Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.01  16:11

    « Re: Spotřeba TD 100

    neni to ten motor z Bravy TD 100 74 kW ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.01  15:21

    « Re: Spotřeba TD 100

    to RAFI: V jakým autě ten motor máš?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.01  09:58

    « Re: Spotřeba TD 100

    vrzat sedak ridice .... toz dotahnout srobky a pohyblive casti namazat, ne ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.01  22:17

    « Spotřeba TD 100

    Na BIO 7,5-10.Najeto přes 100-ti.Na BIo tak 40-ti.Kdo máte tento motor,napište své zkušenosti.Po 100-ti km začíná vrzat sedák řidiče - jde to odstranit?.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.01  21:46

    « nová bravuška

    Wolfe, moc se netěš, už jsi ji viděl ? To dělal snad někdo z VW !!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.02.01  08:40

    « MWD - Motor Warranty Direct

    [odkaz] s malym doplnenim, ze prumerne stari aut je 5 let a najeto prumerne 73 500 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.01  08:01

    « Re:

    No a dal ? Na kterem linku jsi ji videl ?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 20.02.01  19:29

    « Bez nadpisu

    Nová Bravuška!!!!!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.01  12:16

    « Re: Spotřeba JTD

    dokazu si predstavit, jak to peky po tom kazdodennim courani pak pri tech 40 km prozene. Papirove ma 105 JTD 7,3/4,5/5,5
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.01  11:32

    « Re: Spotřeba JTD

    teda Peky, ne ze by to bylo spatny, ale s takovym rezimem je mozne jezdit pod 5 l! I v zime na SETU ... no, jeste vypiluj jizdni styl :-)))
    Kolik ma tenhle Fiatacky motor psanou prumernou spotrebu ? 5,5 ?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 19.02.01  11:20

    « Bez nadpisu

    Už se těším, ještě sehnat penízky!!!Já snad půjdu i pracovat!
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.02.01  08:05

    « Spotřeba JTD

    Má to najeto 14 000 km. Dočkej času, fotka bude.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.01  19:13

    « Re: Nová Brava - www.192project.com

    To je docela zajímavý, že budou mít i dvě verze JTD. K té spotřebě Peky - to je fakt velice slušný až výborný. Kolik to má nahrkaných km ? Nechceš to už odtajnit a vystavit fotku ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.01  08:43

    « Re: Nová Brava - www.192project.com

    asi jsem hlupy, ale nic smysluplneho jsem tam nenasel, cekal jsem nejake foto, motory, vybavu a nasel jsem fn. jen nejake tvurce multiply.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 14.02.01  22:10

    « Re: Nová Brava - www.192project.com

    takto papierovo ta nova brava vyzera zaujimavo. len aby tam bolo kvalitne to radio :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.02.01  08:10

    « Spotřeba JTD

    Když vezmu v úvahu že zhruba 1/4 litru navíc dělá ta SETA a 1/2 litru zima myslím že to není špatný. K tomu podílu jízd: Denně 5km do práce a 5km z práce + dvakrát týdně asi 40km tam a zpět.
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 14.02.01  07:52

    « Nová Brava - www.192project.com

    Nový model Bravo/a bude mít 6 motorů - 1.2 16V(80k), 1.6 16V(103k), 1.8 16V(130k), 2.4 16V(170k), 1.9JTD(80k) a 1.9JTD(110k), standardní výbava má obsahovat: Přední + boční + okenní airbagy
    ABS + EBD + ASR + Break Assist
    Posilovač Dualdrive + palubní počítač
    Imobilizér s plovoucím kódem
    Centrál.zamykání + el.ovl.př.okna a zrcátka
    Dělené zadní sedadlo. Potěšilo mne, že nejvýkonější motor má být i v 5dv. verzi.
    Uchycení dětských sedaček Isofix
    Mlhovky
    Volant nastavitelný ve 2 směrech
    Autorádio s kazetou + 6 reproduktorů
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.01  20:06

    « Re: Spotřeba JTD

    Peky, ty tam liješ takový svinstvo? (taky na to tři roky jezdím). Jakej podíl máš toho courání a delších jízd ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.01  20:04

