Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« DO a radio
Tak se zda, ze jsem vyresil ten problem s radiem.. Nekde jsem nasel popis expertniho menu, a zjistil jsem, ze pokud se v exp. menu zobrazi polozka CODE, neni radio blokovano kodem. Blokovano je pouze, kdyz se na stejnem miste zobrazi SAFE... Ja tam mam CODE, takze to prubnu odpojit, jen abych vedel.. vsem dik za reakce... -
« DO a radio
to wolff: ten DO je samo originální, tedy v orig. klicku, v AS mi nepomohli, ale na radio jsem se neptal.. to jeste zkusim...
to theo: myslim, ze totez radio tam mam (s ovladanim pro changer), ta zprava na inetu mne vydesila, nejak nemam odvahu zkusit odpojit baterku abych si radio neznefunkcnil... (i kdyz jednou k tomu stejne asi dojde..)
Dik za reakce... -
wolff 10.05.05 22:57
« Bez nadpisu
Rád bych pomohl, ale nikdy sem nepochopil, jak se to radio s tím code chová. Fakt je ten, že sem ho nikdy nemusel zadávat. Ale přitom sem to nikdy neodblokovával. Čert ví jak to je. V AS ti nepomohli? By to měli vědět. Dálkové ovládání od centrálu je originál? Nebo je to cosi s alarmem dokupovaným? -
« Kod k radiu a DO k centralu..
Zdravim, ....mam dva dotazy a pokud to tu uz zaznelo, omlouvam se ..
Mám F.Brava z 2000 a bohuzel bez serviniho klicku a karticek s kody. Podle puvodniho majitele byly baterie v DO (v klicku) k centralu vibite. Kdyz jsem je nahradil novymi, ledka na klicku po stisku tlacitka jen sviti (trvale) a central nereaguje. V servisu mi nerekli moc jasne v cem je problem, udajne potrebuju kody, ktere na tenhle rocnik nelze sehnat.. presto se mi tomu nechce verit, neni nutna nejaka synchronizace po vymene baterii? Mnenil jste nekdo baterie? A jak se to chovalo...?
Druhy dotaz se tyka radia, udajne, podle zprav z internetu, se po odpojeni napajeni objevi zadost o zadani kodu, ale ten bohuzel nemam. V expresnim menu radia je polozka CODE, kam lze zadat, zda se, libovolny kod. Da se takto zmenit kod ktery radio vyzaduje po zapnuti... tedy bude po mne chtit tento nove zadany kod, nebo presto potrebuji kod z karticky..?
Diky moc za odpoved... -
-
"-- skrytý --" 02.05.05 09:13
« Re: CD-changer
Tohle v podstatě nemá řešení. I v rámci jedné značky totiž dochází k velmi rychlé modelové obměně a výrobce to záměrně dělá tak (musí přece donutit zákazníka koupit si obojí znovu...), aby jednotlivé komponenty (tj. autorádio a CD měnič) z různých generací nebyly kompatibilní (třebaže konektory "sedí"). K tomu přistupuje ještě problém úrovně jednotlivých komponentů: např. autorádio vyšší řady nespolupracuje a CD měničem nižší řady (téhož výrobce v tomtéž modelovém roce!) a naopak. Prostě pokud si neseženeš CD měnič právě a jen k tomu autorádiu (a z té doby), které tam máš, tak to s největší pravděpodobností fungovat nebude. -
wolff 01.05.05 23:51
« CD-changer
Vím, že se to tady už jednou diskutovalo, ale nedá mi to a optám se, třeba někdo radou pomůže...Kutilů je na světě hodně. Mám v Bravě to autorádio co umí ovládat CD changer (Grundig). Tak se chci zeptat (přijde mi tohle nevyužít), jaké jsou možnosti zapojení CD měniče. Možností je asi víc, ale teď jde o to která je správná. Že bych sehnal originál Fiat CD měnič o tom pochybuji, přeci jenom je to už nějakej pátek co se to prodávalo (kdyby ho chtěl někdo prodat, tak koupím) a nebo jsou další možnosti jako připojit nějaký jiný. Neví někdo jestli od nějaké značky tam pasuje CD měnič k tomu originálnímu autorádiu. Je jedno jaká značka, mohl by to být ten Grundig? nebo třeba VDO, Panasonic, Sony, Pioneer, Kenwood, nebo snad ještě něco jiného? Blaupunkt? Díky za odpověď. Už bych celkem CD systém chtěl v autě mít a jiné autorádio by se mi kupovat moc nechtělo. DÍK -
