Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.09.06  13:30

    « ECU

    Ak ti nepojde Viktorov odkaz skus toto:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.06  12:51

    « Re: ECU

    Tento odkaz by ti mohl pomoci:
    www.fiat-bg.com:7080
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.06  00:40

    « Re: ECU

    Tak do Autoštangl bych snad poslal ČOI... 1.2 16V nemá karburátor, ostatně jako žádný benzín z rodiny Bravo, Brava, Marea.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.09.06  19:49

    « ECU

    AHoj prosim poradte kde presne je namontovana ridici jednotka ve fiatu bravo 1,2 16V chci myt motor ale nevim zda ta krabicka je v motoru ci uvnitr mechanici v autoštangl mi rekli ze to ma asi karbec.mam pocit ze je v motoru na prave strane k celnimu sklu diky za odpoved.a nemate nekdo potize se zvukem za jizdy zevnitr vozu jde to z pristrojovky prosim poradte diky 8-s :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.09.06  15:35

    « Re: kupa

    Nevím, co myslíš technickými daty, ale jednu Mareu Weekend mám doma(na prodej zatím není, protože jedno "velké" auto aktuálně potřebuju..:)), tak se klidně ptej. Marea vychází technicky z dvojčat Brava/Bravo, ale má upravený podvozek, větší rozvor a rozchod(myslím), takže je v ní více místa. vychytaný je velký kufr se sklopným nárazníke, pro snadné nakládání.
    Jízdní vlastnosti slušné, spolehlivost taky. Jenom je při koupi třeba věnovat pozornost zejména stavu podvozku a samozřejmě jestli nejde o havárku.
    Doporučit lze benzínové 1.6 16V, nebo 1.8 16V, super jízda může být 2.0 20V 150HP, ale tam budou asi trošku větší (nejen) servisní náklady. Z dieselových agregátů jedině JTD, starším TD bych se vyhnul.
    Pokud bys chtěl více technických informací, mrkni na [odkaz] tam je toho k nalezení docela dost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.09.06  13:55

    « kupa

    no uz som rozhodnuty pre 1.2 16v alebo eventualne pre 1.6. Neviete o dakej na preda ? Inak sa mi celkom zapacila aj Marea Week. Nemate k tymto autam nahodou technicke data ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.09.06  17:19

    « Malý Ratmírov FIAT MEET 23. - 24. 9.

    Dnes jsem mluvil s majitelem kempu a dostal jsem povolení točit si sám pivo v "pitevně", tzn. že je možné si dovézt svůj vlastní sud. Potřebuji vědět, zda bude zájem více o Plzeň 12° PU nebo 10° G (event. oba ?) a kolik nás zhruba bude (na ten sud). Ve čtvrtek pojedu pro sud, tak do té doby pište. >:D >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.06  10:09

    « Re: kupa Brava

    JA som mal Fiat Bravu rv 2001 s motorom 1,2 16v.NA ten objem to bol skvely motor.Vykonom uplne postacoval.Spotreba pri pokojnej jazde do 6 l na dialnici a v emste sa v poho da dostat do 7 l.Co sa tyka kvalty za 65 tkm co som ju mal tak som mal len jeden problem nic vazne len odisla lambda sonda.Ale inak kvalitne a hlavne dizajnovo skvele auto.ceny ND su v porovnani s konkurenciou nizke.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.09.06  04:54

    « kupa Brava

    planujem kupit Fiat Brava, lebo to auto mi tak nejak vyhovuje, len sa neviem rozhodnut pre motor. Rocnik od r.v 2000. Ake mate skusenosti s motormi v Brave. Zaujimaji ma 1.6 a 1.2 benzin a poskulujem aj po JTD105, len to je vacsinou dovoz a toho sa velmi obavam. Zaujimaju ma jazdne vlastnosti auta s vypisanou motorizaciou a priemerna spolahlivost. Moj odhad je ist radsej do jednej z benzinovych verzii.km nabeh bude od 15 do 22tkm rocne. , Ale skor 15tkm. 22-25 je realne v istom pripade, ked budem musiet dochadzat do roboty 50-60km denne. Dakujem za Vase postrehy. Hlave konkretne ma zaujimaju najviac. Niesu na fiaty nadpriemerne drahe ND , podvozkove diely tlmice, brzdy ...... . Predpokladam, ze po kupe bude treba asi kupovat, kedze odhadom to auto bude mat cca 100tkm. Ratam tlmice, rozvody, capy, brzdy. Rad by som ho pred jazdenim dal do slusneho stavu, nech ma potom nerozculuju taketo zavady a nutne vymeny :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.09.06  10:37

    « Malý Ratmírov - změna termínu o jeden den > 23. 9. - 24.

