Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.03  18:06

    « Re: Žárovky

    No, ja jsem dal 100W na Deltu Nuovu a behem dvou dnu byly usmazeny. Vrele nedoporucuju! zacpa, zavory, semafory - vsude tam se to nechladi a i kdyz to clovek vetsinou hlida a prepina, nelze se ubranit prehrati. V dalkovych jsem ve vsech vzdycky 100w a to je v pohode, preci jen se tak moc nepouzivaji.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 30.01.03  14:01

    « Re: Žárovky

    Přesně, toho se také bojím. Zejména plastová parabola tím trpí. Takže chci něco s vyšší svítivostí ale s pokud možno stejnou "watáží".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.03  12:55

    « Re: Žárovky

    Je teda fakt, ze klasicke 55VA v Brave moc nesviti. CHtel jsem tam dao 100 VA, ale mel jsem strach, aby mi to nepropalilo diry v reflektoru, gor ted, kdyz se sviti cely den
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.03  10:38

    « Re: BoB_: Blikani pri zamykani a odemykani

    BoB_: Prepinaci relatko je 5A (napajeni pro pristrojovku) - nic jsem ale nemeril (mel ho kamarad doma) a spinaci pro blinkry je 3A :-). Na druhou stranu, kdyz jsem videl ty dratky (tomu se draty rict neda) kteryma je to zapojeny, prurez 0,75 a nax. 1 mm2, tak neni co resit... Pripajel jsem relatka na univerzalni desku, dal plochej 6x0,75 + 2 draty napajeni z modulu DO. Pripojit to do auta je veci pul hodiny :-) akorat desne prselo :-( Good luck!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.03  09:36

    « Re: To Adyn

    A zarovky pouzivam ty, co tam jsou, protoze mam
    trosku vetsi ruce, nez normalni... ehm, OSTATNI lide
    a kdyz jsem jednou zarovku v potkavacich svetlech
    menil, tak jsem na to za a/ nevidel (je zvlastni, ze jsem vzdy menil
    zarovky za tmy :-)) a za b/ jsem ji tam nemohl usadit
    a vratit zpet ten kryt... Takze jsem rad, ze to
    nejak sviti a na nejake experimenty se nechystam :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.03  09:34

    « Re: BoB_: Blikani pri zamykani a odemykani

    JirkaV: Skvela prace... Snad se na to take nekdy
    dostanu :-) Cirou naaahodou jsi nemeril, na jake
    proudy maji byt dimenzovany ty spinaci kontakty
    tech (toho) rele? Ja ze bych do toho tedy take
    sel, kdyz jsi si dal tu praci a vymyslel to a sepsal :-)
    No asi koupim minimalne 1A, radeji tak 3A...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.03  09:06

    « Re: Žárovky

    Používám Tungsram MegaLight, svítí to výrazně líp, než s obyč Osram. V dálkových mám 100W. Prodávají se třeba na www.kmoch.cz, docela výběr
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 30.01.03  08:04

    « Re: To Adyn

    Díky za radu. Máš nějakou webovou adresu kde se dají ty žárovky koupit? Jo jinak ta mnou uváděná cena byla za pár.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.03  17:22

    « Re: To Adyn

    Já používám v potkávačkách H1 Osram Cool Blue(žádná modrá se nekoná, ale svítěj ostře bíle a líp). A do dálkovek dám H1 Osram Silverstar +50%. Ta tvoje cena je přehnaná, aspoň pokud to jsou H1, ty se daj do 180/ks na inetu sehnat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 29.01.03  15:57

    « Re: Žárovky

    Já svítím se standardními halogenkami a zejména na potkávací je to bída (musím podotknout, že v tomto parametru je Fábia jednoznačně lepší). Takže si pořídím nějaké ty vícesvítící. Tušim jsem viděl Osramky +30% za cca 550,-. Takže půjdu do toho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.01.03  13:56

    « Žárovky

    Otázka do diskuse, čím svítíte a jaký s tím máte zkušenosti (hlavně nepište, že světlama a žárovkama:)).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.03  07:37

    « BoB_: Blikani pri zamykani a odemykani

    Cau, mam to :-) Nakonec jesm to musel vyresit jinak (2 relatka), protoze je potreba spinat 2x2kontakty (blinkry L, P) a prepinat napajeni prerusovace blinkru - to, co dela spinac varovnych svetel (jinak by to bliklo jedine se zapnutym zapalovanim). Spinac se vydloubne snadno po vysroubovani listy se spinaci mlhovek... ma dva konektory. V horni rade se musi prostredni (tmavomorocerveny) spojit s obema krajnimi (svetle modra, svetlemodrocerna). V dolni rade se musi tmavomodrobily (s klidu spojen se tretim zleva (po smeru jizdy) spojit s kontaktem uplne vlevo (viz schema). Napajeni relat je z modulu centralu z kontaktu M1 a M2.

