Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.02  15:26

    « Re: Dotaz

    Jo. Pri MAX DEF se zapne: klima, ofukovani oken naplno, vyhrivani zadniho okna, vyhrivani venkovnich zrcatek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.02  12:05

    « Re: Dotaz

    Neni u toho MAX DEF jeste ta vec, ze se zapne i klimatizace (?). To jest vzduch se napred na vymeniku klimy ochladi (pri cemz se odlouci vetsina vlhkosti) a pak se na vymeniku topeni ohreje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.02  10:53

    « Re: Záběh

    Změnily se jízdní vlastnosti po nasazení tohoto rozměru pneu? Není to příliš tvrdé? K té ceně: každý dealer poskytuje jiné podmínky, které asi odrážejí zájem na rychlosti odprodeje. Proč mít v prodejně levný Brava, kdyř se lidi chodí koukat na Stilo? Mohou přece zjistit, že Brava dostatečně splňuje jejich požadavky a takhle ty Stilo na silnice nedostanou. A co je lepší propagace?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.02  15:43

    « Re: Záběh

    Na Bravu doporučuju 195/50/R15, vypadá to super a třeba Bravura v tomto rozměru moc nestojí.Motor o ničem vědět nebude,ten má síly dost.Masku bych neměnil,spíš bych se poohledl po čočkových světlech z Marei ELX, pak to nemá chybu.Můžu vědět kolik ta Brava stála? Byla nějaká super cena,když je to výprodej?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.02  15:39

    « Re: Dotaz

    MAX DEF u klimatizace znamená polohu na rychlé "rozmrazení" auta, při této poloze se zapne na nejvyšší rychlost ventilátor,nastaví se najvyší teplota a proud vzduchu de na okno.Dále se zapne vyhřívání skla a zrcátek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.02  12:39

    « Dotaz

    Rád bych se zeptal zda-li někdo nevíte co znamená na ovládání klimatizace v Bravě "MAX DEF". Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  10:48

    « Re: to mfilip

    dobre dohodnuto, jeste se pred tim 21.2. ozvu, jestli se neco nezmenilo.diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  10:47

    « Re: Záběh

    Ta maska se mi moc nelibi, puvodni 4 pruhy na modrem pozadi nemely chybu. BTW ta nova maska by nenalakovana mohla stat stejne jako puvodni - 1700 Kc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  08:23

    « Záběh

    Ahojte. Opět jsem udělal "chybu" a začátkem měsíce jsem zakoupil nového Fiata, tedy Brava 80 SX.(Je to můj celkově třetí a druhý nový Fiat). Chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s: 1) záběhem - otáčky v závislosti na již ujetých km apod. 2)na léto chci pořídit 15" alu disky - jaký rozměr pneu doporučíte pro objem motoru 1.2 a 3)všiml jsem si, že je možné pořídit masku na Brava/Marea s novým kulatým logem - máte ji někdo? Nechci měnit masku u nového auta, ale zajímalo by mne, zda se vám líbí? Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  12:16

    « to mfilip

    OK, 21.2.2002, ale ne v 7 ale v 9! Vyjedeš z dálnice od OC na sjezdu Brno Slatina a zavoláš mi na 0602/746393. Vyzvednu tě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  12:04

    « Re: to mfilip

    dobre, jsme domluveni. Ozvu se, jakmile budu vedet presny termin. Je tu se mnou zena, takze nebudu to komplikovat, prijel bych 21.2.2002 ve ctvrtek rano, nejlepe kolem 6:30- 7:00 rano, abyc se vyhnul spicce. Adresu si zjistim, podle www.chiptuning.cz. Vyhovuje ? diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  11:05

    « to mfilip

    1. OK, takže závazně objednávám výfuk a termín si vybereš podle ženy.
    2. Funkčnost katu lze zjistit proměřením emisí před ním a za ním. Hlavně aby nebyl poloucpaný, ještě nějak fungoval, ale tvořil zbytečný odpor.
    3. Pneu si přehoď, tak jak mají být. To je ale servis! Mrkni na ty zadní, jestli s tím velkým tlakem neutrpěli "poskákání" na vzorku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  10:49

    « Re: to mfilip

    takze parada, uz tomu rozumim. Cena je vyborna, muzes se mnou pocitat na 100%. Chtel bych to realizovat bud v tydnu od 18.2.-22.2. nebo 25.2.-1.3.2002, podle toho, kdy bude mit mlada volny den ve skole. Cena je vyfuk cca 11 000, cca trubka 1 500-2000, prace cca 1000-3000. Ten katalyzator by mel byt funkcni, pred 2 tydny jsem to nechal dat na "examiner" a podle nej je motor,lambda a kat naprosto v poradku, mam od toho nejaky papir s cisly, kterym nerozumim. Rekli mi, ze pokud by byl kat spatny, examiner by to poznal, zvlast jsem se na to ptal, i kdyz si nejsem jisty znalostni servisniho technika, je tam par mesicu. A muj oblibeny servis mi udelal bekovinu, kdyz jsem po nich chtel, aby mi vyvazili pneu a prehodili na stranach predni za zadni, zjistil jsem kvuli huceni ze predku, ze neco neni v poradku. Zadni nebyly prehozene vubec ( protoze je na obou dvou o 1-2 mm hlubsi vzorek ) a predni mi prehodili na naprave, takze mam napredku pneu s opacnou rotaci. S usmevem mi rekli, ze mi dofoukali pneu, ale ve predu mam 1.5 a 1.7, zatimco vzadu 1.9 a 2.1. Za vyvazeni pneu a "prehozeni" jsem dal 300 Kc, takze 100 nasobne ponauceni se potvrdilo, kdyz co si clovek nepohlida sam, to nema. Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.02  22:25

