Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 29.11.02  08:06

    « Fotky Bravy

    Mfilipe, díval jsem se na fotky tvojí Bravy - pěkná. A prostředí okolo taky. Tak si bydlíš?
  • 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 28.11.02  16:24

    « Fiat Marea 2.0 HLX

    Byla by k mání Marea 2.0 HLX 1998 101tkm, klima, alukola, radio s CD za 229.000,-. Pavle KR5, nemáš zájem?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  14:38

    « Re: Fiat Marea 1.6

    Nejsem odbornik, ale prave s tim zaplavenim bych cekal, ze to pozna i laik. Ten marast nejde dostat ze vseho, vzdycky zustane nekde stopa.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  14:35

    « Re: Fiat Marea 1.6

    Díky všem za rady a prosil bych o zaslání seznamu těch úkonů na e-mail: paja.paja@centrum.cz
    Ještě jednou, DÍKY MOC!
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 28.11.02  13:12

    « Re: Fiat Marea 1.6

    To Pavel pětka: Nezapomeň ihned po koupi poreferovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  12:44

    « Re: Fiat Marea 1.6

    Protoze OCIS trva 4-8 dnu, je treba se nejak domluvit s prodejcem, ze ti pocka. Abys neinvestoval nekolik tisic a on mezitim auto neprodal jinemu.


    Dulezita vec, ktera by lustracim mela predchazet, je optat se prodejce, zda s lustraci vozu souhlasi. Protoze pokud to "nedopadne" (Cebia uvadi 19% pripadu), tak Cebia o tom posila info na PCR a ta auto puvodnimu majiteli zabavi. Pokud je v tom on nevinne, tak by to bylo vuci nemu dost neslusne. Jinak Cebia ti muze najit nejen to, ze auto bylo kradene, ale i to, ze byla v dane zemi odhlaseno jako "totalka".


    Co se tyce zjistovani zaplaveni auta v minulosti mi byla porazeno podivat se do calouneni dveri a do pristrojovky. To je ale ukol spis pro odborny servis nez pro amatera. Mam ted rozjednane jedno auto dovezene ze Svycarska, a u nej jsem se na "zaplaveni" vykaslal. Prodavajici autobazar se navic doplneni veticky o "nezaplaveni vozu" do kupni smlouvy nebrani. Vubec byli dost vstricni i ve veci prevozu auto na kontrolu do znackovyho servisu a nasledny VINTEST. Bud jsou tak slusny a nebo se ty Marey koncem roku nemohli zbavit :-)))


    Jinak dukladna kontrola bylo v tomto pripade na miste: Kdyz jsem se na to auto nejprve informoval po telefonu, tak mi uvedli 4 veci (LP naraznik, svetlo, blatnik, bezp.pasy), ktery byly menene a 1 vec ktera nefunguje. Na konkretni dotaz na LP kolo a polonapravu uvedli, ze ta byla nezasazena. Kdyz jsem tak prijel a uz vedeli, ze to pujde do AS atd., tak priznali dalsich 5 menenych veci (kapota, naboj LP kola, tlumic, ...) a po kontrole se vynorilo dalsi 4 problemy souvisejici s opravou bouracky a dalsich cca 5 zavad na jinych mistech. No, ale geometrie je v poradku a tak jsme se dohodli na jistem snizeni ceny a snad to dopadne dobre (ted cekam na vysledky OCISu ve Svycarsku) a zitra pro to mozna pojedu.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  12:21

    « Re: Fiat Marea 1.6

    to paja.paja: Ja delam kontrolu ojetiny ve 3 krocich: zaprve vlastni prohlidka a zkusebni jizda, zadruhe prohlidka ve znackovem servisu a zatreti provereni identifikatoru a minulosti vozu pres Cebii.


    K ty "vlastni" prohlidce a projizdce ti muzu poslat seznam ukonu, jestli mas zajem. Mam to rozdeleny do nekolika tabulek (v casove navaznosti) a je toho fakt dost (cca 2 hod), ale muzes si to pred prohlidkou zredukovat na to, co zvladnes resp. co povazujes za nezbytne.


    Prohlidka ve znackovem (nebo specializovanem neznackovem) servise se rozhodne vyplati a nemusi byt ani draha. Mne ted prisla v Budejicich na 2.000 Kc.


    Prolustrovani pres CEBII (OCIS) lze zadat i faxem nebo mailem. Pripadne predchazejici overenim identifikatoru (VINTEST)na vozu je v soucasnosti mozne provest ve vsech krajskych mestech. Ceny za OCIS jsou dost mastne (min. 2000 Kc), ceny za VINTEST jsou rekl bych primerene. Za provereni (OCIS) v 1 zemi zaplatis cca 2.000 Kc, za OCIS v 5 zemich pak "vyhodnou" cenu 5.000 Kc, 4.500-5.500 Kc stoji VINTEST a OCIS v 1 zemi. BTW pri VINTESTu promeruji tloustku laku na vsech dilech karoserie, coz Ti muze dat info o tom, ze to bylo bourany a co vsechno bylo vymeneny/rovnany a prestrikany. Pokud je auto z hlediska minulosti zcela v poradku, tak ti na to daji zaruku.