    « Re: wolff č.453

    Ta prostornost Bravy je fakt lepší než Megane, alespoň pro mě (194 cm), do Meganu skoro nenastoupím za volant (nepočítám Scénic, ten je O.K.) a vzadu ? Fakt nevím kde MF Dnes naměřila to větší místo na kolena u Megane, možná někde úplně jinde, než mám kolena já. Pro mě je prostě Brava nejoptimálnější auto co se týký využití prostoru ve své třídě, jak se u Fiata sluší. Jak říkal jeden můj kamarád s Lancií - když ti spadne šroubovák do motoru, tak ho tam musíš nechat. A v nejlepších letech je taky, protože na podzim končí výroba. O nástupci vím jen že bude v nejslabší benzínové verzi stát jako Golf nebo Astra, cca 420.000,-Kč. Ale jestli bude v základu jen polovina toho co v základu u AR 147, tak je ta cena zase v jiným světle.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.01  14:53

    « Re: Spotřeba JTD

    a co dobre ? Spokojenost ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.02.01  14:46

    « Spotřeba JTD

    Spotřeba spočítaná za poslední dva měsíce je 6 litrů při ježdění na SETA DIESEL. Režim jízdy: 5 km couračky do práce tzn. převážně se studeným motorem + cca 1. až 2 x týdně delší jízda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.01  08:25

    « Re: wolff č.453

    s prostorem je to pul na pul. Megane je o 30 mm lepsi v miste pro kolena vzadu, o 2 mm ve vysce vzadu, Brava je sirsi o 50 mm ve predu a o 40 mm vzadu. Svoji vetsi sirkou a nizsi vyskou mi Brava taky pripada bytelnejsi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.02.01  21:37

    « Re: wolff č.453

    Že by byla Brava "prostornější" než Megan to bude spíš přání než fakt. Zejména pokud se tím myslí prostor pro cestující. U zavazadlového prostoru ano, ale podílí se na tom i jen dojezdové rezervní kolo.
    O "bitelnosti" Bravy oproti Meganu také dost pochybuji.
    V crash testech což je sice něco úpně jiného - myslím, že na tom byl lépe Megan.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 12.02.01  12:19

    « Bez nadpisu

    No jestli budou do nové 3D Bravy montovat 2,4 20 V, 170 koní, tak to bude fajn...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 11.02.01  20:29

    « Bez nadpisu

    Auto Tip už asi 2 roky vůbec nekupuju...Je to převzatý z německýho "odbornýho" tisku. Je to nejtragičtější časopis o autech co u nás vychází...resp. jsou ubohí.Nejlepší je Svět motorů..tam se jedině zhruba dočteš jak to ve skutečnosti je...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 10.02.01  13:46

    « Re: test v Auto Tipu

    mne sa brava nikdy nejako extra nelubila, ale az kym som sa v nej nezviezol. uz som to pisal, to auto ma velmi prijemne prekvapilo.
    ale asi ma svoje muchy. znamy ho ma a tiez sa mu tam furt ser blbosti, ako stierace a podobne. ziadne vazne veci, len take prkotiny, ale aj to nasere
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.02.01  08:51

    « test v Auto Tipu

    Tak nevím, kdo z vás četl ty skazky v Auto Tipu o Fiatu Brava JTD, ale mě to docela pobavilo. Zdá se mi, že někteří tzv.testeři si trochu pletou pojmy a dojmy. Když to srovnám s testem, který vyšel v MF Dnes (taky JTD) někdy před rokem, tak se rozchází testy o 180 st. Např. AT: nepříjemně měkká sedadla a příliš tvrdý podvozek MF: příliš měkký podvozek a příjemná dobře tvarovaná sedadla atd. A ty různý pazvuky v interiéru už jsou u testování FIATů takový klišé, že to porotci slyší ještě dřív, než do auta nastoupí. Sám jsem jezdil služebně s mnoha jinými auty i o třídu výš a můj dojem je, že je to všechno úplně stejný co se pazvuků týká. Slovo dílenské zpracování mi připadá jako zaklínadlo, vždycky v těch fenomenálních Octaviích hledám to příkladný dílenský zpracování, ale pořád jsem je nenašel. A taky mě zarazila spotřeba - v MF dnes to označili za úsporný vůz, v Auto Tipu naměřili 8 l, resp. 6 l při úsporné jízdě. Za kolik jezdíš ty, Peky ? Vlezeš se vůbec do 10 litrů ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.02.01  22:34

