Škoda felicia 1.9D
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
"-- skrytý --" 09.01.02 15:16
« Re: Zima
STHM: Mam stejne auto - 1,9D COMBI, najeto 132 kkm. Spojka taky nebyla menena, teda alespon predchozi majitel rikal, ze ne (mam auto od 92 kkm). Ale uz se menily vsechny tlumice (120 kkm), tlumic vyfuku (90 kkm), oba cepy rizeni, 2 silentbloky prevodovky, rozvodovej remen (70 kkm) a 2x akumulator. -
« Opravy
Zlatí a šťastní lidé, co mají všechno původní ... Mám Felicii 1.9D - najeto teď 114 tis.km a měnil jsem (mám to od 70 tis.km): v 72 kkm zadní tlumiče, 105 kkm přední tlumiče, kulové čepy a komplet zadí brzdy - vše nové, 112 kkm výměna levé poloosy - praskla, žhavící svíčky a teď mně čeká výměna silenbloků ramen poloos a někdy v létě rozvodový řemen a na podzim to vidím na výfuk. Ale zato mám auto v podstatě nové. -
« Re: Zima
Mě to startuje stále Ok i v těch mrazech je to sice jako traktor když to v -23°C , ale naskočí hned 1,9 combi najeto cca 125tis. Už s ní nejezdím pro firmu tak km tolik nenaskakujou.
Taky jsem koukal že budu muset na jaře koupit nový tlumič výfuku (poslední díl ), ale jinak vše OK tlumiče tam mam originál a v 120tis jsem nima byl na testu a byly pořák Ok (asi to auto šetřím). Taky by mě zajímalo jak dloho vydrží spojka zatím jsem jsem ji neměnil . Vlastně jsem měnil jen brzdové destičky, rozvodovej řemen v 90tis a sluneční clonu u řidiče (nechtěla držet nahoře a jinak je vše původní -
"-- skrytý --" 08.01.02 00:00
« Zima
Tak jake jste meli zkusenosti se startovanim v zime? Mne se startovalo po 2 dnech skoro 20 stupnovych mrazu dost spatne a na dalnici mi to cukalo pri 120 km rychlosti.. vlastne se nedalo jet rychleji. Nevim, jestli to bylo zamrzanim paliva pri rychlejsi jizde nebo vodou v palivove soustave, protoze jsem to odstranil Velfobinem a zahratim motoroveho prostoru (10 minut na miste). -
« Re: spokojenost
ahojte,jsem tady opět. Stále jen jezdím :o) Ráno,to je fakt katastrofa, to se někdy až stydím, ale stačí chvílka a pak se to už dá. Já na ni nemužu nadávat,skoro se o ni vubec nestarám a ona pořád jezdí... Jezdím po celé Moravě a Východních Cěchách, skoro porád naložený a vubec ji nesetřím. Je to fakt nezmar. Snad to teda nezakřiknu. Ten řemen byla má vina, koupil jsem ho na burze a to se mi neoplatilo, vydržel 2000km a tolik skody-už nikdy!!! -
"-- skrytý --" 15.11.01 22:41
« Re: spokojenost
XMysaku bravo! Ten remen - to ti rupl rozvodak? No tebuh!
