Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Re: Re: Re: Prosba o radu-dovoz Bravy ze SRN
Na motoru je německý lístek výměny oleje v 95kkm, hezky vyplněná serviska, tři originál klíčky a karta, nebourané na předek což je pro mě hlavní kvůli airbagům. Koroze podvozku je minimální, akorát kolem hrnců z dola kolem tlumičů je vidět trochu horší. Výfuk vcelku bez větší koroze. Ten němec to prostě odřel zboku a řekl si že chce nové auto, tak to střelil firmě co dováží do Čech bouračky a ta by mě to prodala, ale nepřihlásila protože to nedělají. A já teď nevím, když to koupím, jestli mi to přihlásí nebo ne. Splňuje to normu D3, což je jako EURO2, starší 8mi let to není, tak nevím kde by ješte mohl být problém. KDž mi to nepřihlásí tak budu mít hezké auto bez značek :(/ .....
Nemá někdo prosím technický průkaz na Bravu 1.6 98 dovozenou z Německa ?
Dík -
« Bez nadpisu
Mám problémy so spojkou na bravo 1,9JTD 75tis. km r. 2001. Mám pocit že klze, ked pridam aj na nizkych otackach okamzite vybehnu a auto nezrychluje ako by malo. Zacalo to na vyssich prevodovych stupnoch a postupne to ide aj na nizsie. Kamarat ma mareu 1,9JTD 40tis. km r. 2002 a aj jemu to zacina na 5stupni robit. Ma s tym niekto skusenosti? Pomoze nejake dotiahnutie spojky alebo treba vymenu?? Co ten spas moze stat? -
« Plecháče
Prodám 4 plech. disky 14" 4x98 z Fiatu Marea, jeté jednu sezónu (asi 10000km). Jako nové. Cena 3000 Kč. Pasují na jakýkoliv Fiat (Panda, Punto, Tipo, Bravo/a, Stilo, Doblo, Multipla) nebo Alfu (33, 145/6) s touto roztečí.
Dále prodám 4 plech. disky 14" 4x98 zlatě nastříkané z Alfy 33, za 2000 Kč. Jsou OK, nenaražené. Pasují taktéž i na Fiaty, jak je uvedeno výše.
Radekalf@seznam.cz, 605734706, Zlín (kdyžtak raději pište, nebo volejte, nechodím sem často)
Zatím čau -
« Re:
Na to že Fiat je v povedomí ľudí * som si už zvykol.Príčina jasná.No dnes som sa dopočul od jedného nemenovaného že Porsche Cayenne sa kazí dosť a je to citujem "Já bych to osobně označil za paskvili desetiletí v této kategorii".toto je už silná káva aj na mňa.Aspoň povzbudivé slová pre Fiat,že sa ocitol v takej spoločnosti ako je Porsche.A zajtra vijde najavo že Trabant má lepšie jazdné vlastnosti ako Porsche 911 Turbo alebo Carrera GT.Kde to žijeme?
Osobne som zanietený fanušík Porsche,asi je to z môjho príspevku cítiť a v porsche som ešte nesedel.
P.S každý má iný názor na autá a ja mu ho nechcem brať,veď žijeme v demokracii. -
« Re: Re: Re: Re: BRAVA - Dojmy a hlavně spotřeba
Jo,Fiat je kvalitný a lacný.Od modelov Brava/Bravo išla kvalita prudko hore.Nie žeby Tipo,Uno atd neboli dobré autá,ale mali svoje muchy.No ale naspať k Brave 1,6 spotreba by nemala presiahnuť 8l.Servis je lacnejší,ono záleží na aký servis natrfíš a záleží hlavne od ľudí čo robia v tom servise.Ináč pohodové autíčko,zatiaľ úplná spokojnosť.