    « facelift

    To mě se ten jemnej facelift docela líbí, ta mřížka chladiče je teď v tom chromu nápadnější i při těch malých rozměrech (a vevnitř jsou delší sicny na moje dlouhý haksny). Jinak těch změn tam bylo celkem snad 3000, ale neviditelnejch. To je asi důkaz esteticky zdařilého auta - při faceliftu se zvenku nic výrazněji nezměnilo. Jinak Bravo je samozřejmě taky klasa...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 05.02.01  12:24

    « Bez nadpisu

    Ty Brava, Bravo...třeba nové Bravo 3D mě mnohem víc připomíná Bravu....Proč?
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 05.02.01  12:03

    « Bravo Brava

    Ctu, ze se tady rozplyvate nad Bravou, ale mne se mnohem vic libi Bravo, vypada fakt sportovne. Brava ma tu zad podivnou, stale jsem si nezvykl na ty svetla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.01  11:35

    « Re:

    ale stejne jsem cekal v 98' mnohem, mnohem vyraznejsi facelift. Dokonce i zmena masky mi moc nesedi, vice se mi libi puvodni.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 05.02.01  11:30

    « Bez nadpisu

    Fakt je ten, že když porovnám vzhled Bravy s Meganem (přičemž Megane přišlo o něco málo později), tak Brava vypadá daleko uhlazeněji, vyváženěji, je prostornější, taková bitelnější, ale zároveň elegantnější(no prostě Turíňanka v nejlepších letech)!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.01  09:44

    « Re: Fiat Auto neví

    clovece, to je presne muj pripad. Mne Brava v 95 roce nijak zvlast nebrala, ale zacatkem roku 2000 se mi Brava tak zacala libit, az jsem nespal. Punto si mi taky zacalo libit az na druhy pohled. Jak to ti italove delaji ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.02.01  21:32

    « Re: Fiat Auto neví

    Jo Brava je furt pěkná, narozdíl od jiných se mi zalíbila až nadruhý pohled, ale zdá se, že nestárne (designem). Když třeba vidím RMegane, který se mi dřív taky moc líbil, tak je to 100:1 ve prospěch Bravy. Stejnětak už mám okoukanej Peugeot 206, zatímco Nové Punto se mi líbí čím dál víc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.01.01  12:39

    « Re: Fiat Auto neví

    Panove jsem stastny, mam auto, ktere se mi i po roce neustale libi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.01  19:23

    « Re: Fiat Auto neví

    To byste jim křivdili, kdybyste si mysleli, že jsou u FIAT AUTO všichni takoví arogantní diletanti. Jedna osoba je tam fakt fundovaná, konkrétně sekretářka / spojovatelka. Měla milý hlas a spojila mě vždycky kam jsem potřeboval. A možná jsou tam i dobrý uklízečky.
    Jinak těch Brav už fakt jezdí požehnaně, zdá se mi ale jejich rozložení dost kolísavé, v některých lokalitách ( kolem Náměšti n.Osl.)je jich hodně, v Praze jich zase tolik nevidím ( vztaženo poměrně, v absolutních číslech asi kraluje Praha). Jestli to takhle půjde dál, tak si za těma Bravama hlavu ukroutím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.01  19:25

    « Re: Fiat Auto neví

    Ha HA , ten pán pokud chce, tak ví. A je asi dost za vodou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.01  12:21

    « Re: Fiat Auto neví

    Ha, ha, nebyl to pan Parolek ? (ale oni asi budou všichni na stejné úrovni) Zastoupení FIATu u nás je opravdu otřesné, péče o zákazníka žalostná...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 29.01.01  11:59

    « Bez nadpisu

    Jo taky mě to tak připadá...Zdá se mi, že třeba v porovnání s Astrou je jich mnohem mnohem víc a přitom oficiální prodejce udává daleko větší čísla prodejů než jsou u Bravy... A ani ze zahraničí se jich zase tolik nemohlo dotáhnout, protože jich zase až tolik nevídám v bazarech a když už, tak to jsou ofic. prodeje...
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.01.01  09:00

