Auto-moto-revue!!! Kde jsi?!?!?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Dolejš
Jestli je Dolejš ten co se v casaku svet motoru podpisuje pod clanky o soutezich zkratkou dš, tak na toho lidi kolem rally docela nadavaj (novinaři i samotny zavodnici) A chci se zeptat jestli je to ten pan z A-T-M co ma neco s nohou a nemuze ji ohybat v koleni, videl sem ho totiz na rally sumava jak tam behal (jak Jofre de Pejrak:-) s videokamerou a na to jakej mel handicap, byl cilej a urcite ma k soutezim velkej vztah. ATM mi neschazi protoze me stejne vic nez civilni auta zajima hlavne automobilovej sport kterej je ve svete motoru. Je spoustu casaku a civilni auta vidim na silnici. Zavodni jen kdys se neco jede, a to jen pokud se tam dostanu, tak sem rad dys se neco objevi v televizi. Do sveta motoru se toho ale moc nevejde a nekterejm prisernejm disciplinam jako je motoskijaring davaj moc prostoru na ukor mnohem popularnejsich. -
Diamant 17.03.01 20:35
« Úroveň motoristických časopisov
Nazdarte! Hovoríte mi z duše. Neviem posúdiť vaše české TV relácie, ale vyjadrím sa aspoň k časopisom. Skutočne je v tých článkoch 95% toho, čo vidím, alebo na čo si môžem siahnuť v autosalóne. Netvrdím, že by tam trochu toho nemalo byť (nie každý má taký postreh alebo chuť ísť do salónu), ale radšej by som čítal skutočné skúsenosti pri jazde. Obyčajne sa o jazdných vlastnostiach zmienia maximálne troma vetami a hotovo. Síce mi to vadí, ale kúpu auta to neohrozí. Ja som totiž zo skupiny ľudí, ktorí prevedčia predajcu. Takto som sa napríklad vozil s Fabiou TDI rekordných 60 minút. Vyskúšala ju aj moja polovička. Rovnako sme sa obaja vozili s predvádzacou Fronterou a pod. Ale stále to nie je dlhodobá jazda. -
« Pecháček, Dolejš, Hrnčíř?
Nezlobte se na mě, ale myslím, že tihle tři již toho nažvanili dost a je dobře, že už nic podobnýho nezkoušejí (až na tu reklamu). Mrazí mě v zádech při vzpomínce na testy Hrnčíře, jenž toho opravdu, alespoň podle toho, jak se projevoval, o autech moc nevěděl, Dolejš se při testech snažil vzpomenout si na zašlou slávu soutěžáka, takže bylo akorát vidětm, jak rád si s "testovanejma" autama zajezdil. Ovšem dojmy a závěr pro diváka = 0, slovy "nula". O výplodech fantazie důchodce Pecháčka při komentáři F1 s jeho dokonalou anglickou výslovností nemá smysl dál něco psát. Bohužel, v ČR asi není v současnosti tak štědrý sponzor, aby uživil pořady typu Motorvision, které se již dají sledovat. Je také těžké, stát se redaktorem a přitom zůstat odborníkem. Chtě, nechtě, taková činnost odtrhne i schopné lidi od reality a stávají se z nich papoušci, opakující fráze z prospektů automobilek. Když už takový pořad, tak ať ho tedy skutečně komentuje člověk, kterého auta pouze zajímají, avšak nedělá si patent na to, že jim rozumí. Pochopitelně pak nemohu očekávat specifické a odborné diskuze o technických parametrech, které navíc zbylých 80% národa nudí. V duchu relativně solidního a na nic nehrajícího si pořadu na mě působí pořad s Janem Čenským. Nejhorším pro mě byl naopak zážitek, kdy si někdo pozval praštěnou Kateřinu Hrachovcovou, aby se s diváky podělila o názory na jakýsi konkrétní nový vůz. To už jsem kapituloval. -
« A-M-R
Ať bylo AMR jaké bylo, sledoval jsem ho radši než Jízdu nebo Autosalon. Jediné co se snažim vidět je Svět motoru na ČT. Za kvalitu jejich novinařů bych ruku do ohně nedal, ale je to to jediné co je na TV o motor. sportu. Dávají to ovšem v nemožnou hodinu (pravidelně na to koukám v sobotu ráno - jinak to nestíhám) a nemají licenci na F1 :-))). Výsledek je nakonec pozitivní - koukám míň na televizi. Dobrý byl ten nápad s eMailem - máte někdo adresu?? -
