Auto-moto-revue!!! Kde jsi?!?!?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: auto-moto-...
Na BBC je premiera TOP GEARu kazdy tyzden v stredu o 21.30, na VOXe je auto-motor-sport kazdu nedelu o 17.00. Co sa tyka Motorvision, najcastejsie je o 20.15 alebo 21.15 , avsak dni, kedy sa to vysiela, nie su presne urcene. Inac je to dvojtyzdennik, a do tyzdna je vysielany asi 2 krat. Ozaj, ak niekto vie nieco o dalsich dobrych programoch, ktore nie su urcene pre zaciatocnikov, nech sa ozve. -
« auto-moto-...
Casto som AMR pozeraval, ale po jej ukonceni som sa preorientoval na zahranicne programy. Na Prime je to snad len pre zaciatocnikov, na slovenskych programoch nehovoriac. Odporucam Motorvision, lepsie to je na VOXe -- auto motor a sport, ale uplne najlepsi je TOP GEAR na BBC WORLD. Odporucam kazdemu, kto chyta BBC. Dobre prepracovane testy maju na VOXe. Fakt sa tazko hlada dobry casopis, ja si kupujem Auto Motor a Sport a Automobil revue. -
« Dolejš
Jestli je Dolejš ten co se v casaku svet motoru podpisuje pod clanky o soutezich zkratkou dš, tak na toho lidi kolem rally docela nadavaj (novinaři i samotny zavodnici) A chci se zeptat jestli je to ten pan z A-T-M co ma neco s nohou a nemuze ji ohybat v koleni, videl sem ho totiz na rally sumava jak tam behal (jak Jofre de Pejrak:-) s videokamerou a na to jakej mel handicap, byl cilej a urcite ma k soutezim velkej vztah. ATM mi neschazi protoze me stejne vic nez civilni auta zajima hlavne automobilovej sport kterej je ve svete motoru. Je spoustu casaku a civilni auta vidim na silnici. Zavodni jen kdys se neco jede, a to jen pokud se tam dostanu, tak sem rad dys se neco objevi v televizi. Do sveta motoru se toho ale moc nevejde a nekterejm prisernejm disciplinam jako je motoskijaring davaj moc prostoru na ukor mnohem popularnejsich. -
Diamant 17.03.01 20:35
« Úroveň motoristických časopisov
Nazdarte! Hovoríte mi z duše. Neviem posúdiť vaše české TV relácie, ale vyjadrím sa aspoň k časopisom. Skutočne je v tých článkoch 95% toho, čo vidím, alebo na čo si môžem siahnuť v autosalóne. Netvrdím, že by tam trochu toho nemalo byť (nie každý má taký postreh alebo chuť ísť do salónu), ale radšej by som čítal skutočné skúsenosti pri jazde. Obyčajne sa o jazdných vlastnostiach zmienia maximálne troma vetami a hotovo. Síce mi to vadí, ale kúpu auta to neohrozí. Ja som totiž zo skupiny ľudí, ktorí prevedčia predajcu. Takto som sa napríklad vozil s Fabiou TDI rekordných 60 minút. Vyskúšala ju aj moja polovička. Rovnako sme sa obaja vozili s predvádzacou Fronterou a pod. Ale stále to nie je dlhodobá jazda. -
« Pecháček, Dolejš, Hrnčíř?
Nezlobte se na mě, ale myslím, že tihle tři již toho nažvanili dost a je dobře, že už nic podobnýho nezkoušejí (až na tu reklamu). Mrazí mě v zádech při vzpomínce na testy Hrnčíře, jenž toho opravdu, alespoň podle toho, jak se projevoval, o autech moc nevěděl, Dolejš se při testech snažil vzpomenout si na zašlou slávu soutěžáka, takže bylo akorát vidětm, jak rád si s "testovanejma" autama zajezdil. Ovšem dojmy a závěr pro diváka = 0, slovy "nula". O výplodech fantazie důchodce Pecháčka při komentáři F1 s jeho dokonalou anglickou výslovností nemá smysl dál něco psát. Bohužel, v ČR asi není v současnosti tak štědrý sponzor, aby uživil pořady typu Motorvision, které se již dají sledovat. Je také těžké, stát se redaktorem a přitom zůstat odborníkem. Chtě, nechtě, taková činnost odtrhne i schopné lidi od reality a stávají se z nich papoušci, opakující fráze z prospektů automobilek. Když už takový pořad, tak ať ho tedy skutečně komentuje člověk, kterého auta pouze zajímají, avšak nedělá si patent na to, že jim rozumí. Pochopitelně pak nemohu očekávat specifické a odborné diskuze o technických parametrech, které navíc zbylých 80% národa nudí. V duchu relativně solidního a na nic nehrajícího si pořadu na mě působí pořad s Janem Čenským. Nejhorším pro mě byl naopak zážitek, kdy si někdo pozval praštěnou Kateřinu Hrachovcovou, aby se s diváky podělila o názory na jakýsi konkrétní nový vůz. To už jsem kapituloval. -