    « Bez nadpisu

    No fcera jsem se byl projet na kole, Karvina-Havirov-Tesin. A bo jsem furt potkaval same Bravy, zacal jsem pocitat. No k memu prekvapeni jsem napocital 27 Brav a 21 Octavii. Tim chci jen rict, ze se mi zda, ze Brav jezdi cim dal tim vic. Uz to neni ten pocit, jako kdyz si koupite auto a najednou si stejneho auta zacnete vsimat vsude, kde jen uvidite kousek karoserie, ktery vam vase auto pripomina.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 27.01.01  16:39

    « Bez nadpisu

    Jo parička to je, ale!!!!Ono to zaplať pán Bůh není nikde o moc lepší...
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.01  21:09

    « Fiat Auto neví

    Abych se zase pobavil, cvičně jsem zavolal tomu největšímu specialistovi na centrálu FiatAuta, abych se dověděl jak je to s tím uni-/multijetem. Opět neznalost, vyhýbavé odpovědi... pánové, ty místa tam asi čekají na nás. Když jsem dotyčnému nazpíval hodnoty od nového JTD, nestačil se divit, kde jsem k tomu přišel (podle všeho dřív než on - k přečtení ve všech auto-časopisech). Když jsem chtěl něco víc o klasických unijetech (třeba diagram výkonu), dověděl jsem se, že se jedná o interní věc, která nemusí nikoho kromě nich - "specialistů" zajímat. Tomu říkám obchodní zastoupení !!! To je partička !!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.01  09:03

    « Bez nadpisu

    pokud je to na mne a ne na qq, tak rikam: nevim. Cena podle AAA
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.01.01  08:08

    « Re:

    Neboj. Pád cen tě ještě čeká. Až představí novou Bravu. BTW Je to koupené v ČR jako nové, nehavarované se servisní knížkou???
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.01  09:11

    « Bez nadpisu

    Tak si predstavte, ze podle AAA Auto Praha a MFDnes je cena Bravy z roku 1995 - 170 tkC. K memu velkemu prekvapeni jsou ceny dalsich srovnatelnych vozu nasledujici z roku 1995: Escort 150 000, Mondeo - 170 000,Mazda 323 170 000,Mitsubishi Lancer 150 000, Almera 160 000, Primera 160 000,Vectra A 145 000, P 306,P405 150 000, Carina 170 000, Corolla 150 000, Golf III 160 000, Vento 175 000.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.01  19:13

    « Re: Multijet.

    Pavle,díky za diagram výkonu a převodů od JTD. To svezení musí bejt fakt dobrý - např. 60 km/h můžeš jet na pětku při 1500 ot.(=max.toč.moment) nebo to trochu potýrat na dvojku při 4.000 ot. Jinak záhada multijetu je stále nerozluštěna, ani v Praze na centrále Fiat Auta, přestože jsem chtěl někoho přes motory, mi nebyli schopni nic říct. Ani se mi celkově nezdáli moc v obraze, ti prodejci jsou asi největší slabina Fiatu v ČR - tvrdí to i kolegové v rubrice Alfa Romeo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.01  08:19

    « Re: brava - radio

    sice jsem to nepsal ja, ale do Bravy jde dat vse. Jsou k dispozici original a-radia, jedno zakladni 2 x repro, druhe zozsirene o RDS ( typ LC ) 4 x repro, dalsi s ovladanim u volantu ( typ H) 6 x repro,... Lze objednat i "a-radio s CD", ale nevim, co je to za typ. Jak uz tady drive psal MARCEL, lze koupit suplik za 180,- Kc, dat nej misto original a-radia a do supliku nasadit jakekoliv klasicke a-radio.
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 22.01.01  23:46

    « brava - radio

    niekto tu ponukal na predaj bravu, niezeby som mal zaujem, ale jeden znamy je majitelom, a stazuje si na to otrasne radio, a tupritomny dotycny pisal, ze ho nejako vymenil. takze plz, ako sa to radio da vymenit za lepsie?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.01  14:10

    « Re: Koupě Brava

    [odkaz] Ojete automobily - recenze
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.01.01  21:08

    « Koupě Brava

    Chci koupit Fiat Brava 1.4 1997. Můžete mi říci její největší slabiny a problémi. Má najeto 67tkm.
    Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.01  20:11

    « Re: Multijet.