  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 28.11.02  12:14

    « Re: Jsem vul

    Ty dráty, ač jsou zabaleny v černým hadru budou mít určitě své barevné značení. Takže, když v palubce pohledáš, možná najdeš. Pak ještě vyzkoušet systémem pokus - omyl a nebo nastudovat schéma z odborné literatury - Kopp č. 39, ale tam to asi nebude. Takže opět rada k ničemu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  12:04

    « Jsem vul

    Az kdyz jsem se objednal v servisu na oziveni dratu k zadnim repro jsem si uvedomil, proc se vubec na takovou banalitu objednavam. Nebudu, nebo nenecham hodiny zjistovat, ktery drat ze stavajiciho svazku je ten pravy a vselijak experimentovat, normalne natahnu 2 nove draty a bude klid. Musim akorat sehnat konektor, nebo ty mosazne svorky do konektoru pro napojeni.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 28.11.02  10:50

    « Re: Fiat Marea 1.6

    S tím co napsal Bob zcela souhlasím. Dodal bych jen varování mnohých zkušených mechaniků. Nebrat Fiata doveženýho z německa! Je to vcelku zvláštní ale ty bývají v nejhorším stavu. Je to snad tím, že v Německu hraje Fiat druhé housle a je mu tudíž věnována minimální péče. Obvzláště nedoporučovány bývají havarované, které byly opraveny již v Německu. Vím, že můj příspěvek je ve stylu "jedna paní povídala" ale nic nového, než napsal Bob si nevzpomenu. Snad jen, že 1.6 je v Marey plně dostačující - 0-100 km/h - 10,7 sec...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  09:42

    « Re: Fiat Marea 1.6

    Zda nebyla zaplavena? Asi bych koukal na calouneni,
    Zda na nem neni prouzek (vim, ze se to da umyt...).
    Jinak to asi nepoznas -- elektricke pristroje jim
    rozebirat nebudes. Maximalne si to (pro dobry pocit)
    nech napsat do smlouvy ("Vozidlo nebylo vyplaveno"),
    ale k tomu asi nebude (nebudou -- bazar?) svolni.

    No a jinak si dej pozor na takove ty obecne veci pri nakupu ojetiny -- zkoukni, zda pred startovanim sviti
    vsechny kontrolky co maji (airbag, olej, vstrikovani, pripadne ABS) a ze
    potom zhasnou... Jinak never autum, co maji najeto
    mene nez 20 km za rok :-) (i kdyz proc ne? Ale spise
    se jedna casto o podvod) -- takze si zkontroluj,
    zda sedi servisni knizka (nejen inetrvaly kontrol, ale zda je to knizka k tomuto autu!).
    Zkoukni vyfuk, skla, licovani dveri/kapot/narazniku, (jestli to neni opraveno po bouracce), koukni se na barvu motoroveho prostoru a pod papundekly v kufru,
    opotrebeni vnitrku (zda odpovida km), zda se nejak divne nesjizdi gumy (problem s tlumici/geometrii po bouracce),
    zkontroluj si funkcnost vsech elektrickych pristroju (klima, radio)
    a svetel, zkoukni spodek (trvej na zvednuti)...

    Je toho hodne, a stejne na neco zapomenes a koupis vrak :-)
    Ne, vazne. Ja mam 1.6 v ojete Brave, 145 tis. km, 4 roky stara a
    jsem spokojen... Nebude ta 1.6 na Mareu slaba?
    Zkousel si v ni jet? Jinak u te me 1.6 za tech
    145 tis. km odesla vodni pumpa a ted se blizi
    konec zivota vyfuku... Take mam odrenou barvu na
    prazich az na plech :-( Ale to je od gum na dverich
    a asi se s tim neda nic moc delat (mozna to necham
    v lete 14 dni stat a necham si to prestriknout).
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  08:36

    « Fiat Marea 1.6

    Prosím o radu, na co se při koupi zaměřit, příp. na co si dát pozor. Jde o ojetinu z r.96, najeto cca. 100tis., dovezenou z Německa.
    Jo a ještě by mě zajímalo, jak nejlépe poznat (co prohlédnout) zda nebyla zaplavena.
    Díky za pomoc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  08:26

    « Re: Marea 2.0 20V 150 k

    Pánové jel jsem v Bravu HGT s tímhle motorem a musím říct,že je to nátěr. Dupnete na plyn na podlahu, auto vás zatlačí do sedadel a ozve se nádherný hutný tvuk z podkapoty a otáčkoměr se ochotně zvedá k číslům s hodnotou 5 a více tis ot.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  14:56

    « Re: Marea 2.0 20V 150 k

    Pavel_KR5: Ano, je to Fiat, konkretne moje
    Brava, r.v. 98. Klicar sidli v Plzni, v Carrefoure.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  13:51

    « Re: Marea 2.0 20V 150 k

    to BoB: Diky za povzbudive zkusenosti. To firemni auto byl Fiat? Kde ten tvuj sikovny "klickar" sidli?


    Jinak, taky se moc neobavam, ze by mi predchozi majitel odjel s autem. Necham to hned pojistit a jen co budou dalsi chechtaky, tak tam necham dat Mul-T-Lock, nejakej tajnej vypinac a tak.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  11:47

    « Re: Svíčky DENSO IRIDIUM POWER + sport. vložka filtru

    To ja vubec nevim. Vim, ze moje 1.8 83 kW novy Fiat motor do Bravy a Marey, Fiat mel jeste 1.8 kolem 98 kW, kterou montuje do Barchety tusim s promennym casovanim ventilu, ktery se dava nyni do Stila. Vzhledove nevim, mam fotky svoji Bravy na www.mujweb.cz/www/rockykrysa, klikni na Bravy a bude toho vic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  10:21

    « Re: Svíčky DENSO IRIDIUM POWER + sport. vložka filtru

    Díky za odpověď. Koupil jsem takový ten klíč na svíčky 16mm, měl by vyhovovat. Možná, že tam zkusím ty IRIDIA. Chystám se na to tento nebo příští víkend, snad to nebude problém. Nevíš, jsou rozdíly v motorech 1.8 16V rok 2000 nebo méně (99 apod.). Já mám rok 2000 a zdá se mi jiný vzhledem (detaily) než starší verze. Výkonově je to asi to samé?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  09:45

