33

    « Re: spokojenost

    Taky mně to ráno pěkně klepe,kor když mrzne to
    je potom konzert!!!Vám to taky tak klepe??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.01  22:41

    « Re: spokojenost

    XMysaku bravo! Ten remen - to ti rupl rozvodak? No tebuh!
    Myslim, ze bychom uvitali vice informaci a tvych zkusenosti z provozu. Naftovy motor se zacal montovat asi az v r.1996, jak jsi mohl najet tolik km? :-) I kdyz znam takovy 2 sluzebni pickapy, co maj podobne najeto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  17:12

    « spokojenost

    Ahoj všichni,tak už mám najeto 391 000km a stále jezdím. Ted jsem měl sice malý-velký problém- rupl mi řemen, Ale už opět jezdím, stálo mě to 14000kč. Spotřeba 6,5 litru bionafty. Tlumiče mají 120 000km a řekl bych,že ještě nejsou nejhorší. Co mě akorát štve,jsou páté dveře- rezivi a reziví :o( Ráno to je sice katastrofa, to vždycky vzbudím celý barák, ale až se motor zahřeje, tak je to už ok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.01  12:52

    « TLUMICE / Bajker

    Bajker: Najeto mam 126 000 km (Felda Diesel Combi) a menil jsem ted vsechny 4 tlumice. V servisu mi potvrdili, ze ty co kladivem z auta dolovali, byly puvodni :-) A jak rikam, pouze zadni byly spatne, predni by byly jeste v pohode (HEKA test). Musim ale uznat, ze je to ted jina jizda! A taky tech 5300 Kc.... no je to znat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.11.01  11:31

    « www.kmoch.cz

    Palivový filtr za 265 kč, pokud si jej objednáte přes internet, 5% sleva ... (:o) A oleje jsou tam také levné ... (:o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.11.01  20:47

    « Re: D, TD

    Vlami: No jo... Je fakt, ze to nijak nesetrim.. Vetsinou Praha, obcas polni cesty a hlavne nesnasim kdyz se to zacne houpat a musim to honit po silnici. Mel jsem tam i tlumice HP Sporting, ale po jednom dni jsem je zase vyndal.. To bylo i na me moc tvrdy :-) Nedovedu si predstavit jedny tlumice 120 tisic! :-) Ja uz mam komlplet vymenenou predni napravu a furt tam neco mlati. Nikdo neni schopnej zjistit co :-( Jo a to nepocitam silentblok dole na prevodovce, ten uz mam asi patej :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.11.01  13:11

    « to Bajker

    Není to problém. Ten motor TDI je úplně stejně velký. Nicméně bych to vyměnil včetně převodovky, protože ta stávající má velmi krátké rychlosti, a bylo by to jako motokára. Mám jeden TDI 110PS, kdyby tě to zajímalo, děj vědět na info@chiptuning.cz. TD motor nepotřebuješ z transportéra, ten by jsi tam nedal, protože má jinou montážní polohu (dopředu). TD motor jedině z Golfa.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.11.01  12:41

    « Re: D, TD

    Bajker: Ty ujedes na Felicii Diesel pouze 30 000 km na tlumicich a pak je menis? Ja je tam mam uz 125 000 km a jsou teda uz hotovy, to joo. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.01  23:52

    « Re: D, TD

    Kazdopadne by to bylo zajimavy... Kamosovi se povedlo nacpat do staryho dieselovyho transportera (toho hranatyho) TDIcko s Passata. Problemy mel se spojkou, ale pak pouzil na lamelu nejakou zavodni smes.. Pral bych vam to videt v akci a taky slyset :-) Proste nadhera... U ty Feldy bych se bal asi jen o prevodovku... To ze jdou tlumice po triceti tisicich do * uz jsem si zvykl, je to proste tezky, ale na druhou stranu ten motor z Transportera asi o moc tezsi nebude... Pripada mi to stejny, jen je tam navic turbo... Kola mam 195x50 R15 v tom problem nevidim... Mozna poloosy, ale zase na druhou stranu se z benzinovy Filcky da taky dostat prez 100 koni a poloosy drzej, tak fakt nevim... Jedine to vyzkouset.. Jo a na tom filtru asi taky neco bude... Dneska jsem zkousel jezdit uplne bez filtru. Dal jsem tam jen silonku a zda se mi to mnohem zivejsi a prfektne to duni :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.01  14:28

    « Re: D, TD

    Ja myslim, ze Felda nebyla stavena na Diesel, a je to trochu znat (podvozek, odpruzeni, tlumice, hlucnost). Dat tam TD - i kdyby to slo, tak by tu jiste byl problem, jak ten vykon prenest na silnici. Treba by se ukazaly dalsi slabsi clanky v konstrukci Felicie = prevodovka/rozvodovka, napravy, kola by jiste nemohly byt 165/90, brzdy atd. TD je az ve Fabii, ovsem to je konstrukcne uplne nove a prizpusobene auto. Treba prevodovka je uplne jina...., myslim, ze VW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.01  09:38

