Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 19.10.07 15:53
« Re: Bravo
ahoj,já mám stejný problém,ale ještě jsem se k tomu nedostal.někde jsem o tom četl a viděl i obrázek,ale v praxi jsem to ještě neudělal.jak jsou ty černé špunty pod opěrkou,tak je omotej hadrem a chyt je do sika-kleští a otoč o 90 stupnu,ted nevím jestli do prava,nebo do leva.ale prej to jde.tak pokud budeš uspěšný,tak mi prosim tě dej vědět a já se na to vrhnu taky.čau Štefan -
"-- skrytý --" 23.08.07 12:53
« Re: problém se strartováním
V servisu pozdravuj! S imobilizérem občas jsou problémy, pokud se vyskytne nějaká oxidace na kontaktech. Někdy pomůže zkusit klíč bez různých přívěšků. Někdy stačí přeprogramovat klíče. Někdy se musí vyměnit anténa. Dokonce znám případ, kdy došlo i na jednotku imobilizéru.
Funkčně je blokováno vstřikování paliva do doby než jednotka vstřikování uzná kód za správný. Doporučuji ještě zkusit nouzové startování - našlapat kód pedálem plynu - viz příručka. -
"-- skrytý --" 17.07.07 10:08
« Re: problém se strartováním
To je holt motorizace 1,4 neni se cemu divit...to byla sranda u sve 1,2 16V mam obcas take problem se startem ale pouze ze mi sviti imobilzer a pak to normalne chytne ale stava se to tak 1 za 3 mesice.tvuj problem bych asi resil navstevou servisu. -
"-- skrytý --" 16.07.07 20:31
« problém se strartováním
Zdravím všechny zkušené řidiče, koupil jsem si 1.4 a občas se mi stane ,že nemůžu nastartovat,druhý den příjdu a nastartuju bez problémů.Nevíte co by to mohlo být za závadu?Motor točí a do válců mi nejde benzín,přitom mi čerpadlo natlačí a pak nic.Svíčky dávají jiskru.Tak nevím co s tím druhý den to zas bez problému nastartuje a závada se neprojeví i několik měsíců ,poprvé mě to potkalo na podzim tak jsem si myslel že je to od vlhkosti ale teď v létě když jsem pár minut před tím přijel tak to nestartuje ,jestli máte s tím to problémem zkušenosti pomozte mi prosím děkuji. :-( -
"-- skrytý --" 05.06.07 16:52
« Kliky dveří+otáčky
nedávno jsem navštívil prodejnu doplnku cena klik ke dveřím je 650Kč za jednu.Ty otáčky mě též trápily.Ale zvykne si každý.Je jasne že se musi víc točit než třeba 1,6\1,8 ale je to prostě o tom.každé auto má plus a minus.Výhoda fiatackejch motoru je ta že se nechaj tocit takze bez obav se necha a chce se vytočit. je to siroky pojem kdy zaradit jednou zaradis tak podruhe onak to nejde vysvetlit sam musis poznat kdy je vcas razeni.A Ja mam radsi to kdyz motor slysim a ne kdyz dam 1 popojedu 2 metry a radim 2 a nechavam auto v otackach kolem1200-2000.jako zalezi kdy jak chces radit.proste kdyz nikam nechvatas tak proc tam 2,3 neflaknout o neco driv ale akceleace je pojem pri kterym auto vytocis a dalsi rychlost tam sazis kdyz te ta predchozi prosi o smilovani.Proste musis si s razenim poradit sam a uznat kdy radit sak ten motor slysis ne??? :-) :-) :-) P.S.Nikdy bych bravo nedal z ruky... -
"-- skrytý --" 31.05.07 08:39
« Otacky pri fiat brava 1.2, 16V, 80...