    « to mfilip

    1. OK, žádné lazení časování nebude. Dáme výfuk a uvidíme.
    2. Ta trubka je prkotina, když 1500,- tak moc!
    3. Ten výfuk nemám skladem, musím jej teprve objednat, až dáš pokyn. Až bude skladem, můžeme se domlouvat na termínu.
    4. Neděláme obchod se Spei, Bosal, atd.. Nicméně díval jsem se do jejich katalogů, abych viděl jak ten výfuk na Bravu vypadá a tyto firmy nabízejí právě přesně to, co máš v autě, čili oba tlumiče v jednom. Remus dělá jenom zadek...
    5. To je otázka... Může ta díra dělat problém, ale také nemusí. To je případ od případu. Obecně největší "brzdou" ve výkuju je kat. Pokud tam je a je funkční a průchozí, nic dál plyny nezbrzdí více, pokud ovšem není zadní díl totálně zacpaný, což se také někdy stává (poznáš to na plný plyn v otáčkách strašně rychlím prouděním malého množství plynů). Velký problém bývá netěsné potrubí před katem (svody u hlavy, svody u spoje dole, atd), které oním falešným vzduchem popletou lambda sondu. Za tím katem netěsnost může dělat problém tehdy, když způsobí takové víření, které "poplete" směr plynů a jejich pulzaci. Žádné jiné čidlo zde není, kromě lambda sondy.
    6. Tak mě ještě napadá, jak je na tom kat? Není rozsypaný nebo ucpaný? To také může být problém v proudění!
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.01.02  13:53

    « Bez nadpisu

    Ladao za sobotu z domu +4 prispevky do MC, je to v poradku ? Musim se tam podivat, tak před pul rokem jsem byl 3.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.01.02  13:52

    « Re: to mfilip

    Diky ATX. Nebudu blbnout s nejakym nastavovanim a brzdou, protoze nez mi snizena spotreba vrati investici do brzdy, budu mit vousate deti a asi uz i jine auto. Uz ti mozna pripadam otravny s tou cenou, ale ja nechci naklady na desetihalere. Ja znam cenu vyfuku s dokladem, znam pribliznou dobu a cenu prace, ale prd vim o trubce, jestli tam staci dat obycejnou tenkostennou, nebo se tam dava nejaka pozlacena ci specialni. Nevim jestli bude stat 1000 nebo 10000, a to bych rad priblizne vedel, protoze je to posledni, co mi k rozhodnuti chybi. Staci treba rict ze trubka bude stat 1500-3000 Kc a ja budu spokojen a muzem se uz domluvit. Do Brna bych rad jel s manzelkou, udelali prosli bychom se behem opravy po meste, ale ma az do poloviny unora zkouskove obdobi, az pak bude vedet rozvrh na dalsi semestr a v nejakem jejim volnem dni bych mohl prijet. Pokud ale treba reknes, to je pozde, ja se toho vyfuku potrebujes do konce ledna zbavit, at tu o nej furt nezakopavas, tak prijedu okamzite. Velke diky. Jeste bych se s dovolenim blbe zeptal na “Jako náhradní díl, čili aftermarket podobný originálu, se dodává celý ten spojený výfuk, čili prostřední díl+zadek dohromady“ - „zadek“ v te vete není Remus, ze ? Pak uz bych tomu rozumel, ale snad nedelate obchod s nejakym Spei, Bosal, Walker, apod. Ja jsem nejak blbe pochopil v pr.695, ze ten prostredek se zadkem je cele od Remus. Jinak třeba ještě, kdyby třeba obecne byl diravy tlumic, ne ucpany ale třeba by uz část vyfukovych plynu, sla pryc hned na prvnim tlumici za katalyzatorem, v mistech kde jsou cela napojena na ten oval, taky by to obecne mohlo zvednout spotrebu ? Třeba tim, ze by vlastne nejak klesl v potrubi tlak a to by zmatlo přes nejake cidlo ridici jednotku ? Jestli by to bylo na dlouhe vysvetlovani, tak se netrap, ja bych to třeba nepochopil. Ptam se obecne, abys mi neodpovedel stylem „ hele nespekuluj, nech to byt, vymenime vyfuk a pak se uvidi“
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.02  11:47

    « Re: to mfilip

    mfilipe napiš něco ať už jseš konečně sám na bedně v Toptwenty, zatím se dělíš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.02  15:25