O vstrekovaní veľa neviem skús pozrieť [odkaz] tam by si to mal násť. -
« Re: Re: Re: BRAVA - Dojmy a hlavně spotřeba
No, hodlám investovat zhruba těch 90k. Víc už bych asi nechtěl. Vycházejí mi 3 kandidáti, ford escort, škoda felicia, fiat brava/o (r.v. 1996-1998, to už záleží na štěstí). Myslím, že fiat je na tom s poměrem "cena/výkon" nejlépe, taky má levný servis a nízké provozní naklady. Počítám sice s nějakou počáteční investicí, ale to je u ojetin samozřejmost. -
« Re: BRAVA - Dojmy a hlavně spotřeba
Měl jsem jí, ale s automatem. Spotřeba průměr za rok byla do 8,2 l/100 l. Za 6 let na tom odešel jeden ze vstřikovačů, jinak po 5 letech výfuk. Rozvody jsem měnil preventivně po 80 000 km, pohodové auto, u kterého se nekrade autorádio (jinam nejde a má ho každá Brava) -
« Bez nadpisu
To je pravda že keď kupuješ auto z dovozu/z bazára nevieš akú má minulosť.Risk je ziskNajlepšie od dákeho známeho a keď sa niečo pokašle tak sa máš ísť kam sťažovať..Ale musí sa uznat ten motor (1,2 16v) je super.Zatiaľ som nemal problémy,no uvidíme zanedlho pôjdem na prehliadku pri 60 tkm,tak uvidíme čo nájdu tí "odborníci".Ešte rok ju podržím a čau ragazza,asi presadnem do Cromy al Grande Punta.
P.S Paolo N. dúfam že budeš ďalším spokojným vlastníkom Fiatu.
>:D -
« Re: Re: Re: Re:
mne je za nou smutno, aj ked slo o dovoz a nebola uplne o.k a tak som sa jej radsej zbavil. Nemala konkretnu chybu, len divne brzdla, obcas sa stalo, raz za mesiac, ze mi ostavali vysiet po pridani otacky a niekedy az na 4000ot. Inak bez problemov. Tiche auto, nic nevrzgao, nedrncalo, dobre drzala stopu, relativne velky kufor. Len skoda ze som nenatrafil na taku v lepsom stave, bez dovozu s jasnou minulostou. Inak odhadom mala cez 100tkm, brzdy, pneumatiky a ine veci nevypadali na 72tkm. Ale zase za rozumnu cenu. 9 mesiacov vyborne posluzila. Keby sa predavala dodnes za rozumnu cenu, bol by som ju kupoval, len s trosku peksou vybavou. -
« Re: Re:
Viem asi sa budem opakovať ale u mňa normál ceta 100/110,diaľnica 130 tak to žere len 5,5-5,8,no jazdím dosť mimo mesto.Tých Bráv nebolo veľa zlých kusov,no treba ho poriadne prehliadnuť.Brava vs Bravo? Je tosť o tom čo sa viac komu páči.skoro sú to identické autá až nato že brava je dlhšia o pár cm a má vačší kufor a ešte nejaké drobnosti.Osobne sa mi viac páči Brava.Moja nemá klímu :) -
« Re:
Paolo.n: mozem Ta uistit, ze ak mimo mesta budes jazdit zivo( kludne tocit aj do 5000 ), ale v ramci limitu + 20-30km, tak 7l prekonas len malokedy. Ja si teraz nepamatam casy a km, ale trasu s polska cca 500km , 4 osoby v Brave, plny kufor som spravil velmi svizne, kde 300 km boli mimo dialnice a pri 80 - 130 tacho a dialnica 120-140 tacho, obcas pustena klima, a spotreba vysla do 6,5l. Sam som cakal 7 a viac. Len nenarazit na zly kus a 7l budes mat len v meste a pri dost ostrejsej jazde. Lahka noha do 6l. Ako sa tu uz pisalo. Takze stastnu ruku ri vybere a osobne fakt radsej Bravu -
« Bez nadpisu
Lehkou nohu u me znamena ze se snazim motor moc netocit, na dalnici ho drzet okolo 3000 otacek, zadna prudka akcelerace, radsi chvilku pockat, nez na to muset dupnout. Ale moc mi to neusetri a je to nuda, ja mam rad zivou jizdu (ne zas ale uplne zbesilou) :roll:
Jestli se tedy behem nasledujicich mesicu nestane neco co by mi udelalo caru pres rozpocet, tak bych koupil to Bravo 1.2 16V. Spolehlivost by mela bejt v pohode, spotreba, kdyz budu jezdit kolem 6 litru, klidne i 7, tak budu stastnej. Koukal jsem jen pro srovnani Fobie 1.2 HTP ma 47 kW, tohle ma 59 a jeste to bude urcite i lehci 8). Tim nechci rejpat, to bylo jen ze zvedavosti.
