Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 24.09.06 19:49
« ECU
AHoj prosim poradte kde presne je namontovana ridici jednotka ve fiatu bravo 1,2 16V chci myt motor ale nevim zda ta krabicka je v motoru ci uvnitr mechanici v autoštangl mi rekli ze to ma asi karbec.mam pocit ze je v motoru na prave strane k celnimu sklu diky za odpoved.a nemate nekdo potize se zvukem za jizdy zevnitr vozu jde to z pristrojovky prosim poradte diky 8-s :P -
« Re: kupa
Nevím, co myslíš technickými daty, ale jednu Mareu Weekend mám doma(na prodej zatím není, protože jedno "velké" auto aktuálně potřebuju..:)), tak se klidně ptej. Marea vychází technicky z dvojčat Brava/Bravo, ale má upravený podvozek, větší rozvor a rozchod(myslím), takže je v ní více místa. vychytaný je velký kufr se sklopným nárazníke, pro snadné nakládání.
Jízdní vlastnosti slušné, spolehlivost taky. Jenom je při koupi třeba věnovat pozornost zejména stavu podvozku a samozřejmě jestli nejde o havárku.
Doporučit lze benzínové 1.6 16V, nebo 1.8 16V, super jízda může být 2.0 20V 150HP, ale tam budou asi trošku větší (nejen) servisní náklady. Z dieselových agregátů jedině JTD, starším TD bych se vyhnul.
Pokud bys chtěl více technických informací, mrkni na [odkaz] tam je toho k nalezení docela dost. -
"-- skrytý --" 17.09.06 17:19
« Malý Ratmírov FIAT MEET 23. - 24. 9.
Dnes jsem mluvil s majitelem kempu a dostal jsem povolení točit si sám pivo v "pitevně", tzn. že je možné si dovézt svůj vlastní sud. Potřebuji vědět, zda bude zájem více o Plzeň 12° PU nebo 10° G (event. oba ?) a kolik nás zhruba bude (na ten sud). Ve čtvrtek pojedu pro sud, tak do té doby pište. >:D >:D :D -
« Re: kupa Brava
JA som mal Fiat Bravu rv 2001 s motorom 1,2 16v.NA ten objem to bol skvely motor.Vykonom uplne postacoval.Spotreba pri pokojnej jazde do 6 l na dialnici a v emste sa v poho da dostat do 7 l.Co sa tyka kvalty za 65 tkm co som ju mal tak som mal len jeden problem nic vazne len odisla lambda sonda.Ale inak kvalitne a hlavne dizajnovo skvele auto.ceny ND su v porovnani s konkurenciou nizke. -
« kupa Brava
planujem kupit Fiat Brava, lebo to auto mi tak nejak vyhovuje, len sa neviem rozhodnut pre motor. Rocnik od r.v 2000. Ake mate skusenosti s motormi v Brave. Zaujimaji ma 1.6 a 1.2 benzin a poskulujem aj po JTD105, len to je vacsinou dovoz a toho sa velmi obavam. Zaujimaju ma jazdne vlastnosti auta s vypisanou motorizaciou a priemerna spolahlivost. Moj odhad je ist radsej do jednej z benzinovych verzii.km nabeh bude od 15 do 22tkm rocne. , Ale skor 15tkm. 22-25 je realne v istom pripade, ked budem musiet dochadzat do roboty 50-60km denne. Dakujem za Vase postrehy. Hlave konkretne ma zaujimaju najviac. Niesu na fiaty nadpriemerne drahe ND , podvozkove diely tlmice, brzdy ...... . Predpokladam, ze po kupe bude treba asi kupovat, kedze odhadom to auto bude mat cca 100tkm. Ratam tlmice, rozvody, capy, brzdy. Rad by som ho pred jazdenim dal do slusneho stavu, nech ma potom nerozculuju taketo zavady a nutne vymeny :-) -
"-- skrytý --" 05.09.06 10:37
« Malý Ratmírov - změna termínu o jeden den > 23. 9. - 24.
Musím zde oznámit malou změnu termínu, došlo k posunu o jeden den.
Vzhledem k tomu, že nebyl projeven zájem o památky v okolí ani v Praze bude rozumější posunout termín konání na:
sobota 23. září - neděle 24. září
a příjezd bude v sobotu do 12 hodin, to by měli stihnout všichni. Když někdo přijede později, také se nic nestane.
