Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  14:43

    « ----PISTE----

    Lidi nectete jen a piste cokoli...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  13:14

    « Re: MACOCHA

    Ale pardo nnechal jsem se unest to s autama asi moc spolecneho nema...i kdyz dneska bych mel mozna 156 ku a ne Mareu .-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  13:12

    « Re: MACOCHA

    No nechci Ti do toho mluvit, ale rozmysli to s tou svatbou :-) mluvim vazne jsem temer 8 let zenatej a dneska bych to nedelal ani z blbosti ani ze sebevetsiho zamilovani .-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  11:59

    « Re: MACOCHA

    Chmmm. Moje noha by byla rada tezsi, kdyby to snesla penezenka. Vlastne skoromanzelka. Kdyz se ji pochlubim, a ja jsem chlubil sak vite, kolik mi to zere, tak mne dostane otazkou:" A to si ted muzu konecne zajit na solarko, abych byla na svatbu opalena ?".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  10:41

    « MACOCHA

    Jedu tam v nedeli driv nemeli listky.....a spotreba hm nooo... ehm no 8,5 no.....ale kdo by neprislap kdyz to jede ze jo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  10:13

    « Bez nadpisu

    Tim zaroven musim rict, ze vubec nelituju, ze mam 1.8 ... Tou spotrebou jsem fakt nesmirne prijemne na entou spokojen. Apropo marceli, jakou jsi mel spotrebu ? Byl si se podivat na tu skoronejvetsi diru do zeme u nas ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  09:34

    « Bez nadpisu

    Newmane, jako "otec zakladatel" bys mel tady vitat casteji. Nejak te neni videt. Jo, Bravu 80 16 V jsem chtel moc, ale bohuzel za 185 000 Kc nesla sehnat .... .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  07:18

    « RSD-folie

    Muzes mi prosim dat kontakt na nejakeho zastupce - prodejsce tech homologovanych folii? Chtel by to ten kluk co mi to delal, asi to nebude takova konkurence en? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  07:13

    « Re: Brava

    NEWMANNE pravdu dis .-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  07:07

    « Re: Folie

    RSD diky za velmi rozsahly popis, delal mi to kamarad zadarmo a ma to na svem aute uz 2 roky tak jsem na to koukal...asi to nijak nebledne a vypada to fajn...no uvidime jsou to folie SOLUX? Spatny?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  07:02

    « PNEUMATIKY

    No nechci Ti do tech Bravur mluvit, ale radeji bych koipil ojety 70% gumy jakekoli zahranicni znacky (renomovane) nez hlucne Bravury...nemam s nimi vlastni zkusenost, ale v tomhle dam na radu, dost lidi mi je vymlouvalo....chtel jsem si je taky na Punto koupit a nakonec to vyhraly ty GoodYery, kupovla jsem tak 80% ojete v naprosto super stavu za 500 Kc/ ks....
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  23:03

    « Brava

    Jakožto "otec zakladatel" této rubriky přidám pár vět k nikdy nekončící diskusi o tom, zda jsou Fiaty *. Bravu mám v tuto chvíli 9 měsíců a najeto něco přes 20 kkm. Auto jsem vybíral vyloženě pragmaticky - prostorné, pohodlné, hezké, vybavené, dobrá cena, akce na pojištění zdarma. Na nějaké image spojené s jakoukoliv značkou mi absolutně nezáleží, chci jen pohodlně a bez poruchy jezdit a to s minimálními náklady - nehodlám vydělávat jen na auto. Dalšími kandidáty byla Almera a Oktávka. Almery se v té době již doprodávaly a nebyly a popravdě rečeno se mi vůbec nelíbily. Oktávka byla s výbavou a aspoň trochu slušným motorem drahá. A prozatimní zkušenost ? Brava byla jednou v záruční opravě - špatně synchronizovala dvojka a pokud auto stálo dlouho na slunci tak špatně načítal imobilizér. Porucha byla odstraněna rychle a bez problémů. Takové závady se na novém autě stát nemusely ale stalo se. Na Felicii se mi začaly závady hromadit až po záruce (spojka odešla po roce a půl). Pokud se nebudou oběvovat další závady tak budu s Bravou velmi spokojen. Velice tichá, pohodlná, radost jezdit. Není to žádné dělo (motor 1,2 80 16V) ale na běžné jezdění to stačí, spotřeba kolem 6 litrů je příjemná. Výběr auta je subjektivní věcí, někomu se bude dobře jezdit v měkké Bravě, někomu ve tvrdé Oktávce, jeden potřebuje klimu, druhý zase motor 150 kW. Tak se lidi nehádejte a jezděte s těmi svými plechovkami po výletech a radujte se ze světa ..... auto má být zdrojem svobody a ne vaším pánem.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 15.08.00  17:07

    « Preclik

    To je opravu politováníhodné. To auto jsi měl reklamovat jako celek, je docela možné, že utpělo při převozu a p. To se můžeš zeptat i RSD. Jinak RSD sem rád, že sis ode mě alespoň něco zapamatoval - myslím tu kočku - Tenkrát si tomu nevěřil. Bohužel se to stalo i Bravě, kočky jsou ludry.
    Jo k tomu startování - Např u Octávie se musí čekat jinak nenastartuješ. U Bravy čekat nemusíš, ale dle vlastní zkušenosti, teda dle mého pocitu je lepší počkat. V manuálu jsem sice o kontrolce vstřikování a nutnosti počkat nic nečetl, ale je to lepší. Asi je tam opravdu nižší tlak. Tuto zkušenost mám i s jinýma autama.
    Mimo jiné Preclíku, v kterých servisech si byl, jinak se můžeme dohadovat a nic z toho...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  15:16