    Musím zde oznámit malou změnu termínu, došlo k posunu o jeden den.
    Vzhledem k tomu, že nebyl projeven zájem o památky v okolí ani v Praze bude rozumější posunout termín konání na:
    sobota 23. září - neděle 24. září
    a příjezd bude v sobotu do 12 hodin, to by měli stihnout všichni. Když někdo přijede později, také se nic nestane.
    Počasí má dlouhodobou předpověď na září vcelku příznivou, takže by mohlo být i hezké počasí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.09.06  19:45

    « Bez nadpisu

    Zdravim.Tak som to spojazdnil,uvidim ci to nejaky ten cas vydrzi:dal som tam iba rotor ale pouzivany rotor.Na novy alternator nemam,neviem ako v cechach ale u nas na slovensku ide novy alternator zhruba tak akolo 10000sk.Takze nemam zatial na vyber.Regler je dobry,novy aj stary a teraz mam aj treti s toho noveho alter.Aspon mam v zasobe.Tieto alternatory su blbe,tam kde sa to prepalilo je to akurat zalievane,zistili sme to iba tak ze sme ho napojili na nabijacku,pustili sme do toho stavu a skrat sa ukazal hned.
    pani majte sa zatial.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.09.06  06:05

    « Bez nadpisu

    @ agi11
    Zcela určitě kup nový alternátor, nemá smysl šetřit a kupovat jetý nebo jen část. To udělej s tím starým, opravit, vyzkoušet a dát hezky do přihrádky jako náhradní díl :D
    Ať ti Bravo jezdí 8)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.09.06  00:28

    « Bez nadpisu

    Můžu dobrou radu...?
    Kup nový, třeba u štangla nebo tak (nemusí být značkový), ale kup nový, ať autíko slouží dál...
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.06  23:20

    « Bez nadpisu

    Zdravim.Dnes som si dal pozriet ten alternator este raz druhemu elektro mechsnikovi,verte ci nieje alternator je v *.Kablik tenky ako nitka,je asi prepaleny a opravit sa to neda,dotyka sa niekde kostry, to je na rotore bud plusovi alebo minusovi presne neviem.Je odpaleny natakom mieste ze je skratka v *.Ako je uz vyvod na tiahla kde sa dotykaju uhliky tak niekde podtym v nutri.Dik za ochotu,a za pomoc.
    P.S treba uz len novy alternator alebo rotor.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 02.09.06  12:00

    « Bez nadpisu

    Ono to tak asi bude...
    Ř.J. se resetuje odpojením baterie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.09.06  11:19

    « agi11

    Tohle to je těžké, takhle radit na dálku. Jestliže jsi vyměnil regulátor, ještě to vůbec neznamená, že i ten nový není špatný, právě díky tomu alternátoru, který jej mohl klidně poškodit. Je to všechno jenom teorie. Faktem je, že v palubní síti by se nemělo objevit vyšší napětí než max. 15V, pokud je palubní síť napájena jen baterií toto napětí je max. 13,2V, průměr je 12,3V. Pokud síť napájí alternátor, napětí nemá přesáhnout 13,8V resp. 14,4V u starších typů. 17V je prostě moc vysoké napětí. Ten regulátor pokud má na výstupu do palubní sítě 17V, tak na vstupu má zcela určitě ještě vyšší napětí a to může získat jedině z toho alternátoru. Vsadil bych na ten alternátor, že je příčinou celé pohromy - tj. i poškozený regulátor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.06  10:44

    « Bez nadpisu

    Ale mne povedal jeden elektromechanik ze je v poriadku alternattor,ze je naprd regler,ale ten je uplne novy.A chcem sa spytat nemal by sa potom pocitac v aute nejak resetnut dat.lebo mne svieti dobre ze nieje cele palubovka ked som mal zalozeny zly alternator.Dik
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.09.06  10:16

    « Bez nadpisu

    Chyba bude s největší pravděpodobností v alternátoru. Je to zdroj střídavého napětí, které je následně usměrněno diodami (součást alternátoru). Závada může být v usměrňovači. Lze zjistit osciloskopem. Pro tebe by bylo nejjednodušší půjčit si jiný alternátor a vyzkoušet to. Pokud bude vše OK, vzít starý alternátor a nechat opravit nebo sám vyměnit usměrňovač, tam vidím chybu, ale mohu se mýlit >:D , chce to experimentovat. Držím palce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.09.06  20:56

    « neviem si rady s dobijaniem na fiat bravo 1.6,SOM V KONCOCH

    Zdravim vsetkych.Potreboval by som pomoc pri rieseni mojho problemu PROSIM.Mam fiat bravo 1.6 16V 1998,a mam problem s dobijanim.Alternator dobija az vela 17,5Volta.Kupil som novy regler za 2000sk, vsetko sme poskladali,a co nevidim je to na prd.Dal som odskusat alternator,vraj je dobry,povedal mi ze je zly regler,a popritom bol uplne novy.Mam ho reklamovat vraj.Chcem vediet ci ste sa stymto niekto stretol,ci nemoze byt na vine nieco ine,ze to tam bud skratuje alebo co.... Ekzisteje nieco take ako dat ho na pocitac,a tam zistia co mu je? Auto mam 2 Tyzdne,stoho som cakal tyzden na prepis,a hned nato sa mi pokazil tak som si ho ani neuzil.Dakujem vsetkym za radu co mi poskytnete.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.08.06  11:12