    Zatím se hlavně mluví o multijetu 1,2 JTD pro Ecobasic ( 45 kW, 160 Nm při 1800 ot.), ale o 1,9 ani vidu ani slechu. Jo za ten průběh hodnot 1,9 a 2,4 JTD bych Ti byl fakt vděčnej (vzpomenu si na Tebe ve své závěti), zkus fax 05/41231378. Ď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.01  12:44

    « Re: Multijet.

    Z řady motorů JTD mám charakteristiku (výkon a krouťák versus otáčky) pro 2.4JTD/100kW/304Nm a 1.9JTD/77kW/200Nm. Bohužel jen na papíře. Pokud to neseženeš někde na webu, tak mi dej vědět a já Ti to nějak pošlu (fax?). Pavel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.01  19:31

    « Re: Multijet.

    Že jsou/budou v AR 147 JTD multijety mi řekli v autosalonu Alfy (i když ten borec tam může dělat asi tak týden i s cestou, je nák podezřele mladej). Těm parametrům JTD 81 kW / 275 Nm jsem rozuměl tak,že je to vyhnaný (hlavně ten krouťák) jiným typem turba, ale motor je porát unijet. Ještě si to někde ověřím. Mimochodem, neviděli jste někde průběhy výkonu a momentu k JTD ( uni- i multijet ? )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.01  12:36

    « Re: Multijet.

    Malé upřesnění: U Unijetu a podobně u všech současných přímovstřikových dieselů (TDI, CDI, HDI apod.) se palivo nevtřikuje v jednom vstřiku, ale ve dvou. Napřed pilotní předvstřik, pak hlavní vstřik (jinak by to bylo neúnosně hlučné a nikdo by to nekoupil). Vyjimkou je pouze 2.2HDI u P607, kde se při regeneraci filtru výfuku provádí ještě navíc "dovstřik" pro zvýšení teploty spalin. Vyjimkou z opačného konce byl nedávno vyráběný Fiat Croma 1.9TDi, kde nebyl použit pilotní předvstřik a tudíž motor byl neúnosně hlučný (jinak výkon a spotřeba byly docela dobrý). Byl to sice první seriový vůz s přímovstřikovým dieselem, ale komerční úspěch nic moc. Skutečnou revoluci tak způsobily až TDI motory od Audi a VW s elektronicky řízeným vstřikovacím čerpadlem a předvstřikem.

    Avizovaný Multijet bude revoluční v tom, že bude mimo předvstřiku a ev. dovstřiku používat několik hlavních vstřiků. Osobně pochybuji, že 1.9JTD/81kW je Multijet, ale nevím to jistě. Co ale vím jistě, je to, že mě ohlášené parametry tohoto nového motoru zklamaly.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.01  20:08

    « Re: Multijet.

    Tak si představte, že Multijety s elektronickým systémem řízení Bosch EDC 15 jsou prý (resp.brzo budou) použitý v Alfě 147. Přiznám se, že jsem čekal trošku víc než těch 81 KW + 275 Nm při 2.000 RpM, co jsem vyčetl v technických charakteristikách od AR 147.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.01  14:57

    « Re: Multijet.

    jasne, ale otazka thea znela: "A kdy přijdou do sériové výroby motory multijet místo současnýho JTD unijet ? "
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.01.01  13:47

    « Multijet.

