ŠKODA Octavia a její tuning
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 23.04.10 12:34
« Mračítka pro Škoda Octavia již od 199 Kč
Lesklá permanentní nalepovací mračítka pro světlomety Škoda Octavia I facelift 2003 z chemicky a fyzikálně velmi odolné kvalitní vinylové folie. Vyvinuto pro snadnou montáž mokrou cestou přímo na očistěný světlomet automobilu. Díky vytlačování vody ze středu folie docílíte výborného výsledku. Instalace zabere průměrně šikovnému člověku 10 minut. Mračítka váš vůz opticky sníží a dodají jeho přední části nabroušený elegantní či agresivní vzhled. Garance 4 let životnosti. Oslňují vaše světla? Žádný problém, velmi snadná instalace nalepením. Zaručená barevná RAL harmonie. Dopřejte si originální a neotřelý vzhled vašeho automobilu. >:-[] více na www.mracitka.cz -
« Re: Kontakt na f. Martínek výrobce plastových doplňků
Mam takovou technickou pripominku.
Ty stranky muzou byt mozna pekne, ale jenom v prohlizeci, ktery podporuje Visual Basic script pod windoze - oboji od od mrkvosoftu, my co mame pristup na inet pres Solaris, OS2, Linux apod mame smulu, nebo budou casem i nejake stranky pro nas ? -
« Kontakt na f. Martínek výrobce plastových doplňků
Dobrý den.
Právě jsem obdržel zprávu od svého webmastera, že dokončil první variantu internetové prezentace naší firmy. Nalézá se na Adrese: [odkaz] Naleznete tam především schválené plastové doplňky pro vozy Škoda, kontakty, ceny i obchod. Rádi uvítáme Vaši návštěvu, nákup i připomínky. -
« Octavia by Air Design
Na Autoshow je k videni docela ostra verze Octavie 1.8 T. Popsat se to ani moc neda, je to treba videt. Kola 18", vykon pres 180 PS, kroutak taky docela zvednuty, zrychleni 7,6 s.,maximalka pry kolem 240 a samozrejme nejaky ty spojlery atd. Cena upravy 260 000 Kc. Taky slusne. -
"-- skrytý --" 21.10.99 06:50
« Re: chip versus přídavná jednotka
názory se tedy různí, takže by to chtělo objasnit. Jestli jsem to správně pochopil přídavná jednotka cpe víc nafty a je jedno jestli oblbuje zpětnou vazbu od čidla vzduchu nebo výstupní signál z řídící jednotky. A co chip? Ten jenom zvyšuje plnící tlak turba? Dík -
« Re: chip versus přídavná jednotka
Uf! Tak znova, jednotky, které prodává Sportmotor (Kompakt 1, 2, 98, SD09, Plugmaster 1) jsou jednotky zařazené ZA řídící jednotku motoru. Předřadné jednotky existují, a Axon je prodává, ale my NE!!! Jako je množství různých chipů, jsou i rozdílné přídavné jednotky, pracující na rúzných principech.
O námi prodávaných jednotkách více rovněž na htt://sportmotor.sro.cz/kompakt.htm
nebo u výrobce v Německu(německy) [odkaz]
-
« To :Sportmotor a td...
Vždyť to říkám, je sice pravdou že nabízená přídavná jednotka je o něco levnější, k Vašemu vlastnímu vývoji chipů Vám upřímně blahopřeji ale spousta zkušeností nejen mých zákazníků je s přídavnými jednotkami velmi špatná a to v celoevropském měřítku. Netvrdím však, že je to zrovna Vaše přídavná jednotka, která provádí s motorem neplechu, protože pokud máte opravdu svůj vývoj na "kennfelden", a jiný systém práce s původní jednotkou tak je to třeba něco jiného.
Přeji mnoho zadaru a slibme, že už se tu nebudeme přít o to co je nejlepší a co je brak. -
« Re: chip versus přídavná jednotka
to SPORTMOTOR
1. dovolil bych si tvrdit, že já nejsem tem, kdo tady hýří vědomosti a z chatu si dělá eskalátor k zisku, soudě z minulých příspěvků.
2. proč prodáváš přídavnou jednotku, když jsi investoval do HW a SW nemalé peníze?
3. proč montuješ přídavnou jednotku, když za ni musíš platit a ne svůj vlastní chip? - snad jen proto, že zastaralá kopie chipu chodí s "problémy", musíš letovat a montovat a příd. jednotky stihneš instalovat i v pracovní době.
4. jak by jsi mě chtěl zaměstnat, když jsi sám zaměstnán jako tisíce lidí. V OR neexistuje SPORTMOTOR s.r.o. ! Jak to tedy je?
5. ....kvalitní, spolehlivě fungující, extrémním teplotám odolávající, exhalační předpisy plnící, přídavnou jednotku... no neblázni!!! zkus jednu tu jednotku rozdělat! Vsadím se, že elektronik amatér to dokáže udělat za za víkend. Cokoliv zapojeno mimo řídící jednotku může pouze ovliňovat konkrétní vstupní nebo výstupní veličiny!!!! čili žádná kopletní regulace. Viděl jsem podobnou přídavnou jednotku zapojenou stejným způsobem na BMW, která oblbovala rychlostní signál z převodovky a ono to potom jezdilo 270.