    « to mfilip

    1. Nepochopil jsi to dobře, Remus dodává jenom zadek. Asi přemýšlejí tak, že buď zákazník originál rozřízne a namontuje k tomu zadek, nebo originál vyndá a namontuje trubku+zadek. Jako náhradní díl, čili aftermarket podobný originálu, se dodává celý ten spojený výfuk, čili prostřední díl+zadek dohromady.
    2. Časování se dělá mechanicky nastavením vaček vůči klice, ale myslím, že to nebude nutné.
    3. S tou spotřebou to máš tak. Musíš se rozhodnout co chceš, jestli výkon, motor musí točit a stávající koncepce umí udržet určitý rozsah otáček, čili stratíš spodek, získáš vršek. Anebo obráceně, pro malou spotřebu všechno natlačíš do spodku, motor pojede dobře dole, ale nebude mít výkon. Tohleto se dá udělat změnou časování stávajících vaček do určité míry, anebo potom dále výměnou vaček. Originální řešení je kompromis, který vyhovuje jak důchodci, tak sportovnějšímu řidiči. Ideálním řešením, je variabilní sání a variabilní časování ventilů, kdy se rozsah použitelných otáček oproti klasickým řešením značně rozevře, ale to bohužel nemáme k dispozici. Závěrem bych řekl, že si na 90% myslím, že bude nejlepší to nechat tak, protože ten výfuk v dané konstrukci to nijak nerozhodí. A nebo můžeš nechat motor změřit před a s výfukem a případnou změnu v charakteristice hned uvidíme a z ní se dá lehce určit, co se stane se spotřebou.
    4. Cenu přece víš, výfuk+trubka+montážní operace. Co bude stát ta trubka + montáž na desetník nevím přesně, proto neuvádím nějakou konkrétní cifru. Ale milion to nebude:)
    5. Termín domluvený doředu není problém...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  22:36

    « Re: another to mfilip

    Ď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  10:39

    « Re: to mfilip

    super. Libi se mi to bez toho prostredniho dilu. Ale ted mam otazku proc ho i Remus dodava jako nahradni dil ?To posunuti dozadu casovani vyfuk. ventilu se taky dela docela bezne ? Ma to i nejaky vedlejsi negativni dopad ? Jestli by to snizilo spotrebu a jinak by to v nicem neuskodilo, beru to vsemi 10, ale mam vstrikovani a ridici jednotku Hitachi, budes mit na to elektronicky vercajk ? Ja vim, ze toho chcu moc. Takze, zvuk bude super nejlepsi, co z toho muze byt, na STK proti tomu taky nic mit nebudou, bude mi to delat nejvetsi profik, je to jedno z nejlevnejsich reseni, snad jen aby se nezvedla spotreba, ale snad ne, protoze se posune dozadu trosku casovani vyfukovych ventilu, pokud je to zarucene. Takze zbyva vedet pribliznou cenu a nejaky termin. No snad v tom terminu nebude nejaka snehova kalamita, abych dorazil. Nejvhodnejsi by pro me byl ctvrtek, v podstate v jakemkoliv tydnu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  10:07

    « Bez nadpisu

    nebo [odkaz]%22MWD%2A%22
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  09:59

    « Bez nadpisu

    misto 479 - [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  09:47

    « Re: another to mfilip

    podivej se na prispevky 580,490,479. Mam trosku casu, tak jsem to nasel, snad je to, co jsi hledal
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  20:43

    « another to mfilip

    mfilipe, můžeš mi připomenout adresu na ten test spolehlivosti, jak v něm Brava vyhrála? Uváděl jsi to tu asi před rokem, tenkrát jsem se do toho díval a potřebuji tam ještě na něco mrknout. Bylo to tenkrát testovaný někde v Británii. Děkuji předem za kladné vyrízení mojí žádosti :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  19:49

    « to mfilip

    1. To si nemyslím! Kolik jich v tom servisu takto otestovali, že to tvrdí? Hele, podstatná a největší záležitost pro protitlak ve výfukovém potrubí je katalyzátor, a ten zachováme. Bez katalyzátoru se motor zbytečně moc vyplachuje, čili má zvýšenou spotřebu a přijde o Mk v nízkých otáčkách. Já bych to osobně u 4 válcového motoru udělal tak, jak jsem ti to popsal. To je vyzkoušená, osvědčená konstrukce, která dobře jde odspodu i ve vrchu a navíc má exkluzivní zvuk. Podle mě, jen ten další tlumič jedině kvůli hluku a jeho absencí se nic nezmění. Když jej tam dáme, zlikvidujeme 80% barvy zvuku zadního tlumiče.
    2. Navrhuji takto, uděláme to bez něj, otestuješ poměříš a když by nevyhovovala spotřeba, ten prostřední tlumič můžeme doinstalovat později. Anebo, varianta 2, posuneme trošku dozadu časování výfuk. ventilů a tím snížíme ztráty ve výplachu a jsme v podstatě tam, kde chceme být.
    3. Zákazníci neříkali nic, průběh Mk a P OK, zvuk vynikající. Spotřeba - nevím, bo ne všichni si ji evidují a jezdí na ni. Každopádně, logicky vzato, když neukradneme Mk v nízkých otáčkách, nemůžeme zvednout spotřebu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  14:10