"-- skrytý --" 03.02.05 20:30
« Kolečka na Bravu
Tak jsem konečně sehnala zimní kolečka na bravu. Dvě i s pneu - jedna dobrá duše (díky Libore) mi poradila vrakáč v Klimkovicích. No a v neděli mi z Německa dovezli další 2 disky, tak zítra ještě 2 nové gumy a už slavnostně vyjedu. Tak mi držte palce, ať si Bravičku hned nerozsekám. Tady v Ostravě u baráku máme metr sněhu. -
"-- skrytý --" 26.01.05 22:38
« Rozvody
Takže nakonec to nebyla až taková hrůza - výměna rozv. řemene + vodící + napínací kladka - necelých 5 tisíc. (Značkový Fiat servis). Tak motůrek si už spokojeně přede, jen kdyby už bylo jaro. V tomto počasí co panovalo dnes tedy opravdu nevyjedu. -
« Re: Omluva - radio e-bay
No, pak je ještě varianta, kdy místo changeru se tam dá redukce na 3,5 mm jack (na www.conrad.cz mají takovou k rádiím Blaupunkt, cena asi 200 Kč), který vyvedeš před spolujezdce do schránky. MP3 přehrávač dneska seženeš i za 1 000 Kč. Byl by schovanej, takže bys ho tam mohl furt nechávat. Ale chytnout originál CD přehrávač do Bravy, to chce kliku jako kráva. Ještě tak zkusit ta vrakoviště na Fiaty, ale žádné neznám. -
"-- skrytý --" 22.01.05 13:05
« Re: Rádio na E-bay
Tak to "radio" na e-bay me pobavilo, tohle mam taky, dneska jsem to prave vyndal >:D >:D ale samo o sobe to jaksi nehraje, neb to je jen ten ramecek na ISO radio. Jinak i dik za nabidku kompletu s changerem, ale shanim to pro manzelku a changer nechce :-( P.S. Kdyby ste mel nekdo zajem tak ten ramecek je ted volnej. -
« Re: Radio s CD
No, určitě to je jako náhradní díl, ale když to základní stojí skoro 8 000 Kč (a to nemá ani RDS), tak je jasné, že tudy rozumná cesta nevede.
Takže bych zkusil vrakoviště (ale tohle se u nás podle mě moc vyskytovat nebude), případně e-bay a spol.
V reálu to vidím na redukci a standardní rádio. -
« Re: Re: Re: Rozvody
S vitkovickym Fiatem nemam zkusenosti, ale pred cca 4 roky, kdyz jsem Bravu kupoval jsem neco negativniho zaslechl, ale nevim presne co. Zda se mi taky, ze v tech vitkovicich to je byvaly Fiat od Sconta ( Fiat Gurin, ci tak nejak ) a ted tam je myslim Subaru, nebo nejaky jiny asiec. Dobre zkusenosti mam s Fiat Nordex v Havirove a i v Ceskem Tesine ( byvala Mazda, Kia, vedle Mountfieldu ). Se samotnou praci jsem byl vzdy spokojen a to jsem velky punta, nabizeji i neoriginalni dily, obcas nejaka drobna opravicka zadarmo, cena prac byla kolem 360 Kc s DPH pred 2 lety. Maji stranky www.nordex.cz. Ty vitkovice na mne nikdy nepusobily prijemne, parkrat jsem se vyptaval mailem i telefonem a nejak to nebylo ono, osobni zkusenosti s opravou nemam. Znam jeden dobry servis v Bohumine, delaji vsechny auta, jsou prijemni, hodne levni, nova cista dilna, opravoval jsem tam ale jen Octavii a Favorita, s Fiatem zkusenosti u nich nemam. Zkus jednu vec - vymena rozvodu vcetne napinaci a vodici kladky je pomerne jasne zadani - zkus zavolat do Vitkovic, Havirova, kdybys mela zajem dam ti kontakt na ten Bohumin. Muze se to lisit i az o 2 tKc. -
« Re: Re: Re: Rozvody
Než se objednáš, tak se radši zeptej na www.google.com, co ti na ten servis řekne (stačí napsat jméno servisu a fiat - fakt je ten, že v mnoha servisech můžeš dopadnout dost bledě.