    « Re: Folie

    Mohu ti v tomhle docela dobře poradit (Folie na skla děláme od r. 1994 )Důležité je vědět , že 99% folií na našem trhu nemá atest 8SD, který povoluje provoz těchto folií na pozeních komunikacích. je jedinná značka folií, která tento atest má a tou je MADICO MASS U.S.A. Jinak se vyrábí spousta provedení, ale nedoporučuji ti montáž těch nejlevnějších, protože nemají protioděrovou vrstvu a brzy se počkrábou. Také je nutno podotknout, že levnější folie velmi rychle na sluníčku blednou, a tak je nejlepší vidět auto nalepený po dvou až třech letech, jestli ty nabízené folie také neblednou. Nejkvalitnější dělá FOLIATEC , které jsou v nejdražších provedeních opatřeny vrstvou bronzu a dalšími pěti vrstvami a jsou velm ivhodným doplňkem klimatizace, protože odráží světlo ale i IR paprsky, které zahřívají interiér. Jinak moje stránky , na kterých najdeš nějaký ten popis jsou na [odkaz] Cena za folie a montáž v tvém případě by neměla přesáhnout 4.000 za střední kvalitu (dá se i 2.800,- za kvalitu...ale jen na dva roky a pak blednou)
    Já je mám na autech už od r. 1994 a jsem moc spokojený...vypadaj skvěle a když ti vymlátí zloději boční okno, tak se ti nevysype 1000000000 kousků skla na koberce a čalounění.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  13:06

    « Re: FOLIE NE FILIE haha

    Jojo modrou metlu nastesti. Ono totiz ty doliky po kroupach jdou paradoxne vice videt na nemetalickych barvach. Jinak mam presne ty elektrony original k Brave ( davaly se tam jen 2 druhy ). Vzadu mam 90% Bravury a ve predu 10% polske Stomily. Ty do zimy vyjezdim, na zimu mam zimni Barumy a na jare koupim na predek 2 Bravury. Nebudu asi kupovat nove plechace na zimu, ale budu prezouvat. Prezuti 2 gum u nas stoji 150 Kc s vyvazenim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  12:59

    « Re: FOLIE NE FILIE haha

    Haha je to je hezky .-)))) jakou mas vubec tu Bravu tusim modrou ze jo? mas na tom elektrony zrovny jsem jedny prodal za bomba cenu... s Good Year Eagle GW 185/60/14
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  12:24

    « Re: FOLIE NE FILIE haha

    Budeto znit jako alibismus, ale puvodne jsem chtel napsat, ze se mi tmave folie libi jen na stribrnych autech, ale nebyl jsem si jisty jakou mas barvu, aby sis to nerozmyslel. Ver never.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  11:05

    « Re: FOLIE NE FILIE haha

    Tu Mareu mam stribrnou a myslim ze ty okna v tmave barve budou fajn kdyz jsem tam byl dealli P206 tak jsem do toho vlezl a je z toho videt min ale velmi dobre..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  09:25

    « Re: FOLIE NE FILIE haha

    Mno mne se ty folie libi, ale musi to byt pekne udelane. Nevim, ale jaky je z toho vyhled atd. Jinak kazde rano potkavam stribrnou Mareu sedan a povim ti, je to parada. Hm, moc moc se mi libi. Kdybych mel v te tride vybirat, vedel bych co. okamzite. Jinak jsem volal do sveho servisu a tam mne ujistili, ze se tim mym startovanim nemuze nic stat. Ta ridici jednotka po dobu sviceni kontrolky cte udaje cidel a maximalne se muze stat, ze to nepujde nastartovat. Nemuze se vsak nic poskodit, pouze ridici jednotka zaznamena spatny start a sama rozhodne, jestli necha motor bezet, nebo jej vypne. Rikali, ale ze je lepsi to startovat po zhasnuti kontrolky. Takze zmenim zpusob startu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  08:33

    « FOLIE NE FILIE haha

    Ja se omlouvam ze nazev :-)))) Folie a ne filie, to zni jako uchylka.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  08:32

    « FILIE

    Tak dneska jsem dal Marejku na nalepeni tmavych folii mate s tim nekdo zkusenosti? Par lidi mne odrazovalo, no v nejhorsim se to zas strhne....ale ja nechci aby mi do auta kazdy civel a navic je to hezke libi se mi to..., ale chci znat nazoryyyyy
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  08:30

    « Re: Fiat Bravo - ěivotní omyl

    No ta kontrolka by mela zhasnout az teprve pak startovat...tak to pisou v navodu ,ale myslim ze jde jen o tlak paliva, takze nedelas nic spatne mam u Punta vyzkousene ze nekdy kdyz startuju uplne hned tak padaji otacky, ale nic se tomu nikdy nestalo a to mu davam....takze nic tomu nemuzes udealt a myslim ze v tom servisu jsou tak trochu...ehm paka...ja jsem se svym servisem spokojen...zatim..:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  07:43

    « Re: Fiat Bravo - životní omyl

    To je nejake divne. Ja startuju hned po zasunuti klicku. Kontrolka na vstrikovani mi spolu s airbagem vypina po 4 sec.. Proste nastartuju a kontrolka pak zhasne. Delam to spatne ? Mam otocit klickem do polohy "MAR", pockat az zhasnou kontrolky na vstrikovani a pak teprve startovat ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.00  19:35

    « Re: Fiat Bravo - životní omyl

    Kolegům závidím. Pro mě jsou ale ty tři roky leasingu vskutku utrpením, kdy mě Bravo vyvedlo z omylu, že koupí nového auta se zbavím problémů, které mě provázely při koupích a užíváních ojetých škodovek, escortů a R19. Bohužel se tak nestalo.
    Kabely od rozdělovače jsou díky posledním kabelům kterým jsem jakžtakž rozuměl každý kabely u motoru, vím jen, že mě stály 2500,- Kč. Žhavením jsem myslel to, že u 1,4 musím cca 8 vteřin čekat, než zhasne vstřikování, abych mohl nastartovat. Na to mě několikrát upozorňovali při prodeji a poté na to sváděli všechny poruchy, tzn. že startuji hned a tím dochází k poruchám v řídící jednotce. Proto říkám, že je to první benzín s žhavením a můj přechod na diesla, kterýho si asi koupím bude tak plynulý.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.00  09:45

