Škoda felicia 1.9D

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.03  08:18

    « Re: Fridex

    Vubec ne... :))) Ale s 1,9D neni zadny problem... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  14:08

    « Re: Fridex

    To už jste všichni nafťáci zanevřeli na toto téma,lebo co?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.11.02  09:04

    « Fridex

    ... uz z vas nekdo menil chladici kapalinu u 1,9D? Nejde totiz vypustit vnitrni okruh (blok valcu) bez odmontovani termostatu. V navodu je to totiz spatne a v servise taky o tom nic nevedeli. Tak mam pocit, jestli v servisu nemeni kapalinu pouze z velkeho okruhu :)) - a to je jen 2,3 litry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.02  16:22

    « Re: Pojištění ...

    Uz jsem to nasel:

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.11.02  16:05

    « Pojištění ...

    Kolik vás stojí dnes pojištění (povinné) ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.10.02  12:41

    « Diagnostika

    Nad tím jsem už pemýšlel, však 1.9 D Felicia nepoužívá téměř žádnou elektroniku, je to jednoduchý atmosférický motor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.10.02  00:00

    « Bez nadpisu

    Pánové, zabýval jste se někdo možností diagnostiky svého auta? Existuje možnost připojit notebook a volným (shareware) programem (VW, Seat, Audi, Skoda) sledovat veličiny, které posílá motor. Problém je jen v kabelu, obchodníci za samotný kabel chtějí 6500 Kč (www.pc-autodiagnostika.cz/cenik.html a www.pc-autodiagnostika.cz/galerie.html) - tento kabel se nechá vyrobit tak za 400 Kč, problémem je jen 16pin. konektor OBD-II, který nelze v ČR sehnat.


    Proto se ptám, je schopen někdo sehnat tento konektor nebo tento celý kabel za rozumný peníz? A pokud ne, byl by zájem? Dle předběžných informací svých obchodních partnerů bych dokázal nechat zakázkově vyrobit sérii cca 10+ kabelů (s profi konektorem z USA, jinak se v ČR dělají z moduritu) v kusové ceně cca 1900 Kč.


    Takže co, byl by zájem resp. je někdo schopen za podobnou cenu mi toto toto dodat? 6500 Kč za ten kabel opravdu nedám a bastlit to bez orig. konektoru (konektor udělat z moduritu) nechci.


    www.OBDII.com konektor je průmyslový standard a má jej povinně každé auto r.v. 96+, jen ten komunikační protokol a tedy diag. software se liší. Na koncern VW je nejlepší sw VAG-COM.


    Proč to zajímá mě? Jelikož mám notebook, proč se nepodívat a nelogovat hodnoty auta za jízdy, třeba teplotu oleje a přesvědčit se, zda má olej opravdu 150-160°C, jak tvrdí někteří prodejci olejových chladičů apod. Z lognutých hodnot si lze sestavit dobré grafy, vid: viz www.ross-tech.com/vag-com


    Tento soft je podle mě, pokud máte notebook (stačí W95, 8MB RAM, 5MB HDD, serial port, 640x480) o dost lepší než samotný malý VAG 1552 a spíše se vyrovná VASu (Siemens). Zatím jsem to neviděl v provzu, ale dle reakcí lidí, co to mají, to funguje dost dobře, ostatně viz stránky výrobce www.ross-tech.com. Reakce a poptávku a nabídku mi pište prosím výhradně do fóra "elekrika a elektronika motorů", zde v tomto fóru to už číst nebudu, případně zájemci pošlete poptávku s uvedením vašeho kontaktu na vcom(zavinac)seznam.cz.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.02  23:23

    « Re: Rozvodak

    ... ja ted budu menit po 80 000 km...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.07.02  09:26

    « Rozvodak

    Za kolik jste menili v servisu druhy rozvodovy remen a po kolika kilometrech od prve vymeny? Rikam druhy, protoze se meni asi jen rozvodovy remen bez kladky...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  17:15

    « Re: Koupě - startovani 1,9D

    jezdil jsem take v roce 96 s 1,9D a fakt jak byl teply, nenaskocil a neslo to opravit, muselo se vytahnout merak teploty pro zhaveni a zhavilo to i za tepla (jinak nenaskocil!)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.02  12:51

    « Re: archiv

    Nemam take naprosto zadne problemy s 1,9D. Jen s tesnici gumou 5.tych dveri - musel jsem ji nechat vymenit (900 Kc), zatekalo. Ale to je renonc vsech Felicii.. bohuzel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.05.02  11:37