    « Re: Svíčky DENSO IRIDIUM POWER + sport. vložka filtru

    Mam na aute K&N uz 2 roky a nejakou zmenu vykonu, zvuku, spotreby jsem nezaregistroval. Kupoval jsem jej spis proto, ze se po nejakem case vyplati vic, nez klasicke papirove filtry. Kupoval jsem je za cca 2000 Kc od ATX z Brna na dobirku, kdyz pockas par let, tak pred prodejem sve Bravy tam dam klasicky paiprovy a K&N ti muzu za par stovek strelit:-). Svicky menit na brave neni problem, musi se odsroubovat kryt motoru pres hvezdicove srouby, odsroubovat a odspuntovat civky a musis mit celkem dlouhy trubkovy klic 16, protoze svicky jsou dost hluboko usazene. Musel jsem ten trubkovy klic nadstavit imbusakem, abych tam vubec dosahl. Svicky mam Brisky Tuning, predtim jsem mel Champion, nejsem znalec abych bez pristroju poznal nejakou kvalitativni zmenu. Jedno ale vim jiste, zkousel jsem dat NGK podle navodu na me auto a musel jsem je vymenit, protoze kolem 6000 ot. zacal motor nejak divne vibrovat, po vymene svicek to bylo v poradku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  08:59

    « Svíčky DENSO IRIDIUM POWER + sport. vložka filtru

    Ahoj všcihni, uvažuji o výměně svíček za DENSO IRIDIUM POWER + sportovní vložku filtru KaN, King Dragon apod. Nemáte s tímto někdo zkušenosti konkrétně na motoru 1.816V (mám Bravo GT). Ještě otázka k palivovému filtru. Za jak dlouho je zralý na výměnu? Tuším, že svíčky u 1.8 jsou pod krytem motoru, je to tak? Skrývá se nějaká záludnost při výměně? Sorry za "stupidní otázky" ale přesedlal jsem na Fiat z Calibry teprve před 14 dny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  07:45

    « Re: Marea 2.0 20V 150 k

    To auticko byla priplatkova vybava.

    K tem klicum -- take mam auto bez cerveneho
    klice. Bylo to firemni auto a takovehle blbosti
    se jim pry nekde ztratily :-\ No a kdyz jsem
    potreboval udelat novy klic, protoze jeden provozni
    byl jiz totalne osoupany a obcas s nim neslo nastartovat,
    vzal jsem druhy provozni, dosel do klicarstvi
    a nechal si tam udelat kopii jedineho zdraveho
    a funkcniho klice... I s imobilizerem. Klic stal
    1000 Kc, je mnohem hezci (bambulku na drzeni
    ma z tvrdeho plastu a ne jako z te gumy, jako
    original). Jedna se o presnou kopii klice, takze se ani nemusel prihlasovat k jednotce.
    Takze jestli nemate cerveny klic a mate starost o to, aby
    vam predchozi majitel neodjel s autem, nechte si vymenit zamky.
    A i kdyz mate cerveny klic, tak nemate jistotu,
    kolik vasich cervenych a provoznich
    klicu po svete beha. Ochrani vas jedine mechanicka
    zmena (vymena zamku).
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 26.11.02  17:09

    « Re:

    To autíčko mám nakreslené v návodu, ale v autě ho nemám. Asi ho tam dávali před faceliftem v 99. A asi jen do lepších verzí než SX.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.02  16:50

    « Bez nadpisu

    Videl jsem nedavno modrou mareu z Ostravska 2.0, prekvapilo mne, ze ma na budikach takove to check auticko, u ktereho asi sviti, ktere dvere nejsou zavrene apod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.11.02  16:48

    « Re: Marea 2.0 20V 150 k

    Mne ani PP tak nezajima kvuli tomu, ze bych jezdil za co nejmin. Nemam sice rad matematiku, ale mam rad cisla, zajima mne to z takoveho jineho pohledu sledovani, vedet, jestli je na spotrebu lepsi delsi rovna cesta, nebo kratsi kopcovita, atd. Od mala jsem musel mit i na kole tachometr, holt za komousu to moc dobre neslo, rad jsem vedel kde je kam jak daleko, jake je prevyseni, do kazdeho mista vede 10 ruznych cest, jedna je nejkratsi na cas, dalsi nejktratsi na vzdalenost, ale ktera je nejlepsi na spotrebu ?
    Jo o PP uz snim dost dlouho. Jde jen o cisla. Skoda, ze ani v roce 2001 to Brava nenabizela, dal bych za to 10 tKc. Kdysi tady nekdo z rubriky vznesl dotaz na fiat.cz, a odpovedeli, ze by to stalo cca 200 tKc :-((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.11.02  15:41

    « Re: Marea 2.0 20V 150 k

    to mfilip: Nebud stoural ;-)))


    No, je fakt, ze PP bych u Marey privital. Hlavne u JTD, ktery kupuji lidi, ktery zajima spotreba. U 2.0 150 20V bych to jako minus nevidel - lidi si tohle auto kvuli spotrebe rozhodne nekupuji :-))).


    Jeste k ty plny vybave - Marea zase nabizi u JTD nezavisle topeni, coz treba u TDIcek dost schazi (a nebudu kvuli tomu rikat ze Octavie nemuze byt v "plne vybave"). Ono by tech veci, ve kterych se plne vybavy napr. Marey a Octavie neprekryvaji, bylo vic. Ale to je snad v poradku.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.11.02  13:23

    « Re: Marea 2.0 20V 150 k

    Plna vybava je u mne palubni pocitac, ktery ani ta marea nema. Driv jsem si myslel, ze Brava je hatchback, Marea sedan, Weekend kombi, ale tech odlisnosti je spousta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.02  12:09

    « Marea 2.0 20V 150 k

    Jak tak obcas jeste prochazim inzeraty na Mareu v Annonci, tak dnes je tam jedna perla - Marea Weekend 2.0 20V 150 k v plny vybave od prvniho majitele, nebourana, 1998, ... vyslovene za hubicku (199.000 Kc). Kdyby mel clovek na benzin, tak by to bylo idealni "rodinny auto".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.11.02  09:29

    « Re: Radio

    No jestli můžu radit tak doporučuji při zpětné montáži dva jazýčky (horní nebo dolní) vyndat. Rádio tam drží pořád dobře (já to tak mám už dva roky) ale dá se snadno vyndat. Pokud jde o zloděje ti by stejně rozlámali celou palubku, takže to myslím neni problém.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.11.02  20:02

