Škoda felicia 1.9D

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.02  19:24

    « Voda v aute

    Prosim zda by mi nekdo mohl poradit se zatekajici vodou do prostoru pod nohami u ridice. Totize, kdyz prsi, netusim od kud, ale zatyka me do auta, mel sem podezreni, ze by to mohlo byt odnekud z prostoru motoru, ale tam zadna cesta, kudy by ta voda tekla neni...Taky me napadlo, jestli to neni tesneni u dveri a nic... Vim, ze nad pedaly nekde okolo packy, se kterou se otevira kapota motoru, byla ta latka co je okolo cela nasakla vodou... Chtel bych vedet, zde je nejake reseni, ktere by to zastavilo. Tak abych s tim nemusel jezdit do servisu...Predem dik za jakoukoliv radu !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.02  06:59

    « Re: SPOTREBA

    Člověče,ta tchýně tomu asi šlape na krk.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.04.02  14:42

    « SPOTREBA

    Jak jsem tu (nebo kde?) psal o tom, ze nevim, proc mi stoupla spotreba bionafty o cca 15% - tak ted uz to asi vim. Je to tim, ze jezdim po dalnici rychleji! :))) A taky tim, ze to vic pujcuji tchyni na jizdy po Praze. Po pulroce jsem totiz od nadrze do nadrze jel vse sam a jeste "pouze" po sumavskych cestach. Spotreba je 4,8 namisto beznych 5,5-5,8. :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.02  09:26

    « Re: Napínací kladka při výměně rozvoďáku

    Kladku bych take vymenil. Rozhodne je treba vymenit tu prvni kladku (po 60 000 km), dalsi kladka (jakasi "G") a rozvodak se ma menit po 90 000 km. Mam 50 000 km, nechal jsem zkontrolovat v servisu, zaplatil 150 Kc a rekli mi, az v 90 000 km prijed, protoze drive se 2. rozvodak s kladkou menit nemusi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.02  14:27

    « Re: Napínací kladka při výměně rozvoďáku

    myslím že jo, protože když už se to dělá, nejsou to takový prachy ji vyměnit taky, i když moje stará (kladka, jistěže) po výměně řemenu nemá skoro žádnej luft, asi by chodila dál. Ale pakliže je to už rozebrané pro výměnu řemenu (sundaná řemenice z kliky a vytažená rozporka uložení motoru na kastli - to je ta největší práce), dal bych tam pro jistotu novou.
    Mirek
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.03.02  09:41

    « Bez nadpisu

    Co myslíte je potřeba výměna kladky při výměně
    rozvodáku!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.02.02  23:50

    « pozor na spadnuti do archivu, diskutujme Pupák !!!

    diskutujme
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.02  00:00

    « Emise u vznetoveho motoru

    Byl jsem na technicke kontrole a zajimali by mne vase hodnoty emisi. Mne namerili kourivost 0,45 (dovolena hodnota max. 1,55) a rozpeti kourivosti ctyr po sobe jdoucich mereni 0,14 (dovolena hodnota max. 0,25).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.01.02  00:00

    « Re: Opravy

    Ptrac: Beru bio [SETAdiesel] a obcas naftu od dlouhodobe nejlevnejsi cerpacky v CR, kde vsichni predpokladaji, ze to musi sidit, a presto se mi nic takoveho nestalo (cena nafty - 18.90 Kc, cena SETA - 16.90 Kc).
    Pri prechodu na bio je skutecne treba dodrzet nektera pravidla. O pretesneni cerpadla mi neni nic znamo, dle www.biodiesel.de je motor VW 1.9D, kterym disponuje naftova Felicie, rekl bych 'bioREADY' :)
    Jinak pomerne pekny stranky o bionafte:
    [odkaz], ale chce to rozliseni bezne pro 17" monitory. A take sahodlouhe povidani o bionafte je v motorcafe/BIONAFTA.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.02  09:01

    « Re: Opravy

    vlami: Hurá !!! Problém vyřešen :-) Představ si, že to byla náhoda a já dvakrát po sobě natankoval někde nějakou "sračku" - ono cukání a spotřeba vyletěla na 6,2 a posléze dokonce na rekordních 6,8. Teď mám natankováno a jezdí to jako vyměněné a spotřeba mých klasických 5-5,6 l/100km. Je to zajímavé, protože se vyhýbám tankování někde na JZD apd. za "SUPER CENU". Jezdím ke klasickým čerpačkám - Benzina, Jet, Globus, Shell, OMV atd.. Neměl jsi někdy nějakou podobnou zkušenost? A jó, Ty jsi říkal, že jezdíš na BIO. Nemám na to odvahu - prý je třeba přetěsnit čerpadlo (bio je agresivnější) a je třeba dávat velký pozor, od jakého výrobce se BIO bere. Nevím nemám zkušenosti :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.02  12:44

    « Re: Opravy

    Velfobin mozna neni takovej zazrak, ale tu vodu to snad resi. A mne v nouzi pomohl on nebo fakt, ze jsem nechal bezet motor na klapacku 10 minut.
    Olej jsem pouzival Sunoko 10W-40. Ted poprve jsem nalil Mogul Optimal, taky polosyntetika. Ptal jsem se naseho nejvetsiho olejare/palivare a on rikal, ze to neni vubec spatny olej, a ze stejne ty aditiva v nej jsou z dovozu, ze se u nas ploosyntetika nevyrabi nebo co. A nekup to, kdyz stoji 85 Kc/litr. V.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  11:48