    « Re: D, TD

    To by jsi byl ďábel, kdyby se Ti to podařilo vyřešit. Něco podobného mně napadlo, ale v tom motoru není podle mně už místo ... On by stačil jenom blbej aktivní větrák před vzduchový filtr - prostě zlepšit jeho průchodnost ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.10.01  23:06

    « D, TD

    Nekdo tu psal, ze do feldy nacpat TDI je problem... Skoda uvazuju o tom uz dlouho.. Nevi nekdo, jestli by tam nesel bouchnout alespon TD treba z transpotrera? Tam ty elektriky moc neni, ale prave netusim jak je to z prirubou, mrkvi, prevodama atd... predem diky..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.01  11:08

    « Re: Koupě 1.9D

    O motor mít strach v podstatě nemusíš, ten fakt vydrží. Na co je se třeba asi zaměřit, je rozvodový řemen, žhavicí svíčky - jak dlouho tam jsou, baterka a olej (co se motoru týče). A pak to, co psal Vlami. Jinak bych do toho být tebou šel. Já udělal to samé minulý tok a udělal jsem dobře. Koupil jsem krátkou v 72 tis. km, za rok jsem ujel 33 tis. km. A opravy ? Kdyz pominu údržbu což jest výměna filtrů kapalin a dokupování nafty, tak jsem měnil tlumiče vpředu i vzadu, kulové čepy, pneumatiky, zadní brzdy komplet - prasátka i čelisti, třmeny kotoučových brzd a hydrauliku světel. Nic víc. Pokud chceš mít relativně dobré, ačkoliv né moc pohodlné, ale úsporné auto, jdi do toho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.10.01  09:58

    « At zije Felda 1,9D

    Tady to umira, to je videt, ze s Feldama s motorem 1,9 VW nejsou problemy :-) Neni o cem mluvit, vse funguje tak jak ma :-) Alespon mne jako ze jo...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.01  23:06

    « Re: Koupě 1.9D

    Popisu ti sve opravy cca ve 100 tis. km:
    Koukni se, jestli se ti chveje motor a rezonuje vyfukove potrubi na volnobezne otacky - obvykle vymena silentbloku to jiz neovlivni.
    Zjisti, jestli byl jiz menen vyfuk - pokud ne, bude te mozna brzy cekat.
    Nech si zmerit tlumice jak na tom jsou - zejmena predni - vymena stoji asi 5-6 tis. Kc.
    Koukni, jestli ma v motorovem prostoru pricnou tyc - lidi povidaj, ze je dulezita, co se tyce stability v zatacce - COMBI jiste mit bude.
    Predpokladam, ze rozvodovy remen byl jiz take menen..
    Koukni jeste na cepy rizeni, aby predni kola nemela prilisnou vuli.
    Over si, jestli funguje sklon prednich svetel (z mista ridice).
    Koukni na 5.dvere, jestli se neobjevuje rez a nezateka do kufru... atd....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.01  22:49

    « Re: Koupě 1.9D

    Ja bych do toho taky sel. Pred rokem jsem kupoval Feldu Combi 1,9D (GLX), taky tehdy byla 4.leta, taky mela 90 000 km, ma ABS a 2 airbagy, zavesne zarizeni a zimni kola navic. A bylo to za 195000 Kc. Takze ta tva cena je dobra. Ta moje Felda nema prokazan puvod, tedy nema servisni knizku, ale byla v pohode a mne nezajimalo, jestli ma najeto 90 nebo 190 tis. km, je to preci jen diesel a ten zhruba 400-700 tis. km vydrzi :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.01  07:04

    « Re: Koupě 1.9D

    Já osobně bych řek,že je to slušná nabídka!Jestli neni moc omlácená,tak bych do
    toho rozhodně šel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.10.01  22:41

    « Koupě 1.9D

    Mám nabídku na Feldu kombíka 1.9D přímo od prodejce a servisu Škody, ročník 11/97, najeto 90kkm, pravidelnej servis, dobrej stav + repase auta, nebouraná, první majitel, za 160kKč. Je tato cena normální/nízká......(celkem s koupí spěchám). Zkuste se k tomu prosím vyjádřit a něco napsat. Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.01  23:38

    « login

    ladaH - nekdo se ti dostal na login? Stejne heslo jako jmeno? :-) Na jake jmeno teda zmenis login?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.01  07:44

    « Re: Palubovka - tachometr - chybka

    Mas proste jenom spatne nasazenej bovden.Musis to rozebrat a ten ctyrhran poradne
    usadit do palubky!Cau Lada.PS:musim zmenit login nekdo se mi na nej dostal!!!§
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.09.01  13:27