    « Re: Marea 2,4 TD

    to Adyn: Diky za ochotu, ale 2.4 TD 125 je presne to co bych nechtel ani nahodou. To uz radsi 1.9TD 100, jeste radsi 1.9JTD 105 nebo 110 a nejradeji 2.4JTD 130. Docela mi stacily zimni starty s Temprou 1.9TD abych uz do dalsiho "neprimovstriku" nesel.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 25.11.02  14:20

    « Re: Marea 2,4 TD

    Do manuálu jsem se podíval a je tam 2,4 TD 125. Pak se ještě dělaly v jiných verzích.
    Technické údaje: 5tiválec, 82x90,4 (vrtání/zdvih), 2483 ccm, 21:1 komprese, 91kw (124k)při 4200 rpm, 265 Nm při 2000 rpm.
    Nevím jestli je to to co si chtěl vědět. Kdyby něco, tak napiš já se na to mrknu. Manuál si nechávám v práci u počítače.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 25.11.02  14:14

    « Re: Radio

    Díky za radu. Zobáčky jsem viděl o víkendu, jenom jsem nevěděl kam je tlačit. Už se těším až to zkusím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.11.02  13:48

    « Re: Radio

    Mno, jsou na to 2 plechy se zarezy, ktere samozrejme nemam. Me puvodni radio sedelo v supliku na fest, kdyz mi ho vyndavali v servisu, museli to dost prede mnou rvat, nove radi od Boba je trosku volnejsi v otvoru a tak jsem si dovolil to doma pomoci 2 pilniku na nehty vytahnout. Ono se to dost blbe popisuje, i kdyz jsem mel obrazek s navodem k vytahnuti, netroufal jsem si jej vytahnout. Ale kdyz jsem videl vytahovani v servisu , zjistil jsem, ze plasty na radiu a okoli vydrzi vsechno. To radi je na obou stranach zacvaknute 2 zobacky do kastliku v palubce. Zkus prstama nejdrive radio, co nejvice zatlacit doleva k volantu. Pak vem sroubovak, hadrikem jej podloz, abys nahodou neposkrabal plast, a zkus to radio trosku zapacenim nadzvednout k sobe. Otvor po strane se trosku zvetsi a ted zkus posvitit baterkou do otvoru a mely by se zaleskonout oba 2 zobacky, nahore a dole. Ty zobacky se musi stisknout trosku k sobe ( ja jsem pouzil tenky pilnicek, original plechy uz vsunutim ty zobacky davaji k sobe ) a radio trochu povytahnout. Pak se to zopakuje na druhe strane a melo by to byt. Kdyby nic, zkus to v servisu, mne to udelali na pockani zdarma.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 25.11.02  12:53

    « Radio

    Mfilipe. Čím vyndáváš z palubky to rádio?
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 25.11.02  12:52

    « Re: Marea Weekend

    Na litých Borbetech po dvou zimách taky nic nemám. Nicméně jsem ale pro tuto zimu koupil plecháče. Výhody: Přezuju si kdy chci ať jsou fronty v pneuservisech jaké jsou, ušetřím za přezouvání a převažování, nebudu si ničit současná kola a nakonec auto získává zajímavý zimní "look" ;-).
    Plecháče jsem trošku sháněl a sehnal jsem originál zánovní (jeté tak ve stovkách km max) za 2.900 Kč celou sadu. Pravda nejsou z Marey, nýbrž z Bravy ale jsem tomu tak radši, bo mají menší zális a tudíž nejsou tak utopeny v blatnícíh - vykukují stejně jako Borbety. Jinak neoriginály jdou sehnat cca za 1.100 až 1.500 za kus. Jako variantu bych doporučil koupit přes inzerát starší liťáky právě na zimu. Dají se sehnat od 3.000 sada. Chtěl jsem to tak udělat, ale maník (spíš starší pán) co mi je nabízel byl ze Šumperka a tam se mi jet z Brna nechtělo (150 km tam a 150 zpět) a tak jsem i z pohledu možného nasazování řetězů preferoval plecháče a teď si namlouvám, že auto na těch černých kolech vypadá stále dobře. Inu zimní look...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.11.02  12:09

    « Re: Marea Weekend

    Ja na litych kolech od Fiatu jezdim celou zimu a zadne nasledky nemaji. Zato u Alu kol u Formana pribyvalo po zime o 50% vic cernych skvrnek. Odstranoval jsem je HCL a fungovalo to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.11.02  12:06

    « Re: Re:

    Ja jsem mel rozebrane misto pro autoradio, je tam takovy tunel a nic, myslel jsem, ze tam ty draty na 99% budou. Dival jsem se zespodu pod palubku vsude, kde se dalo, do pojistkove skrine atd. Nic. Jeste mne napadlo, jestli to neni schovane pod stredovym panelem ovladacu topeni, mlhovek, zda se mi, ze tam nejake draty byly, kdyz jsem si montoval teplomer. Asi se na to vykaslu, dam to za 300 Kc do servisu a bude klid. Jenze kdyz pak pri montazi elektrikari prdne nejaky plast, nebo zkurvi zavit, tak se to clovek dozvi, az kdyz to zacne drncet. Kupoval si original repro od FIatu, nebo nejake jine ? Ja bych asi chtel vyuzit nejakych slev v sitich elektro, jak jsou repra za 600-700Kc z 1500 Kc. Ale neznam, jaka by mela byt u repro v palubce a vzadu vataz a impedance. Origos repro jsem v ruce mel, ale tyto udaje tam chybely.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.11.02  12:06

    « Re: Marea Weekend

    to Adyn: Diky za cenne rady. To s tim "master" klickem mozna risknu. Ona ojetinka, co mam na musce ma jinak moc zajimavy parametry a ja doufam, ze jednak zadny provozni klicek neztratime a jednak nebude treba oprava ridici jednotky (fiataci mi ev. vymenu RJ kvantifikovali podobne jako ty - na 30.000 Kc). Trochu premyslim, jestli by bez "master" sel delat chip-tuning (?). Ale to taky neni zasadni problem, mozna mi bude stacit K&N kit primeho sani, aby se trochu odstranila turbo-dira v nizsich otackach. BTW, treba bude vsechno jinak, na ono auto jeste nemam hotove lustrace. Koncem tydne by melo byt jasno.