« Jen stručnost, povrchnost, diletantismus
Většina zájmově odborných pořadů a časopisů ve snaze vytřískat více peněz a přitáhnout i totální ignoranty, ženy v domácnosti (nemyslím ty inteligentní), děcka atd. se vzdává odbornosti, faktů, informací ve prospěch reklam, povrchnosti, stručnosti a naopak zase ukecanosti. Takže dnes tyto časopisy čtou i ti, kteří o autech vědí maximálně, kde je víčko nádrže, hlavně že mají "přehled" a mohou se dívat na obrázky pěkných aut. Dnes si můžete koupit jakýkoliv motoristický časopis a všude je to samé. Nijak se neliší. Obsahují pouhý popis jak z firemních prospektů a nic víc. Téměř žádné dlouhodobé testy, měření nezávislých zkušeben atd. V TV je to ještě daleko horší a místo pořadu pro motoristy stále více dělají pořady "pro všechny". -
"-- skrytý --" 04.05.00 16:02
« Pozor, achtung, uwaga!!!!!!!!
Luboą Pecháček se nám vrací ;o()
"Dobrá, tak teď uľ jen o tom, co je a co
bude. Slyąel jsem, ľe prý budeą moderovat motoristický pořad na ČT 1 a na Primě."
"Tamtamy pracují a jejich signály jsou bezchybné. Je to tak. Budu moderovat nový pořad o závodění, který nejenľe budesledovat evropský ąampionát trucků, ale bude se věnovat i daląím motoristickým disciplínám. Nerada bych to zakřikla, ale mohla by to být daląí zajímavá forma seberealizace."
Bacha na ni!!!!!!!
Pramen: [odkaz] -
"-- skrytý --" 18.04.00 10:54
« Re: mail za a-m-r
Nemyslim si, ze Dolejs posuzuje auta jenom podle kufru a vykonu, ale je fakt, ze pri sledovani nebo cteni nejakeho testu auta bych se mel hlavne dozvedet to, co se nedozvim, kdyz ho nebudu ridit. To je totiz to jedine, co nemohu, dokud nekoupim. A kdyz koupim, muze byt pozde. Sednout si do toho muzu kdykoliv a precist si kolik to meri, vazi atd taky. Rovnez kufr mohu posoudit pohledem a cisly. Ale nezjistim, jestli se to houpe, jestli so v zatacce hrne rovne, jestli tomu neodumiraji brzdy, jestli to ma dobre srovnany kvalty, jestli mi to na dirach vymlati plomby ze zubu, jestli se mi z toho zena pozvraci, jestli ....To jsou zakladni aspekty, o nichz uz v CR nikdo moc nehovori. Ja nejradeji ctu Automobilismo, protoze nejmin kecaj a nejvic merej uplne vsechno (ovladaci sily na pedaly, volant, hlucnosti, spotreby, mez adheze, brzdy, akceleraci, atd) a potom jejich zavery konfrontuji s AMS, kteri sice mnohem min meri, ale zase prezentuji ponekud odlisny uhel pohledu (a taky mnohemvic lzou). AutoTIP a Svet motoru jsou sesterske firmy a.s. Automedia, ktera je vyhradne ceska. AutoTIP ma licencni vazbu na Nemecky AutoBILD a prejima od neho mnohe srovnavaci testy, ktere by se u nas daly tezko realizovat, nebo by byly drahe. Vetsinou je zde snaha vyhnout se konfrontaci Nemeckych aut s neneckymi, nebot Nemecke zpravidla vzdy zvitezi bez ohledu na sve kvality. Jistymi vyjimkami jsou srovnani treba Alfy Romeo a BMW, kdy kazdy vuz oslovuje zcela jinou skupinu zakazniku a nelze jednoznacne rici, co je lepsi (viz srovnavak BMW 320i vs. AR 156 2.0TS vs. Lexus IS 200). -
« mail za a-m-r
Dolejš byl určitě dobrej soutrěžák, ale
v testech a-m-r hodnotil auta (podle mě) podle zpětnejch zrcátek a velikosti kufru. Na dopis mi
osobně odpověděl, že se nedá nic jinýho dělat, protože prej jsou dneska všechny auta stejný.