Na neco novyho bych nemel, ale ten rocnik 98, pokud spadnou po novym roce ceny, to by bylo schudny. Jen doufam ze budu mit stastnou ruku pri vyberu. -
« Bez nadpisu
Diru v nadrzi jsem uz hledal v lete, fakt ze jo, mel jsem ji vymontovanou, kontroloval cerpadlo, hadicky, jestli to nekde netece. Neteklo (bohuzel). Takze jedina dira je v motoru. Je to Lantra 1.8 16V, rok 93, motor Mitsubishi G4CN, 126 HP, 160Nm. Zajimavy je ze kdyz ted jezdim fakt s extremne lehkou nohou, tak zere 8,8 a kdyz jsem to prohanel tak 9,3, to me pripada jeko dost malej rozdil.
Jo spotreba je bohuzel to, co u ojetiny nepoznas, takze koupis, mesic jezdis a pak se teprve divis, ale to je asi tak jediny co muzes. -
« Re:
Paolo.n: ne sa z tej Bravy 1.2 podarilo vymacknut 180km/h tacho, takze real 165 to urcite da. V technicaku mala pisane tusim 172km/h. Ono to ale nema maximalny vykon pri 6000, ale okolo 5500. Neamatam si teraz presne. Ja som bol ale milo prekvapeny tym tahom vzhladom na velkost aut a motoru. S oktavkou 1.6 mi chalan zacal utekat a po preradeni na III. Dvojka tahala krasne a auto celkom fajn tahalo. Aj kufor mi vyhovoval, necelych 400l je slusne :-). -
« Bez nadpisu
Uz jsem objevil ty charakteristiky, ona mi ta stranka nesla ve Firefoxu, az pak mi doslo ze je to IE only :roll:
No jak tak na to koukam, uz verim ze by to mohlo bejt docela zivy i s tou 1.2 navic pri 1010 kg, to neni spatny. Trhat asfalt ani nepotrebuju, zas tolik do ty prace nepospicham 8). Ale clovek se musi prizpusobit zazitymu stylu jizdy na nasich dalnicich, kdyz chci vjet do levyho pruhu musim minimalne 140, jinak me nekdo vyblika, a nebo musim v pravym mezi tema kamionama 80-90.
3800 otacek pri 130, tak to je v pohode.
Za 6 litru spotrebu bych byl stastnej, protoze v soucasnosti jezdim asi za 9 a to se opravdu snazim na to moc neslapat :'-(
Croma neni spatna, ale me se spis designove libi Stilo, i kdyz uz to je trosku starsi zalezitost, ale moc jsem jich na silnicich jeste nepotkal. Trepiuno je taky husty :-) , rozhodne vzhledove podarenejsi pocin nez udelal VW s Broukem. -
« Bez nadpisu
130?V pohode to točí 150km/h.Maximálka j 160-170.No len keď ideš 140-150 tak to trochu žere.Ale stále zruba okolo 6 litrov.Inak normál cesta 90-110,diaľnica 130 tak priemerná spoteba okolo 5,6-5,8l/ 100 km.S plnou nádržou má rádius zhruba 800-850 km.A máš aj nižšiu pojistku.Informácie môžeš nájsť na [odkaz] .Pri 130 to točí okolo 3800,nie som si istý.Zistím.Nie je to Porsche,ale asfalt s tým trhať môžeš.Kamionista ani nezbadá že ho niečo predbehlo. 16v je 16v.