    « FIAT meet - Malý Ratmírov - 22. - 23. 9. 06

    @ ALL FIAT
    Na závěr letní sezóny vás všechny zvu do Relax Campu Slunečnice mezi Malým Ratmírovem a Vlčicemi u Jindřichova Hradce ve dnech 22. 9. a 23. 9. Na programu jsou pouze tři body:
    1) sejít se v přírodě
    2) dobře se najíst a napít mezi svými
    3) vše opět zdokumentovat a předat si zkušenosti i historky o našich miláčcích
    Ubytování zajištěno v chatičkách, večerní a noční program - opékání, rožnění, grilování všeho, co si kdo přiveze, pití - 11° točené pivo a nealko v místní "pitevně" po dobu naší potřeby. V případě nepříznivého počasí se dá grilovat v "pitevně" (resp. tam se bude sedět v teple a vybraný jedinec bude před pitevnou, ale v přístřeší hlídat gril). Ostatní program záleží na počasí a chuti účastníků.
    Místo naleznete na www.mapy.cz nebo www.bumball.wz.cz/images/mapka_.gif
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.06  15:45

    « Re: Brava 1.4 12V 1997

    Motor 1.4 12V je díky níže popsaným konstrukčním vadám velmi náchylný na zadření. Moje rada je taky nekupovat a šetřit na 1.2 nebo na 1.6. Ale pozor, v Česku je hromada dovozů 1.6 z Německa a D verze má pouze 66kW místo 74.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.06  17:27

    « Re: Brava 1.4 12V 1997

    Tak nikdo se tu k odpovědi nemá, tak já: ne zcela úplně povedený motor, malé kanály pro olej zdvihátek, zanášejí se. Modely 99 a výš jsou líp udělané, platí pro interiér, lepší motory. Nekupoval bych to.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.06  13:53

    « Brava 1.4 12V 1997

    Nazdar chlapi, co si myslite o Brave 1.4 12V rok 97/98 ? Viem ze 1.2 16V a 1.6 16V po roku 99 su lepsie, ale aj o dost drahsie. Je to az taky velky rozdiel? Diky za odpoved.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.06  11:05

    « Re: Mám Bravo:-)

  • 00 Reagovat !

    foto

    29.07.06  00:56

    « Mám Bravo:-)

    ja len tolko ze sa tesim ze sme nasli tento web. dnes nam doviezli Bravo 1,6 16V z Nemecka tak sme zvedavi ake to bude auticko. Po par tisic km dame svoje postrehy a skusenosti. Zatial po 50 km je super:-)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 20.07.06  15:46

    « Bez nadpisu

    Jo změny tam byly, ale jak říkám ty probíhají kontinuální i v souladu s legislativou. Ale nemyslím si, že by tam byl nějakej zásadní konstrukční rozdíl. ty motory jsou dle mého soudu identické a jak říkám, řídící jednotku MM mám taky. Reagoval sem na to z toho důvodu, že sem tohle slyšel už z více zdrojů...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.07.06  13:53

    « Re:

    to je v poho..urcite zmeny tam na 1,6 boli..o otm osm aj ja pocul....ale mal som bravu 1,2 a taqk ma to velmi nezaujimalo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.07.06  12:12

    « Bez nadpisu

    Pokud jsem se ptal na blbost, tak se omlouvam, ale neni to moji vinou, docet jsem se tohle pred casem na nejakym webu, tak to tam asi pomichali, psali ze ridici jednotka, ale zrejme tedy meli na mysli ty upravy co zminoval Jarous. Ale radsi se blbe zeptam a necham si to objasnit, nez abych pak zjistil ze jsem moh mit klidne neco lepsiho, kdybych o tom bejval vedel.
    Kazdopadne diky za odpovedi.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 20.07.06  08:34

    « Bez nadpisu

    Jojo, no tohle sem opominul...
    Máš recht...
    Mě to jen bylo divný, to co sem psal, proto sem reagoval... Jinou než mám já 1,6 sem neviděl. Jestli je v té řídící jednotce jinej soft nebo tak nevím (to asi jo,a le to je možná každej rok), jinak ty motory jsou identické... Magnetti Mareli je tam i tam... Teda jinou řídící jednotku než MM sem v 1,6 neviděl... A kdo ano, tak ať zvedne ruku
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.07.06  23:27

    « Re:

    NO pockat ja mam este v Stile fiatackku 1,6 ...1,6 od opla sa dava az po 1.1.06 kvoli euro 4
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 19.07.06  23:09

    « Bez nadpisu

    Tak nějak nechápu o čems e to celou dobu tady bavíte... A kdybych zabrouzdal dál, tak tam zase najdu tyhle ty pindy... nějak mi to není jasné. podle mě 1,6 v bravě je zase 1,6. Já mám Bravu 96 a mám tam taky MM a žádnouá jinou řídíí jednotku jsem u Bravy 1,6 neviděl. Ve Stilu je 1,6 od Opla, to je jiný motor... Tak asi tak...
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 19.07.06  21:05

    « Bez nadpisu

    Vím jistě, že modely od r.v. 2000, které plnily Euro 3 měly ř.j. od Magneti Marelli, konkrétně model 1.6. Na ostatní bych se musel podívat do katalogu, který bohužel mám zarovnaný na půdě.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.07.06  20:21

    « Bez nadpisu

    Jarous: Diky, to je presne to co potrebuju vedet. Nevis prosimte jeste jak je to s tou jinou/lepsi ridici jednotkou, jestli byla uz v ty verzi od 8/98 nebo az od 2000?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.07.06  09:42

    « Re: Marea

    sy35: U JTD 110 se dá vyčíst z řídící jednotky spousta informací, na který je i serviska krátká. Dojeď si do Fiatu na Examiner a uvidíš.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.07.06  21:21

    « Bez nadpisu

    no ale v itálii běžely ty se zvýšeným obsahem už v 96 asi to bylo na zkoušku . v puntu II sem videl taky multijet a to nebyla ta faceliftovaná verze
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 18.07.06  21:19

    « Bez nadpisu

    Petros: je to trošku jinak. Pravdu máš pouze v tom, že motor byl lehce vylepšen při modernizaci v 8/98(pozná se dle černého "vršku". Další modernizace spočívala ve zvýšení zdvihového objemu z 1581 na 1596 a nepatrný nárůst točivého momentu z 144 na 145 Nm, plnění Euro 3(2x lambda sonda) přišlo v roce 2000. Po celou dobu měl motor výkon 76kW, pouze pro některé trhy byl z počátku výroby 95-96 snížen na 66kW.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.07.06  17:59

    « Bez nadpisu

    bylo to uz od poloviny 98 a změna je v tom že má o 13 koní víc a poznáš to tak že ten motor má plastové sání a pár různých věcí pro laika k rozeznání ten motor ze silnější řady bych velice doporučil
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.07.06  16:47

    « Motor 1.6

    Zdravim,
    Mel bych dotaz ohledne motoru 1.6 v Bravu. Docet jsem se ze od 1999 byla jina ridici jednotka a motor mel lepsi spotrebu (+ jeste dalsi detaily, ktery uz si nepamatuju). Nevite nekdo od jakyho mesice se tyhle auta prodavaly, respektive jak se da poznat rozdil mezi starsi verzi 1.6? Mam zalusk totiz presne na tenhle model, chci si ho nechat dovezt.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.07.06  15:39

    « Marea

    Co říkáte podle fotek na tuhle bílou JTD 81 kW tady:
    www.tipcars.com/cz/carstrade
    Z Itálie, jen dva modré klíče a CODE karta. Nevyplněná servisní knížka. Byla oblédnuta přítelkyní a prý vypadá dobře. Byla by za 125 tisíc a ne ze těch 139 co tam je.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.07.06  10:55

    « Re:

    1,2 sa predavala az od 1/1999 - ja mam myslim 2/1999 - a co sa tyka spotreby tak mne zere pri lahkej nohe podobne ako Egon - len ta klima tam prida cca 0,5 litra/100...
    A vyber medzi 1,6 a 1,2? ja som tiez vyberal, ale rozdiel poistiek a spotreby robil pre mna dost... podla toho kolko jazdis...
    Inak Neeo - ja svoju asi idem predavat, lebo mi stoji pred barakom uz vyse pol roka - tak sa mozme dohodnut... - ale som v Prahe...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.07.06  12:52

    « Bez nadpisu

    to:Neeo
    Mám Bravu 1,2 16V, 59kW už 5 let, spotřebu má rozhodně nižší než 1,6.Dlouhé štreky 5,5-6 l , město 6,5l , plný náklad s plynem na podlaze 7,5l.
    Motor je tichý, ale nejlépe jede od 3500 ot. Klimu nemám což mě teď v těch vedrech štve. Jinak auto naprosto spolehlivé akorát tlumiče odešly po 55 tis.km. Maximálku jsem zkusil v Chorvatsku na dálnici plně naložený 185 km/h. Takže pokud chceš ušetřit na pojistném a palivu zvol 1,2. Pokud chceš vždy bezpečně předjet i v kopcích a s klimou zvol 1,6. ;-) >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.07.06  12:42