Zdravim, kupil som asi pred mesiacom fiat brava 1.2, 16v, 80...rok vyroby 6/2000...som s nim max. spokojny, len teraz nedavno som cital nejaku recenziu a aj tu na fore sa riesili tie otacky, ze dobre je motor drzat medzi 3000 - 4000 ot...Som uplny zaciatocnik, co sa tyka aut, tak budte pri mojich dotazoch trpezlivy..to aby som drzal otacky medzi 3000 - 4000, tak to mozem jazdit skoro stale len na 4 a 5 dam len dialnici, nie? a pri tychto otackach bude mat motor ovela vacsiu spotrebu, ci nie?...mozete mi vysvetlit vas sposob jazdy na tomto aute, do akej rychlosti idete na 3, do akej na 4?..aj pri rozbehu musim slusne stupit na plyn, aby to nechciplo, nemozem ten motor prechlastat?, jednoducho by som vas poprosil o nejake rady ako najlepsie s tymto autom jazdit...potom co sa tyka tych plastov, to je sice uz ohrana pesnicka, ale nemate nahodou skusenosti s vymenou klucok, nebude problem nahradit tie plastove nejakymi lakovanymi? spravia mi to vo fiat servise?....a co to asi stoji? ...dakujem za kazdu radu!!! -
"-- skrytý --" 26.04.07 14:17
« Re: Bez nadpisu
Ahoj, mam Bravu 1,2 a jeji vykon mi uplne staci ;-) Na tak malej objem to jede fakt pekne. Jinak nedavno sem jel asi 250km v peti lidech a s plnym kufrem a vzala si asi tak 6,2l/100km ;-) Jo a co se tyce tech otacek, tak je pravda ze se musi drzet mezi 3-4tis. Ale tak je to vysokootackovej motor no. Tak zatim Kubik ;-) -
"-- skrytý --" 02.04.07 14:33
« Bez nadpisu
JAROUS: JO, JO... FIAT BRAVA NEMĚLI... :'-( MAJÍ ALESPON NAKÝ ZKUŠENOSTI S AUTAMA... NAROZDÍL ODE MĚ... UŽ MÁM Z TOHO HLAVU JAK PÁTRACÍ BALON...
KROM TEBE... NIKOHO KDO MÁ BRAVU 1.2 NEZNÁM... A ZBYTEK MĚ OD NÍ ODRAZUJE... ŽE JE TO TĚŽKÝ AUTO... A BUDE SI BRÁT HODNĚ BENZÍNU... ČETLA JSEM V NAKÝ RECENZI, ŽE SE MUSÍ DRŽET KOLEM 3000 OTÁČEK... ABY ŠLAPALA...
JEŠTĚ PŘEMEJŠLÍM O FIAT PUNTO 1.2 PROTOŽE TU BRAVU 1.2 ANI NEMŮŽOU V ITALII SEHNAT... FAKT NEVÍM... UŽ JSEM Z TOHO CHVILEMI ZOUFALÁ... -
JTF 02.04.07 11:07
« Bez nadpisu
Doblista: zkus nějaký čas použít druhý klíč a uvidíš. Pokud to přestane, problém je v klíči, pokiud ne tak s přijímacím modulem.
Zaynah: To je naprostrý nesmysl. 1.2 je absolutně nejúspornější a nejtišší benzinový motor, který se do Bravy dával. 1.6 bude vždy minimálně o litr na 100km při stejném způsobu jízdy žravější. Vsadím se že Ti to radí známí, který tu 1.2 v životě neměli -:)) -
"-- skrytý --" 02.04.07 10:20
« BRAVA 1.2
ZVAŽUJI KOUPI FIAT BRAVA 1.2 KOLIK TAK ASI ŽERE... MÁTE NĚKDO ZKUŠENOSTI??? BYLO MI SDĚLENO, ŽE ŽERE STEJNĚ JAK 1.6... A TO BY SE MI MOC NEVYPLATILO... CHCI NĚJAKÉ VĚTŠÍ AUTO ALE S NÍZKOU SPOTŘEBOU BENZÍNU... ŘÍKALA, JSEM SI... ŽE TA BRAVA 1.2 BY MOHLA BÝT TO PRAVÉ... ALE... TĚŽKO ŘÍCI... HODNĚ LIDÍ MĚ ODRAZUJE...DÍKY ZA VÁŠ NÁZOR... -
"-- skrytý --" 01.04.07 21:14
« Immobilizer?
Chci zeptat na jednu vec: neresili jste nekdo problem s tim, ze vam jednou za cas motor nejde nastartovat, sviti trvale kontolka immobilizeru a motor nastartuje az napotreti po vytazeni klicku? Tohle se mi stalo poprve nekdy v listopadu a podruhe a naposledy vcera. Nevim, co si o tom myslet, cim to je, jestli ma cenu to resit se servisem ci zda hrozi, ze nenastartuju priste vubec... Diky Radek