Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 09.06.04 12:36
« Re: Re: To Jacek: Brisky BOR12LGS
Tak ty Brisky hlavně často kontroluj. A především - v momentě, kdy začne jít motor nepravidelně, okamžitě vyndat!!! Pro tento případ s sebou vozit náhradní svíčky! Mně se totiž po cca 1500 najetých km úplně vysypal izolátor ve vrchlíku středové elektrody. Pravda, nebylo to na Fiatu, ale za škody na motoru to tak jako tak nestojí... -
« Bez nadpisu
no ja bych to takhle ruzove nevidel.
1.2 nikdy nebude mit prubeh tociveho momentu jako 1.4. To fakt udelat nejde precipem..
Vo co vlastne jde ? predstav si excelovskou tabulku ...kde sloupce udavaji procento seslapnuti plynu, a radky predstavujou otacky motoru.
Takze do prislusnych poli se zadava doba vstriku paliva... ( cim delsi doba, tim vice paliva do valcu :-)...ty hodnoty se zvednou. Pak je dalsi mapa, kde misto doby vstriku je tusim hodnota predstihu. No a to je v podstate cele. Upravi to tak, ze maji odladeny pomer paliva a k tomu patricny predstih...Max. tocivy moment se ti neposune dolu - to je fakt kec. Proste upravi hodnoty tak, aby se vpravovalo do valcu takove mnozstvi paliva, ktere je schopno zhoret. Laicky receno...at netece bezin vyfukem. Kroutak zustane na puvodnim miste, jen bude vyssi. -
« Re: To Jacek: Brisky BOR12LGS
Z průměru 6,2 na 5,9. Beru však v potaz jiný profil cest,teplotu vzduchu,nové gumy atd. + - odpovídá výsledek udávaným parametrům fa.Brisk tj 4%, co se tedy zlepšilo je fakt ,že motor jde pružněji za plynem a se 100 oktanovým benzínem jede 1.2 jako vítr >:D .
mám dotaz : přečipování 1.2 16v u BITPOWERU ( 5.100.-Kč + 19% DPH)
zvýší výkon z 59/80 kW/koní 114/4000 Nm/ot na 72/98 kW/koní 128 Nm/neudávají !!! je to zvýšení realné :?: V podstatě se přečipováním dostanem na 1.4 :shock:
Ať nám FIÁtci jezdí -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
to mam v planu. Jsem od prirody neduverivy clovek, a proto jsem si rikal, ze mne muzou lehce oklamat. Daji mi cislo na sebe a muzou se vydavat za uzasne spokojeneho zakaznika. Mam tip na firmu v mem okoli a zkusim tam nekdy osobne zajet. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Jen me tak napadlo: Co takhle zeptat se primo ve firmach, ktere LPG montuji? Jestli chteji, aby sis to u nich nechal udelat, at ti daji kontakt na cloveka, kteremu uz takove auto delali...
BTW, kvalita prace pri montazi LPG je nekdy kapitola sama pro sebe... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Dlouhodobou od zari mam 6.3, poslednich jarnich 4 tkm mam 5.9. Otazkou je ale tech 15 tkm rocne - driv jsem 1/2 tydne pracoval externe na zakazce v jine firme a auto jsem nepotreboval, ted dojizdim kazdy den, pokud nejedu na kole anebo kvuli nejake parby vlakem. Navic manzelka dodelala VS a dalsi km pribudou v souvislosti s pripadnou praci. I s tim vsim mi rocni km vychazeji kolem 18 tkm a to uz dava trosku jiny rozmer smyslu LPG na mem aute. Prece jen bych si mohl odecist od zaporu LPG 10 tKc jako zhodnoceni auta pri prodeji. Dival jsem se na inzeraty a priplatky za LPG jsou v teto vysi bezne. Otazkou je dalsi vyvoj cen benzinu a LPG a zatim to vypada zase na LPG nejlevnejsi benzin 26.50 nejlevnejsi LPG za 12.50. Pri rustu cen bude navratnost rychlejsi. Zoufale shanim nekoho s 1.8 T s praktickyni zkusenostmi. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
A za kolik litru tedy skutecne jezdis? Za tech 6 l/100? nebo to jen kdyz se opravdu snazis? Kdybys jezdil svym stylem a pritom za 6 l, tak to hodne dobre zvaz, podle mne to za ten plyn nestoji, kdyz najedes 15 000 rocne. Jestli chces jezdit rychleji, ale predstava vyssi spotreby te od toho odrazuje, tak s plynem by ses nemusel omezovat. Pokud ti ale vyhovuje usporna jizda a dokazes bezne 6 l/100, tak bych tam LPG asi nedaval. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
z HL - propan mi poslali,ze digitalni vstrikovani by stalo 25 tKc a sekvencni 35 tKc. A to uz je navratnost trosku bliz, jeste nejsem rozhodnuty. Je fakt, ze ted se 2 x rozmyslim, jestli nekam jet autem, s LPG by mi to bylo jedno. Uvazuji jen o sekvencnim vstrikovani, potreboval bych nekoho s praktickymi zkusenostmi s LPG na 1.8T -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Rekl bych, ze jestli jezdis v prumeru za 6 l benzinu, tak tu usporu nema ani nema smysl pocitat - proste jezdi dal na benzin a mas to nejjednodussi. O instalaci plynu bych uvazoval az pri spotrebe od 8 l vyse.