    « Palubovka - tachometr - chybka

    Zdravíčko pánové, a tož jsem si v sobotu vyměnil žárovečky na přístrojovce, měl jsem spálenou žárovku v kontrolce tlumených světel a osvětlení otáčkoměru. Vyhození pal. štítu, odepnuti černýho dílu od budíku..všechno to proběhlo v pohodě, akorát jsem neměl shozenej volant. No, v pohodě to bylo do doby než jsem se rozjel, protože mi sice palubka svítí jak kolotoč večer, jenže mi pro změnu nejde tachometr, přitom, jak jsem vydělával tu desku s budíkama, necitíl jsem v ní žádný odpor, že by se musel ten tachometr nějak rozpojit, myslel jsem, že se prostě na konec bovdenu zase jenom nasadí, ale stejně jsem to při nasazování nemohl moc zkontrolovat. Pánové, prosím poraďte, co jse posral??? Díky Kokolda
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.01  12:31

    « Re: vibrace motoru na volnobeh

    Omlouvám se že reaguju takhle pozdě ale byl jsem mimo. Byla to utržená přepážka uvnitř posledního
    dílu výfuku. dočasně mě to v servisu vyřešili kladivem že to trochu sklepli aby to nemohlo vybrovat a já to doma otevřel , abych viděl jak to tam uvnitř vypadá (originál výfuk). ta přepážka uvnitř byla chycená na 4 bodech cca 0,5cm sváry. tak jsem ji přivařil pořádně a je po problému. Kámoš měl stejnej problém a tam jsme to dokonce přibodovaly bez otevření výfuku. Kladivem se dá celkem snadno ta přepážka dohledat a pak jsme ji přibodovali CO2 zvenku a je to OK .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.01  17:35

    « Re: mám najetých 370000km

    Jméno: monastus

    Datum: 17-09-2001 v 11:56:57

    Příspěvek číslo: 308

    Předmět: Re: Nastavení sklonu světlometů

    A zároveň bych měl otázku do M.C. Mám Felicii Diesela a zajímalo by mě jestli někdo máte zkušenosti s výměnou vstřikovačů a po kolika kilometrech jste je měnili a jak jste poznali, že je třeba je měnit. taktéž žhavící svíčky a jejich ceny ... Poradí mi někdo ??

    Monaste, viz prispevek 140.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.01  14:01

    « Re: Tuning VW 1,9D

    ATX: Díky za odpověď. Taky znám jednu Feldu D, která má 0,5 mil. km a je stále v pohodě...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.01  14:01

    « Re: Tuning VW 1,9D

    ATX: Díky za odpověď. Taky znám hjednu Feldu D, která má 0, mil. km a je stále v pohodě...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.01  13:57

    « Re: vibrace motoru na volnobeh

    Pricinou vibrace = vyfuk? Hmmm, to asi ano, pokud i silentblok - drzak prevodovky je prilis volny a motor se tedy na volnobeh chveje. Jinak asi ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.01  07:39

    « Re: vibrace motoru na volnobeh

    Mě taky felda vibruje na volnoběh (mám 1.3 mono). Vibruje volant, řadicí páka a trochu je to cítit i v sedadlech a občas se jakoby celé auto "oklepe" (nevím jak to popsat). Jako když do něj někdo kopne. Ve značkovém servisu řekli, že silentbloky jsou O.K.


    Teď tady všichni píšete, že příčinou vibrací může být i výfuk. Jak to poznám?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.01  00:00

    « Re: Tuning VW 1,9D

    Jo, psal jsem to tam. Tak, tak, je to motor bez elektroniky a všechno musíš nastavit trochu jinak ručně. Předvstřik, dávku a vstřiky. Holt chip to není, ale +8PS a 15Nm 100% půjde k dobru, možní i víc, ale nikdy jsem to neměřil. Cena bez brzdy 5000,- s 2x brzdou 8000,-. Každopádně je dobré motor odbrzdit, aby bylo jasno kolik bylo a kolik bude. Záruka je papír z brzdy. Snížení životnosti 0. Kolik vydrží tento motor? Moc. Pokud se nepřehřeje a nepraskne hlava nebo se neroztrhne rozvoďák nebo neupadne spodní rozvodová řemenice nebo se nezadře zdvihátko a motor má pravidelně měněný olej, typuji 800-900tkm, možná i víc. P.S. Znám jedno Vento 1.9 D, je to taxi, má 750tkm a pořád docela normálně jezdí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.08.01  19:51

    « Tunning VW 1,9D

    ATX: Tak jsem procetl auditorium "AUTOKOMPLEX..." v sekci Tunning a pises tam, ze umis upravit atmosfericky vznetovy motor VW 1.9D, co je ve Felde. Povez tu vice. O jaky zasah jde (tam jiste neni elektronika, ale klasicke vstrik. cerpadlo), o kolik se zmeni vykonove hodnoty motoru a cena, zaruka, snizeni zivotnosti....
    A vubec, jakou zivotnost ma podle tebe tenhle atmosfericky vznetovy motor? Asi vetsi jak preplnovany. Kolik asi?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…