    Puls pro zamykani a odemykani trva asi 1 sek, takze neni potreba ho nijak prodluzovat (myslim si). Zamkne to a potom to tak trosku line blikne. Ale blikne :-))
    Je to docela v pohode, akorat pry neexistujou maly relatka v provedeni na tistak se tremi prep. kontakty, proto tam mam dve. J.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.01.03  15:07

    « Bez nadpisu

    Vyklepal bych zase Bravu, designove neni nic lepsiho:-)). Specham domu, musim to polepit jeste za svetla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.03  14:37

    « Re: zkusenost s meluzinou

    mfilip: Jako byla ta reklama na tu 206, co
    si ji ten manik "vyklepal" z neceho jineho :-)
    Co budes mit ty? Mareu? MB S?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.03  12:38

    « Re: zkusenost s meluzinou

    ten zvuk je od 80-110, pak se ztraci. To okno zkusim prelepit, nejsem si jisty, jestli jsem ho prelepoval. Kez by to bylo ono, ted kdyz uz mam konecne dokompletovany vyfuk je nyni tissim vyfukem ta meluzina markantnejsi. Hned dneska udelam z auta testovanou maketu nejakeho noveho auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.03  11:04

    « Re: zkusenost s meluzinou

    mfilip: Holt musis jezdit rychleji, nez zvuk.
    A neodstava ti take ten roh tesneni u predniho
    skla?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.03  08:37

    « Re: zkusenost s meluzinou

    mne taky nejak a meluzina trapi od zacatku a nemuzu na to prijit co to dela, mel jsem odmontovanou antenu, zasterky, vymenene pneu, isolepi zalepene vsechny mezery v kapote, na svetlech, zalepene mlhovky, mel jsem sunadany spodni kryt motoru a furt ta meluzina. Zbyva jseste zalepit predni dvere ridice. Mel jsem i auto na zvedaku a zkousel jsem jej naprazndo rozjet na 90km/h a nic ( myslel jsem ze to muze delat prevodovka ). Hazim si masli a jednu dobu jsem to auto chtel kvuli tomu prodat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.03  12:04

    « Re: nove vs ojete

    Ja mel stejny problem rozhodovani mezi : Fabii, Getzem nebo Novym Puntem. Fabie vypadla v prvnim kole zustal Getz nebo Punto. Getz vypadl pojedne nasteve delera v Uh Hradisti - Takovy pristup sem jeste nezazil ,clovek tam chce utratit kopu penez a oni se tam chovaj jak k doternemu hmyzu!!!. Zustalo Punto.Dalsi rozhodovani bylo koupit ve Zline nebo v Uh Hradisti .Mrkl sem se na www. obou firem a rozhodovani bylo opet jednoduche na [odkaz] sem se nedozvedel skoro nic zadna extra nabidka e-mail mrtvy (Doted mi nedosla odpoved od 6.1) tak sem skusil [odkaz] dobry web zajimava nabidka vozy skladem byly vyfocene odpoved na e-mail do okamziku vcetne konkretni nabidky.Zajel jsem tam a maj tam takovyho prodejce ze sem chtel auto za cca 240 tisic a odhazel sem maximalne spokojen z autem za 280 tisic (Umi prodavat:))). Tak a ted slovo do diskuze : Mate nekdo s Vencarem nejake skusenost ?? Jake mate skusenost s prodejci nejen s novymi vozy ale i s autobazary ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  11:37

    « Re: nove vs ojete

    ad: Já myslel, ze půjdeš radši do tunningu typu senior, s přídavným spalováním..:)
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 24.01.03  10:59

    « Re: nove vs ojete

    Ano, ano zejména výkon oceňuji. Hodlám pro snížení užitečné hmotnosti a následné zvýšení koeficientu kW/kg udělat tuning typu Junior... :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  10:58

    « Re: nove vs ojete

    pozn. on nema fabku, on ma felcku, kterou chtel dat jako protiucet za fabku
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  10:56

    « Re: nove vs ojete

    Takže předpokládám, že ses rozhodl pro kvalitu, prostor a výkon...pro fabii :):)
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 24.01.03  10:33

    « Re: nove vs ojete

    Porovnejte jestli jsem za 278k koupil dobře:
    Mohl jsem se rozhodnout mezi - a) Fiat Marea 100SX rok a půl stará, metalíza, centrál, okna v el., automatická klima, elektrony, rádio atd. najeto 27.000,- (opravdu), nebo za b) nová, ale úplně holá Fábie?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  10:14

    « Re: nove vs ojete

    Zralok: Smysl ma koupit funglovku, kdyz nekdo planuje
    s ni hodne najezdit (40 kKm v roce) a nebo ji chce mit
    dlouho (typicky postarsi lide)... No nic.