    « Bez nadpisu

    no tych 1,2 16v je pomenej lepbo sa kratko predavali,tusim od rku 1999.ja som mal rv 2001
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.07.06  12:39

    « Re: Re: Re:

    Technicky lepšie čo všetko si napríklad myslel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.07.06  12:38

    « Bez nadpisu

    Pozeral som na nete a vačšinou sú v ponuke 1.6/16V s klímou, tých 1.2/16V s klímou tam veľa nie je. Uvidím, keď bude dám vedieť , keď tak pošlem aj link kde budú fotky a parametre.
    Keby som mal ešte v niečom nezrovnalosti tak ešte napíšem.
    Ďakujem všetkým, ktorý mi tu pomáhali pri výbere.
    Občas sem nakuknem čo je nové, ale nielen sem ale na celé auto.cz. Je tu dosť zaujímavých vecí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.06  12:00

    « Re: Re:

    vyber kus ktory bude na tom technicky lepsie.....bez rozdielu na motor..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.06  11:24

    « Re:

    Doporučuji metodu "přeložený papír":
    - vezmi papír a přelož ho podélně
    - na každou stranu napiš výhody každého z motorů, případně je oboduj
    - narovnej papír a máš výsledek
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.07.06  11:12

    « Bez nadpisu

    Tak a teraz neviem. A zase som tam kde som bol. 1,2 alebo 1,6 ja si asi hodím kostkou. Asi si vypíšem vsetky klady a zápory tých dvoch motorov a nejako sa rozhodnem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.07.06  11:00

    « Bez nadpisu

    Mam 1,2 s klimou a nepostrehol som pokles vykonu - oni to tam vraj urobili nejako inak - iba to zvysi spotrebu (?) neviem nevyznam sa - inak 1,2 v Brave je podla mna jeden z najlepsich motorov na bezne jazdenie -svizny, taha odspodu, akceleruje aj pri vysokych rychlostiach... Kupil som si teraz P307, 1,6 16V a je vykonovo porovnatelny s touto Bravou - a v meste dokonca trosku menej svizny... A sem do Prahy s tymito cestami je Brava aj odpruzenim lepsia... Kua, ja snad zmenim plany a nepredam tu Bravu... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.06  11:21

    « Bez nadpisu

    @ Neeo
    Pokud budeš jezdit "normálně" a nebudeš líný řadit, tak 1.2 i s klimou bude dost svižná. Jinak můžu potvrdit 1.2 má zátah už odspodu, 1.6 začíná být raketou až po 3000RPM a pak si "cucne". >:D A 1.2 je proti žigulovi letadlo ve všech směrech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.06  21:03

    « Výměna zámků

    Tak jsem se podíval do archivu (jednou se mi snažili Bravu ukrást, takže jsem musel měnit zámky + immobilizér):
    Materiál:
    - Fiat Code: 2933,39 CZK
    - Sada zámků (Brava 1.6 Aut.): 2245,36 CZK
    Práce:
    - výměna immobilizéru: 1 hodina po 400,- CZK
    - výměna zámků: 5 hodin po 400,- CZK
    K tomu ještě 22% DPH.
    Vše ceny srpen 1999, Dojáček Praha
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.06  17:10

    « Re: Re:

    no ja v 1,6 16v vplyv klimy na vykon prilis nepocitujem a jazda vramci zakonov 60/90 asa da za 6,5l /100 km so zapnutou klimou...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.06  16:00

    « Re:

    klima ti znizi akurat dynamiku. to znamena horsi rozbeh, ale maximalka +- identicka. A s klimou jazdit rely tiez nie je asi najlepsie pre samotnu klimu ... ta ma rada viac menej rovnomernu jazdu. Mojmu aktualnemu autu ( 115k Honda ) zapnuta klima uplne odrovna dynamiku pri rozbehu ( pocitovo je to ako keby si mal zaradeny o stupen vyssie. ide to ale citis ze to neni ono ). Ale ked viem ze potrebujem ist pred kolonu, vypnem klimu, zaradim 3 ( ked je zle aj 2 ) a potiahnem to k 6500 rpm. Inak co je zaujimave, tak moj 1,5 VTEC toci tolko co fotrova 1,6 v Stile max. 6700 rpm ( zaciatok cerveneho pola ).
    Co sa tyka modernych klimatizacii tak tie sa pri prechode na vyssie otacky automaticky odpajaju, ale ani moja a ani ani ta v Brave medzi ne asi nepatri.
    Este jedna vec ak sa dobre pamatam, tak kamos co predava Fiaty mi moc klimu do Bravy nedoporucoval. Ale teraz si uz nemapatam ci to bolo preto ze to auto klimu nemalo a musela by sa domontovat, alebo preto ze s nimi boli nejake "issues". Bolo to ale nejaky ten rok dozadu ( okolo roku 2000 ) takze neviem aky je aktualny stav. Nasa stara Brava bola rocnik '96 a do roku 2002 sluzila uplne bezchybne. Potom isla ako protihodnota za fotrove Stilo :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  14:18