    U tech zimnich pneu bych nejradeji sel do UG6, ale nevim jestli to utahnu. BTW, nevite jestli soucasne lite rafky uz snesou i zimni provoz? Mohl bych alespon na letosni zimu usetrit na plechacich (4x2000) a vic se rozsoupnout v gumach.

  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 25.11.02  09:20

    « Re:

    To mfilip: Přesně to samé jsem zjistil minulý týden a taky bych rád věděl kde končí ty dráty. Kdyby se ti to podařilo zjistit dřív, tak mi dej vědět. Jinak se chystám na to zeptat elektrikárů v Motortecu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.11.02  08:59

    « Bez nadpisu

    Nevite nahodou, kde v palubce konci draty k zadnim reprakum ? Mam vzadu v miste repraku kabliky s koncovkou, ale nevim kde v palubce konci. V miste pro radio jsou natazeny jen draty z palubky a dveri. Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 25.11.02  08:01

    « Re: Marea Weekend

    To Pavel: Auto mám s klimou (automatickou) a funguje bezvadně, přičemž ji používám celoročně (v létě chladím, v zimě odmlžuji). Zimní gumy jsem přezul o víkendu a mám Kléber Krisalp 3(ten hezčí desén). V testu vyšly jako špičkové na sněhu a suchu a jako velmi špatné na mokru. Což znamená, že na zimu ve městě asi nic moc. Nicméně jsem s nimi problém neměl. Rozhodl jsem se pro ně protože jsem je dostal levněji, než polarisky!.
    Když jsem auto koupil tak bylo obuté do letních Dunlop Sport 220E 86H. Ty gumy mě přesvědčily že už vždy jen Dunlop. Teď mám jako letní Dunlop SP 300 86H a též spokojenost (220E jsem loni nesehnal). Když se podíváš na ceny pneumatik tak zjistíš, že Dunlopky jsou z tzv. prémiových značek cenově nejpřijatelnější. Já jsem v rozměru 185/65 R14 přezul auto za 10.700,-. Na služebních autech máme Continentaly a to nich bych soukromě nešel. Jinak, jestli nechceš šetřit tak doporučuji jako zimní Dunlop Winter M3.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 25.11.02  07:50

    « Re: Marea Weekend

    To Pavel: Bez bordó (červeného) klíčku auto nekupuj. Jedná se o master klíč podle kterého se do dalších klíčů nahrávají kódy z imobilizéru. Pokud bys nechtěl, aby kdekdo měl klíče k tvojemu autu, musel by jsi počítat s investicí cca 40.000,- do nové řídící jednotky. V případě, že by jsi ho měl a chtěl si přece jenom pro jistotu vyměnit zámky tak tě to bude stát jen asi 2.500,-. Jinak auto budu mít v únoru dva roky a najel jsem s ním cca 50tkm. Doposud maximální spokojenost.
    Do manuálu se podívám (snad to stihnu ještě dnes) a dám ti vědět. Asi bych tě rád požádal o kopii návodu k rádiu z tvého manuálu, protože já mám v autě novější typ rádia, než jaký je uveden v manuálu mém.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.11.02  16:02

    « Re: Marea Weekend

    Jo, a jeste jedna vec. Auto, ktery mam vyhlidnuty ma sice oba provozni klice (orig.), ale schazi mu cerveny "master" klic. Jak jsem z manualu pochopil, ten je treba pri delani nahradnich klicku a pri zasazich do ridici jednotky. Ty jsi ho nekdy potreboval? Jak uz mas Mareu dlouho? Dik.


    Jinak, sehnal jsem si kopii manualu, ale ta je k Maream z r.2002, kdy uz se 2.4JTD nevyrabely. Nemas nahodou ve Tvem manualu i tehle motor?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.11.02  15:57

    « Re: Marea Weekend

    to Adyn: Docela bych premyslel i o 1.6 nebo jeste radeji 1.8 (spotreba je udavana temer shodna), ale sehnat se realne da jen 1.6 a u ni se trochu bojim, ze je to na kombik prilis lehky motor a ze v zime bude brzo hrabat a tim padem to leccos nevyjede.

    BTW mas to s klimou nebo bez? A jeste by me zajimalo jaky mas letni a hlavne zimni pneu (a jak jsi s nima spokojeny). Budu vzapeti po aute kupovat sadu zimaku a nerad bych aby to hucelo nebo delalo nejakou jinou neplechu.

  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 22.11.02  14:59

    « Re: Marea Weekend

    Jo jo, živá to ona je. Zejména kolem 4.000 otáček.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.11.02  12:42

    « Re: Marea Weekend

    Jinak ta 1.6 ma docela sviznej start. Na "1" a "2" by to nejradeji hrabalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.11.02  12:40

    « Marea Weekend

    Tak jsem se poprve svezl v tomhle aute s 2.4JTD. Motor mne trochu sklamal v nizsich otackach (dost dlouho turbodira), naopak podvozek mne prijemne prekvapil. Bylo to o dost stabilnejsi nez s motorem 1.6, ktery jsem zkousel pred tydnem. Asi tezkej 2.4JTD eliminuje velkej zadek kombiku (?). Jinak ten motor je docela tichej i pri studenym startu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 18.11.02  07:31

    « Re: Tak mám konečně stroj

    Blahopřeji, bude to žihadlo!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.11.02  22:14

    « Re: Tak mám konečně stroj

    Na Bravo určitě ne, na zadních oknech je uchycení jiné, držák zapadá do mezery mezi sklem a ohybem střechy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.11.02  18:53