    « Re: Fiat Bravo - životní omyl

    To je mi lito. Vidis, a ja nedam na Bravu dopustit. Myslim si, ze se kazde automobilce podari obcas vyrobit poradny shitovsky kousek ( viz Fabia, n. Mercedes ). Co dodat. Taky jsem se vylekal, kdyz k nam na plac dotahli dnes firemni Bravu. Dosel benzin. Tebou popisovane zavady nekorensponduji s ruznymi recenzemi na ojeta auta, a z motoru sklizi kritiku jen 1.4 motor. Vytykala se mu spotreba a byl nahrazen motorem 1.2 o vetsim vykonu. O ostatnich benzinech Fiatu se hovori jako uspornych a pritom vykonnych motorech. Nezkousel jsi vuz jako celek reklamovat v zaruce ?
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 14.08.00  09:23

    « Lancia Lybra

    Měl jsem možnost řídit Lancii Lybru S.W. 1,8 cca 200km. je opravdu škoda, že se k nám nedováží. Elegantní design, prvotřídní materiály, bohatá výbava...
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 14.08.00  09:21

    « Re: Fiat Bravo - životní omyl

    Nepochopil jsem to s tím "musí se čekat déle než u jiných dieselů" - 1,4 je přeci benzín. Nevím co máš za verzi - "kabely k rozdělovači" - žádný rozdělovač 1,4 nemá. Možná, že máš opravdu takové "štěstí", ale od nás z práce má Bravu 1,4 jeden kolega(r.v.97 - 87t.km), dále jeden známý (r.v.95 - 116t.km). Zatím jezdí v pohodě. jediné co by mne na tomto motoru vadilo je lenost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.00  18:30

    « Fiat Bravo - životní omyl

    V roce 97 jsem si po řadě špatných zkušeností s ojetými vozy chtěl konečně dopřát klid a koupil jsem si Fiat Bravo 1,4. Dal jsem jí přednost před Felicií 1,6 s domněnkou, že je to hezčí a lepší auto. Po třech letech mohu potvrdit, že jsem se dopustil největšího omylu ve svém automobilovém životě.
    Zatímco naše služební Felicia má najeto 125000 km a nebyly s ní větší problémy, Fiat je víc v servisu než na silnici a náklady na její servis překročily 7 x náklady na felicii.
    Po několika stovkách kilometrů začalo zlobit vstřikování, pokaždé jsme zajeli do servisu, dali ho na počítač a řekli, že špatně startujeme, jelikož u motoru 1,4 je třeba čekat déle než u většiny dieselů, než lze startovat.
    Problémy se během tří let opakovaně vracejí, problém je v tom, že pokaždé zaplatíme 2500,- Kč za připojení na počítač, nic jiného však nezbývá, protože vstřikování auto znehybní a pohybuje se přískokem vpřed. Vyzkoušel jsem tři servisy Fiat, žádný závadu neodstranil, fakt, že se motor přestal vyrábět asi něco naznačuje.
    Poté začaly odcházet drobnosti, jako reproduktory, kabely od rozdělovače, ukazatel paliva, elektrické stahování oken, zlobí bezpečnostní pásy atd.
    Po 25000 km odešlo řízení, komplet, bylo mi řečeno, že je to tím, že jezdím na nízkých gumách, které jsou ovšem v techničáku. Dostal jsem nové, po dalších 45000 km, kdy už jsem ze strachu jezdil na klasických plecháčích odešlo řízení opět. Podotýkám, že v obou případech došlo k poruše při jízdě v zatáčce, v obou případech dost nebezpečně.
    Tlumiče byly totálky po 60000 km, čepy po 50000 km, o uvolněných ramenech, výfuku, neustále rezonujících plastech, neustále nefunkční ruční brzdě se ani nerozvádím. Spotřeba je rovněž neskutečná.
    Po 65000 km začala při záběru motoru vibrovat neskutečně řadící páka, obzvláště při rychlosti kolem 90 km/h. Závadu dlouho nemohli najít, zkusil jsem dva servisy, nakonec rozhodli, že je to doferenciál a vyměnila se komplet převodovka. To už jsem přestal jezdit do autorizovaných servisů, kde mi byli schopni postupně vyměňovat celý auto.
    Po ujetí 2500 km se ta samá na nový převodovce vrátila.
    Teď stojím před rozhodnutím, co dál. Každou noc si přeju, aby to auto někdo ukrad nebo aby na něj spadnul buldozer.
    Jízda ve služební felicii, která má téměř dvakrát tolik najeto a střídají se v ní řidiči mi přijde jako rajský požitek.
    Všem, co mi chtějí odepsat, že neumím jezdit, jezdím závody nebo stále po kostkách vzkazuji ať tak nečiní, jezdím většinou delší trasy, sám bez nákladu, na autě se nestřídají řidiči, víc než pravidelně navštěvuji servis.
    Po neustálých peripetiích i servisáci připustili, že se jedná minimálně o nepovedený motor, a že problémy s řízením, převodovkou a vstřikováním jsou u tohoto vozu častým jevem. Dopporučili mi jediný, abych se ho zbavil.
    Fiat je pro mě symbol fušerství, nekvality , neserióznosti a je mi líto všech, kteří podlehnou líbivému designu a ceně jako já.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  14:21

    « Re: Kolikrat ti to mam rikat ?

    Ano to jsem pouzil stejne jako poruchovost ostatnich Skod dlouhodobe testovanych MFDnes. Napr. Felicie LXi byla koupena v roce 1998 v autosalone, mela do 30 000 km pomerne zavazne poruchy ( vymena prevodovky, unik chladici kapaliny ). Fabie byla z nulte serie, ale i v takovem pripade je tech poruch dost. Pravdepodobne to je vyjimka, ackoliv Skoda rekla, ze vsechny poskozene dily se dale montuji beze zmen ( pouze konkretni stresni okno se uz nepouziva ). Jestli to je vyjimka nebo pravidlo si budeme muset par mesicu pockat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  12:57

    « Re: Kolikrat ti to mam rikat ?