    « Re: archiv

    Hmmm .. To je pravda, žádné. Já teď budu muset vymnit rozv. řemen a přední brzdové destičky, jinak to je O.K.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.05.02  15:05

    « archiv

    Zdá se že nikdo s 1.9D nemá žádné problémy, že se propadlo téma do archivu. tak to zase vytáhnem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.02  12:18

    « Re: Koupě

    Ještě maličkost: za běhu motoru se podívat, jestli někde neuniká chladicí kapalina, a řádně prohmatat hadice od chlazení - musí být měkoučké. Pokud jsou hadice za běhu motoru tvrdé ("kamenné"), motor zřejmě někde "fouká do vody" (těsnění pod hlavou, prasklá hlava apod)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.02  12:01

    « Re: Koupě

    Mozna bych pridal jeste problemy se startovanim (zvlast u tepleho motoru, coz asi v autobazaru moc nevyzkousite). Startery u 1.9 odchazeji enormne. Navic zalezi i na stavu zhavicich svicek a serizeni vstriku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.02  12:22

    « Re: Koupě

    Dant. Sdilim tentyz nazor, mam Feldu 1,9D combi a jezdim na bio. Pozor si musis ale dat na spoustu veci:

    - podivej se, jestli nekde neni jiny odstin barvy - treba na sloupku dveri nebo pod kapotou motoru - zjistis tim, jestli auto bylo havarovane

    -specialne u dieselu zkontroluj vsechny 3 silentbloky, jestli se motor prilis nekejve na volnobeh a nerezonuje nebo nekde nedre o hadice

    -jestli prilis netece olej kolem vany a horniho vika motoru

    - zkontrolovat tlumice, jestli je nebude treba jiz vymenit (v servisu treba na HEKA testu)

    -zjisti, kdy byl naposledy menen rozvodovy remen, a samozrejme provozni kapaliny vc. prevodoveho oleje

    -jestli netece do zavazadloveho prostoru a velmi peclive prohlidni 5. dvere, jestli nerezavi

    -prohlidni vyfukovou soustavu jestli tesni, nerezonuje a optej se, jestli byl jiz vyfuk menen

    No a ja vice zavad nemel, tak uz nevim, na co bych si dal pozor. :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.04.02  07:52

    « Koupě

    Zdravím,
    rád bych si od vás nechal dát poradit, na co bych si měl dát pozor při koupi tohoto auta (které mi připadá nejekonomičtější v provozu - pokud pominu svou Š120 na plyn:)) ať už v bazaru nebo přes inzerát. Díky za případné odpovědi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  12:40

    « Re: Dotaz

    Díky. To jsem si myslel, ale nevěděl jsem, zda není nějaká alternativa.
    Pak bych se ještě zeptal, jestli chodíte na garanční prohlídky po 7500 km a jestli ano, tak jestli si vozíte svůj olej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  12:19

    « Re: Dotaz

    Nedávají, ani to nejde. Čerpadlo není elektronicky, ale mechanicky řízeno. Do tohoto typu se dává PP až do Fabie, 1.9 SDI - to je elektronické.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  11:33

    « Dotaz

    Ahoj, zdravím všechny v této diskuzi.
    Mám dotaz ohledně palubního počítače pro Felicii 1,9D. Máte ho někdo, co všechno ukazuje a jaká je jeho cena? V servisu mi řekli, že se do těchto aut nedávají. Prosím o jakoukoliv informaci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  12:43

    « Re: Zavazi na poloose

    Protáčející se závaží je v pořádku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  09:16

    « Zavazi na poloose

    Chlapi, nemate sveho ore nekdo po ruce? Potrebuju vedet takovou malickost. Na prave poloose (je delsi, protoze prevodovka neni uprostred) je cca v 1/3 zavazi. Vcera pri vymene oleje jsem prisel na to, ze se protaci. Podle me by asi melo byt napevno.
    Ma se protacet nebo ma byt na fest? Oprava je v pripade napevno vcelku jednoducha, ale v tom pripade zas nevim, jestli by se to nemelo sverit nejakemu servisu, kvuli vyvazeni, ktere doma v garazi tezko udelam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  08:59

