motory Fabie
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
lubinekcz 05.06.13 20:20
« Re: motor bezi na 2 valce poradte prosim
skoda fabia htp problem zpociva v tom ze nevim co stim diagnostika vyhodnoti chybu na prvnim valci chyba zapolovani 1 valec bezi prerusovane po vymnene civky beze zmneny zkoseli jsme prehodit vse na treti valec jak civku-fajfku lajcky :-) jestli nahodou to nedela svicku beze zmneny porad chyba na 1 valci svicky jiskru hazi -
« Re: to:RSD
dne 21.12.1999 jsem mohl ihned zakoupit červenou Fabii Comfort s motorem 1.4MPI, el. stahováním předních oken, mlhovkami, tón. skly, posilovačem, ŠKODA sound systémem atp. za cenu 335.000,-Kč. Zdálo se mi to dost a tak čekám na FABII 1.4MPI bez elektriky a soundsystému, který dolním asi o dokonalejší a lacinější ale za to s klimatizací za 315.000,-Kč. Za 380.000 už koupíš Comforta s 1,4 16V motorem..... Nejlépe si dát [odkaz] a tam si vyhledat auto v různých cenových hladinách a uvidíš, že už nabízí i méně vybavené Fabie.... Rozhodně bych ale 390.000 za Fabii nedal ani s motorem TDI..... -
« Re: to:RSD
Je možné, že v současné době dodává už škodovka i méně vybavené auta, ale já vycházím z informací, které mi v únoru sdělil jeden známý, který dělá prodejce u jednoho dealera v Praze. U nich měly tehdy nejlevnější Fábii za 4O9 tis. I jinde, kde jsem se díval měly v té době nejlevnější Fábie kolem 39O tis. -
« to:PR
Fabie s motorem 1.4 50Kw se v základním "dovýbavném" paketu prodává za cenu cca 335.000, a obsahuje barvu za příplatek, ŠKODA sound systém, el. ovládání bočních skel, mlhovky a další drobné doplňky, které když si doobjednáš u obdobného motoru a počtu dveří u POLA, PUNTA aj., tak zaplatíš ještě o cca 20.000 dráže. Za 390.000 dostaneš už Fabii 50kW s Max výbavou tj + klimatronic, klimaschránky a litá kola + další výbava..... -
« Re: Skoda Fabia 1,4 MPI 50 kW
S nazorem na benzinove motory plne souhlasim.
Na muj dotaz u Skoda auto mi sdelili, ze soucasna
nabidka motoru je pry "podle jejich pruzkumu
trhu" dostatecna a i o 1.4 MPI je v Nemecku velky
zajem.
To je jasne ze vetsina nemeckych setrilku si to
koupi kvuli cene. Ale co ti, co chteji auto, co trochu jede. Ti maji proste smulu. Kvuli cca
10-20% lidi, co chteji auto co trochu jede(nemyslim ted GTI 2.0 apod.) alespon podle mne idealni 1.6, se Skodovka nehodla namahat.
Proste mi naznacili, ze auta vyrabi podle toho,
co se jim financne nejvic vyplati a ne aby vytvorili ucelenou nabidku mortoru s logickym
odstupnovanim. napr. 1.0 1.4 (44kW) 1.4 (55kW)
1.6 (74 kW). Jednoduche a proste, ne ?
Naco 1.4 50kw a 1.4 44kW. Vzdyt jsou skoro stejne.
A 1.4 74kW se hodi spise pro lehci vozy.
Fabia hmotnosti atakuje Gofa kam davaji 1.4 55kW
a ne 74 kW se spatnym tahem odspodu.
Proc Skodovka dela nesmysly ? Nebo snad musi ?
-
« Re: Skoda Fabia 1,4 MPI 50 kW
Osobně ji nevlastním, ale měl jsem možnost si ji vyzkoušet asi 40-50 km. Pokud chceš auto pouze na klidnou jízdu, na okresce předjíždíš jenom občas a nevadí Ti, že musíš dost dlouho čekat, než se auto začne hýbat tak si ji kup. Ale pozor! Nekupuj si ji teď, ale ještě chvíli počkej. Vysvětlení: V současné době škodovka dodává zpravidla vozidla ve středním stupni výbavy, ale dovybavené za příplatek. Cena takových modelů se pohybuje zhruba kolem 39O tis. a více (a to s 5O kW motorem). Takové auto za takové peníze je šílenství. Počkej až pomine počáteční bláznění a pak budou i levnější modely. JInak ovšem u Fabie není dále z čeho vybírat. Provedení 16V(74kW)je předražené a 1,4 16V 55kW bude asi jenom s automatem. Zkus se zamyslet na koupí SDi.