Mne sa páči nová Croma. :) -
« Bez nadpisu
Jojo, presne na ten konec zimy a pad cen cekam :-!
Jeste technickej dotaz: 1.2 16V, 80HP versus 1.4 12V, 80HP. Daji se nekde najit charakteristiky? Jsem zatim videl jen nejaky obrazky, ta 1.2 je proste novjesi motor, a u 1.4 ty problemy s nejakou serii vacek. Ale nic vic nevim. Jaky to ma vstrikovani? Nebo jak jsou na tom s kroutakem? Pojede to tech 130 po dalnici i do mirnyho tahlyho kopecka, nebo se budu muset poslusne zaradit mezi kamiony? Jak je naladena prevodovka? Kolik to toci pri tech 130 napriklad? Prece jenom po dalnici toho najezdim 75-80% -
« Bez nadpisu
Jasne Astra je pekne auto no Brava je Brava.Ta Astra bola čisto nová.
Pozrel som sa do bazáru: Fiat Bravo 1,4 12v (98) 104 000 (LPG) km 95 000 Ck a jedno Bravo 1,2 16v (98) 107 000 km 99 000 ck.Nie je to až taký rozdiel
P.S Ja by som počkal na koniec zimy to ešte padnú ceny o 15-20 000.
A našiel som ešte jeden zaujímavý kúsok Fiat Bravo 2,0 20v HGT (97) 120 tkm len za 87 000 Ck.
:-)
Myslím bazár na auto.cz -
« Re:
Paolo.n: a aky je cenovy rozdiel medzi Bravom 98 1.4 12v a Bravom 99/00 1.2 16v ? Ak usetris dalsi liter na priemerke, mas dalsich 6tkc za rok do vacku a mas na nove tmice :-). No a zase to raz aj predas a pri dnesnych cenach benzinu a hlavne tych za par rokov .. ? Co sa preda lepsie ? Podla mna 1.2 16v. Nezavrhoval by som ju, ak nieje strasny cenovy rozdiel, lebo e aj novsia, neskor bude treba nieco menit, ale to zalezi na co natrafis. Takze hodne stasia -
« Bez nadpisu
Design se jim fakt poved, to se musi nechat, jak zvenku, tak zevnitr. O par cm snizit, pekny kola k tomu a :-!
8 let? Tak snad vedeji co rikaji. Pritelkyne soused ma Bravo taky, myslim ze 96 a co jsem tak zbezne okukoval, korozi jsem nenasel. Ale nemuzu se tam uplne pod tim valet, zejo.
Astra je prece jenom o nejakej ten patek starsi design, ale na svou dobu to taky bylo pekny auto. -
« Re:
No,moja Brava(r.v 2001) okrem pár škrabancov od kameňov vypadá ako nová.Minule na jednej oslave sme ju porovnávali s Opel Astra Classic a ľudom sa viac páčila Brava.Žiaden náznak korózie,ale v noci stojí v garáži.V knižke FIAT SERVICE mám napísané záruka na lak 2 roky,záruka na prehrdzavenie 8 rokov.Dizajn nestarne. :D -
« Bez nadpisu
Jo o tech vackach jsem tady neco cet, a taky o termostatech a elektroinstalaci. Ale myslim ze se to tykalo rocniku 95-96. 97 uz snad tyhle problemy nemely a vacky udajne uz byly z lepsiho materialu. Ale kazdopadne bych si ji zkontroloval, nevim jestli mi to dovoli na miste sundat viko.... Tech 80 koni by bylo pro me asi optimalni. Je to lehky auto, tak by to melo bejt s timhle motorem vcelku zivy. Bohuzel 1.2 16V jsou uz na me drahy (i kdyz uvidime jak spadnou ceny po novym roce)
Tlumice neresim, ty se musi obcas menit u kazdyho auta, neni to nijak extremne draha zalezitost a zvladnu si je vymenit sam.