Podle mě je nutné počkat na zhasnutí jen jediné kontrolky, a to žhavení u dieselu. Ostatní kontrolky je nejrůznější diagnostika a kontrola systémů (typicky airbag). Jinak si přečti manuál k autu - může se to zdát jako nudné čtení, milion věcí z toho určitě znáš, ale pár věcí se dozvíš.
Gratuluji ke správnému tlaku -
"-- skrytý --" 19.01.05 20:14
« Re: Re: Rozvody
Díky kluci za radu, hned zítra se objednám do servisu - znám jenom Fiat ve Vítkovicích. Do Prahy bych to měla trochu z ruky. Jinak abych se pochlubila jak jsem šikovná: sama jsem si dofoukala pneumatiky. Všechny 4!
Mám dotaz. Proč mám čekat na nějaké kontrolky (až zhasnou) když startuji? To mi nikdo v autoškole neříkal. Nebo je to taková libůstka mé krásné Bravičky? -
« Re: Rozvody
ty rozvody si udelej, pokud nemas treba v servisni knizce potvrzeno, ze byly treba pri 105 tkm meneny. Po vymenene vydrzi dalsich 105 tKm, sama to urcite nezvladnes - rozvodovy remen sice stoji jen kolem 900 Kc, ale doporucuje se menit i napinaci ( cca 2500 Kc ) a vodici kladku ( 1500 ), protoze se muzou zadrit, remen se pak muze roztrhnout a muzou se ti potkat v motoru pohyblive casti jako pisty s ventily. Takova oprava, pokud je jeste rozumna vyjde na nekolik desitek tisic. Blbe je, ze stav rozvodoveho remenu a kladek nelze odhadnout. Pouzity remen ma treba uz pricne praskliny, nebo je otrepeny, ale pretrhnout se muze i remen, ktery vypada jako novy. -
« Re: Rozvody
S rozvody bohužel neváhej - jestli rupne rozvodový řemen, může to při blbé konstelaci zrušit celý motor. Já ty rozvody ale platil méně, fakt je ten, že to nedělal autorizovaný servis, ale servis, které věřím a kde jsem byl vždy spokojen. Sama se do toho radši nepouštěj. Servis je v Praze, kdyžtak hodím kontakt. -
"-- skrytý --" 18.01.05 20:56
« Rozvody
:? Tak jsem byla se svým novým miláčkem v servisu, ať ho proťuknou. Vzala jsem si blok A4 na sepsání závad co tam najdou, ale stačil by mi cigaretový papírek. Jedna (slovy 1 ) závada. Prosakuje nějaké čidlo oleje, Prý 360,-Kč. Ale že prý už doporučují výměnu nějakých rozvodů. A to bratru za 7.000,- . No to je dost pálka, tak si říkám, kdybyste mi hoši zkušení tak dvěmi, třemi větami vysvětlili jak na to, vyměnila bych si ty rozvody sama. >:D
Jinak sháním zimní kolečka. Teda hlavně disky. Takže jestli o ně někdo zakopáváte v garáži a nevíte co s nimi...