    A k tomu vyfuku. Ja mam na Brave 4 roky stary,
    puvodni, najeto 145 kKm... Uznavam, do brambor nedozije,
    ale jeste drzi a neprofukuje.

    Vis, ono je tezke priznat "jsem vul, koupil jsem spatne"... Ale ma pravdu,
    ta jeho Fabka ma vetsi cenu... trzni. Nevim proc jsou tak
    cenene, ale je mi to jedno. Ja si ji kupovat nebudu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  09:56

    « Re: nove vs ojete

    to pavel: Včera jsem četl v jine rubrice, Tvuj příspěvek jak koupit ojetinu...a jak praví Čtvrtníček...Viděl jsem to včera asi desetkrát..a jako jo..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  09:54

    « Re: nove vs ojete

    Diky, vsem za rady. Potvrzuje to co jsem si myslel, ja uz sem oddoxidoval vsechno co jsem myslel ze s tim souvisi..,ale copak vim, kde sou vsechny draty a konektory..asi se na to... Ale z jineho soudku včera jsem měl velice "zajimavou" diskusi z kolegou, ktery i presto, ze mu na jeho Felicii 1.4 po 30 tis menili zadni tlumice a vyfuk a me po 74 tis. nic (krome bezne udrzby a taky mi trochu rezne jedna cast vyfuku) me do krve presvedcoval, ze jeho karka, kde ma akorat klimu ma vetsi hodnotu nez muj disel 2.4 HLX v maximalni vybave+doplnky a ze je vyhodnejsi si koupit novou fabii nez jakekkoliv ojete auto vyssi tridy..proste zastance konglomeratu VW, Skoda, Seat.. Nejsem z tech co by nekomu tlacil, ze jeho znacka je nej, myslim si, ze kazde auto ma sve pro a proti, ale na tohle uz jsem nemel...:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  09:37

    « Re: zkusenost s meluzinou

    Pavel_KR5 a pazvuky: Me take "neco" svisti. Kdysi jsem tu
    cetl, ze to delala odchlipla guma okolo predniho skla, konkretne
    v rohu nahore (u strechy). Jeste jsem se k tomu nedostal,
    abych ji prilepil vterinovym lepidlem -- ted je vsude
    sracka, vlhko, takze by to asi pri lepeni nedrzelo...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  09:31

    « Re: kontrolka

    dabel: Hm, ono to u Crom bylo "bezne". Moje delala
    presne tohle same, jako to dela zralokovi. Dokonce
    mi blikala ta sama kontrolka (kontrola zadnich svetel/osvetleni znacky).
    Kdyz jsem koukal do schemata, tu kontrolu delal
    pomerne jednoduchy obvod (jedno hradlo), takze
    chyba byla (asi) v konektorech. Pro to hovorilo
    i to, ze se to vetsinou objevilo pri (po) zvetseni
    vzdusne vlhkosti. Obcas mi to delalo i u prednich
    svetel, ale tam jsem se jednou nastval a vsechny
    konektory v motorovem prostoru prostrikal a pak
    to prestalo.

    Takze pro zraloka -- holt se ti nekde klepe, ci oxiduje konektor :-\
    U Cromy na tohle byla extra "deska" (krabicka s ridici logikou), ktera byla
    nad pojistkovou skrini. Kde je to u Marey, nevim...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.03  16:07

    « Re: kontrolka

    Ahoj zralok, toto presne robila tatkova Croma. Pricinu ale bohuzial neviem, nebola to taka zavada, aby sa tym niekto zaoberal ;))) Co tym chcem ale povedat: mozno je to problem u viacerych Fiatov.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.01.03  15:57

    « zkusenost s meluzinou

    Pred casem jsem nechal delat nejaky dodelavky na svoji Maree (nedavno kopena bouracka, kterou autobazar nechal opravit stylem "nahore huj - vespod fuj") v Autocentru Dojacek a zvladli to docela hezky vsechno najit a opravit, ale kdyz jsem odjizdel, tak pri rychlosti nad 60 km/h se zacala ozyvat odnekud zepredu takova divna meluzina. Ne velka, ale otravna. Tak jsem tam hned zavolal, ze jim to privezu casem na malou reklamaci, ale byl jsem trochu nejisty, jestli vubec najdou pricinu. Na aute totiz delali asi 10 zasahu na mistech jako naraznik, podbehy, motorovy prostor a ventilacni mrizka.

    Po tydnu jsem to k nim odvezl a par cca 1-2 hodinach na to prisli - byla to pitoma antena na strese, zdvizena do maximalni polohy (pri rucnim myti). Takova ptakovina.

    Tak to sem pisu pro pripad kdyby to potkalo nekoho z vas (mozna by se to stejne chovalo i na sourozencich Bravo/Brava).