Hele a jeste mi povezte, jak je to s korozi? Je prinos ta pozinkovana kastle? Jestli jo, tak to by bylo pro me dost vyznamny plus. -
« Bez nadpisu
A este pozor na tlmiče,tie zvyknú odchádzať dosť skoro okolo 60 tkm.Zase ten 1,4 12v nie je až taký zlý motor.Jeden pán z vedľajšieho vchodu má práve Bravo 1,4 12v,stojí to vonku zima,leto.Niekomu sa zapáčili puklice a logo Liat na kapote tak si ich "požičal",ale stále to jazdí.je to rok výroby približne 97-98.Ak boli na tom aute robené pravidelné prehliadky,tak žiaden problém. :) -
« Bez nadpisu
No 1.2 80 koni, tak to je tedy fakt pekny, to cumim :shock: . Ale ty jsou zatim jeste vcelku drahy (pres 100 tis.),na to bych asi nemel. Ale uvidime. A co ta 1.4 12V, taky 80 HP, hadam ze asi bude mit o malinko vetsi spotrebu, ale me bude uplne stacit, kdyz budu jezdit za 7-7,5 oproti soucasnejm 9-9,5 bych byl uplne happy, to je dobra 1000,- mesicne usetrena, to clovek na ulici nenajde. -
« Re:
Měl jsem 6 Bravu 1.6 SX Automat, rv. 1997, švagrová má 1.2 SX r.v.1998. Shrnul bych to takto:
- Fiat 1.2 80 koní je velmi povedený motor, Bravo je přeci jen poněkud lehčí než Brava. I s tou Bravou to hýbalo poměrně slušně a pokud ti jde o spotřebu, tak bych asi neváhal. Navíc menší ručení. Byly s tím dva menší problémy - původní "firmware" motoru se musel nahradit a po cca 6 letech to přestalo jet/začalo žrát. Stačila výměna kabelů...
- Fiat 1.6 100 koní je taky slušný, měl jsem ho ale s automatem. I tak byla spotřeba kolem 8 litrů (tj. to, co Fiat uvádí u Bravy 1.6 s manuálem)
- co se týče roku výroby, v létě 98 Fiat udělal facelift - interiér má světlejší horní část, bylo v tom lepší rádio, co si tak vzpomínám (vše platí pro Bravu). Bral bych tedy kusy po faceliftu, a pak klasika - jasný původ, auto pořádně prohlédnout, jako u kařdého jiného auta. -
« Re:
Paolo.n: Nazdar, ja som nemal Bravo ale Bravu a nebit toho, ze bola z dovozu , tak ju mam do dnes. Mala motor 1.2 16v a bol som dot spokojny so spotrebou. Absolutne minimum mala dost vysoke, cca 5,6l, ale pri ostrejsej jazde som sa mimo mesta dostaval do 6,3l/100km. Ostrejsia snamena limity +20-40km/h. No a to je to auto na ten motor trozku tazke. Takze ak naozaj usporne a Bravo, puvazuj o tomto motore. Neviem aku to malo klimu, ale aj so zapnutou klimou sa jazdili jednoznacne pod 7l. O 1.6 som pocul, nezazil, ze bole hladnejsie a tak ak ti ide o spotrebu, pozri tento benzin. Aj vykon by mal na to male auto stacit. Meral som jej aj pruzne zrychlenie z 80-120 a vychadzalo na 19s. Velmi dobry vysledok. pre porovnanie felda 50kW mala 23-24s. a fabia 1.4 74kW ma idajne okolo 21s. To som napisal len preto, aby si mohol porovnavat a rozhodnut sa. -
« Bez nadpisu
Zdravim.