    « Re: Opravy

    vlami: že by byl Velfobin takový zázrak ? :-) Každopádně díky, nechám si to jako záložní řešení. Mám v plánu stejně vyměnit motorový olej, ostatně jaký používáš? - já 10W-40 Valvoline nebo před tím jsem měl zdroj na PANOLIN, ten byl dost dobrý! Najíždím na olej cca 10kkm. No a jak budu pod autem, tak všechno prohlídnu a kouknu na ten palivový filtr a vzduchový filtr no a uvidíme. Teď mám natankováno od jiné pumpy a zítra vyrážíme, takže hned poznám, jestli se něco zmněnilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.02  10:00

    « Re: Opravy

    Ptrac: A zkus jeste cmrndnout trochu toho Velfobinu do nadrze. Prej se do nafty nema moc pridavat, ale mne vzdy vyresil problem (jezdim na bio - a tam je voda zvlast nebezpecna).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  08:50

    « Re: Opravy

    vlami: Alespoň někdo dal svůj názor na můj problémek :-) palivový filtr je nový, vzduchový filtr je nový, pravda palivový filtr není žádný značkový výrobek prostě nejdostupnější - zkusím ještě vyjet nádrž do sucha a natankovat jinde - pravděpodobně špatná nafta od Globusu :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  17:30

    « Re: Opravy

    to ladaH: ve francouzském autě jsem jel jen párkrát a už jen kvůli tomu jak se houpalo bych si ho nikdy nekoupil. Netvrdím, že je blbý, ale mě prostě nesedí. A s tím cvakáním to je pravda. Zatím jsem nemusel měnit nic a doufám, že než to nastane, tak si pořídím další plechovku. Ovšem je třeba vzít i v úvahu moji jedinou zkušenost a to výměnu brzdových destiček po 75 tis. km za 20 tis. Kč včetně přebroušení všech 4 kotoučů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.02  15:30

    « Re: Opravy

    Ja si zase nemohu na znackovy servis narikat. Je pravda, ze do Prahy bych to auto nedal, uz vzhledem k vyssi cene prace, co si znackovy servisy Skoda uctuji...., a tak si ho nechavam opravovat po sobotach doma.
    PTRAC: To snad nemohou byt trysky - ty snad odchazeji po 200 tis. km, a ne po 70 tis. km(?). Zkousel jsi prohlidnout (odkalit) palivovy filtr? Jinak mne opravdu nic nenapada. Mne to cukalo pri nejvyssich mrazech - proste jsem z toho vice jak 120 km/h nedostal (pak to cukalo). Nalil jsem do nadrze trochu Velfobinu a bylo vse OK.
    Uz jsi menil rozvodovy remen? Podle najetych kilometru mas na to akorat cas.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  13:47

    « Re: Opravy

    To s autem nemá nic společnýho,počkej až se ti
    na cizím autě něco posere budeš cvakat.Doufám,že
    nemáš francouze to bych tě upřímně litoval!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  12:44

    « Re: Opravy

    Když to tak pročítám, ještě že nemám české auto. A do servisu (značkového) chodím pouze na pravidelné kontroly. Nyní najeto 100 tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  11:01

    « Re: Opravy

    Já prošel také několika service a mohu říct,že
    v 80% nevědí co a jak opravit,jsou suverénní v
    jednání a často vědí mín než sám majitel.V dalším
    případě byli ochotní ale stejně věděli *.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.02  14:19

    « Re: Opravy

    Moje 1,9D i když je "mladá" prošla také často servisy...po dvou letech nová betarka, po 35 kkm nové brzdové destičky - od té doby při brždění ve vyšších rychlostech otřesy volantu až se mi klepou hodinky na ruce, po třech letech výfuk začal upadat po částech - zadní, předni, střed, po 55 kkm jsem nechal převložkovat starter protože byly špatné starty za tepla. Tento problém mně stál spousty nervů a trápení. Značkový servis nejříve vyměnil za 780,- Kč žhavící relé - nepomohlo, potom vyměnili za 1200,- Kč žhavící svíčky - nepomohlo, nakonec jsem našel specialistu elektřikáře, a ten hned věděl kde je problém. Oprava trvala hodinku, vzal si 800,- Kč a já jsem nadmíru spokojen. Auto startuje jako nové. Teď už nemám žádnou důvěr ve značkový servis. Když jsem byl s problémem, že mi itíká olej ze servořízení, tak dolili deci oleje a že je vše OK. No akdyž jsem vlezl pod auto a měnil jsem si olej do motoru sám, tak jsem zjistil, že mám prasklé kolínko u čerpadla serva a tam utíká olej. Škodovka Mladá Boleslav ale kolínko neprodává, mám prý koupit celé servo za cca 7000,- Kč (blázni). Tak jsem koupil karosářský tmel na hliník, u kolínka navrtal dírku, udělal závit, natmelil celé kolínku a zašrouboval do bloku čerpadla - vše je OK. Teď začínám mít trápení - auto je nějak líné, netáhne, spotřeba se zvýšila a při 1600-1800 otáčkách při trojce nabo čtyřce cuká. Projevuje se to ale při delších cestách, když je motor prohřátý. Údajně by snad mohla být některá ze vstřikovacích trysek vadná. Nemáte náhodou někdo podobnou zkušenost? Auto je staré čtyři roky a najeto cca 70 kkm. Díky za názor.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…