Počasí má dlouhodobou předpověď na září vcelku příznivou, takže by mohlo být i hezké počasí. -
« Bez nadpisu
Zdravim.Tak som to spojazdnil,uvidim ci to nejaky ten cas vydrzi:dal som tam iba rotor ale pouzivany rotor.Na novy alternator nemam,neviem ako v cechach ale u nas na slovensku ide novy alternator zhruba tak akolo 10000sk.Takze nemam zatial na vyber.Regler je dobry,novy aj stary a teraz mam aj treti s toho noveho alter.Aspon mam v zasobe.Tieto alternatory su blbe,tam kde sa to prepalilo je to akurat zalievane,zistili sme to iba tak ze sme ho napojili na nabijacku,pustili sme do toho stavu a skrat sa ukazal hned.
pani majte sa zatial. -
« Bez nadpisu
Zdravim.Dnes som si dal pozriet ten alternator este raz druhemu elektro mechsnikovi,verte ci nieje alternator je v *.Kablik tenky ako nitka,je asi prepaleny a opravit sa to neda,dotyka sa niekde kostry, to je na rotore bud plusovi alebo minusovi presne neviem.Je odpaleny natakom mieste ze je skratka v *.Ako je uz vyvod na tiahla kde sa dotykaju uhliky tak niekde podtym v nutri.Dik za ochotu,a za pomoc.
P.S treba uz len novy alternator alebo rotor. -
"-- skrytý --" 02.09.06 11:19
« agi11
Tohle to je těžké, takhle radit na dálku. Jestliže jsi vyměnil regulátor, ještě to vůbec neznamená, že i ten nový není špatný, právě díky tomu alternátoru, který jej mohl klidně poškodit. Je to všechno jenom teorie. Faktem je, že v palubní síti by se nemělo objevit vyšší napětí než max. 15V, pokud je palubní síť napájena jen baterií toto napětí je max. 13,2V, průměr je 12,3V. Pokud síť napájí alternátor, napětí nemá přesáhnout 13,8V resp. 14,4V u starších typů. 17V je prostě moc vysoké napětí. Ten regulátor pokud má na výstupu do palubní sítě 17V, tak na vstupu má zcela určitě ještě vyšší napětí a to může získat jedině z toho alternátoru. Vsadil bych na ten alternátor, že je příčinou celé pohromy - tj. i poškozený regulátor. -
« Bez nadpisu
Ale mne povedal jeden elektromechanik ze je v poriadku alternattor,ze je naprd regler,ale ten je uplne novy.A chcem sa spytat nemal by sa potom pocitac v aute nejak resetnut dat.lebo mne svieti dobre ze nieje cele palubovka ked som mal zalozeny zly alternator.Dik -
"-- skrytý --" 02.09.06 10:16
« Bez nadpisu
Chyba bude s největší pravděpodobností v alternátoru. Je to zdroj střídavého napětí, které je následně usměrněno diodami (součást alternátoru). Závada může být v usměrňovači. Lze zjistit osciloskopem. Pro tebe by bylo nejjednodušší půjčit si jiný alternátor a vyzkoušet to. Pokud bude vše OK, vzít starý alternátor a nechat opravit nebo sám vyměnit usměrňovač, tam vidím chybu, ale mohu se mýlit >:D , chce to experimentovat. Držím palce. -
« neviem si rady s dobijaniem na fiat bravo 1.6,SOM V KONCOCH
Zdravim vsetkych.Potreboval by som pomoc pri rieseni mojho problemu PROSIM.Mam fiat bravo 1.6 16V 1998,a mam problem s dobijanim.Alternator dobija az vela 17,5Volta.Kupil som novy regler za 2000sk, vsetko sme poskladali,a co nevidim je to na prd.Dal som odskusat alternator,vraj je dobry,povedal mi ze je zly regler,a popritom bol uplne novy.Mam ho reklamovat vraj.Chcem vediet ci ste sa stymto niekto stretol,ci nemoze byt na vine nieco ine,ze to tam bud skratuje alebo co.... Ekzisteje nieco take ako dat ho na pocitac,a tam zistia co mu je? Auto mam 2 Tyzdne,stoho som cakal tyzden na prepis,a hned nato sa mi pokazil tak som si ho ani neuzil.Dakujem vsetkym za radu co mi poskytnete. -
"-- skrytý --" 30.08.06 11:12
« FIAT meet - Malý Ratmírov - 22. - 23. 9. 06
@ ALL FIAT
Na závěr letní sezóny vás všechny zvu do Relax Campu Slunečnice mezi Malým Ratmírovem a Vlčicemi u Jindřichova Hradce ve dnech 22. 9. a 23. 9. Na programu jsou pouze tři body:
1) sejít se v přírodě
2) dobře se najíst a napít mezi svými
3) vše opět zdokumentovat a předat si zkušenosti i historky o našich miláčcích
Ubytování zajištěno v chatičkách, večerní a noční program - opékání, rožnění, grilování všeho, co si kdo přiveze, pití - 11° točené pivo a nealko v místní "pitevně" po dobu naší potřeby. V případě nepříznivého počasí se dá grilovat v "pitevně" (resp. tam se bude sedět v teple a vybraný jedinec bude před pitevnou, ale v přístřeší hlídat gril). Ostatní program záleží na počasí a chuti účastníků.