Potreboval bych se vas na neco zeptat. Uvazuju ze nekdy po novym roce bych poridil nejaky mensi usporny auto na jezdeni do prace. Nechce se mi uz zivit zrouta se spotrebou pres 9 litru, kdyz najezdim 2000 km mesicne. A za tyhle ceny benzinu...
Jednim z kandidatu je Fiat Bravo, ale nic moc o tomhle aute po technicky strance nevim. Tady jsem to trochu procital a koukam ze si to lidi celkem chvali, uvadeji i dobrou spotrebu a tak.
Nevite nekdo kolik Bravo (aspon priblizne) vazi? Abych si moh udelat predstavu jestli mi bude stacit 1.3, 1.4, nebo mam shanet radsi 1.6? Jednalo by se nejspis o rocnik 97 (mozna novejsi - podle penez).
Jak je to s odolnosti proti korozi? Docet jsem se za ma pozinkovanou kastli, takze by melo bajt odolnejsi? Bohuzel v zime musim denne po nasoleny dalnici, takze fakt humus, a rad bych aby mi to nejakejch par let vydrzelo.
Predem dik za reakce. -
"-- skrytý --" 02.09.05 14:05
« Bez nadpisu
Mám taky Bravu 1,2 4 roky a přesně po 60 t km mi vytekly přední tlumiče, bylo mi řečeno ,že jsou u motoru 1,2 poddimenzované.Jinak prý bravy trpí hodně na celou přední nápravu . Tak uvidím co bude odejde jako další. Jinak do 60 t km bez závad. -
« Bez nadpisu
Uplne zdieľam tvoj nazor wolf.A nechapem tych ludi co ani nemeli Fiata a hned ho hodnotia " pozitivne".Cez vikend som najazdil s bravou 450 km a spoterba bola okolo 5.6 l / 100 km a to nie som ziadny slimak.P.S Ozvem sa ked sa bude kazit ako americke raketoplany.
ČAUTE
:-! >:D :shock: -
« Správa
Čaute všetci.je to tu nejake mrtve,kde ste všetci zmizli (100% na dovolenkách).S Bravicko 1.2 16v 80 SX mam super skusenosti uz 4 roky a musim uznat ze je to super auto.Chcel by som sa spýtať čo sa nasčastejšie zvykne kaziť u tohto modelu po 60 tkm.Za odpovede díky. :shock: -
Adyn 09.08.05 13:50
« Fiat Marea
Vážení, dne 17.září, respektivě ve dnech 16. až 18. září se bude konat Druhý celorepublikový a zároveň první mezinárodní sraz majitelů a přátel automobilu Fiat Marea. Sraz se koná v Campu Pláž na Vranovské přehradě a všichni fandové Mareí, ale i ostatních Fiatů jsou srdečně zváni.
