Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Bravo 1.8 GT
Čaues Lidi, mám velikou prosbu.... Mám cca 2 roky Fiat Bravo 1.8 a před časem se začalo auto po delší jízdě (asi 1 hodinu v kuse) dusit. Nejdřív se dusilo ve vyšších otačkách, ale hranice se snižovala, až se nedalo jet dál... Pochvíli to bylo lepší ale ne na dlouho. Mám podezření, že odchází palivové čerpadlo... PORADÍTE PROSÍM jestli máte někdo podobnou zkušenost? DÍK! -
« prosba o radu
Zdravim.Mam asi taky isty problem,prave vcera som zistil ze mam asi v * termostat.Vobec mi nezohrialo motor.iba ked som stal na mieste ale akonahle som sa pohol po kilometri mi padla teplota na nulu.So zo slovenska,a nikde nemozem najst termostat na internete,mohli by ste poradit nejaky web odkaz aj cesky,aby som si mohol spravit predctavu o cene.Dakujem za odpovede.
P.S:Mam fiat bravo 1.6,16V,76KW 1998 -
wolff 06.01.07 09:41
« Bez nadpisu
Tak to neporadím, já měnil v autorizovaným... Být tebou tak si to taky nechám vyměnit někým kdo to umí. vypadá to jednoduše, ale není k tomu nic moc přístup a pokud by se ti to dobře nepovedlo, může nadlat víc škody než užitku... Není to zase až tak moc peněz... Budeš se s tím * 4 hodiny. V autorizovaným to třeba za hoďku mají, tak si myslím, že ty 400 za tu prácu se dají objetovat...
Ale je to můj názor... Myslím, že v totmot případě se kutilství nevyplatí... Sám si taky ledasco sem schopen udělat, ale u té Bravy je dost rozdíl, když to děláš sám a když tod ělá někdo kdo ví kam šáhnout. Sorry -
« nefunguje otackomer
Zdravim.potreboval by som pomoct.Nefunguje mi otackomer na palubovke.Este vcera bol v poriadku,a dnes som si vsimol po cca 200 m ze je na bode nula.Vsetko inak funguje len ten otackome motora.Cim to moze byt,mal by som ho skusit dostelovat,alebo niekde na kabli by mohla byt chyba,alebo to je pocasim ze ostalo ovela chladnejsie.
Dakujem za vsetky prispevky,alebo ak ste maly nejaky podobny problem,rad sa o nom dozviem.
Inak mam 1,6 16V 1998 fiat BRAVO -
"-- skrytý --" 03.10.06 21:05
« Re: problem s elektrikou - marea jtd
U rozvodu se mění celá sada,tedy řemen a kladky.Nastavení ventilu,tedy vůle se vymezuje u JTD 105.To zhasínání kontrolek je u tohoto modelu téměř k nerozeznání.U mne to je taky celkem "skoro"ve stejnou chvíli.Ten klíč si podle karty nechej nakodovat.Pokud byl dloho bez nabité baterie.Je to na CODE kartě 4 místný kod.Né z master klíče,tan je pouze na imobilizér.Jinak WWW.fiatmareaclub.com -
"-- skrytý --" 01.10.06 09:35
« for WOLFF
čau WOLFFe a jiní ani jsem nečekal ě se nékdo ozve a moc vám dékuju za odpovědi dnes to prohlédnu a pak se vynasnaźím popsat ten zvuk ale jde to asi z odfuku nad radiem.Tak se mějte jo a jaka kola byste si vybrali na vaseho fiata ja vaham a nemohu se rohodnout jestli BBS,ENKEI.BORBET tak prosim poradtte.Jo fiataci jste nekdo z Ceskych budejovic???? >:D :D -
« problem s elektrikou - marea jtd
prosim o nejaku dobru radu: :*) :*) :*)
cerstvo jazdim na marei jtd 2002 a nefunguju mi nejake elektricke veci - napr. nejde svetlo v kufri (ziarovka je ok), nejde mi dialkove ovladanie k centralu (kluc ale vo dverach odomkne vsetko a baterka je dobra..), a nejde ani ovladanie radia na volante... Auto vraj nebolo burane - co je potvrdene aj meracom hrubka laku, avsak kontrolka airbagov zhasina spolu s kontrolkou ABS - myslite, ze vaky su v *??? 8-s
+ co treba menit pri vymene rozvodov? Vraj sa nastavuju aj ventily?
Dik za info -
wolff 25.09.06 13:45
« Bez nadpisu
Takže za prvé...
Pokud vím, tak řídící jednotk je mezi baterií a motorem, je to tam vmontovaná taková jakási krabička o rozměrech cca 15 x 25 cm s nápisem Bosch a nebo Magnetti Marelli.
Za další, jestli ti tohle řekli v Autoštanglovi, tak u mě definitivně skončili jako totální ignoranti...
Za další... S drnčící přístrojovkou klidně helfneme, ale musíš to upřesnit odkud to de...
Co já mám zkušenosti s rušivými zvuky, tak chodili od:
oroginál autorádio, nebylo nikdy ´plně na fest. Vyřešil sem to tak, že sem kolem dokola ten vnitřek ty díry oblepil těsněním molitanovým a nebo PUR na okna. Do toho sem pak to autorádio vložil. To si už ani nekvikne.
Dalším zdrojem hluku byl přístrojový štít. Když mi praskla jedna dioda na palubním štítu, musel sem to vydělat. Některé ty diodky jsou tam dány jen tak nějak nasazený a mohou vydávat takový třeštivý zvuk, takové cinkání. To sem vyřešil tím, že jsem to trochu zakápl lepidýlkem a je to v pohodě.
Dalším zdrojem hluku mohou být výdechy ventilace, ty stačí trochu prostříkat WD 40. Dále spáry přístrojové desky občas pohybem po sobě mohou vydávat zvuky, i to se dá řešit WD 40. Já to řeším tak, že mám čistící sprej na přístrojové desky, který sám o sobě už obsahuje silikon.
Dalším zdrojem hluku (a to dost nepříjemným) může být takový ten plstový kryt, co je před předním sklem (ten černý, jak z něho vycházejí stěrače). Tak ten, když se začne jako yb pohybovat pos skle (auto se přeci jenom nějak kroutí), tak začne vydávat taky dost hrozné zvuky. Tak tohle se dá taky řešit WD 40.
Další pazvuk se může objevit ve sloupku řízení pod volantem. Je tam takovej kryt. No a pokud se nějakej kousek nějakýho platu odlomí (volant je přeci jenom pohyblívá část a plasty stárnou), pak to může v tom plastovým krytu spodním uvíznout a může to taky hezky drnčet...
Tak a teď už mě snad fakt nic nenapdá, krom nějakých krámů v přihrádce a nebo klíčenky na klíčích...
S pozdravem a hodně šťastných km... :D
Dnes som sadol do auta Fiat Bravo 1.6 a ako som si cuval dole kopcekom odpadol mi zadny tlmic asi bol riadne skorodovany,odtrhlo ho akorat tam kde je spojka,ale o to nejde na buduci tyzden ho skusim privarit spet.Ide o to ze zajtra idem do prace rano okolo 10.00hod.a chodim autom lebo dochadzam 30km,neda sa mi inak nez autom.Preto sa chcem spytat ci autu neublizim tym ze pojdem bez tlmica zadneho,ci to nejak neublizi motoru.
Dakujem za odpovede.