    V podstatě je to ,že palivo se vstřikuje postupně ve velmi krátkých intervalech a v různém množství podle okamžitého zatížení motoru , otáček atd. a ne jen jedním vstřikem jako u předchozích typů. Palivo lépe prohořívá, jsou nižší obsahy spalin a je i větší výkon.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 16.01.01  22:55

    « Bez nadpisu

    Asi ne, snad třeba ve faceliftovane 156, nebo postupem času 147? To by nebylo špatný. Četl sem článek, že se tam kdosi chvástal, že má radost, že BMW má výkonější diesely než VW, tak bychom je mohly trumfnout i v této branži, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.01  22:35

    « Re: Bravo na prodej

    No, například já Brava zatím nemám. Sakra, tak víte něco o tom multijetu nebo ne ???!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.01.01  22:24

    « přebytečné Bravo

    jenom jsem to zkusil, kdybyste někdo chtěli něco třeba pro choť nebo tchýni.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 16.01.01  12:31

    « Bez nadpisu

    Jo tak to si s tou Octávkou užiješ...zvlášť na těch horách...Raději ze začátku nejezdi moc rychle, to budeš koukat jak se taky dokáže chovat auto s předním pohonem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.01  08:41

    « Re: Bravo na prodej

    No to ho nesmis prodavat tady, tady vsichni Brava(y) uz mame. Chce to treba zalozit rubriku jako "Auta na prodej".
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.01.01  18:02

    « Bravo na prodej

    Pánové italští, koupil jsem oktávku a zbyl mi jeden Fiat Bravo 1,4 12V, je na prodej. Koupen nový 97, výroba konec 96. Najeto poctivých 85000 km, pravidelný servis, nebouráno, knížka k dispozici. Airbag řidiče, okna v elektrice, centrál DO vč. prostorovýho, obvodovýho a otřesovýho alarmu, mlhovky, rádio Sony + 6 repro (možno dodat i původní originál shitrádio), spoiler na 5. dveřích a nárazníky a zrcátka v barvě červené, jako celý auto. Jezdil jsem s ním jen já, ale zase, abych byl objektivní negarážoval, zima, nezima, hory, nehory. Obuto do 175/65 R14 zimních zánovních. Znáte-li někoho, kdo má zájem, přenechám za pouhých 159900,- Kč, jediná podmínka je malá smlouva, dostal jsem ho za malý úplatek od firmy, kde jsem s ním jezdil. Vážný zájem = adresa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.01.01  14:03

    « Bez nadpisu

    Proc neni nikdo z vas klempirem a zaroven neni z Ostravy ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.01  08:10

    « Ještě jednou, kdyby to nešlo:

  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.01  08:02

    « Nové Bravo

    [odkaz] news/Autonovita/ autonotizia.cfm?Codice=111
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 10.01.01  20:13

    « Bez nadpisu

    Jó multijet, tak to nevím, taky by mě to zajímalo
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.01  19:46

    « AR 146 vs.Brava

    Ona je fakt Brava o něco racionálnější - novější, podle TUV podstatně spolehlivější, ty díly na Bravu přece jen snáze a levněji seženeš. Jinak exteriér i interiér obou vozů považuju za perfektní, každejmá co do sebe. Je to trochu jako srovnávat betélnou bloncku s betélnou brunetkou. Naprosto vyrovnaný. Ale když vezmu do ruky volant s tím alfáckým znakem..., to bych asi neměl spotřebu jako mfilip. Alfa má navíc u JTD max.točivej moment 255 Nm ( fiat 200 Nm - i když při nižších otáčkách). Ale i Brava ve mě budí solidní emoce. Mimochodem, nevíte někdo jak bude vypadat nástupce Bravy? Má to být myslím nějak na podzim na platformě z AR 147. To bude pecka! A kdy přijdou do sériové výroby motory multijet místo současnýho JTD unijet ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.01  10:19

    « Brava JTD

    Tak až někde potkáte níže popisovanou krasavici s SPZ MEK 89 - 24 tak jsem to já.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 08.01.01  09:59

    « Bez nadpisu

    Proč z racionálních? Vždyť servis je prakticky stejný. Jde jen o to, že Brava je o trochu mladší...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.01  19:50

    « Re: Brava JTD

    Lepší je určitě alfa,už kvůli image a tak,navíc působí víc dynamicky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.01  15:59

    « Re: Brava JTD

    Už ňákej čas pošilhávám po JTD, ale všechno je to kolem 320 až 350.000,-Kč, tak se taky poohlížím po něčem slušně (roz)střeleným. Pořád ale uvažuju taky o AR 146 JTD, i když racionální argumenty mluví spíš pro Bravu.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.01.01  13:46