Místo naleznete na www.mapy.cz nebo www.bumball.wz.cz/images/mapka_.gif -
wolff 20.07.06 15:46
« Bez nadpisu
Jo změny tam byly, ale jak říkám ty probíhají kontinuální i v souladu s legislativou. Ale nemyslím si, že by tam byl nějakej zásadní konstrukční rozdíl. ty motory jsou dle mého soudu identické a jak říkám, řídící jednotku MM mám taky. Reagoval sem na to z toho důvodu, že sem tohle slyšel už z více zdrojů... -
« Bez nadpisu
Pokud jsem se ptal na blbost, tak se omlouvam, ale neni to moji vinou, docet jsem se tohle pred casem na nejakym webu, tak to tam asi pomichali, psali ze ridici jednotka, ale zrejme tedy meli na mysli ty upravy co zminoval Jarous. Ale radsi se blbe zeptam a necham si to objasnit, nez abych pak zjistil ze jsem moh mit klidne neco lepsiho, kdybych o tom bejval vedel.
Kazdopadne diky za odpovedi. -
wolff 20.07.06 08:34
« Bez nadpisu
Jojo, no tohle sem opominul...
Máš recht...
Mě to jen bylo divný, to co sem psal, proto sem reagoval... Jinou než mám já 1,6 sem neviděl. Jestli je v té řídící jednotce jinej soft nebo tak nevím (to asi jo,a le to je možná každej rok), jinak ty motory jsou identické... Magnetti Mareli je tam i tam... Teda jinou řídící jednotku než MM sem v 1,6 neviděl... A kdo ano, tak ať zvedne ruku -
wolff 19.07.06 23:09
« Bez nadpisu
Tak nějak nechápu o čems e to celou dobu tady bavíte... A kdybych zabrouzdal dál, tak tam zase najdu tyhle ty pindy... nějak mi to není jasné. podle mě 1,6 v bravě je zase 1,6. Já mám Bravu 96 a mám tam taky MM a žádnouá jinou řídíí jednotku jsem u Bravy 1,6 neviděl. Ve Stilu je 1,6 od Opla, to je jiný motor... Tak asi tak... -
JTF 18.07.06 21:19
« Bez nadpisu
Petros: je to trošku jinak. Pravdu máš pouze v tom, že motor byl lehce vylepšen při modernizaci v 8/98(pozná se dle černého "vršku". Další modernizace spočívala ve zvýšení zdvihového objemu z 1581 na 1596 a nepatrný nárůst točivého momentu z 144 na 145 Nm, plnění Euro 3(2x lambda sonda) přišlo v roce 2000. Po celou dobu měl motor výkon 76kW, pouze pro některé trhy byl z počátku výroby 95-96 snížen na 66kW. -
« Motor 1.6
Zdravim,
Mel bych dotaz ohledne motoru 1.6 v Bravu. Docet jsem se ze od 1999 byla jina ridici jednotka a motor mel lepsi spotrebu (+ jeste dalsi detaily, ktery uz si nepamatuju). Nevite nekdo od jakyho mesice se tyhle auta prodavaly, respektive jak se da poznat rozdil mezi starsi verzi 1.6? Mam zalusk totiz presne na tenhle model, chci si ho nechat dovezt. -
« Re:
1,2 sa predavala az od 1/1999 - ja mam myslim 2/1999 - a co sa tyka spotreby tak mne zere pri lahkej nohe podobne ako Egon - len ta klima tam prida cca 0,5 litra/100...