    « Re: Voda v aute

    Sundat podlazky, lehnout na podlahu a nechat nekoho, at kropi auto hadici. Bude to nejaka netesnost predniho skla nebo neco podobneho. Melo by stacit zaplacnout to silikonem. Mel jsem podobny problem, kdy jsem neustale vozil v kufru bazen plny vody (rezerva plavala v tom svem prolisu) a bylo to tesnenim u zadniho blinkru, voda protekala do toho prostoru nad blatnikem a odtun nekudy pod zadni sedadla a teprve odsud do kufru. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.02  19:24

    « Voda v aute

    Prosim zda by mi nekdo mohl poradit se zatekajici vodou do prostoru pod nohami u ridice. Totize, kdyz prsi, netusim od kud, ale zatyka me do auta, mel sem podezreni, ze by to mohlo byt odnekud z prostoru motoru, ale tam zadna cesta, kudy by ta voda tekla neni...Taky me napadlo, jestli to neni tesneni u dveri a nic... Vim, ze nad pedaly nekde okolo packy, se kterou se otevira kapota motoru, byla ta latka co je okolo cela nasakla vodou... Chtel bych vedet, zde je nejake reseni, ktere by to zastavilo. Tak abych s tim nemusel jezdit do servisu...Predem dik za jakoukoliv radu !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.02  06:59

    « Re: SPOTREBA

    Člověče,ta tchýně tomu asi šlape na krk.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.04.02  14:42

    « SPOTREBA

    Jak jsem tu (nebo kde?) psal o tom, ze nevim, proc mi stoupla spotreba bionafty o cca 15% - tak ted uz to asi vim. Je to tim, ze jezdim po dalnici rychleji! :))) A taky tim, ze to vic pujcuji tchyni na jizdy po Praze. Po pulroce jsem totiz od nadrze do nadrze jel vse sam a jeste "pouze" po sumavskych cestach. Spotreba je 4,8 namisto beznych 5,5-5,8. :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.02  09:26

    « Re: Napínací kladka při výměně rozvoďáku

    Kladku bych take vymenil. Rozhodne je treba vymenit tu prvni kladku (po 60 000 km), dalsi kladka (jakasi "G") a rozvodak se ma menit po 90 000 km. Mam 50 000 km, nechal jsem zkontrolovat v servisu, zaplatil 150 Kc a rekli mi, az v 90 000 km prijed, protoze drive se 2. rozvodak s kladkou menit nemusi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.02  14:27

    « Re: Napínací kladka při výměně rozvoďáku

    myslím že jo, protože když už se to dělá, nejsou to takový prachy ji vyměnit taky, i když moje stará (kladka, jistěže) po výměně řemenu nemá skoro žádnej luft, asi by chodila dál. Ale pakliže je to už rozebrané pro výměnu řemenu (sundaná řemenice z kliky a vytažená rozporka uložení motoru na kastli - to je ta největší práce), dal bych tam pro jistotu novou.
    Mirek
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.03.02  09:41

    « Bez nadpisu

    Co myslíte je potřeba výměna kladky při výměně
    rozvodáku!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.02.02  23:50

    « pozor na spadnuti do archivu, diskutujme Pupák !!!

    diskutujme
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.02  00:00

    « Emise u vznetoveho motoru

    Byl jsem na technicke kontrole a zajimali by mne vase hodnoty emisi. Mne namerili kourivost 0,45 (dovolena hodnota max. 1,55) a rozpeti kourivosti ctyr po sobe jdoucich mereni 0,14 (dovolena hodnota max. 0,25).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.01.02  00:00

    « Re: Opravy

    Ptrac: Beru bio [SETAdiesel] a obcas naftu od dlouhodobe nejlevnejsi cerpacky v CR, kde vsichni predpokladaji, ze to musi sidit, a presto se mi nic takoveho nestalo (cena nafty - 18.90 Kc, cena SETA - 16.90 Kc).
    Pri prechodu na bio je skutecne treba dodrzet nektera pravidla. O pretesneni cerpadla mi neni nic znamo, dle www.biodiesel.de je motor VW 1.9D, kterym disponuje naftova Felicie, rekl bych 'bioREADY' :)
    Jinak pomerne pekny stranky o bionafte:
    [odkaz], ale chce to rozliseni bezne pro 17" monitory. A take sahodlouhe povidani o bionafte je v motorcafe/BIONAFTA.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.02  09:01