Moje auto chce benzinu cca 9,5 l, samozrejme jezdim na plyn, cca 10,5/100 km. -
« Bez nadpisu
Omlouvam se, ja nevedel, ze mas 1.8T, no tak v tomhle tvem konkretnim pripade bych asi o prestavbe take neuvazoval.
Asi bych taky pockal na zkusenosti nekoho s timhle autem.
Otazka je, jakl by ten 20V jezdil na plyn, on bez turba ma problemy i s benzinem :roll: -
« Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
sias: mam 1.8T a na ni se doporucuje jen sekvencni vstrikovani za 48 tKc s toroidem. LPG ma vetsi spotrebu oleje viz : [odkaz]
- souhlasim, ze km navic u LPG jsou bezpredmetne
- ztrata u pordeje LPG - mluvil jsem u prikladu z praxe.
Verim, ze se LPG pro nektere lidi vyplati, pro mne ale ne.
Kdybych mel v okoli nekoho s 1.8 T a LPG, ktery by to chvalil, mozna bych do toho sel. -
« Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Teda!
Prestavba na LPG nestoji u Octavie 48 tisic ale 33 tisic!!! Na emise se samozrejme kazdy rok nejezdi, prohlidka taky neni podminkou - musi byt jen pred STK. Ale spravne by se mela delat kazdy rok, myslim ze to neni velky problem obetovat 150 Kc a hodinu casu rocne:)))
Interval vymeny oleje u LPG je naopak VYSSI nez u benzinu, ale radeji bych ho menil tak jak se ma. Nizssi neni na 100%.
Mebrana nejsem si jisty, ale ta je v zarizeni u karburatoru, ve smesovaci, nevim, zdaho vstrikovani plynu ma. Myslim, ze urcite ne.
Castejsi tankovani urcite ne. Jelikoz v Octavii ma toroid nadrz 61 litru :))
Škoda Octavia 1,6 / 74 kW toroidní nádrž 61 l SGI 33 000 Kč
[odkaz]
Poruchovost u moderniho systemu neni zadna kdyz bude, nic vam nebrani jet na benzin a opravu udelat az prilezitostne, ale neverim, ze nejaka bude.
Podle me se prodava auto na LPG mnohem lepe. :-) Jelikoz motor ma pri provozu na LPG mnohem vetsi zivotnost. -
« Bez nadpisu
kdo dělá chipování za koláče ?
Jů to nevím, asi ten koho přemluvíte ;-)
Chtěl jsem jenom říct, že v podstatě materiálově to výjde na 50 Kč. Zbytek je know-how, žeeeee...
Mařenu mám starší
Euro 2.
Jinak to čipování se na benzínu nikdy nijak nevrátí. Čili nenávratná investice, v podobě nižší spotřeby nebo tak něco. To je doufám všem jasné. Je to jen o tom že chcete více kobylek.
Jinak přečipovat 1.2 16v není problém ...dělá to kdokoliv kdo chipuje :-)
zkuste mrknout www.bitpowers.cz - fakt se není třeba bát žeby se to auto dokur....lo. Myslím že to u benzínu nehrozí.
Jinak při tom chipování se změní jenom předstih a množství vstřiknitého paliva ( teda spíše po jakou dobu se bude palivo vstřikovat do válců ). Samozřejmě při ruzných úrovních sešlápnutí plynu, otáček apod. Nic víc u benzínu nejde udělat. :-( Pokud by to byl benzín "šlechtěný" čili s turbem, tak se dají dělat mnohem větší kejkle - asi jako u JTDček apod. :-!
Jinak další měření spotřeby dopadlo 8,51 l / 100 km čistého ježdění po ostravě. Tak uvidíme, v plánu mám dát jiný vzduchový filtr, neboli překopat celé sáni ...to by mohlo docela pomoct a možná i jiné svíčky...otázka které ... do BRISKu už nejdu. Pak už budu s výkonem auta docela spokojen. -
« Re:
Jen k svíčkám. Do BRA 1.2 sx jsem dal Brisky BOR12LGS . Motor táhne jako šlak!
Dotaz: technologický postup přelakování odpadající barvy na zpětných zrcátkách.Podklad je AL
Kdesi jsem četl příspěvek o klikách. Objednal jsem je v pondělí u ADH a ve čtvrtek už byly na poště.Cena je 630.-Kč kus(katalog uvádí 530.-Kč) a s chutí se pustím do montáže
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!