Škoda felicia 1.9D

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.11.10  12:28

    « zelený a modrý fridex

    Mám Felicii 1.6 má modrý fridex.Dotaz:muže se smíchat se zeleným :-O
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.10  17:35

    « Felicia 1.9

    Ahoj vsem chtel sem se zeptat byla bytu moznost prohodit motory felicii???

    Mam na mysli ze motor z Felicie 1.9D jestli by se vesel do karoserie napriklad Felicie 1.3 ??
    Nevim jestli je to mozne tak se ptam,dekuji za odpoved ..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.08.10  15:18

    « Výměna Věnce setrvačníku

    Dobrý den,

    mám úplně sedřený věnec setrvačníku na felicii 1.9D, nevíte kolik by stála(přibližně) výměna v servisu? četl jsem, že je to náročná práce.A kolik je to tak hodin práce? Předem díky za odpověď
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.03.06  19:50

    « Kola Mangels na Felicii

    Zdravím všechny, nezkoušel jste někdo obout na Felicii ocelové disky
    Mangels o rozměru 5,5x13" s ET 25 a pneumatikami 175/50/13 ?
    Pokud ano, jak to vypadalo ? :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  11:12

    « Re: Felicia 1.9D

    Myslim si, že by si to měl nechat plavat. U atmosférických motorů se výkon zvedne jen velmi málo za obrovské úsilí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.06  21:15

    « Felicia 1.9D

    Zdravim vas všechny mam už 2roky Felicií dislovou s kterou jsem velmi spokojenej kupovala si ji puvodně moje mama uplně novou ale jelikož jsem si udal řidičak tak mi ji dala.Ale co vam budu namlouvat je lina.Daval jsem si sprinty s jakikolima autama co jsem udal byly auta:120tky,Favoriti,Felicie 1.3 MPi bez chipu a Fabií 1.2 ,dlouho jsem patral jak svoji Feldu vylepšit zvýšit vykon zkoušel jsem otevřeny vzduch.filtr no nic moc skoro stejny.Tak jsem premýšlel o turbu z Octavie 1.9Tdi sehnal jsem si ho a už to vypadalo že nebude žadny problem ho tam namontovat ,ale psal jsem na stanky skodatechweb a tam mi napsali že to čerpadlo co tam mam Lukas je dosti nevhodny tak,že se mi doma vali turbo z Octavie na montáž turba koukal jsem a tam dokazali dat turbo do feldy 1.6 ale moc chlasta.Tak pokud by měl někdo napad jak zvyšit aspon trochu vykon napište prosim DIKY MOC MATE VYBORNY STRANKY...a napište někdo zdarec
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.05  18:30

    « Převstřik

    To Studec:
    Jaképak seřizování předvstřiku, čerpadlo Lucas má předvstřik na kolíček, nemůžeš ho nastavit!!! Vniřní nastavení časování předvstřiku se udělá v odborném servisu na stanici.
    Může to být Tvůj problém. Když to vidím, ptám se: máš skutečně dobře seřízené vstřikovače po výměně trysek???
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.12.05  16:48

    « Bez nadpisu

    Předvstřik 17°,Silentblok jsem měnil,ale jen ten pod motorem -kotvu.Motor má velmi velkou kouřivost může to mít vliv?Třeba vadné čerpadlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.05  10:39

    « Re: SOS Cukání Felicie

    A ten předvstřik byl seřizován jak? Přístrojem, nebo podle sluchu? Asi to druhé, což? Protože ty příznaky by odpovídaly příliš velkému předvstřiku - nemá ten motor hodně ostře klepavý "tvrdý" zvuk a není tupější na plyn? Jestli ano (v porovnání s jiným motorem tohoto typu), tak je to tím...
    Jinak mohou být v háji siletbloky motoru, to se taky může projevit cukáním. Plus pár dalších věcí, ale těžko takhle věštit, to by se to auto muselo vidět...
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.12.05  09:40