Na dotaz, proč se málo věnujou etice v provozu
psal, že to lidi nechtějí a moc prostoru závodnímu sportu odůvodnil, že to lidi chtějí (přestože
už tehdy existoval zvlášť pořad ke sportu).
K tý ohleduplnosti se vyjádřil tak, že pokud v jiných zemích lidi pouští varovný blikače, aby
varovali ty za sebou, je to věc tý země a nemůžeme za každou cenu přebírat cizí zvyklosti. Od tý doby jsem a-m-r přestal sledovat úplně. Pokud chci něco vědět o autech, podívám se spíš do Auto-tipu.
Máte někdo lepší tip ? Dík. -
« Bez nadpisu
Dolejš byl klasa, Hrnčíře jsem mít nemusel, ale furt to i s ním bylo lepší než Jízda.
A když konečně začali dělat pořádný testy, tak to skončilo.
Mimochodem, bylo mi divný, když v předposledním AMR testoval Dolejš Impezu GT a když potom v posledním řekl, že to balí, tak mi to bylo hned jasný, že nám ještě chtěl ukázat jeho (i moje) oblíbené letadlo. -
"-- skrytý --" 04.04.00 11:23
« Re: Dolejsovy testy
Testy Vladimira Dolejse si muzes precist ve Svete Motoru, vcetne jeho komentaru na tema automobilovych soutezi. Ale take si muzes na www.rallysport.cz precist reakce na tyto jeho clanky. Uprime si myslim, ze je to jeden z mala lidi, kteri trochu o autech a sportu vedi, ale nekdy neni dobre takto verejne tvrdit o nekolikanasobnem mistru republiky, ze vlastne neumi dobre jezdit rally (myslet si to muze). Pochybuji vsak, ze nekomu chybi pan Hrncir. Ten stale tak trochu asi veri ve svuj navrat na televizni obrazovku, ja o tom ale silne pochybuji. A pokud na CT bude nejake pokracovani Auto-Moto-Revue, tak si myslim, ze jeho uroven nebude o nic vyssi, nez na komercnich televiznich kanalech. A tyhle porady nemaji s autarinou vubec nic spolecneho. Je to prerikavani prospektu, sednout si do jakehokoliv auta muze kazdy sam v kteremkoliv autosalonu a design muze taky posoudit kazdy sam, neni-li zcela slepy. Ale pokud je, tak by nemel ridit auto. A pokud nekdo kupuje auto podle techto poradu, tak vic nez na aute mu zalezi na tom, co tomu reknou jeho sousedi. A to je u mne snob. Ale totez plati i o vetsine tistenych casopisu. -
« Bez nadpisu
Já jsem si dřív myslel, že by moderátoři mot. pořadů měli autům rozumět. Podle mě lidi z Jízdy i z Autosalonu ví o autech méně, než kdokoliv z účastníků této diskuse. Poslal bych je všechny do *. (mimochodem ani u Světa motorů - nemyslím časopis - to není žádná sláva.)