A vyber medzi 1,6 a 1,2? ja som tiez vyberal, ale rozdiel poistiek a spotreby robil pre mna dost... podla toho kolko jazdis...
Inak Neeo - ja svoju asi idem predavat, lebo mi stoji pred barakom uz vyse pol roka - tak sa mozme dohodnut... - ale som v Prahe... -
"-- skrytý --" 14.07.06 12:52
« Bez nadpisu
to:Neeo
Mám Bravu 1,2 16V, 59kW už 5 let, spotřebu má rozhodně nižší než 1,6.Dlouhé štreky 5,5-6 l , město 6,5l , plný náklad s plynem na podlaze 7,5l.
Motor je tichý, ale nejlépe jede od 3500 ot. Klimu nemám což mě teď v těch vedrech štve. Jinak auto naprosto spolehlivé akorát tlumiče odešly po 55 tis.km. Maximálku jsem zkusil v Chorvatsku na dálnici plně naložený 185 km/h. Takže pokud chceš ušetřit na pojistném a palivu zvol 1,2. Pokud chceš vždy bezpečně předjet i v kopcích a s klimou zvol 1,6. ;-) >:D -
"-- skrytý --" 14.07.06 12:38
« Bez nadpisu
Pozeral som na nete a vačšinou sú v ponuke 1.6/16V s klímou, tých 1.2/16V s klímou tam veľa nie je. Uvidím, keď bude dám vedieť , keď tak pošlem aj link kde budú fotky a parametre.
Keby som mal ešte v niečom nezrovnalosti tak ešte napíšem.
Ďakujem všetkým, ktorý mi tu pomáhali pri výbere.
Občas sem nakuknem čo je nové, ale nielen sem ale na celé auto.cz. Je tu dosť zaujímavých vecí. -
« Bez nadpisu
Mam 1,2 s klimou a nepostrehol som pokles vykonu - oni to tam vraj urobili nejako inak - iba to zvysi spotrebu (?) neviem nevyznam sa - inak 1,2 v Brave je podla mna jeden z najlepsich motorov na bezne jazdenie -svizny, taha odspodu, akceleruje aj pri vysokych rychlostiach... Kupil som si teraz P307, 1,6 16V a je vykonovo porovnatelny s touto Bravou - a v meste dokonca trosku menej svizny... A sem do Prahy s tymito cestami je Brava aj odpruzenim lepsia... Kua, ja snad zmenim plany a nepredam tu Bravu... ;-) -
"-- skrytý --" 12.07.06 11:21
« Bez nadpisu
@ Neeo
Pokud budeš jezdit "normálně" a nebudeš líný řadit, tak 1.2 i s klimou bude dost svižná. Jinak můžu potvrdit 1.2 má zátah už odspodu, 1.6 začíná být raketou až po 3000RPM a pak si "cucne". >:D A 1.2 je proti žigulovi letadlo ve všech směrech. -
« Výměna zámků
Tak jsem se podíval do archivu (jednou se mi snažili Bravu ukrást, takže jsem musel měnit zámky + immobilizér):
Materiál:
- Fiat Code: 2933,39 CZK
- Sada zámků (Brava 1.6 Aut.): 2245,36 CZK
Práce:
- výměna immobilizéru: 1 hodina po 400,- CZK
- výměna zámků: 5 hodin po 400,- CZK
K tomu ještě 22% DPH.
Vše ceny srpen 1999, Dojáček Praha -
« Re:
klima ti znizi akurat dynamiku. to znamena horsi rozbeh, ale maximalka +- identicka. A s klimou jazdit rely tiez nie je asi najlepsie pre samotnu klimu ... ta ma rada viac menej rovnomernu jazdu. Mojmu aktualnemu autu ( 115k Honda ) zapnuta klima uplne odrovna dynamiku pri rozbehu ( pocitovo je to ako keby si mal zaradeny o stupen vyssie. ide to ale citis ze to neni ono ). Ale ked viem ze potrebujem ist pred kolonu, vypnem klimu, zaradim 3 ( ked je zle aj 2 ) a potiahnem to k 6500 rpm. Inak co je zaujimave, tak moj 1,5 VTEC toci tolko co fotrova 1,6 v Stile max. 6700 rpm ( zaciatok cerveneho pola ).