    « SOS Cukání Felicie

    Při přidání plynu v nižších otáčkách se mě rozkmitá motor v uložení a auto jede přískoky ne plynule.Pomůže jedině vyřadit nebo přidat plný plyn.Dělá to i po výměně vstřik.trysek a seřízení předvstřiku.Může to dělat čeradlo?Auto má totiž vysokou kouřivost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.05  09:24

    « Re: výměna FRIDEX

    Mno nevím, ale na bloku motoru je z boku ještě jeden vypouštěcí šroub. Potom to vyteče všechno. :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.11.05  12:47

    « Převodovka 1.3 na 1.9D

    Cusky na sve filete jsem zjistil jednu prasarnu a to ze mam prevodovku z 1.3 na moji 1.9D. Zjistil jsem to kdyz mi zacaly trvale svitit svetla u zpatecky a nesedelo cidlo. Potrebuji vedet jestli tato prasarna nezlikviduje motor , jestli je tim padem vetsi spotreba Predem Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.11.05  09:42

    « výměna FRIDEX

    Pánové musím říct že jsem taky měnil FRIDEX a to podle návodu v knížce
    z nakladateltví KOPP"ÚDRŽBA A PROVOZ ŠKODA FELICIA" a po vyndání šroubu na trubce k chladiči mne vyteklo zhruba 2,5-3 l a víc ani kapka.Musel jsem též vyndat termostat a FRIDEX na mně vychrstnul jako
    kráva. :-( Takže tato skutečnost asi podle vašich informací není ojedinělá.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.11.05  09:08

    « Bez nadpisu

    Je docela možné,že jsem neměl správný postup,ale ta kapalina se na mě vyvalila až po odejmutí termostatu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.05  21:50

    « Studené starty

    To Stilgar: Připadá mi, že máš opotřebované podávací čerpadélko (na vstupu do vstřikovacího čerpadla, součást čerpadla) nebo přiucpaný přívod paliva/přiucpaný filtr. Vyměň filtr a instaluj si podávací pumpičku před filtr (balónek v ceně cca 500 Kč). Dotěsni spoje.
    Zkouška: natáhni průhlednou hadici z kanystru přímo do čerpadla. Pokud se problém opakuje, je to v podávacím čerpadélku. Pokud bez problému, vyměň hadice/přetěsni spoje. Použitím průhledných hadic můžeš odhalit místo vnikání vzduchu. Felicie nemá podávací čerpadlo u nádrže, ve vedení není přetlak, naopak, vstřikovací čerpadlo vyvíjí podtlak, nasává a má tendenci nasávat i vzduch. Zdravím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.05  19:48

    « Re: Re: Re: Fridex

    Hloupost, každý termostat má nějakou tu odvzdušňovací dírku (nebo je tam nějaký obtok), která umožňuje vypustit kapalinu i při zavřeném termostatu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.11.05  17:40

    « Re: Re: Fridex

    Aco vypustit chladící kapalinu horkou,než se zavře termostat.Já ji ,ale měnil až s vadným termostatem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.05  23:23

    « Re: sTUDENÉ STARTY

    Kakamil: Do palubniho pocitace u Feldy 1,9D jsem nemel odvahu se poustet. Spotreba mala, motor bez elektroniky a nechapu, jak bys mohl dostat skutecne spravne hodnoty.
    Stilgar: To snad musi byt netesnosti palivove soustavy? Zkus vymenit nebo pritahnout spony, vypousteci otvor pal. filtru... Nemas gumove hadicky zpuchrele? Mne po zaliti pal. filtru (pomoci strikacky) motor normalne bez problemu bezi....
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.10.05  13:16

    « sTUDENÉ STARTY

    Cau mam takovej mensi problem se startama. Kdyz startuju tam mi motor krasne chytne na poprve, otacky vyskoci zhruba na 900, ale po 5 sec zhasne. Pokud vsak pridam hned po startu plyn a chvili jej podrzim tak se otacky stabilizuji na 1000 a motor bezi v pohode. Pripadame jak kdyby mi padala nafta, poradite nekdo??. Pak mam jeste dalsi problem , kdyz odvodnim palivovy filtr, tak i po jeho zaliti naftou, neni cerpadlo schopne natahnou naftu z nadrze, posledne pomohlo az roztazeni. dik za podnety.......
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.09.05  13:16