    To víš že jsem Tě pochopil mfilipe :-))), ale pamatuji si tvou diskusi s RSD na toto téma, a ty jsi poznatky z MF DNES použil pro argumentaci FIAT vs. ŠKODA a kvality, a to se mi zdálo u vozu z nulté série nefér, protože to není vypovídající. Sorry, tohle opravdu není audit o Fábiích.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  12:37

    « Bez nadpisu

    Sem se chcel este pohlubit, ze mam stenou barvu jako testovana 105 JTD. Rikam ji slivka ( po nasemu svestka ).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  11:00

    « Re: Kolikrat ti to mam rikat ?

    Ale jo, ja to vim. Ten muj minuly prispevek byl o tom, ze se ty zavady skutecne staly, neslo o zadne subjektivni hodnoceni ala Bucek. Proste se ty zavady hmatatelne, dolozitelne staly a v tom jsem uvadel pro RSD rozdil oproti subjektivnim hodnocenim podobnych testu jako tydennich v MFDnes. Ten prispevek nemel znovu kritizovat Fabii. Byl jen obrazny. Kdybych chtel neco rict o Fabii, uvedl bych to v jine rubrice. Uz jsi mne pochopil ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  10:30

    « Re: Kolikrat ti to mam rikat ?

    mfilipe, ano ta poruchovost Fábie kterou získala MF DNES jako první v republice, není nic lichotivého. Zkus si ale uvědomit, že to bylo auto z nulté série, které bylo děláno takříkajíc na koleně. Opravdu bych toto bral v potaz, u Fábii ze sériové výroby zatím nejsou slyšet žádné nedostatky, majitelé si jí moc chválí. Lukáš
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  08:41

    « Kroupy

    Skodu po krupobiti na Carine E odhadl servis na 130 000 Kc ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  08:39

    « Kolikrat ti to mam rikat ?

    Nikdy jsem nejakeho Bucka nebral jako etalon zkusebnich testu. Naopak jsem s tebou souhlasil, kdyz jsi rikal, ze z poloviny testovanych aut mas jiny pocit, nez Bucek. Ja jsem zastaval tvrzeni, ze se proste neda obkecat poruchovost Fabie v testu MFDnes, kterou ses snazil bagatelizovat svym nazorem na Bucka. Ja jsem ti pak napsal, ze nikdo nemohl ovlivnit zavady testovane Fabie, poruchy by se projevily at by to testoval Bucek, nebo kdokoliv jiny. Snazil jsem se ti vysvetlit rozdil mezi subjektivnimi pocity ( testy auta, kazdy tyden jine ) a skutecnym dlouhodobym testem Skodovek ( po 10, 20 a 30 000 km ). Vidim, ze zbytecne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  19:39

    « Re: to MFILIP:Test Fiatu Brava 1.9JTD v MFD

    Asi už nebereš pana Bučka za etalon zkušebních jezdců viď? Já už jsem se o kvalitách tohoto novináře rozepsal kdysi , ale ty jsi slepě dával za vzor jeho testy:o). Podle mne je to takový "Rampa McKvaq" mezi motoristickými novináři :o) (a trochu baron Prášil :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  12:43

    « Re: Test Fiatu Brava 1.9JTD v MFD

    Svuj nazor jsem psal do Skoda Octavia - Jizdni dojmy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  11:05

    « Test Fiatu Brava 1.9JTD v MFD

    V dnešní Mladý Frontě je přes celou jednu stránku test Bravy 1.9JTD. V tabulce je srovnaná s Octavií, Astrou, Megane a Focusem s podobnýma přímovstřikovýma turbodieselama. Docela mě Brava příjemně překvapila, že při obdobný výbavě je nejen nejlacinější, ale má výrazně nejlepší zrychlení 0-100 (o 2-4 s lepší než ostatní) a kupodivu největší objem kufru (mimo Octavie) a taky větší vnější rozměry než západoevropská konkurence. K slabším patří jen ve spotřebě (a v délce rozvoru). Když jsem ale četl hlavní text, tak se mě autor (P.Buček) snažil vyvést z omylu a vyjadřoval se o Bravě převážně kriticky. "Stárnoucí" podvozek (asi neví, že vychází z Tipa z r.1988, jinak by to tam určitě uvedl), malá pružnost motoru (ta je mi záhadou, když max.krouťák má Brava už při 1500 ot/min), absence ABS v základní výbavě (říkám si: ještě že tam není), "gumové" řazení a samozřejmě špatné dílenské zpracování. No, ale stejně tenhle test stojí za investivi 7 Kč a přečtění.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.00  10:58

    « Re: kroupy

    Jak to tady ctu, tak taky jedna prihoda s kroupama. Sedim si v praci, auto pod okny (jinak pres noc parkuju v garazi). Auto zadna novinka, 13 let stara sierra, zatahlo se, tma jak v noci, pak se spustil slejvak - koukam na to, a sleduju, kolik te vody muze padat z nebe najednou. Najednou neco zacalo bubnovat na parapet - KROUPY, ale takovy malinky, sotva par milimetru, jenze ty zatraceny kroupy zacaly nabirat na velikosti a kdyz jsem videl jak mi to mlati do auta a ozyvaji se takovy hnusny rany treba ze sibru, nevedel jsem co delat, pobihal po kancelari a cumel ven, na tu pohromu. Kdyz byly kroupy velky neco pres 1 cm, a nezdalo se, ze by chtely prestat padat, uz jsem to psychicky nevydrzel, vybehnul ven, vlezl do auta (mimochodem, kdyz jsem citil, jak mi to mlati do hlavy, tak jsem si pomyslel - chudak auto. Nastartoval a sjel dolu do arealu, kde je premosteni dvou budov s chodbou, vsude stali auta a jedinny misto bylo proste zablokovat ten zbylej kousek mista a uz nikdo nemohl project (P.S.: sanitku bych pustil). Ale jelikoz ta chodba nebyla zas tak siroka a byla docela vysoko, musel jsem podle smeru vetru porad prejizdet dopredu a dozadu, aby mi to na auto nemlatilo. Takze uprimnost s vami, kdo se musite divat na sve auto, jak do nej mlati kroupy a neni ho kam schovat ... Auto to prezilo snad bez uhony a ja taky ... Az budou zase kroupy, doufam, ze budu parkovat v garazi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  10:35