Co sa tyka modernych klimatizacii tak tie sa pri prechode na vyssie otacky automaticky odpajaju, ale ani moja a ani ani ta v Brave medzi ne asi nepatri.
Este jedna vec ak sa dobre pamatam, tak kamos co predava Fiaty mi moc klimu do Bravy nedoporucoval. Ale teraz si uz nemapatam ci to bolo preto ze to auto klimu nemalo a musela by sa domontovat, alebo preto ze s nimi boli nejake "issues". Bolo to ale nejaky ten rok dozadu ( okolo roku 2000 ) takze neviem aky je aktualny stav. Nasa stara Brava bola rocnik '96 a do roku 2002 sluzila uplne bezchybne. Potom isla ako protihodnota za fotrove Stilo :) -
"-- skrytý --" 11.07.06 14:16
« Re: Re:
@Pepec Veď to,že tam chcem aj tú klímu, tak aj preto asi zoberem tú 1.6. S tou spotrebou som zvyknutý na 8-10 a viac ako 110 sa na našich cestách pomali ani nedá jazdiť a po diaľnici zase toho veľa nanajazdím. S tým rádiom sa netrápim to bude asi prvé čo vymením + repro. -
« Re: Re: 1.2 16V x 1.6 16V
Tiez som mal Bravu 1,2 a foter ma teraz Stilo 1,6. Co sa tyka Bravy tak to je aj s 1,2 super vozitko, i ked na moj vkus citlive na bocny vietor a ma trosku jedovate brzdy ( teda nasa mala ). Ale ked to chces s klimou tak jedine 1,6. Ja som si aj s tymi 80 konikmi uzival sviznu jazdu ale to som moc ruku zo saltpaky neskladal :-) A pozor na original radio ... mne uhynulo po 4 rokoch :( -
"-- skrytý --" 11.07.06 14:04
« Bez nadpisu
Ja zase nejazdím rýchlo, do tých 110 po normálnych a 130 po dialnici. Lenže na Lade 2103 to skoro ani viac nejde. Keď si kúpim 1.2 tak mi to možno bude chýbať, že to auto nie je také svižné. V 1,6 som sa viezol, musím ešte porovnať 1,2.
@Beaver2000 Díky za takú kalkuláciu. -
« Re: 1.2 16V x 1.6 16V
No ja som mal Bravu 1,2 16v 60kw a teraz mám stilo 1,6 16v 76 kw.No ak chces jazdit svizne a nehladis na spotrebu tak ber 1,6 do 3000 ot to ide tak normálne a potom to vystrelí ako raketa.1,2 16v na svoj objem skvely motor dobry tah uz odspodu ale pri yssich rychlostiach vacsia hlucnost...ale do 160 to ide v pohode...ja som mal spotrebu vonku 5,5 l a v meste sa dostanes do 7l... -
"-- skrytý --" 11.07.06 12:21
« 1.2 16V x 1.6 16V
@ Neeo
Trošku jsem počítal:
.................................... 1.2 16V .................... 1.6 16V
spotřeba ............................. 6,5 ........................... 7,0 ...... L/100km
pojistka ........................ 4.500,- ..................... 9.000,- ....... Sk
ročně najedeš ............................... 20.000 ..........................km
ročně benzin .................. 1.300 ....................... 1.400 ......... litrů
úspora na pojistce ......... 4.500,- ........................... 0,- ....... Sk
prům. cena 1L ................................... 42,- .......................... Sk
ročně dáš za benzin ..... 54.600,- ................... 58.800,- ..... Sk
úspora celkem ................ 8.700,- ........................... 0,- ...... Sk
úspora přepočet na L ........ 207 ........................................… L
úspora přepočet na km .. 3.186 ........................................… km
Z toho vidíš, že s 1.2 16V ušetříš ročně skoro 9.000 Sk nebo můžeš najet o 3 tis. km víc než s 1.6 16V. A to slušná kilometráž třeba na dovolenou. Přeji ti dobrý a šťastný výběr. -
« Bez nadpisu
1.6 16v je dobrej motor nenáročnej má solidní výkon k životu se probouzí od 3500 ot. nahoru to je cítit docela solidní zátah max. rychlost po rovince udělá 195 tachometrovejch ale z kopce jsem to dostal až na 220 což je konečná hodnota tachometru >:D Spotřeba mimoměsto se pohybuje kolem 6.5 litru ve městě 10. S 1.2 jsem jel jenom ve stilu nejede to špatně ale ten rozdíl proti 1.6 je tam znát. Pokud si chceš užít radost z jízdy a nevadí ti vyšší spotřeba ve městě a vyšší ručení tak vol 1.6 -
"-- skrytý --" 11.07.06 10:43
« Bez nadpisu
Caute, akrát čítam na tomto fóre 27 stránkovú diskusiu o klimatizácii, takže sa z nej niečo práve dozvedám.