    « Palubní počítač

    Přeji hezký den...
    Není tu někdo takový machr, který zvládl uzpůsobit původní TC-6 k použití v dieselu? Nebo jestli by někdo nevěděl odkud snímat průtok paliva případně jaký čidlo použít a kam a jak ho instalovat. Tu elektronickou část bych už zvládl postavit (pak bych eventuelně poskytl i plánek).
    Díky. 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.03  12:07

    « Re: TDi do Felicie

    Podle mě se tam nevejde felda je vpředu moc nízká
    takže se tam nevejde k 1.9 ani klimatizace tak pochybuju že by se tam dalo narvat turbo
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.05.03  17:34

    « TDi do Felicie

    Nemá někdo z vás zkušennosti s montáží TDíčka z Octávky do Felicie 1,9D? Jedno se mi válí v garáži a údajně by neměl být velký problém ho tam nacpat. Nemá to někdo z vás?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.03  10:36

    « Re: svíčky

    Jo zdá se že je jiné raději to vyřešim čidlem pod šroub někde na hlavě motoru
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.03  12:02

    « Re: svíčky

    Čidlo je dvojitý,to z tý 1,3 benzína jsem měřil a
    vykazovalo zcela jiný odpor než při stejné teplotě
    čidlo diesela a tak jsem ho vyřadil ze hry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.03  08:25

    « Re: svíčky

    Ted u sebe nemam schema , ale rekl bych ze to cidlo je dvojity a krome automatiky jde na budik s teplotou . Kdyz se tan da to z 1,3 tak to ukazuje stejne ? Jaky je mezi temi cidly rozdil elektricky nebo mechanicky ? )(zkusit to nekde dohledat jesti se me nepodari sehnat nejaky katalogovy listy)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.03  20:43

    « Re: svíčky

    Ja sem dal do svy Felicie 1.9D cidlo teploty z Felicie 1.3 a ted mi to zhavi i kdyz je motor teplej a startuje to celkem dobre ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.03  14:59

    « Re: svíčky

    protáhl jsem to zatím "při ručním přižhavení že to tlačitko držím déle ". Ale již jsem začal vymýšlet zapojení s * 16F84 a budu muset najít nějaké optimální místo pro měření teploty asi přímo . Budu muset koupit alespoň jednu svíčku a zkusit ji proměřit při ruzných teplotách zda by se nedala přímo použít coby čidlo teploty ve válci. nebo použiju nějaký rychlý termistor připevněný přimo k hlavě motoru
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.03  07:05

    « Re: svíčky

    Čím si dobu žhavení protáhnul?Nejlepší by bylo odpojit sondu v čidle teploty a jiný teploměr typu
    PT100(100ohmová sonda)umístit někde na motor a je
    to.Měl jsem tam i předřadný odpor,ale zase když bylo potřeba zapnout ventilátor tak ta teplota byla příliž nízká.Jinak tam je to tepl.čidlo zdvojené,jedno používá ŘJ a druhé teploměr v autě na palubce.Budu muset trochu experimentovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.03  15:10

    « Re: svíčky

    No podle tabulek jsem koukal že ta svíčka potřebuje na plný nažhavení cca 6-10 sec , když je to studený tak OK ta automatika to drží i po zhasnutí , ale mám udělané paralelní žhavení (při kratkém popojíždění když už automatika nežhavila ale nechtělo to nastartovat tak jsem vždy přižhavil cca 2 sec a pak to chytlo na první cuknutí startéru , ale te´d jsem to nusel točit alespoń 10sec . aby to chytlo z toho jsem usoudil že je nějaká vadná. Těď jsem je měřil a jsou ok (tedy nejsou přerušené) tak jsem zkusil dobu přižhavení protáhnout na cca 4-5 sec a zase to chytá na první škubnutí motoru , asi už na nich bude taky něco napečeno takže koupi svíček odkládám na neurčito (zkusím ještě změřit proud
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.03  07:51

    « Re: svíčky

    Jo a dohromady maj brát 32A.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.03  07:48