Zatím čau, Tera -
"-- skrytý --" 17.01.05 20:39
« Bez nadpisu
:lol: Tak přeci jen tu nejsem sama. Tak automat bohužel nemám, ale zato krásnou modrou metalízu. Tak pěknou jako mají Bravičky nemá žádné autíčko na světě!! Za první týden mám najeto skoro 1000 km (t.j. asi tak stejně, jako za celý svůj dosavadní řidičský život...) a Fiatek jezdí perfektně. Snad to tak zůstane.
Měla bych na Vás zkušené muže několik dotazů, ale to až příště. -
"-- skrytý --" 15.01.05 10:54
« Nová Bravistka
:D Ahoj Fiaťáci. Právě jsem se stala nadšenou majitelkou velmi pěkné Bravičky (1,6 16V SX). Koukám, že jste už asi všichni vymřeli... Škoda, mně se fiatek moc líbí. To jste vážně všichni přeběhli do LidovýchVozů (VW) nebo ve škodověnek (jako např. mfilip?). :? -
"-- skrytý --" 20.08.04 10:18
« Re: To souhlasí
look: zvuky (jakoby z kufru), podobné klepání, při přejezdu nerovností ve velmi malých rychlostech, zapříčiňuje vadné ložisko ramena zadní nápravy. Marea má valivá ložiska na uložení ramen a občas se do nich dostane voda a je po nich. Je to nepěkná práce - je tam málo místa, ale není drahá. -
« To souhlasí
To s tím prahem je fakt, mohlo to být lépe ošetřeno. Co mě ale více překvapilo, tak na předních blatnících v místech kde je přišroubovány k nim nárazník se mi objevily puchýřky. Jé to zajímavé, nato že je to pozink. Dám to radši hned do pořádku. Co mě ještě trápi, tak to jsou divné zvuky od kufru při přejezdu nerovnosti v nízkých rychlostech. Zkusím to dát na diagnostiku podvozku a uvidíme. :shock: -
« teplota motoru
Pred cca mesicem mne lehce vydesil teplomer chladici kapaliny. Zatimco do te doby se po zahrati motoru vzdy ustalil presne ve stredu stupnice a ani se nehnul, ted zacal chodit trochu vys a obcas byla rucicka trochu neklidna. Uprimne jsem se zdesil, protoze podobne projevy ma odchazejici tesneni pod hlavou motoru (zkusenosti z Tempry).
V servisu Dojacek mne ale uklidnili - pricinou bylo lehka koroze na konektorech palubky a "zaprogramovani si" teplomeru. Je to totiz tak, ze teplota chladici kapaliny neni pri provozu tak konstantni, jak ukazuje teplomer na palubce. Teplota se v urcitem rozmezi meni podle zatizeni motoru aj. a reguluje se obycejnym termostatem. Teplomer na palubce ma v sobe ale cip, ktery urcite male odchylky od normalu vyhladi a teplotu drzi vprosted stupnice. Pokud se ale na konektroru vyskytne koroze, tak cip zacne stabilizovat na jine hodnote. Staci tudiz vytahnou konektor, ocistit a dat zpet. -
« slaba korozni ochrana prahu Marey
Prave jsem se vratil z dovolene z Hrvatska a pohoda. Auto slapalo jak hodinky (klepu na drevo), nikdo ho nevykradl, jizdu v kritickou dobu Pa/So jsme prezili. I kdyz cestou tam jsem zazil praci ABS na suchy silnici - to kdyz na plny dalnici pri cca 140 km/h zacali vsichni brzdit. Docela husty. Mimochodem kolegovi z prace se tam jen tak z horka vysypalo zadni okno na Octavii. Prej se jim to obcas stava (?).