    « Re: kroupy

    To mfilip. Soucítím s Tebou - parkuju věčně venku a tak když jsem o těch kroupách četl v novinách, tak jsem si říkal, že to musela bejt pro spoustu řidičů hrůza.

    Objevil se tu názor, že je dobrý v případě krupobití zajet pod strom. Jenže to si člověk může přivodit ještě větší pohromu - s bouřkou a krupobitím je obvykle spojený silný vítr a ten může vést k ulomení větší větve (případně pádu celého stromu), která spadne na auto a to potom pomáhej pámbů (obzvláště když v tom autě sedíš s rodinou). Pokud někam zajíždět a není po ruce volná garáž, tak by mohlo být dobrý na chvíli zajet někam pod most nebo k benzinový stanici - dnes už většima má nad stojanama "střechu".

    U tý deky přes auto mě napadlo, že by se hodilo ji přivřít do dveří, aby ji neodfoukl vítr (podobně lze další deku zajistit přivřením pod přední kapotu). Taky by se hodila pod ni naházet co je po ruce, aby to pomáhalo tlumit nárazy krup.

    U toho "dodatečnýho" pojištění se může být problém, že Ti poškození střechy pojišťovák odhalí při úvodní prohlídce vozu a zapíše to do přílohy smlouvy. Tak se drž, Pavel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  09:04

    « Bez nadpisu

    Auta mame vsichni radi, jinak bychom se prece porad o neco nepreli. Uz mne napadlo, ze bych si to nechal pojistit a kdyz se v republice objevi kroupy, budu tvrdit, ze jsem tam jel. Jenze jen havarijni pojistka na me auto bude kolem 13 000 Kc pri spoluucasti 5% min 2 000 Kc. No tak jsem si rekl, ze mi to za 15 000 KC nestoji. Ale pujdu se do servisu zeptat, co by se s tim dalo delat. Mozna pujde alespon kapota motoru jemne vyklepat. Kdyz jsem Bravu koupil, rikal jsem si, ze s na par mistech opryskanym lakem na kapote nebudu nic delat, ze mne stejne za chvili nekdo na nasich cestach sejme. Ted rikam, ze mne nekdo musi sejmout na kapotu a strechu. A to je horsi, to uz je na uraz. Ale proc jsem pres auto neprehodil alespon nejaky koberec ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  06:39

    « kroupy

    U nas byly taky kroupy, ale asi o hodne mensi, nevidel jsem krom par dolicku an autehc nic, moje Mrea nastestiu stala v garazi, kdyz jsem videl barvu oblohy tak jsem ji tam hned lifroval...pojisteny to sice mam, ale stejne by mne to strasne mrzelo.....Filipe neves hlavu asi to nemas tak hrozny a s tou pojistovnou bych to promyslel ._))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.00  15:15

    « Re: MFilip

    jednou mě ty svině kroupy zastihly v německu - no hrůza, hend jsem zajel pod strom, a nechal jsem to přejít. Jak jsem jel o podál, tak jsem potkával hloučky němců, kteří než si stačili uvědomit, že škodu znásobují svojí rychlostí, tak měli vymalováno. Hezký pohled to nebyl a nikomu bych to nepřál. Máme přece (i když se tu a tam o něco pořád přem) ty svoje auta docela rádi ne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.00  08:02

    « Bez nadpisu

    Problem byl v tom, ze rano i vecer bylo auto mokre a kdyz uschlo, objevily se doliky jinym stinovanim. Diky za rady, ale ja to auto nemam havarijne pojistene, mam jen povinne ruceni. Jen mne napadlo, nechat si to pojistit na zivel a cekat na dalsi kroupy s tim, ze se to stalo pri tech dalsich kroupach. Mozna prijde nejaka pojistovna ( podobne jak po povodnich ), ktera pojisti zpetne, ale asi urcite ne. Tady se to tyka asi 500 aut. Videl jsem tu videt spousty ponicenych aut, kazde 3 potkavane auto ma doliky a mne je lip, protoze to me auto v porovnani s ostatnimi na tom neni az tak spatne. Videl jsem 626 bez zadniho skla, podobanou jak po nestovicich, Punto nez zadniho a predniho skla, s rozmlacenymi zadnimi svetly. Firemni felicie ma na jedne strane krom dulku rozsypane vsechny skla. Moje mlada videla pry na vlastni oci Octavii, ktera mela na strese dulky a v jejich stredu odloupnuty lak az na pozink. RSD tim nechci tvrdit, ze ma Octavie horsi lak nez Brava. Urcite to maji i jine auta, bylo to tu strasne. Nejvice mne sere, ze kdyz jsem videl ty kroupy, tak mne vubec nenapadlo neco delat, nedokazal jsem si predstavit, co to svinstvo dokaze udelat. Jen jsme tam vsichni stali a cumeli. Kdybych to vedel, hodili bych na auto i periny, abych jej zachranil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.00  16:11