« A-M-R
Ať bylo AMR jaké bylo, sledoval jsem ho radši než Jízdu nebo Autosalon. Jediné co se snažim vidět je Svět motoru na ČT. Za kvalitu jejich novinařů bych ruku do ohně nedal, ale je to to jediné co je na TV o motor. sportu. Dávají to ovšem v nemožnou hodinu (pravidelně na to koukám v sobotu ráno - jinak to nestíhám) a nemají licenci na F1 :-))). Výsledek je nakonec pozitivní - koukám míň na televizi. Dobrý byl ten nápad s eMailem - máte někdo adresu?? -
« Jen stručnost, povrchnost, diletantismus
Většina zájmově odborných pořadů a časopisů ve snaze vytřískat více peněz a přitáhnout i totální ignoranty, ženy v domácnosti (nemyslím ty inteligentní), děcka atd. se vzdává odbornosti, faktů, informací ve prospěch reklam, povrchnosti, stručnosti a naopak zase ukecanosti. Takže dnes tyto časopisy čtou i ti, kteří o autech vědí maximálně, kde je víčko nádrže, hlavně že mají "přehled" a mohou se dívat na obrázky pěkných aut. Dnes si můžete koupit jakýkoliv motoristický časopis a všude je to samé. Nijak se neliší. Obsahují pouhý popis jak z firemních prospektů a nic víc. Téměř žádné dlouhodobé testy, měření nezávislých zkušeben atd. V TV je to ještě daleko horší a místo pořadu pro motoristy stále více dělají pořady "pro všechny". -
"-- skrytý --" 04.05.00 16:02
« Pozor, achtung, uwaga!!!!!!!!
Luboą Pecháček se nám vrací ;o()
"Dobrá, tak teď uľ jen o tom, co je a co
bude. Slyąel jsem, ľe prý budeą moderovat motoristický pořad na ČT 1 a na Primě."
"Tamtamy pracují a jejich signály jsou bezchybné. Je to tak. Budu moderovat nový pořad o závodění, který nejenľe budesledovat evropský ąampionát trucků, ale bude se věnovat i daląím motoristickým disciplínám. Nerada bych to zakřikla, ale mohla by to být daląí zajímavá forma seberealizace."
Bacha na ni!!!!!!!
Pramen: [odkaz] -
"-- skrytý --" 18.04.00 10:54
« Re: mail za a-m-r
Nemyslim si, ze Dolejs posuzuje auta jenom podle kufru a vykonu, ale je fakt, ze pri sledovani nebo cteni nejakeho testu auta bych se mel hlavne dozvedet to, co se nedozvim, kdyz ho nebudu ridit. To je totiz to jedine, co nemohu, dokud nekoupim. A kdyz koupim, muze byt pozde. Sednout si do toho muzu kdykoliv a precist si kolik to meri, vazi atd taky. Rovnez kufr mohu posoudit pohledem a cisly. Ale nezjistim, jestli se to houpe, jestli so v zatacce hrne rovne, jestli tomu neodumiraji brzdy, jestli to ma dobre srovnany kvalty, jestli mi to na dirach vymlati plomby ze zubu, jestli se mi z toho zena pozvraci, jestli ....To jsou zakladni aspekty, o nichz uz v CR nikdo moc nehovori. Ja nejradeji ctu Automobilismo, protoze nejmin kecaj a nejvic merej uplne vsechno (ovladaci sily na pedaly, volant, hlucnosti, spotreby, mez adheze, brzdy, akceleraci, atd) a potom jejich zavery konfrontuji s AMS, kteri sice mnohem min meri, ale zase prezentuji ponekud odlisny uhel pohledu (a taky mnohemvic lzou). AutoTIP a Svet motoru jsou sesterske firmy a.s. Automedia, ktera je vyhradne ceska. AutoTIP ma licencni vazbu na Nemecky AutoBILD a prejima od neho mnohe srovnavaci testy, ktere by se u nas daly tezko realizovat, nebo by byly drahe. Vetsinou je zde snaha vyhnout se konfrontaci Nemeckych aut s neneckymi, nebot Nemecke zpravidla vzdy zvitezi bez ohledu na sve kvality. Jistymi vyjimkami jsou srovnani treba Alfy Romeo a BMW, kdy kazdy vuz oslovuje zcela jinou skupinu zakazniku a nelze jednoznacne rici, co je lepsi (viz srovnavak BMW 320i vs. AR 156 2.0TS vs. Lexus IS 200).