Ale k tomu hlavnimu. Hned jak jsem si Mareu koupil (cca 1,5 roku starou), tak mne zarazil nater prahu, ktery jsou z boku prakticky jen prelakovany cernou barvou. To na moji bejvalce Tempre byl v onech mistech silny nater plasticke cerne barvy. V predni casti prahu Marey (za prednimi koly) byla ta barva jiz omlacena a rozbihala se koroze. Tak jsem to na zacatku prazdnin predelal a la Tempra (plastickou barvu ve spreji sezenete v kazdy slusny Drogerii). Fakt, ze jsem to delal radsi steteckem a tudiz jsem tam musel dat vic vrstev, aby to bylo uspokojive silna vrstva. Tak tam mrknete u svych Marei (a asi i Bravicek) - pokud nemate predni zasterky, tak to budete mit omlaceny a korodujici asi taky. BTW, klasicky cesky asfaltoidni Concor je dost nepraktickej - strasnbe dlouho schne. -
« Originál rádio
Mám na prodej originál rádio do Fiat Bravo/Marea, je to typ AD 185 M. Cena je cca. 2 500 Kč. V případě zájmu napište mail na : m6564xp@seznam.cz
Mám i jiná originální rádia, např. Ford, Seat, Opel, Renault, Peugeot ... vozím to z Německa, má to vždy návod a kód. -
« Už jsem taky fiaťák
Zdravím,
nějak to tady vyhnívá, či co. Jestli to tu ještě někdo čte, tak bych se rád pochlubil nedávno zakoupenou mareou kombi. Je to fakt supr auto, toho místa a pohodlí, jako v obyváku. Teď jsem na to hodil nové Alu kola 15", tak to vypadá fakt dost dobře. Všechno je ok, jen by mě zajímalo jestli vám to taky někomu při studeném motoru trochu cuká. Ono to dělá sice jen chvíli, ale i tak. Dočetl jsem se tu, že by to mohla být škrtící klapka, pokud jsem dotyčného dobře pochopil. Nemáte s tím někdo zkušenosti. Možná by to chtělo vyměnit svíčky. Jinač je to 1,6. Zatím jsem rád, že jsem do toho auta šel. Snad to tak zůstane. :P -
« Punto I
zdravim, objevil jsem slusny kousek Punta I za vynikajici cenu r.v. 12/97 za 1500EUR zajimalo by me jestli nahodou nekdo nevi na co si dat u prvnich punt pozor! Auto vypada zachovale Jezdila s nim njaka babicka do obchodu ma najeto necelych 50tis (jedina slabina promackly PPblatnik a na PZ blatniku je ryha od njake vetve ale zase za tu cenu :-) -
"-- skrytý --" 09.06.04 12:36
« Re: Re: To Jacek: Brisky BOR12LGS
Tak ty Brisky hlavně často kontroluj. A především - v momentě, kdy začne jít motor nepravidelně, okamžitě vyndat!!! Pro tento případ s sebou vozit náhradní svíčky! Mně se totiž po cca 1500 najetých km úplně vysypal izolátor ve vrchlíku středové elektrody. Pravda, nebylo to na Fiatu, ale za škody na motoru to tak jako tak nestojí... -
« Bez nadpisu
no ja bych to takhle ruzove nevidel.
1.2 nikdy nebude mit prubeh tociveho momentu jako 1.4. To fakt udelat nejde precipem..
Vo co vlastne jde ? predstav si excelovskou tabulku ...kde sloupce udavaji procento seslapnuti plynu, a radky predstavujou otacky motoru.
Takze do prislusnych poli se zadava doba vstriku paliva... ( cim delsi doba, tim vice paliva do valcu :-)...ty hodnoty se zvednou. Pak je dalsi mapa, kde misto doby vstriku je tusim hodnota predstihu. No a to je v podstate cele. Upravi to tak, ze maji odladeny pomer paliva a k tomu patricny predstih...Max. tocivy moment se ti neposune dolu - to je fakt kec. Proste upravi hodnoty tak, aby se vpravovalo do valcu takove mnozstvi paliva, ktere je schopno zhoret. Laicky receno...at netece bezin vyfukem. Kroutak zustane na puvodnim miste, jen bude vyssi. -
« Re: To Jacek: Brisky BOR12LGS
Z průměru 6,2 na 5,9. Beru však v potaz jiný profil cest,teplotu vzduchu,nové gumy atd. + - odpovídá výsledek udávaným parametrům fa.Brisk tj 4%, co se tedy zlepšilo je fakt ,že motor jde pružněji za plynem a se 100 oktanovým benzínem jede 1.2 jako vítr >:D .