Ako som sem už niekedy písal, tak v auguste alebo v septembri plánujem kúpiť Fiat Brava. Ročník mám vybratý 1999 a vyššie, má to mať klimu stačí aj manuálna.ABS.atď
Len mám jeden problém neviem sa rozhodnúť medzi dvomi motormi
1.2/16V 60kW spotreba tušim o 0.5L menšia, poistka 4500 SK
1.6/16V 76kW poistka 9000 SK
To by sa dalo vydržať, ale chcel som sa opýtať, či má niekto skúsenosti s týmito motormi, Je veľmi poznať výkonostný rozdiel? Jazdíme dvaja, výnimočne je plné auto. Teda aký motor by ste mi doporučili. Nie je 1.2l motor na 1100 tonové auto málo? Skúsim asi zistiť či niekto v okolí nemaá tieto 2 motory a išiel by som sa previezť
Za radu díky -
"-- skrytý --" 11.07.06 10:42
« Bez nadpisu
Caute, akrát čítam na tomto fóre 27 stránkovú diskusiu o klimatizácii, takže sa z nej niečo práve dozvedám.
Ako som sem už niekedy písal, tak v auguste alebo v septembri plánujem kúpiť Fiat Brava. Ročník mám vybratý 1999 a vyššie, má to mať klimu stačí aj manuálna.ABS.atď
Len mám jeden problém neviem sa rozhodnúť medzi dvomi motormi
1.2/16V 60kW spotreba tušim o 0.5L menšia, poistka 4500 SK
1.6/16V 76kW poistka 9000 SK
To by sa dalo vydržať, ale chcel som sa opýtať, či má niekto skúsenosti s týmito motormi, Je veľmi poznať výkonostný rozdiel? Jazdíme dvaja, výnimočne je plné auto. -
"-- skrytý --" 11.07.06 10:36
« Bez nadpisu
@ Abarth
Jj, 1.2 16V znám, první Stila ho měla také a kolegové s 3D jsou s ním nesmírně spokojení, hlavně 80HP při více než dobré spotřebě a mají 6 speedů. Soused má Bravu 1.2 16V a také si ji moc pochvaluje.
Tu klimu by to chtělo určitě, jak se v těchto zeměpisných šířkách a délkách objevují poslední dobou ta hnusná vedra, stává se klima nezbytností a standardní výbavou (škoda, že GP ji nemá v základu). THX -
« Bez nadpisu
Já bych ti doporučil Fiat Bravo 1.2 16v ale problém je, že s tímto motorem se bravo začlo dělat až od roku 98 myslim a proto má ještě dost vysokou cenu nevim jestli se vlezeš pod 90 tisíc. Co se týče výbavy tak SX má to 2xairbag a ABS, můžeš mít i klimu. Já mám 1.6 to je dobrý motor, ale do města moc ne hodně žere. Sehnal bys v pohodě 1.4 ale tu ti nedoporučuji sice s ní nemám zkušenosti, ale prej je náročnější na údržbu a pokud jí předchozí majitel zanedbal tak může být motor v *. -
"-- skrytý --" 11.07.06 01:57
« Bez nadpisu
@ Neeo
Nemohu mluvit za Bravo/Brava, ale autoklima má určitě displej a nějaká ta ovládací tlačítka pro nastavení teploty apod. (soudím podle Stila). Manuální klima má akorát tlačítko s vločkou, jinak má ovládání shodné s běžnou ventilací.