    Komplikace u techto vetrnejch pazvuku je to, ze clovek za jizdy uvnitr nepozna odkud to prichazi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.03  13:51

    « Re: Baterie

    K recenzím. Včera jsem si procházel hodnocení zimních pneumatik. Tolik rozporuplných informací a protikladů jsem už dlouho neviděl.
    P.S. V jednom nejmenovaném časopise jsem viděl, asi tak dva měsíce zpátky, zajímavý článek o ekonomické situace a budoucnosti firmy FIAT..(dost černé..)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.03  13:39

    « Re: kontrolka

    to pavel: ne zarovky, jedna pos... kontrolka.. ale jinak dik za zajem a odpoved...jinak je to tady dost mrtvy
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.03  12:32

    « Re: Baterie

    to Jacek> jo obecne hodnoceni a recenze cehokoli jsou fakt komicke. Ta na Bravu taky, napred tam v tom testu hodnoti materialy vevnitr jako luxusni a kvalitni. Potom tam jakysi clovek z bazaru ve svem hodnoceni vedle toho clanku pise, ze nevyhodou jsou lacine materialy. Tak se mi zda, ze nekdo to auto pri recenzi ani nevidel :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.03  12:05

    « Re: kontrolka

    to zralok: You are welcome ;-))) Ale jinak, ac mam skoro stejny auto, tak k tem stridave sviticim/nesviticim zarovkam ti nic neporadim. Snad nekdo jinej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.03  11:37

    « Re: kontrolka

    Diky vsem za monolog
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.01.03  16:39

    « kontrolka

    Po přečtení některých příspěvků jsem zjistil, že se tady dá leccos dozvědet, aproto bych se chtěl zeptat na jeden malej problém. Mam Mareu We 2.4TD. A jediný (díky bohu)problém (banální) je v tom, že se mi občas rozsvítí kontrolka, která podle manuálu udává, že nesvítí osvětlení SPZ nebo obrysovek. Poprvé, když se to stalo tak SPZ nesvítila, tak sem si řek - žárovka. Druhej den ovšem kontrolka nesvítila a SPZ jo. vše OK. Pak zase poslední možnost svítí kontrolka i SPZ. Myslel jsem, že je zaoxidovaný kontakt nebo odchází žárovka, tak jsem ji vyměnil a očistil kontakty- a nic kontrolka furt svítí. V současnosti převážně svítí a přitom všechno funguje. Když nesvítí, tak stejně po čase (zdá se mi, že po otřesech) se zase rozsvítí. Víte si někdo rady?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.03  13:40

    « Re: Baterie

    Mám na mysli Fiat 1.2 SX
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.03  13:38

    « Re: Baterie

    Z té baterie si nelam hlavu ,že odešla po 4 letech.Já ji měnil před koncem roku.Totálně v pr..
    a po třech letech.Dost záleží na tom jak kdo jezdí,čili počet startů. Jo a kupte si nový Autohit konečně článek a test F 1.2 SH × Ford.
    Naše značka vítěz.
    P.S. co se týče zapalování tak to je na dlouhé psaní,teď dělám to,že v momentě startu, když už chytá motor šlápnu na plyn a funguje to(nééé když je studený).Na garanče nechám vše přeměřit.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 22.01.03  09:21

    « Re: Baterie

    Jo, jo, to si dokážu představit. Vzpomínám jak jsem zkoušel zapalování na fechtlovi - prst ve fajfce a roztláčet - blbej pincek a rany jak hrom, že sem myslel, že o ten prst příjdu.
    A natož v autě a zvlášť když si se dobře uzemnil. No nic aspoň si nemusíš dobíjet mobil :-). Teď si vzpomínám, že jednou (myslím v MFDnes) dělali test asistenčních služeb, kdy na svém autě (Vectra) simulovali poruchu zapalování a čekali kdo jim pomůže. Největší potíže jim způsobila samotná simulace poruchy, kdy přerušili kabel a motor pořád fungoval. Pak přímo kus vodiče z kabelu vystřihli a motor pořád jel, nakonec museli dovnitř kabelu místo toho vystřiženého vodiče vložit cenťák izolace a až potom motor nenaskočil. Jo vysoké napětí si svoji cestu vždycky najde!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.01.03  06:54

    « Baterie

    Tak ja si tu zase napisu prispevek...

    To si takhle jezdim po meste, shanime nejaky konkretni nabytek.
    Vse v pohode (tedy s autem, nabytek jsme ani v
    sesti obchodech nesehnali :-\) -- auto v pohode
    startuje, baterie byla nabita (pri startu prilis
    kontrolky a svetla nepohasinala).

