Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Marcel.
jak mas na Marejce udelane stahovani oken ? Mne funguje jen s klickem v poloze "MAR". V servisu by mi to za 1000 Kc predelali, aby to fungovalo i bez klicku. Je to pres immobilizer a muselo by se neco prepojovat v ridici jednotce. Vcera jsem videl Focuse jak stahuje okna bez klicku v zapalovani. -
« Re: ...
Tak to je fajn. Ja jsem vzdycky tak nateseny, kdyz se tu objevi prispevek. Hned sem juknu. Chodim po ostatnich rubrikach, ale radsi bych se bavil o Brave. Jenze neni s kym. Hm. Stribrna Marejka, to musi byt parada. Byl jsem minuly tyden menit kapaliny nakonec v servise, a stala tam Marea Weekend TD 75. Prekvapilo mne, ze ackoliv to byl podle mne model > 98, mela cerne plasty, ale budiky mela ty stare, co mam ja a ne ty po faceliftu. Je ale mozne, ze Marey maji porad tu puvodni pristrojovou desku. Novou Marejku jeste v salonu nemeli a tak ji nemohl obkouknout. Jinak s Bravou NO problem. Dobra volba. Jen jsem zjistoval pojistky a zatim mne mrazi nad cenami v zadech. Spotreba byla ted 6.18, ale Bravu jsem tentokrat trochu nesetril, zejmena kdyz mi mlada pred tydnem volala, ze nam pes spadnul ze 2 + 1 metru a ze je asi mrtvy. Tech 20 km jsem pak jel na doraz. Nastesti to odnesl jenom otresem mozku, po padu byl v bezvedomi 20 minut, dalsi pulhodinu se pes nemohl postavit na nohy, po nejake dobe se mohl postavit na predni a vlacel za sebou zadni, po 2 hodinach se u postavil na 4 a povim ti, to byla uleva. Pak jsme furt jezdili do zverolekare, pes 2 dny nic nezral, blinkal, chudak slinil jak svina, dnes uz nas trhac zase zlobi jak driv. Je to Prazsky krysarik 4 mesicni.
-
« newmane
, kdyz si kupoval novou Bravu, psal jsi tady, ze si za 350 000 Kc koupil kolega Octavii 1.8 20 V. Rikal jsi, ze napises srovnani. Jak to teda dopada. Jinak jsem zjistil, ze existuje v republice jeste jedna 1.8 115 ELX 16 V. Az na vyfuk si ji pochvaloval Doubt. Nevi nekdo, co je s nim ? -
« Bez nadpisu
Jojo, tak prave s tim uz tu bojuju nejaky patek ... Fiat udelal velkou chybu, ze prisel prodavat do Ceske republiky az v roce 1995 ( nevim, myslim si to, protoze nevim, ze by se tu kdy prodavaly nove Tipa ). Lide tu mezitim natahali spoustu vraku a poskladanych aut. A tak se zmenilo podvedomi lidi. Kdyz v teto rubrice ctu prispevky od preclika, tak mel smulu, ale kazda automobilka asi udela nejaky *: viz Skoda Fabia v testu MFDnes. Uz jsem si te vsimnul v jinych rubrikach. Jen tak dal. -
« Re: Marea
Ja mam ted myti oproti Formanu takove jednodussi, rychlejsi, nepotrebuju tolik vody, vubec to delam s nejakou vetsi laskou. Je to ted vsecko takove oblejsi, lepsi. Na druhou stranu ted myju mene casteji. Nejak je na tom min videt bordel, nez na stribrnem Formanu. Proste vsecko je lepsi. Myju to nejobycejnejsim samponem za 35 Kc/0.75l, Turtle Vaxuju to 2 x do roka na jare a na podzim. Vse delam doma, mycky nemam rad, znam lidi, co jim mycka pri poruse podrela auto a i na me Brave je pravidelna zubata ryha pravdepodobne po mycce. Ty prachy za mycku radsi propiju, prozeru a projezdim. -
« Re: Spotreba
Hm. Pres vikend jsem neudelal nic. Odmontoval jsem jen plato z pod motoru. Nesel povolit vypustny sroub na motorovy olej. Mohl bych to *. Ohnul jsem si na tom vsechny 6 mm imbusaky. V servise mi ho museli odsroubovat razovym utahovakem. Nechal jsem si vymenit vsechny kapaliny krome chladici ( byla memena pri 150 000 km ), mel jsem svuj olej motorovy a prevodovy.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
S tím táhnutím doleva jsem ještě kromě geometrie nic nedělal, ale mám tady jeden drobný, leč protivný jev: vrzání "šaltrpáky". Vrže jako prase už delší dobu. Sundal jsem kryty, páka je uložena v plastovém kruhovém pouzdru, které i když jsem namazal, vrže dál..... Vyzkoušel jsem WD,vazelinu i spec. mazací tuk TTS, nic se nezlepšilo. Netrápí někoho z Vás něco podobného?
Další věc: Po jaké době, popř. km, Vám odešly výfuky. Já jsem ho už jednou vařil a zdá se, že už nemá dlouhého života....
Další námět k zamyšlení. Dříve jsem používal polosyntetiku, poslední dvě výměny mám plnou, ovšem dříve jsem na 15 tis km dolil tak 3dcl, nyní při stejných km 2x tolik. Syntetika je jako voda...... Z mnoha stran jsem slyšel - "vykašlat se na plnou synt...." polo je lepší!!! Hrozí tam při přetočení nebo plném dlouhodobém výkonu možnost trhání filmu a malá mazací účinnost, navíc u motorů s větším km průběhem větší opotřebení a tím vůle a vlastně stejný efekt. U polosynt. nic takového nehrozí !!! Co vy na to?
Už jste někdo měnil žárovky pod tachometrem a pod ovladači vzduchu? Mam dvě prasklé a asi to bez spec planžet nevyměním. Do servisu dávám auto asi tak rád, jako dítě doktoru Mengelovi....