    « Re: Zku.vene pocasi

    oravdu a upřímně je mi líto co se ti stalo (tuším, že se to dá ale uplatnit u pojišťovny). Je to docela nedávno, kdy Wolff napsal, jak se jim po Octavii prošla kočka a byly na kapotě nebo na střeše vidět rejhy, a u Bravy by se to nestalo....a vidíš. Kočky jsou svině, stejně jako malý děti. Sousedovi u baráku lezly jeho vlastní děti po kapotě a střeše hnědé metalízy - Octavie, a jak to auto má pořád špinavý, to bys koukal na rejhy. V kvalitě laku to ale nebude co myslíš? Tak nevěš hlavu a zavolej do tý pojišťovny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.00  14:30

    « Re: Zku.vene pocasi

    Filipe bud v klidu ja mam na Punto taky2 na strese a u svyho mazlika Punto 75ELX jsem je mel taky a to jsem se schovaval pod stromem :-( s tim nic nenadelas, ale taky mne to stvalo, uz to auto nemam,........
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.00  12:16

    « Zku.vene pocasi

    Beru castecne zpet. Porad mi to nedalo a byl jsem se na Bravu podivat. Prece jen jsem tam nasel doliky po kroupach na kapote a strese. Zadni svetla na to, jak vycuhuji jsou O.K. Ja jsem ten prvni prispevek napsal v takove euforii, ze to Brava prezila ... Fakt jsem to rano nevidel. Ty doliky nejsou moc videt, ale jsou tam, pokud budu Bravu nekdy prodavat, nevim o kolik to srazi cenu. Takovy je live ... Clovek nesmi mit z niceho radost ... Rovna se to, jako by nekdo obesel auto klicem, i kdyz by to urcite bylo od pohledu horsi, ale nasere to stejne. Takze tu ted sedim a ani psat v MC mne dneska nebavi ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.00  08:29

    « Noc.

    Zazil jsem vcera tezke minuty. Byli jsme na noc u skoro tchana v Orlove -Detmarovicich a padaly kroupy jako vajca od kury. Cely rok parkuju auto na noc v garazi a jednou kdyz je venku, tak musi prijit takova katastrofa. Brava to prezila az na par skrabancu dobre. Drzela se statecne a ja nevedel, jak ji pomoc. Az rano jsem videl auta, pres ktera byly prehozeny deky ... . Kdyz to nejhorsi po 30 minutach preslo, vytahli jsme na kroupy tchanovu starsi S120 L a moje drazsi auto se schovalo do garaze. Stejne to byla krasna uleva, kdyz jsem po 20 minutach uporneho hledani na zadne poskozeni nenarazil. Za to rano jsem nasel skrabance a vypada to, ze se kocuri drapy musely dlouho seznamovat s kapotou a strechou. Ja bych to strilel ... Skody na zahrade u tchana byly vetsi. Uroda a listi na zemi, rozrhana silonova plachta na bazene a na privese, na par mistech proderavena strecha ( ipa ) vcetne desek na hospodarske budove. Souseduv Matiz ma vysypane predni sklo a jine skody jsem kvuli deky nevidel. Ostatni auta od kolegu z prace dopadla hur. Nejhrozneji vypada Carina E, kde je kolem 50 dulku, o par dulku min maji Felicie, ale za to hlubsich. I kdyz jsme se s kolegy shodli na velikosti maximalnich krup je mozne, ze na jejich auta padaly kroupy s vetsi intezitou. Nemuzu porad verit tomu, ze se memu autu nic nestalo. Tento zpusob leta zda se mi ponekud nestastny ...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.08.00  15:58

    « Bez nadpisu

    Myslím, že v tom testu nebude špatné dílenské zpracování, jen snad bude uvedeno, že nedosahuje kvalit svých německých konkurentů. Jo jinak - Ta 323 je skvělý auto, ale výfuky tam jdou na všech do háje jak na běžícím páse.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.08.00  14:04

    « Bez nadpisu

    No nic. Prijemny vikend.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.08.00  08:50

    « Diky.

    Ten kotouc tam je na 99% puvodni, protoze jsem meril jejich sirku, ktera je stejna. Mam tam kotouce s vnitrnim chlazenim. Podle mne ten kotouc sundavali, aby s nim meli snadnejsi manipulaci. Nejhorsi, ale bylo, ze kdyz se to cidlo poskodilo, neprislo se na to hned. Byl jen praskly plastovy kryt a normalne to fungovalo. postupem casu se tam dostala voda, a cela civka na feritovem jadre byla zrezivela. Kdyby se na to prislo hned, stacilo jen kryt zatmelit silikonem, a nemuselo se platit 2000 Kc. Ladao, nevis jen tak pro zajimavost, kolik stoji cidlo ABS na Octavii ? Nicmene jsem na tu zavadu s cidlem prisel po par dnech mezi 2. splatkami puvodnimu majiteli, dal jsem mu mensi 2. splatku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.08.00  07:28

    « Pro mfilipa

    Jenom drobná rada. Pokud ti(vlastně předchozímu majiteli) tedy měnili ten kotouč(jen jeden ?)ti machři v nějaké opravně,tak být tebou , nechám zjistit co to bylo za kotouče.Pokud byly originál Fiat tak to bude O.K.Pokud to ale bylo něco z náhradního dovozu,tak bych si na to dal pozor. Ze svých zkušeností vím,že co jsme koupili na služební Suzuki Vitaru ,bylo sice 3-4 x lacinější než originál Japonec,ale kvalita dílů v prde..U brzd taky -životnost válečků ,čelistí a kotoučů cca.dva roky ,tedy asi 25 tis.km
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.08.00  06:17

    « CEPY

    Tak jsem byl vcera s tim kamaradem ktery ma tu Octawvii strilet na strelnici a diskuze byla take mimo jine o cepech u auta, on s Octavii na jel 155.000 a nejake drobne a vse tam co se tyce rizeni ma puvodni a pri normalni jizde nejsou zadne vule patrne a to prosim upozornuji, ze byl 2x na Ukrajine, kee opravdu nejsou kvalitni silnice - prorazil tam nadrz.... takze mi z toho asi plyne ze Mazda asi nedela nejlepsi auta,...nebo opravdu nevim......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.00  09:03