Ahoj, a mnoho štěstí při výběru. -
« Re: Skoda Fabia 1,4 MPI 50 kW
"prepracovany motor z Felicie" je vlastne prepracovany motor z Favorita, coz byl prepracovany motor z rady S105 - 130(135, 136), coz byl prepracovany motor z rady S100-110R(LS), coz byl (v nekterych pripadech) prepracovany motor z rady 1000-1100MB(MBX), coz byl tehdy, v sedesatych letech novej motor... No nevim, ale kdyz uz Fabii (jako ze i kdybych na ni mel tak v zadnym pripade), tak s jinym motorem. Jenze to je ten problem... (proto pisu "v zadnym pripade"). S motorama, ktery za neco stoji uz Fabie fakt NECO stoji a s motorama, ktery nestoji za nic, stoji jen o malinko min... -
« Skoda Fabia 1,4 MPI 50 kW
Ahoj,je tu nekdo,kdo by mne mohl poradit? Hodlam koupit model Skoda Fabia 1,4 50 kW a nevim,jestli je to spravna volba.Zatim jsem na neho slysel pouze kritiku (hlavne ze srovnavacich testu vuci napr. Fial Punto atp).Trosku me desi skutecnosti,ze je to prepracovany motor s Felicie.Feldu jsem mel a s timto motorem to byl samej pruser (hlavne s ridici jednotkou). -
« Motor 1,4 50 kW
Ahoj,je tu nekdo,kdo by mne mohl poradit? Hodlam koupit model Skoda Fabia 1,4 50 kW a nevim,jestli je to spravna volba.Zatim jsem na neho slysel pouze kritiku (hlavne ze srovnavacich testu vuci napr. Fial Punto atp).Trosku me desi skutecnosti,ze je to prepracovany motor s Felicie.Feldu jsem mel a s timto motorem to byl samej pruser (hlavne s ridici jednotkou). -
« Re: motor 1,4 16V/55 kW
To by asi Skodovka musela zmenit plany. V nejakem podzimnim Automobil Revue psal p. Jozif kolik kterejch motorovejch variant chysta Skoda prodat a tenhle motor tam byl - presne si nepamatuju - ale maximalne nekolik procent (ne desitky %) a s automatem. Nejvetsi podil tam byl "klasika" 1,4 MPI OHV. Ovsem je fakt, ze puvodne asi ani nepocitali s tim 1,4 44kW, jehoz montaz ohlasili nekdy minulej tejden. A je taky fakt, ze v novinach se napisou ruzny nesmysly. Me by se teda ten motor taky pozdaval asi nejvic. -
« Fabia a její motory
Nová Škoda Fabia je mi vcelku sympatická, ale co se Škodovce nepodařilo jsou zvolené motory. SDi je snad jediný motor, který je zvolený dobře. TDi taky dobrý, ale v porovnání s Octávií mi Fabia přijde trochu předražená. 1,0i považuji za špatný vtip (podobně jako Octavia 1,4MPi). Fabia je už tak dost těžká pro 50kW motor. Těch 37kW s ní určitě "pořádně zacvičí". Dokonce jsem někde zaslechl, že motor 1,0i má oslovit právě české motoristy (kvůli povinnému ručení), no škoda slov. 1,4MPi sice není žádný trhač dlažby, ale jako základní motor pro auto v cenové relaci od cca 280 tis. Kč vcelku dobrý. Další alternativa už moc není. 1,4 16V by byla i přes její sportovnějíší charakteristiku dobrá, ale až na tu cenu (od 379 tis. Kč). Ať se na mě nikdo nezlobí,ale za ty peníze se dá dneska koupit lepší auto. Motor 2.0MPi bude ve Fábii jistě dobrý, ale kolik bude takové auto stát, nebude to náhodou podobná situace jako s 1,4 16V. Jsem zvědav jakou Škodovka určí cenu pro model s motorem 1,4 16V 55kW. Seat stojí myslím od 312 tis. Kč. Abych to shrnul na závěr přesto, že do Fábie se bude montovat sedm druhů motorů není moc z čeho vybírat.