Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« PNEUMATIKY
No nechci Ti do tech Bravur mluvit, ale radeji bych koipil ojety 70% gumy jakekoli zahranicni znacky (renomovane) nez hlucne Bravury...nemam s nimi vlastni zkusenost, ale v tomhle dam na radu, dost lidi mi je vymlouvalo....chtel jsem si je taky na Punto koupit a nakonec to vyhraly ty GoodYery, kupovla jsem tak 80% ojete v naprosto super stavu za 500 Kc/ ks.... -
« Brava
Jakožto "otec zakladatel" této rubriky přidám pár vět k nikdy nekončící diskusi o tom, zda jsou Fiaty *. Bravu mám v tuto chvíli 9 měsíců a najeto něco přes 20 kkm. Auto jsem vybíral vyloženě pragmaticky - prostorné, pohodlné, hezké, vybavené, dobrá cena, akce na pojištění zdarma. Na nějaké image spojené s jakoukoliv značkou mi absolutně nezáleží, chci jen pohodlně a bez poruchy jezdit a to s minimálními náklady - nehodlám vydělávat jen na auto. Dalšími kandidáty byla Almera a Oktávka. Almery se v té době již doprodávaly a nebyly a popravdě rečeno se mi vůbec nelíbily. Oktávka byla s výbavou a aspoň trochu slušným motorem drahá. A prozatimní zkušenost ? Brava byla jednou v záruční opravě - špatně synchronizovala dvojka a pokud auto stálo dlouho na slunci tak špatně načítal imobilizér. Porucha byla odstraněna rychle a bez problémů. Takové závady se na novém autě stát nemusely ale stalo se. Na Felicii se mi začaly závady hromadit až po záruce (spojka odešla po roce a půl). Pokud se nebudou oběvovat další závady tak budu s Bravou velmi spokojen. Velice tichá, pohodlná, radost jezdit. Není to žádné dělo (motor 1,2 80 16V) ale na běžné jezdění to stačí, spotřeba kolem 6 litrů je příjemná. Výběr auta je subjektivní věcí, někomu se bude dobře jezdit v měkké Bravě, někomu ve tvrdé Oktávce, jeden potřebuje klimu, druhý zase motor 150 kW. Tak se lidi nehádejte a jezděte s těmi svými plechovkami po výletech a radujte se ze světa ..... auto má být zdrojem svobody a ne vaším pánem. -
wolff 15.08.00 17:07
« Preclik
To je opravu politováníhodné. To auto jsi měl reklamovat jako celek, je docela možné, že utpělo při převozu a p. To se můžeš zeptat i RSD. Jinak RSD sem rád, že sis ode mě alespoň něco zapamatoval - myslím tu kočku - Tenkrát si tomu nevěřil. Bohužel se to stalo i Bravě, kočky jsou ludry.
Jo k tomu startování - Např u Octávie se musí čekat jinak nenastartuješ. U Bravy čekat nemusíš, ale dle vlastní zkušenosti, teda dle mého pocitu je lepší počkat. V manuálu jsem sice o kontrolce vstřikování a nutnosti počkat nic nečetl, ale je to lepší. Asi je tam opravdu nižší tlak. Tuto zkušenost mám i s jinýma autama.