    No a to si takhle v 17:30 prijedeme k jednomu obchodu. Zastavime,
    vlezeme dovnitr, cca pet minut tam jsme a opet... nemeli.
    Nu coz, jeste vime o jednom (obchodni dum), tak
    tam jeste sjedem... Zkousim nastartovat a nic.
    Ta hnusna baterie umrela. Proste nezije. Upadne si cast
    elektrody a nic... No, nastesti jsem odchytl
    jednoho postarsiho pana s dieslovou 309, aby me
    roztlacil. To ale nemelo valny smysl (rusna ulice
    a po rovine), tak me roztahl a na dvojku mi to hned
    chytlo. Tak jsem pak dojel k Baumaxu, kde prodavali
    nalite a nabite baterie a koupil tam jednu 60Ah.
    Sice je o trosku vetsi, takze je nafest (doufam, ze mi neprosoupe hadici sani), ale je tam. A nevite, co se do Bravy 98 davalo za baterie? Tohle byla normalni 55 Ah Varta, ta asi nebyla origos, co? Ale jestli tamta umrela po 4 letech, tak tahle moc dlouho nevydrzela... No ale spis tu zanovni prodavajici, ci v autobazaru, vymenil za tuhle jetou, co ted odesla :-\

    A ted druha prihoda. Kdyz jsem v noci, potme menil baterii, tak jsem zjistil,
    ze musim doupravit uchyt, co ji drzi. Nastartoval jsem, aby se nabila
    a upravoval jsem ho. Ted kratkou vsuvku. Posledni
    dobou to auto vydavalo takovy traktorovy zvuk a smrdi.
    Ted, kdyz o tom premyslim, si vzpominam, ze je to od te doby, co jsem meril ty zapalovaci kabely :-))). No a kdyz jsem oteviral kapotu,
    tak jsem zjistil, co bylo duvodem hluku. Jeden
    ze zapalovacich kabelu z civky vypadl a v te cca
    2 cm vzduchove mezere letala jiskra :-) No, nenapadlo
    me nic chytrejsiho, nez se ji tam za beziciho motoru pokusit zastrcit. Jednou rukou jsem drzel kapotu, protoze jsem ji zrovna oteviral a te jiskry jsem si v noci vsiml hned, co jsem haupnu nadzvedl,
    a druhou rukou jsem se jal zasunout konec kabelu :-))
    Jak to dopadlo, si dovedete predstavit. Kopanec jak krava,
    na druhou stranu musim podotknout, ze 220 ze zasuvky (podstatne tvrdsi zdroj nez tohle)
    je horsi. Ale opakovat to jiz nebudu. Takze po uspesnem urovnani zjezenych vlasu, jsem
    motor zastavil a kabel jsem tam vlozil bez napeti :-)

    Pouceni: Nikdy nesahejte na zapalovaci kabely pod napetim :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.03  11:34

    « Re: Zapalovaci kabely

    Hm, dneska jsem volal do "meho" Fiata. Cena za
    vsechny 4 kabely 2300 Kc, doba dodani za tyden...
    Takze snad to do te doby vydrzi :-\
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.03  07:55

    « Re: Zapalovaci kabely

    Tak jsem si jen tak pro informaci promeril odpor
    tech vn kabelu... Kdyz to vezmu "podle delky"
    (nejdrive kabel pro 4. valec, pak pro 3., 2. a
    nakonec nejdelsi -- 1. valec). Znacka "O" znaci jednotku elektrickeho odporu ([Ohm]):
    4: 0.6 kO, 3: 3 kO, 2: 60 kO, 1,6 kO... Mereno pri
    10 st Celsia... Takze nevite kde sehnat nejlevnejsi
    kabely :-)? Na netu jsem je nikoho prodavat nevidel... Asi zkusim Stangla (prodava Championy?).
    Popripade jsou ty hodnoty OK? IMHO nejsou,
    odpor tech kabelu by mel byt cca 5-15 kO. Tech 60
    kO a 0.6 kO a 1.6 kO jsou blbe...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.03  16:07

    « Re: Zapalovaci kabely

    Kabely jsou na 90% dohromady s tou trubkou, koukal jsem na ne, kdyz jsem menil svicky. Vic nevim, az neco zjistite, zak dejte vedet, asi bych do nich taky sel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.03  12:02

    « Re: Zapalovaci kabely

    zvisene otacky -- opravdu, cestina jak stehno...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.03  12:02

    « Re: Zapalovaci kabely

    jacek: Hu, kabely za 3500, tak to jsem nepocital...
    A k tomu startovani -- To te to naskoci
    a chcipne, nebo vubec nenaskoci, prevaluje se to,
    ma to snahu naskocit? A kdyz to naskoci, tak je vse OK,
    necuka to, neskomira, drzi to ze zacatku zvisene
    otacky (tech cca 1000-2000, podle zimy)?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.03  10:05

    « Re: Zapalovaci kabely

    Jo a svíčky měním na 15000km.Teď sem sehnal Brisky
    BOR 12 GLS,na jaře je tam dám,(mám Brava 1.2)Systém kabelů je stejný
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.03  10:03