    « autokomplex

    Opet k vyfuku: byl jsem dnes v servise, kde mi rekli, ze neni dobre natahnout trubku od katalyzatoru, ale ze by se tam mel dat jeste tlumic ( nabizeli mi na Barchettu se stejnym motorem za 3000,- ), duvodem je pry zvysena spotreba. Nevis o tom neco ? Ty si prave psal, ze k tomu Remusu je jako nahradni dil dodavan prostredni tlumic. Ty bys doporucoval vyprdnout se na prostredek od kataku po Remus dat trubku - uz si to urcite delal - nestezoval si nekdo na spotrebu ? Kdyby si mne ujistil, ze s tim nebude problem, mohli bychom se uz domluvit. Nebo bych bral jen Remus a zbytek s prostrednim tlumicem nechal namontovat v Havirove. Vlastne resim jen, jestli ten prostredni dil k necemu je. Velke diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.01  11:07

    « Re: to mfilip

    diky, ta cena me samozrejme zajimala nevic. Vyfuk kolem 11 000,-, prace 1/2 dne á 300-400 = 1600,-, trubka plus dalsi cypovinky, o tom nemam predstavu, snad kolem 3000,- ? + cesta Brno zpet, teoreticky kolem 16 000,- bez cesty ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  12:01

    « to mfilip

    1. Dělá se to tak.
    2. Co by se to STK nelíbilo, kat. tam bude a jako závodnička to řvát nebude.
    3. Nic nebude rezonovat a bude to mít ten nejhezčí zvuk, co je možné z toho dostat.
    4. To víš, že jsme schopni to udělat, kolik to bude stát nevím, podlo toho kolik práce, a kolik času? cca 1/2 dne...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  11:00

    « Re: to mfilip

    hm tak to je blbe. Takze misto 2 prostrednich dilu trubka, misto koncoveho dilu Remus. 1. Dela se to tak bezne ? 2. Bude se to libit na STK ? 3. Nebude ta trubka nepatricne rezonovat a treba neprdne priruba ke katalyzatoru ? 4. Jste schopni to udelat ? Predpokladam, ze uz jste to delali. 5. Kolik bude ta pripadna cela akce stat penez a kolik zabere priblizne casu ? diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  14:26

    « to mfilip

    1. Nespekuluj a nech to proměřit:)
    2. Tak ten Remus je jenom zadek. Jao náhradní díl je výfuk dodáván i s prostředním tlumičem, nicméně Remus je jenom zadní díl. Já bych to udělal tak, že na ten prostředek bych se vyprdl, nahradil jej trubkou a naimplantoval až ten zadní Remus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  13:46

    « Re: to mfilip

    diky, v tom pripade je aktualni otazka na vyfuk od Remusu. Nevzpomnel sis ? I kdyz nerikam, ze to musi byt vyfukem. Tremas mam v * kat. Lambdou to podle mne nebude, tam bych cekal vyraznejsi narust spotreby, nevyrovnany chod motoru atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.01  19:37

    « to mfilip

    1. Ucpaný KAT i výfuk může hodně zvýšit spotřebu!
    2. Jestli je olej nahoře na části svíčky, která je nad hlavou, není původem válec motoru ale nějaká netěsnost nahoře někde pod víkem ventilů.
    3. Nech to auto trošku proměřit v servisu, takové elaborace na rampě jsou na dvě veci!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.01  12:01

    « Re: to mfilip

    diky za odpoved, nevzpomninas si jestli to melo vliv na spotrebu ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.01  13:52

    « Re: to mfilip

    S olejem na svicce zvenku jsem se setkal u 8V i 16V,bylo to prolinanim na tesneni pod vikem ventilu.U 16V je to hodne skryte diky utopeni svicek.To je vlastni zkusenost,dalsi necham na profesionalovi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.12.01  19:31

    « tak nevím

    Bravu mám už 3 dny v servisu. Začalo být hlučné (ventily) a v zatáčkách poblikávala kontrolka oleje. Zastavil jsem a zjistil, že celý motor je od oleje a měrka úplně suchá. V servisu zjistili špatné gufero (nebo tak nějak se to jmenuje). Tak teda nevím - auto staré 2 roky a taková závada ? Zdá se, že na řečech o kvalitě Fiatu něco bude.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.11.01  08:34

    « aby to nespadlo

    ATX muzes se jen trosku vyjadrit k 686 ? Hlavne ke svicce. dyk.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 16.11.01  14:55

    « Bez nadpisu

    A nehledě na to co tady napsal kdosi jako HUF-HIV je mi jasné, že se tady ztrapnil sakra moc. Nemusím ho ještě víc zdeptat. A kdybych přistoupil na tu jeho hru, tak bych byl za stejnýho BLBA jako on...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 16.11.01  14:52

    « Bez nadpisu

    Závodit? Já to navrhoval s tím měřením času. Jen nevím teď kde. Jo vlastně v Kohoutkách už to zpravili, ale v noci to už vcelku klouže jak sviňa. Tu Hufovu Fabku neberu vůbec jako soupeře. To je prostě lenochod. Nechce se mi závodit s naftou. Nepřipadá mi to zase tak smyslný, abych do toho šel. Já to napsal, když mě vyprovokoval. Neozval se. To je jeho problém. Nemám přece povinnost čekat až se pán uráčí. Nemám zase tolik času. Já vím co moje auto svede a co ne. Fabka prostě není soupeř.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.11.01  10:21