mám dotaz : přečipování 1.2 16v u BITPOWERU ( 5.100.-Kč + 19% DPH)
zvýší výkon z 59/80 kW/koní 114/4000 Nm/ot na 72/98 kW/koní 128 Nm/neudávají !!! je to zvýšení realné :?: V podstatě se přečipováním dostanem na 1.4 :shock:
Ať nám FIÁtci jezdí -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
to mam v planu. Jsem od prirody neduverivy clovek, a proto jsem si rikal, ze mne muzou lehce oklamat. Daji mi cislo na sebe a muzou se vydavat za uzasne spokojeneho zakaznika. Mam tip na firmu v mem okoli a zkusim tam nekdy osobne zajet. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Jen me tak napadlo: Co takhle zeptat se primo ve firmach, ktere LPG montuji? Jestli chteji, aby sis to u nich nechal udelat, at ti daji kontakt na cloveka, kteremu uz takove auto delali...
BTW, kvalita prace pri montazi LPG je nekdy kapitola sama pro sebe... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Dlouhodobou od zari mam 6.3, poslednich jarnich 4 tkm mam 5.9. Otazkou je ale tech 15 tkm rocne - driv jsem 1/2 tydne pracoval externe na zakazce v jine firme a auto jsem nepotreboval, ted dojizdim kazdy den, pokud nejedu na kole anebo kvuli nejake parby vlakem. Navic manzelka dodelala VS a dalsi km pribudou v souvislosti s pripadnou praci. I s tim vsim mi rocni km vychazeji kolem 18 tkm a to uz dava trosku jiny rozmer smyslu LPG na mem aute. Prece jen bych si mohl odecist od zaporu LPG 10 tKc jako zhodnoceni auta pri prodeji. Dival jsem se na inzeraty a priplatky za LPG jsou v teto vysi bezne. Otazkou je dalsi vyvoj cen benzinu a LPG a zatim to vypada zase na LPG nejlevnejsi benzin 26.50 nejlevnejsi LPG za 12.50. Pri rustu cen bude navratnost rychlejsi. Zoufale shanim nekoho s 1.8 T s praktickyni zkusenostmi. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
A za kolik litru tedy skutecne jezdis? Za tech 6 l/100? nebo to jen kdyz se opravdu snazis? Kdybys jezdil svym stylem a pritom za 6 l, tak to hodne dobre zvaz, podle mne to za ten plyn nestoji, kdyz najedes 15 000 rocne. Jestli chces jezdit rychleji, ale predstava vyssi spotreby te od toho odrazuje, tak s plynem by ses nemusel omezovat. Pokud ti ale vyhovuje usporna jizda a dokazes bezne 6 l/100, tak bych tam LPG asi nedaval. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
z HL - propan mi poslali,ze digitalni vstrikovani by stalo 25 tKc a sekvencni 35 tKc. A to uz je navratnost trosku bliz, jeste nejsem rozhodnuty. Je fakt, ze ted se 2 x rozmyslim, jestli nekam jet autem, s LPG by mi to bylo jedno. Uvazuji jen o sekvencnim vstrikovani, potreboval bych nekoho s praktickymi zkusenostmi s LPG na 1.8T -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Rekl bych, ze jestli jezdis v prumeru za 6 l benzinu, tak tu usporu nema ani nema smysl pocitat - proste jezdi dal na benzin a mas to nejjednodussi. O instalaci plynu bych uvazoval az pri spotrebe od 8 l vyse.
Moje auto chce benzinu cca 9,5 l, samozrejme jezdim na plyn, cca 10,5/100 km. -
« Bez nadpisu
Omlouvam se, ja nevedel, ze mas 1.8T, no tak v tomhle tvem konkretnim pripade bych asi o prestavbe take neuvazoval.
Asi bych taky pockal na zkusenosti nekoho s timhle autem.