    « Re: svíčky

    Já jsem je měnil všechny i když odešla jen jedna,
    protože ta životnost se pohybuje u všech stejně asi tak 50 až 80tis.km.Dal jsem tam NKG za 350,-jednu a spokojenost.Jsou ale trochu pomalejší( v zimě počkám ještě chvíli po zhasnutí kontrolky).
    Jinak se mi zamlouvaly Bosch,ale stály 550,- a to
    nakonec rozhodlo.Brisky bych ale příště rozhodně vyzkoušel.Neznám ale jak dlouho vydrží,ale ty twin
    můžou bejt super na zimu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.05.03  10:23

    « svíčky

    Chtěl jsem se zeptat na vaše zkušenosti se svíčkama (zdá se mě že asi jedna přestala žhavit budu to muset proměřit ) po kolika km je měníte já je měnil při cca 50 tis a teď mám najeto 142 tis. tak nevím zda je mám něnit rovnou všechny nebo dohledat jen vadné . Na [odkaz] jsem našel dva typy
    singl 21R06
    twin 21s357
    tak by mě zajímalo která vydrží víc (vůbec nevím jaké mě tam dali při těch 50 tis. ale typuji na ty 21R06 ale teď bych chtěl zkusit ty twin tak by mě zajímalo jestli s nima někdo nemá špatné zkušenosti dík sth
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.03  14:22

    « Re: automatika

    problém není to čidlo samotné , ale jeho nevhodné umístění
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.03  13:09

    « Re: automatika

    Jo jo čídlo mi měnily tenkrát asi dvakrát,ale nepomohlo to!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.03  15:15

    « automatika

    No já to řešil tlačítkem z GESu cca za 20Kč + paralelní rélé žhavení měl jsem ho doma ale cena počítám 100-150Kč (ale už jsem to dělal známému bez přídavného relé jen pro jistotu z ochranou pomocí dvou diod cca 10Kč) Jinak automatika je dobrá problém je v umístění čidla např. VW jeta se stejným motorem i automatikou tímto netrpí.
    Momentálně ale možná nějakou automatiku postavím hraju si teď s * procesory a nevím co bych si vymyslel , rád bych nějaký počitač na kontrolu spotřeby takže by to klidně mohlo dělat i řízení žhavení no uvidíme . Tak mě napadá zda už někdo tady neřešil stavbu palubního počítače pro sledování okamžité spotřeby u dislu bez elektroniky,nejvíc mě zajímá jaký použít průtokoměr aby byl co možná nejpřesnější ale dostupný , otáčky doufám půjdou měřit nějakým indukčním snímačem na setrvačníku a rychlost z náhonu tachometru
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.04.03  07:57

    « Re: Servo

    Mimochodem ta automatika žhavení není moc vychytaná!!!Chtělo by aby to žhavilo ještě při zhruba 70stupních.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  11:17

    « Re: Servo

    Jo u aut které mají řídící elektroniku to má svůj význam protože na el. čerpadle lze snadněji měnit výkon čerpadla (Felicie disel je ale auto bez řídící elektroniky nepočítám automatiku žhavení )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.03  10:17

    « Re: Servo

    OK, dík. Mimochodem, elektrické čerpadlo serva mají prakticky všechny novější auta. Fabia, Peugeot už od dob 106-ky atd... Ptal jsem se na to proto, že bych rád dal servo do jiného auta, kam se klasická pumpa na řemen vejde jen obtížně - kdežto ta elektrická by byla v pohodě. No, a z Felicie by bývala byla asi nejlevnější... No nic, poohlídnu se jinde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  09:58

    « Re: Servo

    je hnané řemenem od motoru (a mít jej hnané elektrickým čerpadlem by byl podle mne dost velký nesmysl stejně elektřina je vyráběna během motoru pomocí řemenu (alternátorem) takže jediný přinos by byl snížení spolehlivosti a účinosti takového systému)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.03  08:38

    « Servo

    Malý dotázek k tématu: Felicia 1,9D by tuším měla mít v základu servo, že? Jak je čerpadlo toho serva poháněné, řemenem od motoru, a nebo už to má elektrické čerpadlo?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…