    « Re: to mfilip

    fajn nevadi, ale muze treba mene propustny vyfuk nebo kat zvysit spotrebu pri stejnem rezimu jizdy? Dneska jsem mel 6,9 loni 6,2. Termostat je v poradku, svickama to neni, v motoru je plna syntetika Valvoline. Muzu se jeste podivat pohledove na lambdu, ale pokud tam vylozene nebude vytazeny konektor, nic nezjistim. Je tu jeste jedna vec. Jedna svice je vzdy oproti ostatnim o dost vice od oleje, ne primo "knot", ale zavit a dokonce i trosku gumovy nastavec civky, ktery je nad svickou. Myslel jsem, ze je nejaka necistota na dosedaci plose pro tesnici podlozku svicky, tak jsem ji ocistil. Nevim odkud se tam ten olej muze brat, myslel jsem ze otvor pro svicku je jedine misto, kudy se muze olej z motoru dostat. Ze by tim unikem valec ztratil kompres a auto zacalo o 10% vice zrat ? Vim, ze je to na dalku slozite, ale ze svych zkusenosti muzes rict, kde bys hledal nejpravdepodobnejsi problem ? diky. Jo poklepanim vyfuku se ozyva zvonkohra, kat jsem nepoklepaval, ale v sobotu si zajedu na rampu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  16:27

    « to mfilip

    1.Mfilipe promiň, ale já na to úplně zabudol:)
    OK zjistím to.
    2. Ten výfuk může bát zacpaný nebo taky se mohl rozsypat kat. Zkus na něho zaklepat a uvidíš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  16:24

    « to wolff

    Wolffe pořád jenom polemizuješ, domluvme se a vyzkoušíme to! P.S. Vůbec nemusíš jezdit přímo "race" vedle hufa, stačí změřit čas...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  13:56

    « Re: Re:

    Tssssssssssssssssss.Uz jsem se rozhodl,je to Marea Week.Se divim sam sobe - mimochodem kdyz chces novy ale s "kufrikem" nebo s "kufrem" a jeste FIATa tak je to fakt tezkej job,a k tomu jina technology??? - :-( nebo :-) ?! Tot vse.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  13:40

    « Re: Re:

    jasně,jedeme na závody a jedině fabia tdi s čiptuningem ti to nandá!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  07:41

    « Re:

    No ATX te fabce pridal par koniku. Dost koniku (a kuva
    uz zase povidam v jednotkach, ktere nejsou SI. Zachvilku
    tu zacneme s palcema :-). Ty mas mazdu 323, zejo (
    nebo proste nejakou takovouhle vysokoobratkovou
    svini)... No, nevim. Rad bych ale ten race videl.
    Idealni by byl okruh -- otestuje jak podvozek,
    tak max speed.

    No a kdyz pojedete kazdy sam a pak si vymenite
    auta, tak te nesestreli. A kdyz ti pujcene
    auto rozbije (nebo ty jemu), tak se to da jednoduse
    vyridit :-) (i predem pravne podeprit)...

    Kdyz jsi byl "blbej" a nechal ses vyprovokovat,
    tak bud alespon chlap a dotahni to do konce :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  07:34

    « Re:

    Hele, nech ho bejt :-)

    Ne, delam si srandu. Ale udivuje mne, mezi cim
    se rozhoduje. Bud chce velke auto (kombika),
    nebo "kompakta" (proste bez *). Vzdyt
    kazde auto je jine?

    Ja osobne bych si vybiral auto podle rozmeru (vnitrni i vnejsi),
    pak podle motoru, vzhledu a nakonec podle vybaveni
    (predpokladam, ze ke vetsine aut se da rozumna
    vybava dokoupit). No a nad tim vsim se vznasi
    strasak ceny :-)

    Fakt jsou tyhle auta "jina" a nelze mezi nimi
    vahat. Jestli ale jeho preferenci nove a hezke vs
    starsi a... (a tady necht si kazdy dosadi sam :-),
    tak to ma tezke.
    BTW jestli chces neco moderniho
    a hezkeho, proc nesahnes po nejake Alfe? (nevim
    jak jses na tom s penezma, ale vzhledem k tomu,
    ze si chces kupovat nove auto a vyhodit 200kKc
    oknem, tak to asi nebude zle :-))
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 14.11.01  20:22

    « Bez nadpisu

    Pokud jde o ten race, tak si ho klidne dám - já mu dokonce napsal mé telefoní číslo. Jenže sem teď s časem naprosto bídně. Všude běhaj termíny, já sem od 7 do 7 v práci. Nevím kam dřív. Ve škole sme dostali nové granty, rozbíhá se výzkum... Fabie se nebojím, jen bych měl strach aby mi moje auto nerozstřelil, nemám ho pojištěný a kvůli němu ho pojišťovat nebudu. Nechci podceňovat ATXe, ale myslím, že s tím motorem nemohl udělat takové zázraky, aby nějaká Fabka měl lepší zrychlení než moje auto. Zvlášť do kopce. I kdyby přidal motoru pár koníku, tak furt tam zbyla ta nemožná převodovka. S těma převodama prostě nikdy závodní auto nebude. Ciao
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 14.11.01  20:18