    « Bez nadpisu

    Keby som zobral tu 1.2/16V s KLIMOU tak by sa mi velmi znížil výkon pr pustenej klíme?
    To by bolo potom asi take niečo ako Felícia. Bŕŕŕ.
    Inak neviete koľko približne stojí výmena zámkov?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  14:16

    « Re: Re:

    @Pepec Veď to,že tam chcem aj tú klímu, tak aj preto asi zoberem tú 1.6. S tou spotrebou som zvyknutý na 8-10 a viac ako 110 sa na našich cestách pomali ani nedá jazdiť a po diaľnici zase toho veľa nanajazdím. S tým rádiom sa netrápim to bude asi prvé čo vymením + repro.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.06  14:10

    « Re:

    ale ta 1,2 je svižná....no 1,6 je nad 100 km/h uz niekde inde....ale ja spoterbou
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.06  14:09

    « Re: Re: 1.2 16V x 1.6 16V

    Tiez som mal Bravu 1,2 a foter ma teraz Stilo 1,6. Co sa tyka Bravy tak to je aj s 1,2 super vozitko, i ked na moj vkus citlive na bocny vietor a ma trosku jedovate brzdy ( teda nasa mala ). Ale ked to chces s klimou tak jedine 1,6. Ja som si aj s tymi 80 konikmi uzival sviznu jazdu ale to som moc ruku zo saltpaky neskladal :-) A pozor na original radio ... mne uhynulo po 4 rokoch :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  14:04

    « Bez nadpisu

    Ja zase nejazdím rýchlo, do tých 110 po normálnych a 130 po dialnici. Lenže na Lade 2103 to skoro ani viac nejde. Keď si kúpim 1.2 tak mi to možno bude chýbať, že to auto nie je také svižné. V 1,6 som sa viezol, musím ešte porovnať 1,2.
    @Beaver2000 Díky za takú kalkuláciu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.06  13:30

    « Re: 1.2 16V x 1.6 16V

    No ja som mal Bravu 1,2 16v 60kw a teraz mám stilo 1,6 16v 76 kw.No ak chces jazdit svizne a nehladis na spotrebu tak ber 1,6 do 3000 ot to ide tak normálne a potom to vystrelí ako raketa.1,2 16v na svoj objem skvely motor dobry tah uz odspodu ale pri yssich rychlostiach vacsia hlucnost...ale do 160 to ide v pohode...ja som mal spotrebu vonku 5,5 l a v meste sa dostanes do 7l...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  12:21

    « 1.2 16V x 1.6 16V

    @ Neeo
    Trošku jsem počítal:
    .................................... 1.2 16V .................... 1.6 16V
    spotřeba ............................. 6,5 ........................... 7,0 ...... L/100km
    pojistka ........................ 4.500,- ..................... 9.000,- ....... Sk
    ročně najedeš ............................... 20.000 ..........................km
    ročně benzin .................. 1.300 ....................... 1.400 ......... litrů
    úspora na pojistce ......... 4.500,- ........................... 0,- ....... Sk
    prům. cena 1L ................................... 42,- .......................... Sk
    ročně dáš za benzin ..... 54.600,- ................... 58.800,- ..... Sk
    úspora celkem ................ 8.700,- ........................... 0,- ...... Sk
    úspora přepočet na L ........ 207 ........................................… L
    úspora přepočet na km .. 3.186 ........................................… km
    Z toho vidíš, že s 1.2 16V ušetříš ročně skoro 9.000 Sk nebo můžeš najet o 3 tis. km víc než s 1.6 16V. A to slušná kilometráž třeba na dovolenou. Přeji ti dobrý a šťastný výběr.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  11:11

    « Bez nadpisu

    Tiež som sa priklánal k tej 1.6 16V takže pôjdem asi do tohto motoru. Radšej silnejší motor ešte keď tam bude aj klima aspoň to nebude toľko poznať keď bude pustená. Už len počkať na peniaze z banky a jede se pro Bravičku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.07.06  10:50

    « Bez nadpisu

    1.6 16v je dobrej motor nenáročnej má solidní výkon k životu se probouzí od 3500 ot. nahoru to je cítit docela solidní zátah max. rychlost po rovince udělá 195 tachometrovejch ale z kopce jsem to dostal až na 220 což je konečná hodnota tachometru >:D Spotřeba mimoměsto se pohybuje kolem 6.5 litru ve městě 10. S 1.2 jsem jel jenom ve stilu nejede to špatně ale ten rozdíl proti 1.6 je tam znát. Pokud si chceš užít radost z jízdy a nevadí ti vyšší spotřeba ve městě a vyšší ručení tak vol 1.6
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  10:46

