Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« nespete, bando.
V nejakem SM z kvetna, konecne dali recenzi ojetych aut: Bravy. Krom toho, ze vylozene achilovou patu nema, a kazi se drobnosti, tak tam bylo receno, ze v Nemecku delali test aut na 100 000 km a Brava tento test vyhrala nejen ve sve tride, ale i v kategorii vsech vozu napric tridami podle koncepce pohonu ..... Byla to 1.6 ..... To jsem necekal .... Za 100 tkm musela navstivit servis pouze 3 x - pokazeny zamek 5. dveri, prosezeny sedak ridice a nejak uvolnena spona na topeni nebo neco takoveho. Pak jsem cetl vysledek stejneho testu u Audi A3, ktere do 100 tkm muselo menit spojku i prevodovku, menily se taky zamky a jeste zacal opryskavat bezbarvy lak na vnitrnim plastovem oblozeni ..... Ach to nemecke dilenske zpracovani :-)))) -
« Diky Remus,
o autoshop2000 vim, pokud bych bral Bosal, bral bych jej z Polska za 6500,-. Rozhodl jsem se, ze vyfuk jeste polepim, aby vydrzel do technicke 8/2002 a prednost dam karosarskym upravam. Mala aktualita: v 12/2000 jsem menil svicky Champion ( 3bod ) za doporucene NGK BKR 6 EKC ( 2bod ). Spotreba se mi zvedla o 0,4 litru/100 km. Vymenil jsem to zpet a rozdil poznala i manzelka. Auto je klidnejsi v otackach nad 6000 se netrepe, vypada to dobre i se spotrebou. BTW: je fakt, ze to co Oktavce se muze stat kazdymu autu, nicmene Brava vychazi prece jen lip a to mne tesi. -
« to Wolff:
Imobilizér se choval tak, že jakmile stálo auto za letních veder dlouho na slunci, přestal načítat kód z klíče a auto nešlo nastartovat. Musel jsem pokaždé použít namačkání kódu pomocí plynového pedálu. V servisu zkusili vyměnit snímač kódu, bez efektu. Pomohla až výměna řídící jednotky imobilizéru. -
« nová Brava versus ojetá Octavia
Při založení rubriky jsem sliboval srovnání aut, které jsme kupovali s kamarádem ve stejnou dobu
a téměř za stejnou cenu :
Brava 80V 16SX nová
Octavia 1,8 20V v plné výbavě (ne klima) 2 roky stará
Brava, v záruce opraveno: čidlo immobilizéru - při vysoké teplotě interiéru nenačítalo a bylo nutné startovat pomocí kódu, synchronizační kolečko - při řazení dvojky to občas zarachotilo, těsně v záruce ještě opraven prasklý výfuk (!!), podle servisu výrobní vada.
Octavia: odešlo dálkové ovládání centrálu, poklepávání zámků. Fatální závada převodovky - něco se tam utrhlo a zničilo co se dalo - cena opravy 48.000 Kč. Škodovka se k ničemu nemá, auto je prý staré a má hodně najeto (3 roky, 72000 km).
Co vy na to ? -
« Re:
Pokud by se to nezhoršovalo a naopak tím klesla spotřeba, tak by mi až tak nevadilo, že to střílí jako z děla a třese se to jako sulc :-) Jenom se mi s tím nějak nechce vyrazit na dovolenou po Evropě ...
Na druhou stranu do servisu jezdit každý měsíc je dost drahá sranda -
wolff 28.05.01 11:06
« Bez nadpisu
Bobrr, zdá se mi, že se motor, když je studený tak při 1. třech zařazení trošičku zakucká. A tohle jsem zjistil po garančce. Ale na druhou stranu o moc klesla spotřeba. Takže bych si typoval, že to bude něco ve stylu přiškrceného vstřikování. Ale řeknu ti to asi takhle. Není to zase až tak zlý, aby s tím člověk šel do servisu, vyplázl jim za to peníze a oni by to stejně nedali do kopy. A jak říkám spotřeba šla o litr v průměr dolů. -
« Bez nadpisu
Když nastartuju studený motor u své milované 1,6 bravičky, jde hrozně nepravidelně, střílí a kucká se, zkrátka hrůza. Pokud se mi podaří ho dostat plynem do vyšších otáček, tak po jejich klesnutí už jde pravidelně jako by se nechumelilo, stejně tak, jako když motor stopnu a zkusím nastartovat opakovaně. Když je motor jenom trošičku zahřátý, tak se chová taky úplně normálně. Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost ?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!