    « Bez nadpisu

    Ty, ale Stilo je Stilo - ono je to fakt něco jinýho, hezčího...Je to nový auto. Uvědom si, že za rok už se bude Marea prodávat jen v bazarech...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.01  14:44

    « Re: Re:

    Jo to bych treba vydrzel ,jenze kdo mi da dohromady tu chudinku bravku z 96-teho???:(
    Zas dam radsi o cca 20 vicero,nez porad jezdit do servisu - to me fakt vazne neba.:(
    Je fakt ze pak muze byti treba klima ZDARMA...???:)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.01  22:54

    « Re: Re:

    Já si myslím, že když ještě chvilku vydržíš, tak ta Marea Weekend bude za lepší cenu nebo aspoň s tím novým JTD 85 kW ( aby ses mohl potkávat s novýma Stilama v servisu kvůli nezaběhnutýmu motoru :-)) Za stejný love je to vyšší užitná hodnota. A Marea Weekend se ještě určitě pěkných pár let neokouká.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.01  14:44

    « Re: Re:

    To chnapu,taky jsem uz se rozhodl,Marea Week - end :))).
    Stilo is Style ovsem co pises is good.Budu slintat,budu asi brecet ale budu free s osvedcenou klasikou.Diky za nazor aspon nekdo a neco.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.01  14:17

    « Re: Re:

    Chces NOVE Stillo, ktere bude mit (zrejme, jako
    X zcela novych modelu vozidel i jinych znacek)
    pocatecni problemy s vyrobou (kvalita,
    vychytavani much), nebo chces starsi, zabehnuty
    model? Chces nove auto, ktere nikdo mit nebude,
    nebo auto, ktere ma X jinych lidi (ale zas ne
    tolik jako Fabie, Felicie nebo Octavie)?

    Ja bych sel do vetsi a bug-free Marei a pak bych
    koukal zavistive po "hezcich" Stillech :-) Kdyz
    bych si koupil Stillo, trebas by mne srali
    castejsi navstevy servisu, mensi auto, trebas
    se bude vice krast...

    Hm... Blbe rozhodovani :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.11.01  14:05

    « Wolff

    Halo, wolfe, je po tobe shanka :-) Huf si brousi
    koniky :-) Bude race?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.01  14:04

    « Re: brava test

    Zajem na srazeni image znacky Fiat....

    Ja ho mam, protoze pak budou mit levnejsi
    ojetiny :-) Mozna ho ma i konkurence, protoze
    si pak Fiaty nikdo kupovat nebude a koupi
    si auta od konkurence?

    Image (neboli jak se na nej koukaji jini) auta mne
    moc nezjima -- chci auto, ktere vydrzi, je levne
    a splnuje dalsi me pozadavky (prostor, motor,
    vybava, vzhled).

    Pro ty rejpave: image auta nemusi byt vzdy
    a pouze tvoren soucasnosti -- prave Fiat si muze
    za horsi povest starsimi auty a tim, jak to u nas
    s po revoluci (ale i ted) se zastoupenim Fiatu
    vypada.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.11.01  08:24

    « brava test

    doporucuji se podivat na test na teto adrese
    [odkaz]
    je to stranka na autopartu v rubrice bazar
    Překvapive (jak pro koho )zde zjistuji ze to neni spatne a nespolehlive auto .
    V souvislosti s timto clankem by me zajimalo , kdo ma zajem na srazeni image znacky fiat .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.11.01  14:55

    « Re:

    Jo to souhlasim.Jenze kdyz si vemes tu vybavu a dle toho kam Mr.Testore miri - tj.GOLF,Focus apod. - tak ho na druhou stranu chapu.Nicmene,spocitej si jak dlouho jeste se bude Marea prodavat,v jaky vybave a co je vyhodnejsi?!
    A tak si rikam,chci novy STILO (sentiment zvany FIAT)jenze ne za kazdou cenu.To radsi si koupim MAREU slusne vybavenou - i kdyz design starsi,vzdYt zas nebyly tak spatny........?!Nevim,mozna se mi to rozlezi.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 06.11.01  13:35

    « Bez nadpisu

    Hmm. Počkal bych na to Stilo. Je fakt pěkný, ale o hodně dražší, než sem čekal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.11.01  09:42

    « Re:

    Jo loupe nerezavi ale loupe jak v krizi.Budu menit - puvodne STILO jenze po testikach a tak vubec nejak jdu do asi Marea,jeste nevim.Normalne ted zas zacala se mi tam v kufriku srazet voda,nikam neodparuje takze si dovedes predstavit co se tam asi deje - fakt kouzla a cary - plisnicka apod..Rychle pryc-potrebuju novy auticko.A zas FIAT!!!
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 30.10.01  13:32