    « Bez nadpisu

    Sorry za dva príspevky ale stlačil som Enter. Keby sa našiel nejaký moderátor tohoto fóra nech ten jeden kratší zmaže.
    Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  10:43

    « Bez nadpisu

    Caute, akrát čítam na tomto fóre 27 stránkovú diskusiu o klimatizácii, takže sa z nej niečo práve dozvedám.
    Ako som sem už niekedy písal, tak v auguste alebo v septembri plánujem kúpiť Fiat Brava. Ročník mám vybratý 1999 a vyššie, má to mať klimu stačí aj manuálna.ABS.atď
    Len mám jeden problém neviem sa rozhodnúť medzi dvomi motormi
    1.2/16V 60kW spotreba tušim o 0.5L menšia, poistka 4500 SK
    1.6/16V 76kW poistka 9000 SK
    To by sa dalo vydržať, ale chcel som sa opýtať, či má niekto skúsenosti s týmito motormi, Je veľmi poznať výkonostný rozdiel? Jazdíme dvaja, výnimočne je plné auto. Teda aký motor by ste mi doporučili. Nie je 1.2l motor na 1100 tonové auto málo? Skúsim asi zistiť či niekto v okolí nemaá tieto 2 motory a išiel by som sa previezť
    Za radu díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  10:42

    « Bez nadpisu

    Caute, akrát čítam na tomto fóre 27 stránkovú diskusiu o klimatizácii, takže sa z nej niečo práve dozvedám.
    Ako som sem už niekedy písal, tak v auguste alebo v septembri plánujem kúpiť Fiat Brava. Ročník mám vybratý 1999 a vyššie, má to mať klimu stačí aj manuálna.ABS.atď
    Len mám jeden problém neviem sa rozhodnúť medzi dvomi motormi
    1.2/16V 60kW spotreba tušim o 0.5L menšia, poistka 4500 SK
    1.6/16V 76kW poistka 9000 SK
    To by sa dalo vydržať, ale chcel som sa opýtať, či má niekto skúsenosti s týmito motormi, Je veľmi poznať výkonostný rozdiel? Jazdíme dvaja, výnimočne je plné auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  10:36

    « Bez nadpisu

    @ Abarth
    Jj, 1.2 16V znám, první Stila ho měla také a kolegové s 3D jsou s ním nesmírně spokojení, hlavně 80HP při více než dobré spotřebě a mají 6 speedů. Soused má Bravu 1.2 16V a také si ji moc pochvaluje.
    Tu klimu by to chtělo určitě, jak se v těchto zeměpisných šířkách a délkách objevují poslední dobou ta hnusná vedra, stává se klima nezbytností a standardní výbavou (škoda, že GP ji nemá v základu). THX
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.07.06  08:37

    « Bez nadpisu

    Já bych ti doporučil Fiat Bravo 1.2 16v ale problém je, že s tímto motorem se bravo začlo dělat až od roku 98 myslim a proto má ještě dost vysokou cenu nevim jestli se vlezeš pod 90 tisíc. Co se týče výbavy tak SX má to 2xairbag a ABS, můžeš mít i klimu. Já mám 1.6 to je dobrý motor, ale do města moc ne hodně žere. Sehnal bys v pohodě 1.4 ale tu ti nedoporučuji sice s ní nemám zkušenosti, ale prej je náročnější na údržbu a pokud jí předchozí majitel zanedbal tak může být motor v *.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  01:57

    « Bez nadpisu

    @ Neeo
    Nemohu mluvit za Bravo/Brava, ale autoklima má určitě displej a nějaká ta ovládací tlačítka pro nastavení teploty apod. (soudím podle Stila). Manuální klima má akorát tlačítko s vločkou, jinak má ovládání shodné s běžnou ventilací.
    @ ALL
    Chtěl bych pro svou lepší polovičku koupit Bravo (do 80tis. Kč) pro převážně jízdy po městě a kratší cesty do 100km 1-2x měsíčně. Doporučte motorizaci a výbavu. THX za rady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.06  22:08

    « Re:

    A co jinak jak to šlape?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.07.06  22:07

    « Bez nadpisu

    To ti neporadim protože mám Bravo ale nemám klimu :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.07.06  21:48

    « Bez nadpisu

    Nazdárek páni už sem tu dlouho nebyl a vidim, že sem skoro nikto nepíše, čo ste všetci predali Fiaty?
    Inak jedna otázka k Brave: Aky je rozdiel medzi manuálnou a automatickou klimatizáciou. Ako rozoznám aká v tom aute je? Obyčajné topení viem ako vyzerá, ale nasiel som fotky aj s manuálnou a s automatickou klimatizáciou a je to to isté.
    Dokážete mi niekto poradiť?
    Díky moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.06.06  11:25