    « Re: STK

    Jo o tom vyfuku......po zime asi taky pujde.....a pravdaumice jsem menil v 95.000
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.00  08:41

    « fija

    Ver nebo never nema.....pokud pojedes nekdy pres jizni cechy prijed se podivat !!!!! Opravdu rad Ti to ukazu predtim se ozvi mailem na marcel@ef.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.00  08:05

    « Re: STK

    tak to ti marceli gratuluju. Mazda 323 r.v. 95 vydrzela 70 tisic, pak uhnil vejfuk a cepy se musely menit. Tlumice uz byly taky chyceny. A po poli jela jenom jednou - ve svych smrtelnych krecich. Golf nevim - ja ho mel asi (a to mel predtim najeto pres 100000) 50000 km a cepy jsem na nem menil. Pochybuju, ze ty puvodni byly jeste originalni. U Peugeota 205 D jsem cepy menil taky (teda tam se musely vymenit cele tycky s cepy, protoze frantici to nevymysleli nejlip a cepy nelze menit samostatne). Takze si nedovedu predstavit auto, ktere po 110000 km nema zadne vule na predni naprave. Jeste jednou gratuluju.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.08.00  07:30

    « Snad si nekopu hrob.

    V pristi MFDNes ve stredu bude testik Fiat Brava JTD. Schvalne. Bude tam spatne dilenske zpracovani ? Ja myslim, ze jo. Dost mozna bude ten test i v Jizde, protoze tyhle dve redakce hodne spolupracuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.00  06:07

    « Re: STK

    Moje Punto ma vic nez 110.000 km naprosto bez jakychkoli vuli, dam Ti taky vedet az bude nejaky problem, ale zadny se nejevi ani v naznaku :-))) asi si zvykly na horsi vyrobky, nebo jezdis po poli......Mimoto to Punto pri zakladni udrzbe laku a myti spodku v mycce v zime 1x za mesic - stoji venku a jezdi denne 70 km do prace je naprosto !!! bez koroze a jakychkoli poskozeni, pravda, vcera mi skodovka prede mnou zvedla obrubnik a prorazil jsem olejovou vanu a dnes mi tam za 1500 davaji jinou....moje chyba...mozna....ale to auto je jak novy a je to rok 1996 a napriklad po dalnici s nim jedu bezne (na tachometru) 160, spotreba oleje od vymeny do vymeny (15.000 km) 0,5 l !!!! Objem motoru 1.1 - spatny auto ne? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.08.00  14:54

    « Re: STK

    Ja se k podobnym "takyargumentum" nesnizuju. Proc to delas ty ? Pokud si o tech, kdo je pouzivaji, myslis neco nehezkeho, tak se prece chovej jak sam povazujes za spravne, ne ? Ja se o to snazim.
    K tem cepum jsem napsal me zkusenosti a muj nazor. Ale nikterak se tim nevylucuje moznost, ze mas pravdu. Jen jsem jeste nikoho takoveho nepotkal - az potkam, rad se ti omluvim za mylny nazor. Protoze omluvit se mi narozdil od jinych (nerikam vsech a nerikam, ze tebe) necini problemy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.08.00  14:32

    « Re: STK

    Ze zrovna mne rikas o takyargumentech. Treba prispevek od nejmenovaneho autora,cituji: "kolega mel Bravo s 406 000 km a uz tam 3 x menil motor",nebo "po 35 000 km jsem na Brave menil tlumice, po 20 000 km desticky" te nechavaji v klidu ? Ja jsem jen citoval technika na STK .Vzdyt odrovnat se da jakekoliv auto. Ten puvodni majitel Bravy ani nevedel, kde se otvira kapota motoru. Proste vzdy jen zajel do servisu a rekl, udelejte to a to. Nemel jsem z nej dobry pocit, protoze se urcite k autu choval jako k papirovemu kapesniku: pouzit a vyhodit, prodat. Podle tebe je spatne kdyz nekomu timto zpusobem opacim jeho predpoved o zapalu plic meho auta ? Obracim list. Nevim jak prvni majitel, ale ten 2. majitel do toho lil jen olej a benzin ( budiz mu k dobru, ze olej menil co 8 000 km ). Kdyby tam menil kulaky, urcite by se s tim pochlubil. Jinak mam ucty i od prvniho majitele a je tam napriklad ucet za odvrtani sroubu v kotouci. Pry nejak nesel povolit jeden sroub. Pri te prilezitosti zrejme kladivem majzli po snimaci otacek na kole pro ABS tak, ze se rozbil plastovy kryt, kudy se do snimace dostala voda a zkorodoval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.08.00  13:48

    « Re: STK

    Hele, kolikrat tam ty kulovy cepy uz byly meneny ? Nevis, ze ? Muzu te ubezpecit, ze treba Laguna ma problemy s zivotnosti vyfuku a prave predni napravy - a nelze rict, ze je to spatne auto. Strasne zalezi i na stylu jizdy s autem - urcite bych na tve Brave "odepsal" nove predni cepy do 20000 km, kdybych chtel. Ale na svem aute nechci - takze az je budu menit, necham vedet, kolik vydrzely. Neverim nikomu, kdo tvrdi, ze na jakemkoliv beznem aute (nerikam treba na offroadech provozovanych vyhradne na asfaltu) mu vydrzely cepy (at uz na tyckach rizeni, nebo spodni) vic nez 100.000 km. Proc pouzivas takovehle "takyargumenty" ? Proc se porad snazis dokazovat, ze je Octavie smejd ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.08.00  12:20

    « STK

    Byl jsem dnes na prvni STK. Technik mi pochvalil pekny spodek a predni napravu ( vule cepu ). Kdyz jsem ho poopravil, ze to nema 55 000, ale 155 000 km, hvizdnul a rekl, ze Octavie maji problemy s kulovymi cepy po 80 000 km. No nic, asi to byl odbornik s praxi v oboru. Po 155 000 km musim seridit akorat pravy svetlomet ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.08.00  12:14