Otazka je, jakl by ten 20V jezdil na plyn, on bez turba ma problemy i s benzinem :roll: -
« Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
sias: mam 1.8T a na ni se doporucuje jen sekvencni vstrikovani za 48 tKc s toroidem. LPG ma vetsi spotrebu oleje viz : [odkaz]
- souhlasim, ze km navic u LPG jsou bezpredmetne
- ztrata u pordeje LPG - mluvil jsem u prikladu z praxe.
Verim, ze se LPG pro nektere lidi vyplati, pro mne ale ne.
Kdybych mel v okoli nekoho s 1.8 T a LPG, ktery by to chvalil, mozna bych do toho sel. -
« Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Teda!
Prestavba na LPG nestoji u Octavie 48 tisic ale 33 tisic!!! Na emise se samozrejme kazdy rok nejezdi, prohlidka taky neni podminkou - musi byt jen pred STK. Ale spravne by se mela delat kazdy rok, myslim ze to neni velky problem obetovat 150 Kc a hodinu casu rocne:)))
Interval vymeny oleje u LPG je naopak VYSSI nez u benzinu, ale radeji bych ho menil tak jak se ma. Nizssi neni na 100%.
Mebrana nejsem si jisty, ale ta je v zarizeni u karburatoru, ve smesovaci, nevim, zdaho vstrikovani plynu ma. Myslim, ze urcite ne.
Castejsi tankovani urcite ne. Jelikoz v Octavii ma toroid nadrz 61 litru :))
Škoda Octavia 1,6 / 74 kW toroidní nádrž 61 l SGI 33 000 Kč
[odkaz]
Poruchovost u moderniho systemu neni zadna kdyz bude, nic vam nebrani jet na benzin a opravu udelat az prilezitostne, ale neverim, ze nejaka bude.
Podle me se prodava auto na LPG mnohem lepe. :-) Jelikoz motor ma pri provozu na LPG mnohem vetsi zivotnost. -
« Bez nadpisu
kdo dělá chipování za koláče ?
Jů to nevím, asi ten koho přemluvíte ;-)
Chtěl jsem jenom říct, že v podstatě materiálově to výjde na 50 Kč. Zbytek je know-how, žeeeee...
Mařenu mám starší
Euro 2.
Jinak to čipování se na benzínu nikdy nijak nevrátí. Čili nenávratná investice, v podobě nižší spotřeby nebo tak něco. To je doufám všem jasné. Je to jen o tom že chcete více kobylek.
Jinak přečipovat 1.2 16v není problém ...dělá to kdokoliv kdo chipuje :-)
zkuste mrknout www.bitpowers.cz - fakt se není třeba bát žeby se to auto dokur....lo. Myslím že to u benzínu nehrozí.
Jinak při tom chipování se změní jenom předstih a množství vstřiknitého paliva ( teda spíše po jakou dobu se bude palivo vstřikovat do válců ). Samozřejmě při ruzných úrovních sešlápnutí plynu, otáček apod. Nic víc u benzínu nejde udělat. :-( Pokud by to byl benzín "šlechtěný" čili s turbem, tak se dají dělat mnohem větší kejkle - asi jako u JTDček apod. :-!
Jinak další měření spotřeby dopadlo 8,51 l / 100 km čistého ježdění po ostravě. Tak uvidíme, v plánu mám dát jiný vzduchový filtr, neboli překopat celé sáni ...to by mohlo docela pomoct a možná i jiné svíčky...otázka které ... do BRISKu už nejdu. Pak už budu s výkonem auta docela spokojen. -
« Re:
Jen k svíčkám. Do BRA 1.2 sx jsem dal Brisky BOR12LGS . Motor táhne jako šlak!
Dotaz: technologický postup přelakování odpadající barvy na zpětných zrcátkách.Podklad je AL
Kdesi jsem četl příspěvek o klikách. Objednal jsem je v pondělí u ADH a ve čtvrtek už byly na poště.Cena je 630.-Kč kus(katalog uvádí 530.-Kč) a s chutí se pustím do montáže