    « Bez nadpisu

    Teď sem si vzpoměl. S tím lakem. To je zajímavý. Asi si ho nechal někde blbě stát...No to se může stát. My garážujem, takže tyhle problémy jdou mimo mne. Ale jednou se nám povedla trochu štrnknout. No tak zpravovali lak. A ono je to zajímavý. Ta vrchní vrstva laku mi připadal, jako by byla dána na nějaké jiné vrstvě, která mi připadala jako velmi tvrdý plast. Prostě ne že by se jednalo o klasický antikorozní nátěr(ten tam je taky a aspoň 4 vrstvy), ale o takovej plast, po celé ploše auta...Je to zajímavý. Fakt je ten, že to prostě rezivět nemůže. Loupat snad ano, ale rezivět nikdy.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 29.10.01  14:01

    « Bez nadpisu

    hmm
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.01  17:24

    « Re: Fiat 1.6 16V 66kw - Fiat 1.6 16V 76kw

    pokud se nemylim tak jsou tyto motory shodne krome ridici jednotky - duvodem jsou nizsi poplatky atd. napr. v nemecku...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.01  14:59

    « Re: Fiat 1.6 16V 66kw - Fiat 1.6 16V 76kw

    já mám Bravu rv. 96 a motor 1.6 16V 66kW a ten 76kW motor se tam dává snad pořát
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.01  14:08

    « Re: Fiat 1.6 16V 66kw - Fiat 1.6 16V 76kw

    10kw - nic vic.Ale uved rok vyroby obou motoru,do jakejch aut - Fiat Brava ????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.01  14:06

    « Re:

    Krom tech tlumicu coz je spravne - klapaj a pekne nahlas vetilky - teda syntetika trochu pomohla - auticko posledni dobou spatne tahne - vaze se na ty ventily asi - normalne se mi zamlzila pristrojovka a vubec nic 2 dny nesvitilo,nesla rucicka od tachom. - tak jsem rozebral a vsechnu vlhkost musel vysusit,a co me trapi je smrad od benz. privodu,resp. za tepla jak jde venku teplota tak okolo 15-18C tak je v aute smrad no vis jakej??
    Jinak lak se krasne loupe - a to je original -,termostat tez obcas zazlobi,no ono se zase neco najde,jenze to uz snad me nebude bolet -STILO is STILO.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.01  12:36

    « Fiat 1.6 16V 66kw - Fiat 1.6 16V 76kw

    nevíte někdo náhodou jakej je mezi nima těmito motory rozdíl?? dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.01  13:53

    « Re: Re:

    tiez som si myslel, ze mi termostat neukazuje spravnu teplotu, ale nechal som termostat skontrolovat a otvara sa pri teplote 90-92 °C- takze tiez s tym jazdim dalej. Pri beznej jazde je asi 0,5cm od stredovej ciarky. ´Ked vsak jazdim razantnejsie je k stredu blizsie.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 23.10.01  11:59

    « Bez nadpisu

    A co se ti konkrétně rozsypalo. Pokud myslíš tlumiče...ty se musí měnit u každého auta ap. Uveď konkrétně...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.01  14:52

    « Re: Re:Ach ta Brava!!!

    No tak ja Ti reknu mam najeto 122000 a zacina se sypat jak domecek z karet - nejvyssi cas vymenit.- Tak jak me srdce voli - zas Fiat - asi jsem nepoucitelnej,srdecni zalezitost - takze STILO.
    Jinak - drzela do 65000 pak se zacalo sypat tak jsem jeste 2 roky vydrzel a ted uz ala do luftu.Jo je to 1.8 16V 96'
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 15.10.01  13:40

    « Bez nadpisu

    na naší 1,6 ten termostat odešel při 40 000 km. Kdo má Bravu z 96 a ještě ho to nepotkal, měl by ho vyměnit...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.01  21:07

    « Re: Re: Termostat Brava, svíčky

    Tak Vás po dlouhé době zdravím a musím se vyjádřit k pochybnostem a dohadům ohledně svíček. Asi 80 tis. km jsem najezdil na Brisk DOR 15 LGS /ne bez výměny !!/a mohu zodpovědně říct, že bez sebemenších problémů v jakémkoliv režimu.Mám pocit, že teď už bude zase jiné označ., mam to napsáno někde ... K tomu používám olej polosynt. Texaco z Makra za cca 500 Kč 5 lit. Od plné synt. jsem ustoupil, není to jen z mojí hlavy. Nenechte si čistit hlavy v servisu s Tutelama apod. za nehorázné peníze. Viskozita je daná a výrobce žádné značky oleje si nedovolí to ošidit. K tomu termostatu. Je všeobecně známo, že roky 96 měly problémy s termostatem. Nevyhly se ani mému autu a to v nejlepší době, tj. na dovolené v Itálii. Praskla příruba-odlitek k hadici, výměna nutná. Chlapci na Sardinii ve značkovém servisu se ukázali tak, že ještě dnes o nich mluvím s respektem. Takový servis Fiat co se týče rychlosti práce, chování, pořádku a odbornosti jsem u nás neviděl, všechna čest.Rozhodně to nebylo v duchu "pane, zkusíme se na to podívat, uvidíme, nevíme, možná, asi .../ Těleso je jinak konstruované, je masivnější a částečně se upravují hadice. Doporučuji těm, kdo má staré provedení, vyměnit, asi je to potká, mně to trvalo 160 tis.km. Už podruhé ale budu měnit napínací kladku rozvoďáku, zase chrastí jak kafemlejnek a nemám nervy na to, jestli se nevysype. Údajně jsou na všechny značky aut pouze 2 výrobci na světě a to Kanada a ještě někdo. Kdo jste je měnil, jaké s tím máte zkušenosti ? Máte někdo najeto s Bravou více než 200000 km ? Zajímají mně zkušenosti.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.01  11:00