    « Bez nadpisu

    Nicmene to ma nyni 155 000 km. Ja mam na tom najeto 6 000 km. Anginu to uz melo, menil jsem termostat a kladivem rozbite cidlo ABS. Zapal plic ( jako napr. Fabie s vadnou ridici jednotkou ) to nemelo. Ale s firemni Octavii jsme uz byli po 40 000 km s prasklym spojkovym kotoucem ( podobne jako v testu MFDnes ), ale to jste nechteli asi slyset. Jinak bych se chtel zeptat na spotrebu Octavie 1.8 20 V ? Co ? Taky s tim nekdo jezdi na 6 l ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.08.00  12:08

    « Bez nadpisu

    Na k* a A* vypadaji jak nerozlucna dvojcata. Ja nevim jakym stylem ten clovek jezdil prede mnou, ale jsem 3. majitel. 1. majitel ( leasing podnikatel z Opavy) najel za 3.5 roku 119 000 km a druhy ( podnikatel ve stavebnictvi ) najel za 3. mesice 30 000 km ( pry Praha -FM - Praha, Polsko ).
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.08.00  08:25

    « Re: AUTOKOMPLEX

    To nic, to moje thema 2.5 TDS je asi po cca 250000 km uz davno mrtva, co ?
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 02.08.00  08:10

    « Re: AUTOKOMPLEX

    Další vtipálek. Už začínaám mít starch, kdy se mi rozpadne ta moje italská sračková 156 ka, bojim, bojim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.08.00  00:00

    « Re: 7 mereni spotreby

    Kamile, to nemáš pravdu. mfilip v tom najezdil, nepletu li se 15tis. km. a na budíku má 145tis. km. (možná těch posledních). Nicméně to má 2 měsíce a zcela určitě neví kolikrát to mělo angínu a kdy to bude mít zápal plic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.08.00  22:57

    « Re: 7 mereni spotreby

    No Mflipe,to jsi mel napsat hned jakym stylem jezdis.To neni divu,ze Ti ta Brava vydrzela 150 tis.km,memu tchanovi,ktery jezi podobnym stylem jako ty,taky vydrzela 120-ca dlouho.Stejne si myslim,ze prave u tohoto italskeho * drzis rekord v najetych kilometrech s malym poctem zavad.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.08.00  08:34

    « Bez nadpisu

    Mas pravdu, ze jich je asi vetsina. Mozna to zni spatne, ale jsem tedka v situaci, ze nez koupit autoradio za tr. 6500,-, primhourim oci a koupim na burze autoradio za 2000,- a budu si myslet, ze kradene neni. U nas na burze i prodavajici autoradia ma vyvesene ICO, adresu a davaji razitko na pozadani. Tim jsem podle mne kryty. I kdybych kupoval autoradio na inzerat, necham si podepsat kupni smlouvu. Radio v podchodu od cigana bych urcite nekoupil. Ale, kdyby stalo 500 Kc ? Asi ne, neni jak vyzkouset. Ten cigan urcite nebude znat kod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.08.00  08:18

    « Re: Suplik

    Filipe z toho si nic nedelej, ja radio mam (vcelku kvalitni s CD) a zena mi primo rekla ze si nepreje abych to originalni vymenil.......a ze suplik se kupovat nebude, takze rekl bych ze jsme na tom naprosto stejne...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.08.00  06:22

    « Re: Kradená autorádia - kupovat nebo ne?

    Kupovat podle mne kradene radio ne!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.00  23:19

    « Kradená autorádia - kupovat nebo ne?

    Když jsme u těch autorádií - naprostá většina těch velmi levných v bazarech a inzerátech jsou kradený. Kupovat je nebo ne, co si o tom myslíte? Sorry za dotaz mimo téma rubriky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.00  14:46

    « Re: Suplik

    pardon "nediskutuj"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.00  14:45

    « Re: Suplik

    tak si ho kup a diskut o tom!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.07.00  14:41

    « Suplik

    Ma skoromanzelka mi neschvalila autoradio za 2000 na inzerat. Ono to skoro vypada, jako bych byl pod pantoflem ... Asi ma pravdu, ze jsou jeste dulezitejsi investice ( jidlo, piti, svat. prstynky, atd. ), ale kdyz ja to radio tak chci !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.00  14:38

    « Re: 7 mereni spotreby

    Drzim palce. Aby to bylo objektivni, natankuj u konretniho stojanu u konkretni pumpy plnou nadrz ( na automaticke vypnuti pistole ). Jezdi jen 200 km a snaz se jezdit co nejplynuleji, co nejpomaleji pridavat plyn. Vyrazovat rychlost treba uz 500 m pred cilem. Ja vim, ze ta jizda neni agresivni, nekoho to treba ani nemusi bavit, ale financni uspora je alespon pro mne znacna. Pokud pak dotankujes zase u te same pumy a stojanu 14 l, pak to melo smysl.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 31.07.00  14:01

    « Re: 7 mereni spotreby

    Mfilipe: zkusím jet Tvým stylem a uvidím, pod 9l/100km jsem se ještě nedostal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.00  12:54

    « Re: 7 mereni spotreby

    Hmmm dobry a gratuluju, ja jedu za 14 dni na Moravu, rodina chce na Macochu je to asi 250 km jednim smerem tak jsem zvedav kolik si to hamne na dalku, kez bych se dostal taky kolem 6,5l ,ale Marea je prece jen trosicku tezsi a je to kombi....no uvidime poznatky sdelim :-)). Marcel
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.00  12:18

    « Re: 7 mereni spotreby

    Tak s tema kaminkama to bach vrazdil......nesnasim ani spinu natoz kdyz mi nekdo neco na aute skrabne nebo tak.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.00  12:10

    « Re: 7 mereni spotreby

    nezbývá, než gratulovat ...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…