    « Re: Zapalovaci kabely

    Čus Bobe,kabely sem chtěl jednou vyměnit.Cenu orig.neznám,ale od fa.Bosch stojí 3.500.-Kč(sada),servis který opravuje Fiaty.
    Když již píši mám prosbu:v tomto počasí se mi nikdy !!! nepodaří nastartovat na poprvé(čekám až zhasnou kontrolky).Když bylo okolo - 15 absolutně bez problému.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.01.03  09:06

    « Zapalovaci kabely

    Cavte. Nekupoval jste nekdo zapalovaci kabely
    na Bravo/Brava (a asi i Marea)? Popripade nevite
    kolik stoji? Asi bych je mel po 4,5 roku vymenit...
    Predpokladam, ze se prodavaji/vymenuji cele,
    i s tim nastavcem -- mam na 1.6 kabely od civek
    a ty jsou zakonceny takovou dlooouhou pogumovanou
    trubkou, ktera se nastrkuje na svicky (cca 10 cm, svicky jsou hodne utopene).
    Ten nastavec je sundavaci, ci je nedilnou soucasti
    kabelu? Moc jsem na to nekoukal... No a kdyz jsme v tom...
    Jak casto se u te 1.6 meni svicky? Ze bych to vzal jednim vrzem :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.03  18:31

    « Re: Facelift?

    v jižní americe se prodává Marea se zadnímy světly z Lancie Lybra, tak to bude asi ono, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.03  15:42

    « Re: Facelift?

    Mareu sedan s timtez zadkem jsem videl vcera na www.carsfromitaly.com (najed tam na fiaty, modely a mareu).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.03  09:33

    « Re: návod

    Af: Díky!! Více mailem. 7thatom
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 09.01.03  08:15

    « Re: Facelift?

    Jo, ta fotka je na stránce www.autokari.fi/ lang/fin/fiat.asp
  • 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 09.01.03  08:10

    « Facelift?

    Tak jsem surfoval na internetu a na jedněch finských a brazilských stránkách jsem objevil fotku Marey s jinými zadními světly a víkem zavazadelníku (vypadala dost dobře - tak nějak sportovněji) Protože však neumím finsky ani portugalsky tak jsem se nic o tom nedozvěděl. Nevíte o tom někdo něco???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.03  18:14

    « Re: návod

    to 7thatom: Dnes sem si ještě udělal dovolenou, ale hned zítrá se ti podívám po tom návodě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.03  10:37

    « Re: spotřeba

    mno mela jej uz minimalne Barcheta. Silnejsi verze ma tusim variabilni casovani ventilu ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.03  18:41

    « Re: CaliWeb

    Jo, jo Milane. Je to velká škoda. Vážně jsem dnes zůstal čumět jak puk když mi to napsalo "stránka nenalezena". Chápu, že tě tam asi poslední dobou spousta lidí srala( budu upřímný, mě taky), ale přece kvůli nic nezrušíš celý stránky. Jde to ještě nějak zachránit?? Vážně to bylo super a jelikož jsem byl na "našem" prvním srazu u stadionu tak mě to mrzí dvojnásob. Čuzz sunic
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.03  13:22

    « CaliWeb

    Zdar 7thatome, škoda, že jsi ten web uťal. Vím, že na to máš právo jako tvůrce i za to jak se někteří do tebe obouvali. Byl to nejlepší web, který jsem znal. Měj se fajn, ať Ti Fiátek chodí. Beny
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.03  15:49

    « Re: spotřeba

    Ještě mail pro případné zaslání: 7thatom@wo.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.03  15:48

    « Re: spotřeba

    To je ale výkon!! Poprosil bych taky i o tu 1.6 a 1.2, ať mám co porovnávat. Jinak na svých stránkách o mém bejvalém stroji publikuji točáky + výkony Caliber, tak kdyby někdo měl zájem.... ahresa je [odkaz] - sekce technika
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.03  13:24

    « Marea na snehu

    Predem zasilam uprimnou soustrast Adynovi k bouchlemu kolu na jeho Maree. Doufam, ze nasledky budou co nejmensi.


    Mne se testovani zimni jizdy podarilo prezit bez uhony. Holt ne snehu je to obvykle sranda (kdezto na ledu spis "thriller" ;-))). Jinak sve prvni snehove zkusenosti s Mareou jsem popsal v tematu "Jizda na snehu a ledu".