    « Bez nadpisu

    Záleží na tom jaký Volvo a s jakým motorem. Brava má klasiclou S2, to vím jistě, takže by dotáhnout měla jít.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.01  12:57

    « Re: Brava JTD

    2mfilip: Tak to by zrejme odpovidalo ze to ma EURO 2. Ale co jsem mluvil s tahacema, rikali treba Fiesta 94 lze a Volvo 96 nelze.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.01  10:26

    « Brava JTD

    S tou Francií to je náhoda protože jsem to koupil od dovozce už proclené v Česku. Tvoje postřehy z jízdy jsou celkem přesné, skutečně téměř vůbec není znát tzv. turboefekt a max.krouťák to dosahuje při velice nízkých otáčkách. Jinak včera se podařilo auto zaevidovat na DI tzn.že mám v ruce čistopis TP a zbývá jenom v pondělí auto přihlásit na moje jméno a vyzvednout SPZ. Všude jsou fronty a hrozně se to protahuje.Už abych to měl z krku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.01  09:53

    « Re: Brava JTD

    V TP na Bravu 1.8 16V 1996 je EU 94/12 ( S2 ). Mel jsi toto na mysli ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.01  21:18

    « Re: Brava JTD

    Ď za informačky. Ještě k tomu svezení - v Multiple se mi zdálo, že mě to netlačí tak do sicu jako TD 100 (i když v Bravě), tam byl citelněji znát kick-down, i když v poměrně krátkým rozsahu otáček (ideální na krátký rychlý manévry jako předjíždění). Naproti tomu se mi jeví, že má JTD nějakejch 90 % max.točivýho momentu v hodně velkým rozsahu otáček, bralo to pěkně odspodu a nechal se celkem pěkně vytáčet, chovalo se to jako nepřeplňovanej benziňák. Myslíš, že ve Francii vyjde lehce buchnutý JTD nejvýhodnějc nebo máš k francouzům (francouzkám ) nějakej jinej, niternej vztah ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.01.01  16:55

    « Re: Brava JTD

    Mam nabidku pritahnout z D Bravu 1.8 16V 95 s netknutou karoserií, ale s zadreným motorem na klice. GO motoru nepripada v uvahu- je jeste hlava spatna. Splnuje tento vuz Euro2 ??? Za kolik se da sehnat motor??? Jeste finalni dotaz - kolik se platí nenasytnému státu na cle a jiných daních (třeba z "luxusu":o)???
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.01  12:51

    « Brava JTD

    to:theo Bohužel se mi to přihlášení nepovedlo mezi svátkama dotáhnout úplně do konce, ale potvrzení od FIATU už mám. Tento týden to snad už konečně dostanu na SPZetky. Jízda s JTD se mi zdá velice příjemná. Předchozí 75 TD byl lenoch. Silně je znát zátah od nízkých otáček. Ale než se zahřeje projevuje se zvukově trochu jako multikára. Svého času jsem vlastnil Forda Probe s motorem 2.2 o výkonu 110k. Vlastnosti JTD jsou co se týká zrychlení a zátahu velmi podobné pouze místo 10 litrů benzínu to jede za 5 l nafty. Přihlášení stjí: 1500,-TK, 500,-EMISE, 3000,-potvrzení o plnění E2 od Fiatu, 2000,-přihlášení na DI
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.01  11:28

    « Bez nadpisu

    Uz jsem Otu cvrnknul o sloupek. Napsal jsem to do "Jizda na snehu a ledu". V servise by to bylo za 8-10 tkm, podle toho, jestli by se menil novy blatnik, nebo vyklepal stary + barva na narazniku a blatniku. Necham si to ale udelat u klempire za 1500 Kc + barva blatniku 2500,- , naraznik uvidim, nebo dalsi 2000 Kc. Nerad bych totiz nechaval sundat original blatnik s antikorozni ochranou od vyrobce. Klempir rikal, ze by to nemel byt nejmensi problem vyklepat. No marne, budu si muset omezit kapesne, ono tech rocnich 800 piv taky neco stoji, radegast zdrazuje ....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…