    « Tak mám konečně stroj

    Čau chlapi, tak jsem konečně koupil žihadlo Fiat. Konkrétně mám Bravo 1.8 16V GT v maximálce rok 2000, najeto 38tis. Jsem nadšenej. Myslíte, že ten střešní nosič by šel i na Bravo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.02  07:28

    « Re: Páté dveře na Bravu

    mch: OK, diky, jeho mailova adresa je Bunda007@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.02  21:13

    « Re: Páté dveře na Bravu

    Nosič na Bravu navrhuji prodat za 500,-. Není to sice orig. Fiat, ale je dostačující. V pohodě jsem na něm vozil kola a box na lyže. Pro lepší představivost navrhuji,abys napsal e-mail adresu, ja ho vyfotím a pošlu, pak je vše jasné.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.02  16:38

    « Re: Páté dveře na Bravu

    mch: Ahoj, stoji tady vedle mne kolega, ktery by mel zajem o ten stresni nosic. Jak to s nim vypada a za kolik by byl k mani? Diky Jirka
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.02  09:28

    « Re: Re: Spolehlivost

    Polovicni ceny maji v Pop-artu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 13.11.02  09:05

    « Re: Re: Spolehlivost

    Špatně rozumím - poloviční ceny maji u Štangla, nebo v Pop-Artu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.02  08:42

    « Re: Re: Spolehlivost

    Adyn: Hm, maj tam docela dobre ceny (www.pop-art.cz).
    Pouze se obavam, zda to neni VO :-( No zjistim to,
    az budu neco vetsiho potrebovat. Co jsem si
    tak vzpomel na ceny, ktere jsem u Stangla a
    ostatnich platil za ruzne veci na moji bejvalku
    (Cromu), tak tam maji polovicni ceny...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.02  08:19

    « Re: Re: Spolehlivost

    JirkaV: ted sis nabehl :-)
    Nebudes mit nekdy cestu do Stuttgardu :-P?
    Nebo nevis, jestli to cesky Conrad neposila?
    Klido bych si to koupil sam, ale u nich na webu
    jsem nic nenasel a na nemeckem jsem pochopil,
    ze "Rundum's Auto" bude asi ta kategorie, kde by to
    mohlo byt (to proto, ze je tam slovo Auto :-)), ale dal uz nic (mozna tak jeste
    Car-Hifi chapu :-)). Stejne se mi ale zda, ze
    tam maji stejny sortiment jako na conrad.cz...

    Kdybys mi to chtel privest, urcite se nejak dohodnem...
    Tech 66e je 66 euro? Takze 2100 Kc (nebo kolik je
    ten kurz...) To by slo, za tu lenost mi to stoji :-)
    Kdyztak muj email je busek@skoda.cz, kdybys mi to
    tedy chtel dovezt :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 13.11.02  07:39

    « Re: Re: Spolehlivost

    To mfilip: Není problém - sděl mi svůj e-mail. Pokud ho nechceš zveřejňovat zde, tak mi ho pošli na adyn@email.cz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.02  07:31

    « Re: Re: Spolehlivost

    Mne to muzes poslat, mam to do Trince 10 km
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 12.11.02  16:49

    « Re: Re: Spolehlivost

    To Bob: Loni jsem si z webu stáhl ceník třineckého Pop-artu (zvláštní název pro dodavatele náhradních dílů) a tam tyto ceny jsou. Kdyby se ti to nechtělo hledat na webu, tak ti to klidně pošlu mailem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.11.02  08:25

    « Re: Re: Spolehlivost

    Zrovna jsem to tu chtel napsat. Minulej tyden jsem koupil v Conradu ve Stuttgartu "stavebnici" dalkovyho ovladani k originalnimu centralu pro Bravo/a, Punto, Tipo... Cena 66e vcetne MWSt. Je to sice stavebnice, ale nestavi se nic. V prihradce pred spolujezdcem odklopis kryt relatek, vytahnes puvodni zlute vysoke rele centralu a zastrcis nove, ma asi 8cm dratu jako antenku. Slozis akorat privesek na klice a uz to funguje, cvak cvak, tak na 5-10 metru. Privesek teda nevypada nic moc... cca 3x3x0,8 cm, cerny, v prostredku jedno tlacitko, nic vic. Dela presne to, co to udela, kdyz otocis klicem. Trosku mi chybi bliknuti smerovkama, to by snad jeste mohlo jit doladit. Jedina vytka. Privesek je jenom jedem, druhy se musi doobjednavat. Zatim to mam 5dnu, asi 100x jsem to zkousel, zatim v pohode. Jirka
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.11.02  07:19

    « Re: Re: Spolehlivost

    Adyn: cirou nahodou nejsou tyhle ceny z nejakeho
    e-obchodu? Ze bych te me neco koupil k Vanocum
    (trebas drolici se kliky :-\).

    BTW: nevite jak a za kolik se da dokoupit delkove
    ovladani k centralu? Dela neco Fiat, nebo nekdo jiny?
    Od te doby, co jsem Bravu koupil, tak je tohle
    jedina vec, ktera mne na ni stve (stale hledat "diru" na klic...)
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.11.02  22:02

    « Páté dveře na Bravu

    Pánové, nedávno jsem se úspěšně a poměrně rychle zbavil Bravy 1,6 SX r.v.96, kterou jsem prodával v bazaru. Tak trochu mi krvácelo srdce, ale to je život, teď mám o rok a půl mladší Mondeo 1,8TD s klimou, najeto stejné km a přihodil jsem pouhých 40 tis. Brava, pokud je v solidním stavu, prodá se dobře. Po neopatrném couvání mi zůstaly zadní páté dveře na prodej s mírným promáčknutím /mohu poslat foto e-mailem/ a střešní nosič. Máte-li zájem, na ceně se určitě dohodneme.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.11.02  14:57