Myslim, ze bychom uvitali vice informaci a tvych zkusenosti z provozu. Naftovy motor se zacal montovat asi az v r.1996, jak jsi mohl najet tolik km? :-) I kdyz znam takovy 2 sluzebni pickapy, co maj podobne najeto. -
« spokojenost
Ahoj všichni,tak už mám najeto 391 000km a stále jezdím. Ted jsem měl sice malý-velký problém- rupl mi řemen, Ale už opět jezdím, stálo mě to 14000kč. Spotřeba 6,5 litru bionafty. Tlumiče mají 120 000km a řekl bych,že ještě nejsou nejhorší. Co mě akorát štve,jsou páté dveře- rezivi a reziví :o( Ráno to je sice katastrofa, to vždycky vzbudím celý barák, ale až se motor zahřeje, tak je to už ok. -
"-- skrytý --" 06.11.01 12:52
« TLUMICE / Bajker
Bajker: Najeto mam 126 000 km (Felda Diesel Combi) a menil jsem ted vsechny 4 tlumice. V servisu mi potvrdili, ze ty co kladivem z auta dolovali, byly puvodni :-) A jak rikam, pouze zadni byly spatne, predni by byly jeste v pohode (HEKA test). Musim ale uznat, ze je to ted jina jizda! A taky tech 5300 Kc.... no je to znat. -
« Re: D, TD
Vlami: No jo... Je fakt, ze to nijak nesetrim.. Vetsinou Praha, obcas polni cesty a hlavne nesnasim kdyz se to zacne houpat a musim to honit po silnici. Mel jsem tam i tlumice HP Sporting, ale po jednom dni jsem je zase vyndal.. To bylo i na me moc tvrdy :-) Nedovedu si predstavit jedny tlumice 120 tisic! :-) Ja uz mam komlplet vymenenou predni napravu a furt tam neco mlati. Nikdo neni schopnej zjistit co :-( Jo a to nepocitam silentblok dole na prevodovce, ten uz mam asi patej :) -
« to Bajker
Není to problém. Ten motor TDI je úplně stejně velký. Nicméně bych to vyměnil včetně převodovky, protože ta stávající má velmi krátké rychlosti, a bylo by to jako motokára. Mám jeden TDI 110PS, kdyby tě to zajímalo, děj vědět na info@chiptuning.cz. TD motor nepotřebuješ z transportéra, ten by jsi tam nedal, protože má jinou montážní polohu (dopředu). TD motor jedině z Golfa. -
« Re: D, TD
Kazdopadne by to bylo zajimavy... Kamosovi se povedlo nacpat do staryho dieselovyho transportera (toho hranatyho) TDIcko s Passata. Problemy mel se spojkou, ale pak pouzil na lamelu nejakou zavodni smes.. Pral bych vam to videt v akci a taky slyset :-) Proste nadhera... U ty Feldy bych se bal asi jen o prevodovku... To ze jdou tlumice po triceti tisicich do * uz jsem si zvykl, je to proste tezky, ale na druhou stranu ten motor z Transportera asi o moc tezsi nebude... Pripada mi to stejny, jen je tam navic turbo... Kola mam 195x50 R15 v tom problem nevidim... Mozna poloosy, ale zase na druhou stranu se z benzinovy Filcky da taky dostat prez 100 koni a poloosy drzej, tak fakt nevim... Jedine to vyzkouset.. Jo a na tom filtru asi taky neco bude... Dneska jsem zkousel jezdit uplne bez filtru. Dal jsem tam jen silonku a zda se mi to mnohem zivejsi a prfektne to duni :-) -
"-- skrytý --" 31.10.01 14:28
« Re: D, TD
Ja myslim, ze Felda nebyla stavena na Diesel, a je to trochu znat (podvozek, odpruzeni, tlumice, hlucnost). Dat tam TD - i kdyby to slo, tak by tu jiste byl problem, jak ten vykon prenest na silnici. Treba by se ukazaly dalsi slabsi clanky v konstrukci Felicie = prevodovka/rozvodovka, napravy, kola by jiste nemohly byt 165/90, brzdy atd. TD je az ve Fabii, ovsem to je konstrukcne uplne nove a prizpusobene auto. Treba prevodovka je uplne jina...., myslim, ze VW. -
« D, TD
Nekdo tu psal, ze do feldy nacpat TDI je problem... Skoda uvazuju o tom uz dlouho.. Nevi nekdo, jestli by tam nesel bouchnout alespon TD treba z transpotrera? Tam ty elektriky moc neni, ale prave netusim jak je to z prirubou, mrkvi, prevodama atd... predem diky..