@ ALL
Chtěl bych pro svou lepší polovičku koupit Bravo (do 80tis. Kč) pro převážně jízdy po městě a kratší cesty do 100km 1-2x měsíčně. Doporučte motorizaci a výbavu. THX za rady. -
"-- skrytý --" 10.07.06 21:48
« Bez nadpisu
Nazdárek páni už sem tu dlouho nebyl a vidim, že sem skoro nikto nepíše, čo ste všetci predali Fiaty?
Inak jedna otázka k Brave: Aky je rozdiel medzi manuálnou a automatickou klimatizáciou. Ako rozoznám aká v tom aute je? Obyčajné topení viem ako vyzerá, ale nasiel som fotky aj s manuálnou a s automatickou klimatizáciou a je to to isté.
Dokážete mi niekto poradiť?
Díky moc -
« start Marea
Vlada> Dík za reakci, Marea má taky čerpací balónek, zkoušeli jsme dočerpat víckrát a ani to neškytlo. Divné je, že pak přijel kámoš s autem a přes kabely to chytlo na první otočení. To by na zavzdušnění neukazovalo. Zase na slabou bat. to taky nevypadá, točila za začátku dost dobře. Možná pokles napětí a tím nefunkční zavírací ventil na naftu ? Já mám Astru 1,7 D a i když si měním sám paliv. filtr, tak se nezavzdušní. Jen nový naleju doplna. A kromě špatného kontaktu u skrytého spínače na naftu se mi nestane, že by nechytla (no ještě zima pod 15 st. a slabá baterie :-(( ). -
« špatný start u Marea 1,9 TD
Zdravím, rád bych požádal o radu, kámoš má problém se stratováním, jde o Fiat Marea kombi 1,9 TD. Pokud parkuje v kopci, s předkem výš, po dobu cca 3 a víc hodin, tak to pak nechytne, i když to točí cca 5 sec. i několikrát opakovaně. Jinak to jde na první zatočení. Zvláštní je, že pokud připojí nabíječku nebo další baterii přes kabely, tak to také hned naskočí. Dokonce mu to chytlo i při puštění na zpátečku (i když o riziku přeskočení rozvodů ví). Zlobí to i v teplém počasí a baterie točí celkem dobře. Auto má asi 7 měsíců, měnil v malém servisu paliv. filtr a prý mu dali nějaký kratší, ale prý je také doporučený. Máte podobnou zkušenost nebo radu, jak najít příčinu ? Díky. -
"-- skrytý --" 16.05.06 10:27
« Re:
PROSÍM VŠECHNY FIAŤÁKY NALÉHAVĚ O POMOC PŘI HLEDÁNÍ AUTA - V NOCI Z 15. 5 NA 16. 5. 2006 BYLA ODCIZENA STŘÍBRNÁ ALFA ROMEO 155 Q4!!! Na zadním pravém blatníku měla cca 30 cm šrám od parkování, jinak se jedná o jedinečný kousek, nikdy nebouraný, v perfektním technickém stavu. Nové pneumatiky Ceat Tornado, nové přední brzdy OMP (vrtané a frézované kotouče), při ubrání plynu trochu syčí, modré hadičky Samco na turbu, kovaná kola Speedline s 24 malými šrouby na obvodu, mezi řadicí pákou a ruční brzdou byly přepínače tlumičů AUTO/SPORT, interiér mavěšedá kůže kombinovaná s tmavou látkou. Jedná se o jedinečný kus v ČR. Každou informaci vedoucí k nelezení auta odměním!!! -
« Bez nadpisu
Dobry den
Mam Fiat Marea Weekend a prestal mi jit(ukazovat) tachometr, chtel bych se zeptat, kolik zhruba stoji oprava tachometru?Neukazuje raficka ani se nepricitaji km,pokud jedu vic jak 80 ,tak tachometr opet ukazuje a je vse bez zavad,pod 80 neukazuje nic..? Chtel bych predejit tomu ,aby me zase nekdo "natahl" na oprave, predem dekujiza radu .....
............ s pozdravem Petr Šťastný tel.:606589985
email : stastny.p@seznam.cz
[odkaz]