Bližší informace o srazu jsou uvedeny na adrese [odkaz] -
« Re: Re: Re: Re: Filtr K&N pro 1.8 16V 83 kW
to je fajn, ze se ty Marejky rozjely, osobne jsem je doporucoval tchanovi ( nakonec Laguna 2.2 dCdi a nelepsimu kamaradovi ( nakonec Honda Civic 1.5 VVTI ). Marea je urcite super auto, ale v mem vyhledu nebyla. Chtel jsem vyzkouset neco jineho a Mareu povazuji za vetsi Bravu a u Marei je pro mne neopominutelna absence PP - jsem asi ujety, ale auto bez PP uz nechci. Mam Octavku 20 mesicu, ale uz ted premyslim, co bude za par let moji dalsi kupovanou ojetinou - urcite jdu do dieslu, protoze to chci vyzkouset a zatim mne nejvice pritahuje Mondeo 2.0 TDCI nebo Focus 1.6 80 kW nebo 2.0 TDCI anebo C4 s HDI aneba A157 s nejakym 1.9JTD 110 kW - za par let muze byt na nejake rozumne hranici 250-300 tkc a tam bych se chtel pohybovat. S fiaty mam momentalne velky problem, Stilo se nelibi manzelce a Croma na mne zatim nijak nepusobi. Snad se to zlepsi. Videl jsem nejake foto noveho Punta a zda se mi to lepsi -
Adyn 25.05.05 18:45
« Re: Re: Re: Filtr K&N pro 1.8 16V 83 kW
No já se te vyskytuji zejména na [odkaz] - na pYelomu roku vznikl z rozvíjející se diskuze na fiat.mysteria mareácký klub a v sou
asné dob zažívá obrovský boom. Marejek geometrickou Yadou pYibývá (jako ojetiny se velmi osvd
ily) a tak jsou mraky Mareáko bažících po sdlování zkušeností a klubové
innosti. (Doufám, že to nadšení vydrží dlouho) O víkendu bude první celostátní sraz a už je v kempu vyprodáno 24 chatek (více mareáku pospolu), nejaké místa na stany a pak spousta lidí pYijede jen pYes den. Co je ale nejlepší, tak krom toho, že v zim probhl "nultý" celostátní sraz, tak bžn fungují regionální srazy ad hoc. Fakt to tam te žije. (S pár mareákama už jsem i pYíležitostn zapaYil...)
Jinak Marejka mi slouží skvle. Nalítáno máme už 157tkm a vše je v nejlepším poYádku. Myslím, že možeš litovat, že jsi nevymnil Bravu za Mareu a ne za oktávku ;-) >:D
Jinak knížka "Jak na to" od tebe mi slouží. Jen ty sví
ky jsem tam ješt nenamonoval... -
« Re: Re: Filtr K&N pro 1.8 16V 83 kW
Proc bych nezil ? Ale ja se ted vyskystuju na autorevue.cz, kde je mnohem ziveji, nez na auto.cz, kde to jednu dobu umiralo, ale ted se tu uz zase pomalu rozjizdi. Brava je stale ve sluzbe, ma aktualne kolem 225 tkm, zadne poruchy jezdi dobre, nedavno jsem se v ni svezl a prepadla mne nostalgie. Se svou Octavii to nemuzu porovnavat, kazde auto ma sve klady a zapory, Brava byla laska na 1.pohled, Octavie je spise laska z rozumu. V Octavii jsem se urcite posunul v jizdim komfortu, spotrebe, pohodli, atd. vys, ale Brava to dohani designem, potesenim, srdcem, radosti z jizdy atd. Poruchovost neporovnavam, oba auta jsou stejne malo poruchova, Brava trosku zazlobila pred 200 tkm ( zadrene lozisko, zadrene prasatko, cidlo ABS ) a k tomu ma Octavie jeste daleko. Ten filtr jsem nasel ve sklepe pri uklidu, zabaleny v igelitu, uplne jsem na nej zapomnel. Ten K&N filtr by aktualni majitel asi nedocenil, je trosku flegmaticky na nejakou udrzbu a kdybych mu rekl, ze tam je filtr K&N, tak by na to zapomnel a vymenil by to za papirovy, anebo by uplne zapomnel na udrzbu filtru. -
« Filtr K&N pro 1.8 16V 83 kW
Prodam filtr K&N z meho byvaleho Bravy, protoze by jeho pritomnost v aute kupujici neocenil. Filtr ma najeto kolem 25 tkm, je temer jako novy, protoze byl provozovan v normalnim, beznem, neprasnem prostredi. Puvodni cena byla kolem 2100 Kc, nyni stoji kolem 2300 Kc, ja bych si za nej predstavoval cenu kolem 1200 Kc. Kontakt zde, nebo na mafilipes@seznam.cz. Mozna pasuje i do 1.6