    Vsem preji hezky novy rok a hodne uspechu. Nejvic pak koncernu FIAT, ktery to bude potreboval jako sul (vzhledem k pretrvavajicimu utlumu celostvetove vyroby aut atd.).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.03  09:15

    « Re: spotřeba

    Vzhledem k mimoradnosti situace jsem stosy literatury prenesl do civilizovanejsiho prostredi,spolu s trochou zivotabudice to byl prijemne straveny vecer.Poslu vsechno,je tam u toho i 1,9 JTD,treba se to casem nekomu hodi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.03  08:47

    « Re: spotřeba

    futura: Je zac - travil jsi hodiny na onom miste,
    zajiste nevabnych kvalit, vzhledu a vuni :-)
    Posli mi please oba dva Fiatacke motory (jak tu
    1.2, tak i tu 1.6, nebo jestli najdes i neco jineho) -- at predejdeme pripadnym dalsim
    dotazum a at je to u sebe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.03  08:35

    « Re: spotřeba

    Zadam to kolegovi,ale prijde az v pondeli,takze nekdy pristi tyden.Poslu ti to radsi.Neni zac.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.03  07:55

    « Re: spotřeba

    futura: Diky. Mas to kde nascanovat a pripadne vystavit?
    Ta 1.6/76kW je ta moje (alespon doufaaaam). Pripadne
    mi to posli (busek@skoda.cz), a muzu to vystavit...
    Jinak za snahu diky :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.03  07:28

    « Re: spotřeba

    Tema motorama jsem myslel Fordovu 1,6 a 1,8,ta 1,8 ma ve starsim provedeni 105 a 130k.Ale pocitam,ze prubeh tocaku bude dost obdobny tomu tvemu.Jinak jsem se vypnul k velkemu vykonu a prolistoval svy poklady,bohuzel jsem nasel grafy jen k fiatskymu 1,2 16V 85k,konkretne u Punta a 1,6 16V 76kW u Multiply.Pocitam,ze jsou to stejny motory jako u Bravy,ale na 1,8 jsem nenarazil,mozna je to tim,ze nemam z tehdejsi doby ucelenou radu udaju.Jo,kdybys chtel grafy na nektery Hondy nebo Opela V6,tak klidne jo. Asi tak,ze clovek najde vetsinou veci,ktery zrovna nepotrebuje. Takze jestli by byl zajem o to,co je,tak bych to s poslanim nejak vyresil.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 03.01.03  07:25

    « Re: spotřeba

    ad spotřeba: Dnes jsem po dlouhé době opět změřil svou zimní spotřebu a vyšla mi na 7,39 l/100 km. Podotýkám že odmražuji okna obvykle tak, že nastartuji a počkám až se mi vytopí auto. Jinak jsem jezdil mix město - mimo město cca 50:50. Abych nezapoměl - mám Mareu 1,6.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.03  21:53

    « Re: spotřeba

    Asi je to tím "nezvyšováním". Na dvojku mi to už nepřijde. Jinak nemám ten motor 133koní, ale 113 (starší verze současné 1.8). Nový motory byly až v Puntu HGT a Stilu Dynamic. Nebo ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.03  14:34

    « Re: spotřeba

    Jo,jste fakt dobracci.Slibuju,ze se budu snazit i mimo.Ale fakt nevim,jestli tam grafy najdu,nekde je sice podrobnej clanek na dve stranky se vsema technickejma finesama,ale graf tam nejni. Proste to projedu,nejspis ted o vikendu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.03  14:13

    « Re: spotřeba

    futura: "... v jiste mistnosti, nejaky cas to bude chtit.".
    Tak sem pastni adresu a uvidis kolik ti prijde saratice
    a kolik pak stravis casu v one mistnosti :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.03  13:42

    « Re: spotřeba

    Urcite se po nich podivam,ale mam stohy casaku,ktery musim prolistovat.A vzhledem k tomu,ze se touto bohulibou cinnosti zabyvam s oblibou vetsinou v jiste mistnosti,nejaky cas to bude chtit.Fiatky nemam vytrideny,takze musim vsechno.Jinak s tim propadem to asi u tech 16V bude obdobny,aspon u tech ne uplne poslednich,kdyz koukam na grafy fordacky 1,6 90k a 1,8 ve verzi 105k i 130k,tak tam neni primo propad,ale 2-3 vrcholy,mezi nima je tocak vicemene konstantni,v praxi to asi bude cinit dojem snizeni,clovek postrada to spojite zvysovani.Na druhou stranu se musi uznat,ze vetsinou uz od 1500ot uz mas k dispozici pomalu 90% kroutaku az k maximu. Konkretne u ty 1,8 130k vyrobce udava,ze 90% je tam od 2300 do 6300.Asi to chce prizpusobit styl jizdy dispozicim motoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.03  13:13

    « Re: spotřeba

    Chtěl bych ty křivky 1.8 a 1.6 vidět taky. Zdá se mi tam mezi 2 a 3 tis taková "díra", alespoň na jedničku. Je to prostě 16V a ten se musí nechat roztočit. Jinak jsem s motorem spokojenej. Musel jsem si chvíli zvykat z Calibry. To byl osmiventil 85Kw - 175Nm (max. krouťák při 2800 otáčkách) a to rvalo asfalt odspoda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.03  11:46

    « Re: spotřeba

    No v Etzoldovi to asi nebude,aspon jsem tohle v zadnym nevidel. Ale casem proberu svoje technicky materialy ktery stosuju,mozna to nekde bude. Bude to chvilku trvat asi,ale nezapomenu,vysledek sdelim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.03  11:33