    « Re: Opravy

    vlami: Hurá !!! Problém vyřešen :-) Představ si, že to byla náhoda a já dvakrát po sobě natankoval někde nějakou "sračku" - ono cukání a spotřeba vyletěla na 6,2 a posléze dokonce na rekordních 6,8. Teď mám natankováno a jezdí to jako vyměněné a spotřeba mých klasických 5-5,6 l/100km. Je to zajímavé, protože se vyhýbám tankování někde na JZD apd. za "SUPER CENU". Jezdím ke klasickým čerpačkám - Benzina, Jet, Globus, Shell, OMV atd.. Neměl jsi někdy nějakou podobnou zkušenost? A jó, Ty jsi říkal, že jezdíš na BIO. Nemám na to odvahu - prý je třeba přetěsnit čerpadlo (bio je agresivnější) a je třeba dávat velký pozor, od jakého výrobce se BIO bere. Nevím nemám zkušenosti :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.02  12:44

    « Re: Opravy

    Velfobin mozna neni takovej zazrak, ale tu vodu to snad resi. A mne v nouzi pomohl on nebo fakt, ze jsem nechal bezet motor na klapacku 10 minut.
    Olej jsem pouzival Sunoko 10W-40. Ted poprve jsem nalil Mogul Optimal, taky polosyntetika. Ptal jsem se naseho nejvetsiho olejare/palivare a on rikal, ze to neni vubec spatny olej, a ze stejne ty aditiva v nej jsou z dovozu, ze se u nas ploosyntetika nevyrabi nebo co. A nekup to, kdyz stoji 85 Kc/litr. V.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  11:48

    « Re: Opravy

    vlami: že by byl Velfobin takový zázrak ? :-) Každopádně díky, nechám si to jako záložní řešení. Mám v plánu stejně vyměnit motorový olej, ostatně jaký používáš? - já 10W-40 Valvoline nebo před tím jsem měl zdroj na PANOLIN, ten byl dost dobrý! Najíždím na olej cca 10kkm. No a jak budu pod autem, tak všechno prohlídnu a kouknu na ten palivový filtr a vzduchový filtr no a uvidíme. Teď mám natankováno od jiné pumpy a zítra vyrážíme, takže hned poznám, jestli se něco zmněnilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.02  10:00

    « Re: Opravy

    Ptrac: A zkus jeste cmrndnout trochu toho Velfobinu do nadrze. Prej se do nafty nema moc pridavat, ale mne vzdy vyresil problem (jezdim na bio - a tam je voda zvlast nebezpecna).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  08:50

    « Re: Opravy

    vlami: Alespoň někdo dal svůj názor na můj problémek :-) palivový filtr je nový, vzduchový filtr je nový, pravda palivový filtr není žádný značkový výrobek prostě nejdostupnější - zkusím ještě vyjet nádrž do sucha a natankovat jinde - pravděpodobně špatná nafta od Globusu :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  17:30

    « Re: Opravy

    to ladaH: ve francouzském autě jsem jel jen párkrát a už jen kvůli tomu jak se houpalo bych si ho nikdy nekoupil. Netvrdím, že je blbý, ale mě prostě nesedí. A s tím cvakáním to je pravda. Zatím jsem nemusel měnit nic a doufám, že než to nastane, tak si pořídím další plechovku. Ovšem je třeba vzít i v úvahu moji jedinou zkušenost a to výměnu brzdových destiček po 75 tis. km za 20 tis. Kč včetně přebroušení všech 4 kotoučů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.02  15:30

    « Re: Opravy

    Ja si zase nemohu na znackovy servis narikat. Je pravda, ze do Prahy bych to auto nedal, uz vzhledem k vyssi cene prace, co si znackovy servisy Skoda uctuji...., a tak si ho nechavam opravovat po sobotach doma.
    PTRAC: To snad nemohou byt trysky - ty snad odchazeji po 200 tis. km, a ne po 70 tis. km(?). Zkousel jsi prohlidnout (odkalit) palivovy filtr? Jinak mne opravdu nic nenapada. Mne to cukalo pri nejvyssich mrazech - proste jsem z toho vice jak 120 km/h nedostal (pak to cukalo). Nalil jsem do nadrze trochu Velfobinu a bylo vse OK.
    Uz jsi menil rozvodovy remen? Podle najetych kilometru mas na to akorat cas.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  13:47

    « Re: Opravy

    To s autem nemá nic společnýho,počkej až se ti
    na cizím autě něco posere budeš cvakat.Doufám,že
    nemáš francouze to bych tě upřímně litoval!!!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…