    « Koupe Bravy

    Ahojte, shanim Bravu r.v. 2000 nejlip 1.6 ma tu nekdo tipy na slusne dovozce? Na Tipcars nabidka nic moc, uvazuju ze si objednam dovoz z D, ale asi je to prece jenom risk, kdyz to auto vidis jen na fotkach? Jak jste to resili vy?
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.05.06  09:46

    « start Marea

    Vlada> Dík za reakci, Marea má taky čerpací balónek, zkoušeli jsme dočerpat víckrát a ani to neškytlo. Divné je, že pak přijel kámoš s autem a přes kabely to chytlo na první otočení. To by na zavzdušnění neukazovalo. Zase na slabou bat. to taky nevypadá, točila za začátku dost dobře. Možná pokles napětí a tím nefunkční zavírací ventil na naftu ? Já mám Astru 1,7 D a i když si měním sám paliv. filtr, tak se nezavzdušní. Jen nový naleju doplna. A kromě špatného kontaktu u skrytého spínače na naftu se mi nestane, že by nechytla (no ještě zima pod 15 st. a slabá baterie :-(( ).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.06  12:59

    « Re: špatný start u Marea 1,9 TD

    kamosovi to delala Laguna, v privodu paliva mu nedrzel zpetnej ventil naftu, ale Laguna tam ma takovej balonek, kterym palivo dopumpoval a pak motor nasokcil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.06  16:46

    « špatný start u Marea 1,9 TD

    Zdravím, rád bych požádal o radu, kámoš má problém se stratováním, jde o Fiat Marea kombi 1,9 TD. Pokud parkuje v kopci, s předkem výš, po dobu cca 3 a víc hodin, tak to pak nechytne, i když to točí cca 5 sec. i několikrát opakovaně. Jinak to jde na první zatočení. Zvláštní je, že pokud připojí nabíječku nebo další baterii přes kabely, tak to také hned naskočí. Dokonce mu to chytlo i při puštění na zpátečku (i když o riziku přeskočení rozvodů ví). Zlobí to i v teplém počasí a baterie točí celkem dobře. Auto má asi 7 měsíců, měnil v malém servisu paliv. filtr a prý mu dali nějaký kratší, ale prý je také doporučený. Máte podobnou zkušenost nebo radu, jak najít příčinu ? Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.06  10:27

    « Re:

    PROSÍM VŠECHNY FIAŤÁKY NALÉHAVĚ O POMOC PŘI HLEDÁNÍ AUTA - V NOCI Z 15. 5 NA 16. 5. 2006 BYLA ODCIZENA STŘÍBRNÁ ALFA ROMEO 155 Q4!!! Na zadním pravém blatníku měla cca 30 cm šrám od parkování, jinak se jedná o jedinečný kousek, nikdy nebouraný, v perfektním technickém stavu. Nové pneumatiky Ceat Tornado, nové přední brzdy OMP (vrtané a frézované kotouče), při ubrání plynu trochu syčí, modré hadičky Samco na turbu, kovaná kola Speedline s 24 malými šrouby na obvodu, mezi řadicí pákou a ruční brzdou byly přepínače tlumičů AUTO/SPORT, interiér mavěšedá kůže kombinovaná s tmavou látkou. Jedná se o jedinečný kus v ČR. Každou informaci vedoucí k nelezení auta odměním!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.05.06  15:54

    « Bez nadpisu

    Dobry den
    Mam Fiat Marea Weekend a prestal mi jit(ukazovat) tachometr, chtel bych se zeptat, kolik zhruba stoji oprava tachometru?Neukazuje raficka ani se nepricitaji km,pokud jedu vic jak 80 ,tak tachometr opet ukazuje a je vse bez zavad,pod 80 neukazuje nic..? Chtel bych predejit tomu ,aby me zase nekdo "natahl" na oprave, predem dekujiza radu .....
    ............ s pozdravem Petr Šťastný tel.:606589985

    email : stastny.p@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.05.06  20:55

    « Re: Spotřeba Barva

    Měl jsem Bravu 1.6 automat a brala si kolem 8,2 l/100 km.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 11.05.06  20:39

    « Bez nadpisu

    No minimum mám tak těch 7,4v průměru. Ale i když tomu šlapeš na krk tak víc jak 9,5 si to v průměru neveme. No spotřeba odpovídá objemu a výkonu... Asi se dá jet i za těch 6,5,ale to bych splešaťěl...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.05.06  19:58

    « Re: Spotřeba Barva

    No ja ma Stilo 1,6 16v.ale bude to velmi podobne....Takze mesto 8-10 l/100km,mimo 6,0 az7,5 ....zalezi od stylu jazdy
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.06  19:46

    « Spotřeba Barva

    Hodlám se koupit fiata Bravu 1,6 potřebovala bych vědět, kolik takové auto spotřebuje. Díky :D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…