    « Re: Re: Spolehlivost

    3 dilny vyfuk jsem videl minimalne za 4000 Kc, ale takovy papirovy plech bych na auto nedaval. Sice jsem uz byl celkem rozhodnuty jej koupit, ale mel jsem stesti, ze podobny vyfuk montovali prede mnou na Carismu, a zvuk, ktery se ozval po nastarovani byl sileny. Takove preditko s rezonujicimi plechy. Cuknul jsem. Ale origos vyfuk za 1500 z vrakace bych bral hned.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 08.11.02  14:27

    « Re: Re: Spolehlivost

    Jo a nepůvodní náhradní díly jsou cenou ještě někde jinde: Zrcátko na Bravo - 500,- (!), madlo vnitřní kliky - 47,-, čelní sklo do 3.000,-, výfuk je i za 1.500,- apod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.02  12:57

    « Re: výkon+spotřeba 1.6 16V versus 1.8 16V

    7thatom: te me spotreby 10 litru se neboj -- moje
    spotreba neni tvoje. Jezdim jak prase (plyn-brzda)
    a hlavne kratke trasy (kazdy den 4 km do prace a 4 zpatky). Popisoval jsem ti, ze z
    aut, co jsem mel, je ta 1.6 nejuspornejsi.
    S Cromou jsem jezdil o litr a pul vice, s 309
    o necely litr.
    Kdyz jsem jel po dalnici tech prumernych
    130, melo to +- 7.5 l/100 (to jsem mel castecne i klimu).

    Urcite nemej kvuli te me hodnote strach ze spotreby.
    Informace od ostatnich o spotrebe ber vzdy s rezervou -- na 99 % nebudes jezdit
    stejnou trasu, nemas stejny styl jizdy, mas jine pneu...
    Na te me trase by melo kazde auto velkou spotrebu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.02  12:29

    « Re: Re: Spolehlivost

    Ceny ND jsou fakt relativne levne, vuci ostatnim porvnatelnym vozum. Termostat 1300, cidlo ABS 2000, predni blatnik 3300, celni sklo 5000, klika 700, pr. maska 1700, zadni prase 500, rozv. remen 800, kul. cep 1100,vodici kladka s praci 1800, napinaci kladka 900, zadni 4 pakny 800, ale taky predni zasterky za 1100 a vyfuk na 1.8 za 21600 Kc. Kolik si to vezme po meste, to nevim, palubni pocitac Brava nemela, nema a bohuzel mit ani nebude. 1.8 ma mesto v papirech kolem 10 litru, ja jsem nikdy nadrz ve meste nevyjezdil. Je mesto a mesto. Tech mych 8 km ve meste,kdyz jsem psal o slozeni mych jizd je vetsinou na ceste po Ostrave z rondlu v Radvanicich, pres krematorium, most Pionyru, centrum, Bauhaus, Kotas, Cihelni. Kdybys ses nahodou orientoval. Kdyz clovek nejezdi s plnym plynem a s plnymi brzdami, tak to ve meste nemuze presahnout 8 litru. V lete. Odhad. nevim. Se spotrebou jsem spokojeny.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 08.11.02  12:05

    « Re: Re: Spolehlivost

    Já se držím Fiatů zejména díky jejich spolehlivosti. Zatím jsem na mých dvou (Punto '95 a Marea) najezdil cca 215.000 km a nikdy mě nenechaly ve štychu. Neměl jsem ani žádné jiné problémy. Prakticky jsem platil jen údržbu (a sem tam bohužel i plechařinu). A když něco u mého starého Punta už chtělo vyměnit, byl jsem vždy mile překvapen příznivými cenami ND. Doporučuji ti se při rozhodování o koupi auta dívat i na ceny případných ND. Porovnej si například cenu za zrcátko (komplet i s ovládáním) u Fiata a jiných, zejména německých značek. To myslím mluví samo za sebe. Jinak z okruhu mých známých jsem se svým autem nejspokojenější a snad jedinný bez problémů...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.02  11:45

    « Re: Re: Spolehlivost FIAT

    No já vím, že se to nedá úplně srovnávat, ale já mam tu 80SX16V což je ani ne 1.3, ale mě si to nevezme při jízdě po Praze přes 7 litrů. Co se týče spolehlivosti tak jsem kupoval nové a za 3 roky a necelých 60t km nebyl žádný problém, krom toho s teploměrem o kterém jsem tu psal a jednou se mi spálila pojistka klimatizace, ale to byla asi náhoda. Na druhou stranu předtím jsem měl Punto a ač nebourané tak začlo po 5ti letech trochu reznout pod lakem kolem předního okna.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.02  20:57

    « Re:

    A co při ježdění ryze po městě? Kolik si to vezme? Možná moc rejpu, ale rozhoduji se mezi Fiatem a jiným vozem. Co spolehlivost Fiatů? Lidi k tomu mají docela odstup, ale mě se líbí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.11.02  14:30

    « Bez nadpisu

    ale fakt mam radost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.02  14:29

    « Re: výkon+spotřeba 1.6 16V versus 1.8 16V

    Jako, ze 1.8 ma mensi vyhody plynouci z objemu ? Pod tim si predstavuju maximalne vetsi olejovou napln a asi trosku drazsi ND na motor. Myslim si, ze ted u ojetych 1.6 a .18 muze byt tak rozdil 10 tKc, 1.8 ma ABS a airbag ve standardu + ALu kola, o par litru vetsi nadrz atd.:-) Ja jsem na 1.6 slysel vice spatneho nez dobreho, mame i 1 bravu ve firme, motoricky s ni neni majitel spokojen. Hlavne kdyz mu 10 tKm pred vymenou praskl rozvodovy remen. No nic. Motor ve Stilu ma sice stejny vykon nez v Brave, ale je to pry jiny motor, v cem se lisi ale nevim. Prumernou spotrebu na 40 tkm mam kolem 6,4 l/100 km. 90% jizd je 20 minut mezi mesto a 20 minut mesto, kilometrove 22 km mimo mesto a 8 km ve meste.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.02  09:29