Mimo jiné Preclíku, v kterých servisech si byl, jinak se můžeme dohadovat a nic z toho... -
« Re: Folie
Mohu ti v tomhle docela dobře poradit (Folie na skla děláme od r. 1994 )Důležité je vědět , že 99% folií na našem trhu nemá atest 8SD, který povoluje provoz těchto folií na pozeních komunikacích. je jedinná značka folií, která tento atest má a tou je MADICO MASS U.S.A. Jinak se vyrábí spousta provedení, ale nedoporučuji ti montáž těch nejlevnějších, protože nemají protioděrovou vrstvu a brzy se počkrábou. Také je nutno podotknout, že levnější folie velmi rychle na sluníčku blednou, a tak je nejlepší vidět auto nalepený po dvou až třech letech, jestli ty nabízené folie také neblednou. Nejkvalitnější dělá FOLIATEC , které jsou v nejdražších provedeních opatřeny vrstvou bronzu a dalšími pěti vrstvami a jsou velm ivhodným doplňkem klimatizace, protože odráží světlo ale i IR paprsky, které zahřívají interiér. Jinak moje stránky , na kterých najdeš nějaký ten popis jsou na [odkaz] Cena za folie a montáž v tvém případě by neměla přesáhnout 4.000 za střední kvalitu (dá se i 2.800,- za kvalitu...ale jen na dva roky a pak blednou)
Já je mám na autech už od r. 1994 a jsem moc spokojený...vypadaj skvěle a když ti vymlátí zloději boční okno, tak se ti nevysype 1000000000 kousků skla na koberce a čalounění. -
« Re: FOLIE NE FILIE haha
Jojo modrou metlu nastesti. Ono totiz ty doliky po kroupach jdou paradoxne vice videt na nemetalickych barvach. Jinak mam presne ty elektrony original k Brave ( davaly se tam jen 2 druhy ). Vzadu mam 90% Bravury a ve predu 10% polske Stomily. Ty do zimy vyjezdim, na zimu mam zimni Barumy a na jare koupim na predek 2 Bravury. Nebudu asi kupovat nove plechace na zimu, ale budu prezouvat. Prezuti 2 gum u nas stoji 150 Kc s vyvazenim. -
« Re: FOLIE NE FILIE haha
Mno mne se ty folie libi, ale musi to byt pekne udelane. Nevim, ale jaky je z toho vyhled atd. Jinak kazde rano potkavam stribrnou Mareu sedan a povim ti, je to parada. Hm, moc moc se mi libi. Kdybych mel v te tride vybirat, vedel bych co. okamzite. Jinak jsem volal do sveho servisu a tam mne ujistili, ze se tim mym startovanim nemuze nic stat. Ta ridici jednotka po dobu sviceni kontrolky cte udaje cidel a maximalne se muze stat, ze to nepujde nastartovat. Nemuze se vsak nic poskodit, pouze ridici jednotka zaznamena spatny start a sama rozhodne, jestli necha motor bezet, nebo jej vypne. Rikali, ale ze je lepsi to startovat po zhasnuti kontrolky. Takze zmenim zpusob startu. -
« Re: Fiat Bravo - ěivotní omyl
No ta kontrolka by mela zhasnout az teprve pak startovat...tak to pisou v navodu ,ale myslim ze jde jen o tlak paliva, takze nedelas nic spatne mam u Punta vyzkousene ze nekdy kdyz startuju uplne hned tak padaji otacky, ale nic se tomu nikdy nestalo a to mu davam....takze nic tomu nemuzes udealt a myslim ze v tom servisu jsou tak trochu...ehm paka...ja jsem se svym servisem spokojen...zatim..:-) -
« Re: Fiat Bravo - životní omyl
To je nejake divne. Ja startuju hned po zasunuti klicku. Kontrolka na vstrikovani mi spolu s airbagem vypina po 4 sec.. Proste nastartuju a kontrolka pak zhasne. Delam to spatne ? Mam otocit klickem do polohy "MAR", pockat az zhasnou kontrolky na vstrikovani a pak teprve startovat ?
-
« Re: Fiat Bravo - životní omyl
Kolegům závidím. Pro mě jsou ale ty tři roky leasingu vskutku utrpením, kdy mě Bravo vyvedlo z omylu, že koupí nového auta se zbavím problémů, které mě provázely při koupích a užíváních ojetých škodovek, escortů a R19. Bohužel se tak nestalo.
Kabely od rozdělovače jsou díky posledním kabelům kterým jsem jakžtakž rozuměl každý kabely u motoru, vím jen, že mě stály 2500,- Kč. Žhavením jsem myslel to, že u 1,4 musím cca 8 vteřin čekat, než zhasne vstřikování, abych mohl nastartovat. Na to mě několikrát upozorňovali při prodeji a poté na to sváděli všechny poruchy, tzn. že startuji hned a tím dochází k poruchám v řídící jednotce. Proto říkám, že je to první benzín s žhavením a můj přechod na diesla, kterýho si asi koupím bude tak plynulý.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!