    « Re: spotřeba

    futura: Kdyz jsi u tech "prubehu Mk" -- nemas nekde
    grafy k te 1.6 z Brav? Ne ze by na tom stal muj zivot, ale
    rad bych je zkouknul... Ted me napada, ze jsem k vanocum
    dostal Koppa, ze by tam mohli byt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.03  09:45

    « Re: spotřeba

    No ja nevim presne,jak u fiatka,ale v tyhle kategorii dobrych i poznatelnych 10Nm,hlavne asi prubeh bude lepsi,nez u 1,6.Ja mam rozdil 18 Nm a 15k,tam je rozdil jeste citelnejsi.Navic,kdyz jsem to rozdelaval a videl rozdily v prurezu kanalu a velikosti ventilu,tak me omejvali.Sice znam lidi,co tvrdej,ze 1,6 fordacka jezdi i pod 7,ale muj pripad to nebyl,i kdyz jsem se snazil.No,mozna kdyz jsem se coural po okreskach kochaci rychlosti,jak se kdysi vyjadril ES.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.03  09:31

    « Re: spotřeba

    Tak to nám to jezdí všem podobně, jen jsem měl trochu obavy aby nebylo něco s motorem. Myslíte, že je to velkej rozdíl ve výkonu 1.6 a 1.8? S 1.6 jsem jel a již si na to nějak nepamatuji. Ta 1.8 nejede špatně, je to dost živý auto. Tuším, je tam rozdíl 10nm v krouťáku a 10 koní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.03  07:42

    « Re: spotřeba

    Jo Cx dela hodne,ani u moderniho hatch se neco jak u Cali nevyskytuje a pri jezdeni venku je to hodne znat.A s tou 1,6 mam podobny zkusenosti,mel jsem ji tam a spotreba proti 1,8 tak max. o 0,5l mensi,pritom vykon a kroutak uplne nekde jinde.Ono kdyz vzpomenu na drevni doby automobilismu,tak takovej polskej fiat 1,5 byl v konecnym vysledku uspornejsi nez 1,3 a zigul jakbysmet.Na tom,ze obsah nicim nenahradis neco je,takovej 6V 3l by me silne oslovoval,ale kdyz ono je vsechno nastaveny tak,aby to bylo co nejnevyhodnejsi.Takze ta 1,8 je na nase podminky takova kompromisni volba.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.03  07:35

    « Re: spotřeba

    7thatom: Pcha, tva spotreba :-) Moje 1.6 si bere cca 11 l/100 km :-)
    Je ale pravda, ze je to jizda pouze ve meste, hodne
    kratke (5 km) trasy. Ted jsem ji byl protahnout na
    delsi jizdy a jela (po okreskach) si tak za 8...

    Kdyz to porovnam z 2.0 Cromou, ta si brala olitr vice (jakpak se ji asi jezdi. Halo oddie, jak se ma?).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.12.02  21:55

    « Re: spotřeba

    To jo, Calina byla klasický dvoulitr "ze staré školy" a velice mnoho tam dělal odpor vzduchu Cx 0.26!! Ta brala při jízdě 160 Km/h po dálnici 7.8 litru na 100 a při 180 - 200 to bylo 9.4 - 10. Bravo mám měsíc a půl a musím to ještě pořádně otestovat, ale auto je to skvělý. Jenom mě překvapilo, čekal jsem menší spotřebu. Kámoš má Mareu 1.6 16v a jezdí v průměru za 9 taky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.12.02  14:46

    « Re: spotřeba

    Kdyz ty jsi asi zhyckany z Cali,to mas potom tezky.Ale v tomhle obdobi se asi tezko da ocekavat neco jinyho,zvlast,kdyz couras po meste.Muzu te ubezpecit,ze jsem na tom mozna jeste hur,mam taky 1,8,fordackou a je sakra znat,ze je vyvojove starsi,nez fiatek,zere tak o cca litrik vic.Na ty hi tech asi neco bude,ty moderni dvoulitry jsou na tom co do spotreby pomalu lip,nez 1,6 pred par lety.Ale aspon co se mne tyce,radsi mam klasiku,ty moderni jsou tak nejak nad moje chapani,jak tam ty veverky behaj.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.12.02  13:51

    « spotřeba

    Chtěl bych tady nadhodit téma SPOTŘEBA. Kolik vám vaši miláčci žerou? Já mám Bravo 1.8 16v a čekal bych spotřebu menší. Přesně jsem to neměřil, ale v průměru je to přes 9 po městě to bude víc. Jezdím hlavně město a občas mimo. Člověku to nedá to pořádně "nepropláchnout", když to jede :-). Když jsem tomu nakládal a dost jsem spěchal (180 km/h) byla spotřeba 10l.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…