Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« AR 146 vs.Brava
Ona je fakt Brava o něco racionálnější - novější, podle TUV podstatně spolehlivější, ty díly na Bravu přece jen snáze a levněji seženeš. Jinak exteriér i interiér obou vozů považuju za perfektní, každejmá co do sebe. Je to trochu jako srovnávat betélnou bloncku s betélnou brunetkou. Naprosto vyrovnaný. Ale když vezmu do ruky volant s tím alfáckým znakem..., to bych asi neměl spotřebu jako mfilip. Alfa má navíc u JTD max.točivej moment 255 Nm ( fiat 200 Nm - i když při nižších otáčkách). Ale i Brava ve mě budí solidní emoce. Mimochodem, nevíte někdo jak bude vypadat nástupce Bravy? Má to být myslím nějak na podzim na platformě z AR 147. To bude pecka! A kdy přijdou do sériové výroby motory multijet místo současnýho JTD unijet ? -
« Brava JTD
S tou Francií to je náhoda protože jsem to koupil od dovozce už proclené v Česku. Tvoje postřehy z jízdy jsou celkem přesné, skutečně téměř vůbec není znát tzv. turboefekt a max.krouťák to dosahuje při velice nízkých otáčkách. Jinak včera se podařilo auto zaevidovat na DI tzn.že mám v ruce čistopis TP a zbývá jenom v pondělí auto přihlásit na moje jméno a vyzvednout SPZ. Všude jsou fronty a hrozně se to protahuje.Už abych to měl z krku. -
« Re: Brava JTD
Ď za informačky. Ještě k tomu svezení - v Multiple se mi zdálo, že mě to netlačí tak do sicu jako TD 100 (i když v Bravě), tam byl citelněji znát kick-down, i když v poměrně krátkým rozsahu otáček (ideální na krátký rychlý manévry jako předjíždění). Naproti tomu se mi jeví, že má JTD nějakejch 90 % max.točivýho momentu v hodně velkým rozsahu otáček, bralo to pěkně odspodu a nechal se celkem pěkně vytáčet, chovalo se to jako nepřeplňovanej benziňák. Myslíš, že ve Francii vyjde lehce buchnutý JTD nejvýhodnějc nebo máš k francouzům (francouzkám ) nějakej jinej, niternej vztah ? -
"-- skrytý --" 03.01.01 16:55
« Re: Brava JTD
Mam nabidku pritahnout z D Bravu 1.8 16V 95 s netknutou karoserií, ale s zadreným motorem na klice. GO motoru nepripada v uvahu- je jeste hlava spatna. Splnuje tento vuz Euro2 ??? Za kolik se da sehnat motor??? Jeste finalni dotaz - kolik se platí nenasytnému státu na cle a jiných daních (třeba z "luxusu":o)??? -
« Brava JTD
to:theo Bohužel se mi to přihlášení nepovedlo mezi svátkama dotáhnout úplně do konce, ale potvrzení od FIATU už mám. Tento týden to snad už konečně dostanu na SPZetky. Jízda s JTD se mi zdá velice příjemná. Předchozí 75 TD byl lenoch. Silně je znát zátah od nízkých otáček. Ale než se zahřeje projevuje se zvukově trochu jako multikára. Svého času jsem vlastnil Forda Probe s motorem 2.2 o výkonu 110k. Vlastnosti JTD jsou co se týká zrychlení a zátahu velmi podobné pouze místo 10 litrů benzínu to jede za 5 l nafty. Přihlášení stjí: 1500,-TK, 500,-EMISE, 3000,-potvrzení o plnění E2 od Fiatu, 2000,-přihlášení na DI -
« Bez nadpisu
Uz jsem Otu cvrnknul o sloupek. Napsal jsem to do "Jizda na snehu a ledu". V servise by to bylo za 8-10 tkm, podle toho, jestli by se menil novy blatnik, nebo vyklepal stary + barva na narazniku a blatniku. Necham si to ale udelat u klempire za 1500 Kc + barva blatniku 2500,- , naraznik uvidim, nebo dalsi 2000 Kc. Nerad bych totiz nechaval sundat original blatnik s antikorozni ochranou od vyrobce. Klempir rikal, ze by to nemel byt nejmensi problem vyklepat. No marne, budu si muset omezit kapesne, ono tech rocnich 800 piv taky neco stoji, radegast zdrazuje .... -
« JTD
Peky nebo ostatní co máte jétédéčko - jaký je v tom svezení třeba proti verzi TD 100. JTD jsem řídil jenom Multiplu a s tím se to chová asi trošku jinak. V MF dnes ten motor poměrně sepsuli, naměřili zrychlení podstatně horší, než dle údajů výrobce a ještě k tomu přidali zastaralej podvozek, gumový řazení atd... ( v Multiple to bylo bezvadný, ten joystick byl absolutně přesnej). V autosalonech mají jako předváděčky dycinky jen benzíňáky, tak jsem ochuzen o osobní zkušenost. By the way - Peky, kolik tě stály ty formality s přihlášením auta - hlavně ty fligny kolem emisí ? -
« Re:
Nordex s.r.o v Havirove, byl jsem tam vcera 2 hodiny a za tu dobu prodali 1 Bravu, rikali, ze ted pred vanoci prodavaji asi 2 auta denne. Nejosu jeste na i-netu, ani na www.fiat.cz, zacali fungovat od 4/2000. Kdyz jsme treba resili problem s tekoucim prasetem, technik naejl pocitac, vybral dil, a povida, tak tady mame cenu 790,- Kc, ze jste to vy, byl jste jeden z nasich prvnich zakazniku, dobrych zakazniku si musime vazit, myslim, ze bychom vam to mohli prodat za 500 Kc, kdyz si nechat vymenit oba dva. Rikam dobra, beru a nakonec jsem si nechal vymenit jen jedno prase a na to mi dali jeste slevu 10% a na praci taky 10% ( 1hod=285 Kc s DPH ). No nemejte je radi, podle krabicek od ND, vsechny pochazeji z Italie. Sezenu nazvy vyrobcu paken a prasete, jestli muzete zjistit, jestli to je original nebo italska druhovyroba. Teda proc ne druhovyroba, ale v zadnem pripade by to nemela byt repase. -
« Bez nadpisu
Někde dole to asi bude ale nechce se mi to hledat.Kam vlastně jezdíš do servisu? Je to autorizovanej FIAT? Tam by se na tyhle ceny opravdu neměly dostat, ale na druhou stranu jestliže tam dávaj druhovýrobní díly a účtujou ti je s rozumnou marží je to celkem férovka. Horší by bylo kdyby to účtovali v cenách orig. dílů FIAT.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!