    « Re: Re:

    Mno ale kdyz je nevhodna pro provoz, tak vubec by nemela protinat dany provoz, jak to je u ostatnich modrych znaceni, ale cervena ( racing ) je protina vsechny a pak modre jezste zavodni provoz, na to mi me skoly nestaci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.01  10:56

    « Re: Re:

    mno problemy s termostatem Bravy mely a to skoro vsechny, tyka se to ale jen prvnich rocniku. Rucicka by mela byt v pripade bezvadneho chlazeni presne na tom stupinku uprostred ctvrtkruznicove vysece. Kdyz tam neni nemusi to byt spatne, ale pokud je neco spatne, bude to na 99% termostat. Poznas to kdyz rano na studeny motor ujedes treba 2 km , a kdyz uz ti bude ukazatel neco malo ukazovat, zastav, dej ruku na chladic a mel by byt totalne studeny, nesmi byt vlazny, pak je termostat v * a dobra alespon je, ze aspon propousti vodu. Termostat na moji Bravu 1.8 stoji 1300 Kc, protoze je to s prirubou nerozebiratelny dil. Ani po vymene termostatu se mi rucicka nedostala na ten stupinek na ukazateli a proto jsem to nechal na pocitaci u Fiatu proverit a zjistil jsem, ze termostat je v poradku, otevira se pri 88°C a ukazatel na palubce zustal porad 0.5 cm pod stupinkem. Zkousel jsem vymenit cidlo pro palubku za 380 Kc, ale nic se nezmenilo a tak s tim jezdim dodnes, budto to tak ma byt a je to spravne ( dalsiho majitele 1.8 neznam, aby mi rekl jak jemu to ukazuje ) anebo je vadna palubka a tu nebude kvuli takove prkotine menit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.01  10:36

    « Re: Re:

    Mysli, že jenom to, že jsou považovány za tuning, vhodnost pro daný provoz je asi ten modrej sloupec. Trochu mě zmátlo, že změnili to označení, ale asi to bude ta samá svíčka, loni v listopadu stála jedna okolo 120 Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.01  10:21

    « Re: Re:

    Na ja jsem tam nasel pro sebe DR14ZC s oznacenim, ze se nejvice blizi originalu, a ted nevim jestli je to dobre nebo spatne. Nevis co znamena cerveny sloupec u svicek Premium ZC/ZS ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.01  09:01

    « Re: Potrebuji radu

    Podle prirucky pro uzivatele se ma rucka ukazatele teploty idealne pohybovat kolem stredu, ale me Bravo ma rucku max 1.5 cm od 0 a to jedu co to da.
    Bud mam super chlazeni nebo je neco spatne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.01  08:10

    « Re: Re:

    já tam mám "LOR 15 LGS", to jsem si našel podle označení motoru na www.brisk.cz v katalogu. Koukal jsem na ty stránky, ale oni nějak změnili značení? Zkus tam zavolat, řekni co tam máš a oni ti najdou náhradu. Můj motor má 77 kW, označení 835 C2.000 a vážně jede, že se nedá jezdit pomalu. Skoro bych řekl, že si to spolu potřebovalo trošku sednout, ale hned od začátku to jelo líp, na volnoběh to šlo výrazně klidněji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.01  15:47

    « Re: Re:

    vyborne, tyhle ty informace potrebuju, doufam, ze auto jede jako "vymeneny" k lepsimu. Nemuzes mi sem hodit oznaceni tech brisku, mam 1.8 16V, Brisky se pry konkretne pro tento nedelaji, ale podle tabulek se tam nejake hodi. Kdybys mi dal oznaceni, ktere by se shodovalo s tim, ktere chci koupit ( oznaceni jsem zapomnel ), byl bych klidnejsi. Ono totiz Brisky nekdo bud moc chvali anebo moc hani. diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.01  15:05

    « Re: Re:

    já jsem měl na Tipu 1.8 jednobodové NGK, teď mám asi rok Brisk s "kluznou jiskrou" a auto jede jak vyměněný
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.01  13:09

    « Re:

    ja mam v planu Brisky za 130,-. Mel jsem 2 bodove NGK podle tabulek a auto se nad 5 000 ot. zacalo trast, vratil jsem tam puvodni 3-bodove Championy a je to v poradku. Problem je v tom, ze nevim, kolik uz maji za sebou a tak pujdou pryc.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 10.10.01  08:37

    « Bez nadpisu

    No ten Bosch je zbytečně drahej. Já u Štangla na svoje auto koupil dvojkontaktní Championy, cena cca 115 Kč (v mědi nebo v čem to dělají) a fungují úplně super. Možná líp než Bosche, který sem měl před tím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.01  07:38

    « Re: Brava 1,4

    Jednoznačne NJK alebo Bosch ale musia byt dvojkontaktne - pouzil som obydva typy-ziaden rozdiel. Mozno bosch su trochu lepsie-moj pocit
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…