Škoda felicia 1.9D
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Felicia 1.9D
Zdravim vas všechny mam už 2roky Felicií dislovou s kterou jsem velmi spokojenej kupovala si ji puvodně moje mama uplně novou ale jelikož jsem si udal řidičak tak mi ji dala.Ale co vam budu namlouvat je lina.Daval jsem si sprinty s jakikolima autama co jsem udal byly auta:120tky,Favoriti,Felicie 1.3 MPi bez chipu a Fabií 1.2 ,dlouho jsem patral jak svoji Feldu vylepšit zvýšit vykon zkoušel jsem otevřeny vzduch.filtr no nic moc skoro stejny.Tak jsem premýšlel o turbu z Octavie 1.9Tdi sehnal jsem si ho a už to vypadalo že nebude žadny problem ho tam namontovat ,ale psal jsem na stanky skodatechweb a tam mi napsali že to čerpadlo co tam mam Lukas je dosti nevhodny tak,že se mi doma vali turbo z Octavie na montáž turba koukal jsem a tam dokazali dat turbo do feldy 1.6 ale moc chlasta.Tak pokud by měl někdo napad jak zvyšit aspon trochu vykon napište prosim DIKY MOC MATE VYBORNY STRANKY...a napište někdo zdarec -
"-- skrytý --" 06.12.05 18:30
« Převstřik
To Studec:
Jaképak seřizování předvstřiku, čerpadlo Lucas má předvstřik na kolíček, nemůžeš ho nastavit!!! Vniřní nastavení časování předvstřiku se udělá v odborném servisu na stanici.
Může to být Tvůj problém. Když to vidím, ptám se: máš skutečně dobře seřízené vstřikovače po výměně trysek??? -
"-- skrytý --" 06.12.05 10:39
« Re: SOS Cukání Felicie
A ten předvstřik byl seřizován jak? Přístrojem, nebo podle sluchu? Asi to druhé, což? Protože ty příznaky by odpovídaly příliš velkému předvstřiku - nemá ten motor hodně ostře klepavý "tvrdý" zvuk a není tupější na plyn? Jestli ano (v porovnání s jiným motorem tohoto typu), tak je to tím...
Jinak mohou být v háji siletbloky motoru, to se taky může projevit cukáním. Plus pár dalších věcí, ale těžko takhle věštit, to by se to auto muselo vidět... -
« SOS Cukání Felicie
Při přidání plynu v nižších otáčkách se mě rozkmitá motor v uložení a auto jede přískoky ne plynule.Pomůže jedině vyřadit nebo přidat plný plyn.Dělá to i po výměně vstřik.trysek a seřízení předvstřiku.Může to dělat čeradlo?Auto má totiž vysokou kouřivost. -
« Převodovka 1.3 na 1.9D
Cusky na sve filete jsem zjistil jednu prasarnu a to ze mam prevodovku z 1.3 na moji 1.9D. Zjistil jsem to kdyz mi zacaly trvale svitit svetla u zpatecky a nesedelo cidlo. Potrebuji vedet jestli tato prasarna nezlikviduje motor , jestli je tim padem vetsi spotreba Predem Diky -
« výměna FRIDEX
Pánové musím říct že jsem taky měnil FRIDEX a to podle návodu v knížce
z nakladateltví KOPP"ÚDRŽBA A PROVOZ ŠKODA FELICIA" a po vyndání šroubu na trubce k chladiči mne vyteklo zhruba 2,5-3 l a víc ani kapka.Musel jsem též vyndat termostat a FRIDEX na mně vychrstnul jako
kráva. :-( Takže tato skutečnost asi podle vašich informací není ojedinělá. -
"-- skrytý --" 22.11.05 21:50
« Studené starty
To Stilgar: Připadá mi, že máš opotřebované podávací čerpadélko (na vstupu do vstřikovacího čerpadla, součást čerpadla) nebo přiucpaný přívod paliva/přiucpaný filtr. Vyměň filtr a instaluj si podávací pumpičku před filtr (balónek v ceně cca 500 Kč). Dotěsni spoje.
Zkouška: natáhni průhlednou hadici z kanystru přímo do čerpadla. Pokud se problém opakuje, je to v podávacím čerpadélku. Pokud bez problému, vyměň hadice/přetěsni spoje. Použitím průhledných hadic můžeš odhalit místo vnikání vzduchu. Felicie nemá podávací čerpadlo u nádrže, ve vedení není přetlak, naopak, vstřikovací čerpadlo vyvíjí podtlak, nasává a má tendenci nasávat i vzduch. Zdravím. -
"-- skrytý --" 20.10.05 23:23
« Re: sTUDENÉ STARTY
Kakamil: Do palubniho pocitace u Feldy 1,9D jsem nemel odvahu se poustet. Spotreba mala, motor bez elektroniky a nechapu, jak bys mohl dostat skutecne spravne hodnoty.
Stilgar: To snad musi byt netesnosti palivove soustavy? Zkus vymenit nebo pritahnout spony, vypousteci otvor pal. filtru... Nemas gumove hadicky zpuchrele? Mne po zaliti pal. filtru (pomoci strikacky) motor normalne bez problemu bezi.... -
« sTUDENÉ STARTY
Cau mam takovej mensi problem se startama. Kdyz startuju tam mi motor krasne chytne na poprve, otacky vyskoci zhruba na 900, ale po 5 sec zhasne. Pokud vsak pridam hned po startu plyn a chvili jej podrzim tak se otacky stabilizuji na 1000 a motor bezi v pohode. Pripadame jak kdyby mi padala nafta, poradite nekdo??. Pak mam jeste dalsi problem , kdyz odvodnim palivovy filtr, tak i po jeho zaliti naftou, neni cerpadlo schopne natahnou naftu z nadrze, posledne pomohlo az roztazeni. dik za podnety....... -
« Palubní počítač
Přeji hezký den...
Není tu někdo takový machr, který zvládl uzpůsobit původní TC-6 k použití v dieselu? Nebo jestli by někdo nevěděl odkud snímat průtok paliva případně jaký čidlo použít a kam a jak ho instalovat. Tu elektronickou část bych už zvládl postavit (pak bych eventuelně poskytl i plánek).
Díky. 8)