    « Re: výkon+spotřeba 1.6 16V versus 1.8 16V

    10litrů!!!!!????? To je přeci síla. Ptal jsem se lidí z UK na www.fiatbravo.net v dikuzi a někdo mi odpověděl, že měl 1.8 i 1.6 a žě 18 žrala víc po městě, což je pochopitelné. Takže bych preferoval asi 1.6. Jel jsem zkušební jízdu s oběma a na 18 je cítit vyšší robustnost, ale 16 stačí v pohodě. Co mimo město? Prodal jsem dvoulitra (Calibra), abych něco ušetřil, tak se 10l docela děsím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.02  09:10

    « Re: výkon+spotřeba 1.6 16V versus 1.8 16V

    7thatom: Asi tu nenajdes nikoho, kdo by delsi dobu
    jezdil s obemi novymi motory stejnou trasu tak, aby
    mohl rici, ktery z nich je lepsi.
    Ja mam v Brave 1.6.
    Nestezuji si na ni, ac mam pomerne velkou spotrebu 10 l
    (ale to je dano mym stylem jizdy a tim, ze jezdim
    stale na studeny motor (4 km do prace a 4 zpatky).
    Co jsem mel pred tim auta, tak jsem jezdil vzdy
    za horsi spotrebu (2.0ie Croma, 1.9 GTi Peugeot).
    Trosku mi u tohoto motoru vadi mensi Mk dole.
    Takze bych dnes asi radeji sel do 1.8 -- kdyz bych
    ji ovsem sehnal, protoze jsem chtel Bravu, klima, metla, max 5 let stara :-)
    IMHO ani jeden z motoru neni "tragedie", pouze ta 1.8
    ma mensi vyhody plynouci z vetsiho objemu...

    Kup si 1.8, alespon bude mit mfilip radost, ze si s nim
    bude mit kdo o ni povidat :-P
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 06.11.02  15:51

    « Re: výkon+spotřeba 1.6 16V versus 1.8 16V

    Já to naposledy měřil v létě cestou do Německa s klimou a bez klimy. (je to někte v historii rubriky) Matně si vzpomínám, že to pří jízdním průměru cca 140-150 tacho dělalo 7,25 bez klimy ale se silným protivětrem a 7,6 s klimou, což považuji za dobrý výsledek. Ve městě to neměřím, ale mám pocit, že mi to žere míň než na dálnici. (Mám totiž příznivou cestu do práce, kdy jedu se studeným motorem z kopce a pak 60-70 5 km po rovince. Takže to není ani jako ve městě, spíš je to ještě lepší než mimo obec). Jinak naše služební oktávka 1.8 20V to je žravec! Mezi dědinama si vezme klidně k desíti litrům...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.11.02  14:52

    « Re: výkon+spotřeba 1.6 16V versus 1.8 16V

    A kolik to tedy v reálu žere? Tabulky jsou jedna věc a reality druhá. Známý má taky Mareu 1.6 Weekend a zdá se mu spotřeba vysoká (kolem 8 v průměru) a to jezdí většinou dálky. Děkkuji za odpověď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.02  13:17

    « Re: výkon+spotřeba 1.6 16V versus 1.8 16V

    Známý měl Bravu 1.6 a potom 1.8. Pravidelně po každým tankování počítal spotřebu. Průměr za cca 1rok s těmito vozy byl rozdíl o 0,1l/100km ve prospěch 1.8 !!!!. Ale mohlo to být kusem.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 06.11.02  10:14

    « Re: výkon+spotřeba 1.6 16V versus 1.8 16V

    Dle údajů výrobce žere 1.6 jen asi o půl litru méně než 1.8. Na druhou stranu má 1.8 papírově jen o 10 koní navíc (103 vs 113). Já mám 1.6 v Marey a jsem spokojen. 1.8 přestal oficiální dealer dovážet již dříve. Nicméně na 1.6 zde v rubrikách moc chvály neslyším a to i přes to, že se dává dále i do Stila. Mfilip má Bravu s 1.8 a moc si chválí výkon i spotřebu. Tak si vyber...
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.11.02  09:09

    « výkon+spotřeba 1.6 16V versus 1.8 16V

    Ahoj chlapi,chci si koupit Fiat Bravo. Poraďte, jakej motor je ideální, pokud chci, aby to trochu jelo, ale zase moc nežralo. Jel jsem s oběma, 1.6 i 1.8 a zdají se mi podobné. Má 1.6 výrazně nižší spotřebu třeba ve městě nebo ne? Co na daleké cesty? Děkuji za odpověď. Milan
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.02  09:32

    « Re: Přístrojový panel v Bravě

    Díky za info, jde o jiný problém, teploměr je obvykle přesně uprostřed, ale občas se stává, že mi teplota na teploměru pořád stoupá a když se na něj poklepe tak se vrátí doprostřed. Poprvé mě to docela vyděsilo budík byl na maximu, ale teplota byla naštěstí OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  17:04

    « Re: Přístrojový panel v Bravě

    Jestli ti blbne tim, ze je pri 90 C 1/2 cm pod stredovou ryskou, tak to je v poradku, s tim nic neudelas, stejne je cela palubka komplet a dodava se jen komplet jako ND. Vetsinou ale stejne blbne cidlo, to je na termostatu a je celkem dobre pristupne. Stoji 350 Kc. U moji Bravy jsou 2 cidla, jedno pro palubku a druhe pro RJ. Mozna jsou stejne, ciste teoreticky by prehozenim kontaktu se dalo vyzkouset. Ale ja bych se do toho nepoustel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.10.02  12:07

    « Přístrojový panel v Bravě

    Měl bych jeden dotaz ? Blbne mi teploměr v Bravě (rok 2000) a nenašel jsem jak vyndat přístrojový panel. Je to problém ? Měl jsem Uno i Punto a tam to šlo bez problémů. Tady fakt nevím možná se musejí sundat plasty pod volantem ? Poradíte mi někdo ?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…