6. Proč si myslíš, že je víc lidí co nadává na příd. jednotky?
-
"-- skrytý --" 19.10.99 14:38
« Re: chip versus přídavná jednotka
to Sportmotor a RSD. Klíííííd hoši. Objasněte laikovi jak se tzv. přídavná jednotka dostane k informacím od všech senzorů (pokud je připojená až za řídící jednotku), aby mohla zodpovědně vyhodnotit stavy a následně upravovat to co vypočetla řídící jednotka. (a nehažte vědomostma o chipech - Flash Eprom je druh epromky a PLCC32 je druh pouzdra, v našich krajích je zvykem opálit prg. v Epromě, je to hokna na 5min a zařízení stojí max 5 000.-) Jen na to mít odvahu a držet garance. čau -
« Re: chip versus přídavná jednotka
Milý Aleši blahopřeji ti k tvým bohatým vědomostem. Ale musím ti s politováním sdělit, že jediný "chip" co prodáváme od někoho jiného je právě přídavná jednotka na TDI, ostatní programy jsme si z větší či menší části vyvíjeli sami protože k tomu máme i potřebné, ne zrovna levné vybavení a software, který umí programy v řídící jednotce načíst a dekódovat a upravit (takovou firmu znám u nás ještě jen jednu, mimo Škodu-auto). Tady by si se měl zamyslet proč tedy dáváme na TDI přídavný jednotky, myslím, že proto, že ničí motory asi ne... Pokud seš tak chytrý a víš toho tolik jak píšeš, tak tě klidně zaměstnám. (Jestli umíš vyrobit kvalitní, spolehlivě fungující, extrémním teplotám odolávající, exhalační předpisy plnící, přídavnou jednotku, tak nabídni cenu a můžem to rozjet.) Ono informace o přídavné jednotce z MF Dnes a realita je trochu rozdíl. Jak to, že když je to tak špatný, a ničí to motory, že mi to na mým autě funguje bez jediný závady, asi zázrak nebo co? Naštěstí je to vyzkoušený i od lidí, kteří se zabývají vývojem motorů (ne tuningem) a ti s tím neměli problém.
Myslel jsem si, že MotorCafe je pokec v pohodě mezi lidma, který nemají jinou možnost se vzájemně setkat a pokecat, ale asi jsem se splet. To že máme s RSD jiný názor je normální, a každý má proto svůj důvod podpořený svými zkušenostmi, a je opravdu jen na lidech pro co se rozhodnou, ale nevím proč my by sme si o tom nemohli pokecat, protože se aspoň někteří mohou dovědět věci o kterých neměli ani páru a v prospektech se je nedočtou, a bohužel ani v motoristických časopisech (Autosport a Tuning nevyjímaje). -
« To RSD a Sportmotor
Ale že je ten Aleš drsňák co ? A jak je určitě chytrej a vzdělanej, že ... To Aleš : když seš takovej suverén, tak nám to tu teda vysvětli. My jsem totiž auto nikdy neviděli a rádi si necháme poradit od někoho tak solidního a nabitýho vědomostma, jako seš ty. -
« chip versus přídavná jednotka
to RSD, SPORTMOTOR
Pánové, noposerte se z těch Vašich zařízení.
Vesměs stejně všichni o tom víte *, prodávate něco už "od někoho" nebo nekompatibilní kopie a děláte zbytečně dusno. Ten motor stejně dostává zabrat s tím nebo oním a ty výkony jsou podstatně nižší, ale přídavná jednotka je prasárna nejvyššího kalibru!!!!, kterou by si mohl vyrobit kdekdo za pár korun!!! Jedinnou výhodou je, že při nulové investici ji může prodávat důchodkyně v trafice. -
« To: RSD
Taky bych ti mohl popsat co a po kom jsme už předělávali, a byly to i firmy, které tady někdo chválí pomalu až do nebe. Problém přídavných jednotek je spíše v tom, že se tady vyskytly levné kopie (a to i u některých dealerů Škoda, VW a spol.), které nejsou tak úplně povedené (ale ten problém je i s chipama), my je kupujeme v Německu přímo od člověka, který to vymyslel a má to patentovaný. Navíc pokud se v jednotce někdo hrabe a rozhodí seřízení tak ať se nediví. Jinak na naše jednotky je záruka 3 roky, tak předpokládám, že byla-li by od nás asi by mi ji ten člověk hodil na hlavu. Hodinu jsem hledal v Auto Bildu a nic, jestli víš přesně v kterým tak napiš docela mě to zajímá, já mám z německých časopisů články "chválící". -
« Re: Sportmotor
Nechci se do nikoho opravdu navážet ,ale předělával jsem zrovna nedávno pánovi z Mělníka černý íčko s předřadníkem , který s tím měl opravdu velký problémy. To o čem jsem mluvil (o skapávání nafty a pod. rozebírali tuším cca v posledním srpnovém vydání na internetu AutoBild tak si to kdyžtak najdi v archivu). Takže ještě jednou: Do nikoho se nenavážím a ať si zákazník vybere co uzná za spolehlivější.Tečka. -
« To RSD
Nevím teda co jsou to fatální paradoxy, ale pokud tady někdo mluví o našich přídavných jednotkách jako o předřadných tak je lehce mimo mísu. Neboť naše jednotky jsou zařazeny ZA řídící jednotku motoru. Co se týká ukapávání nafty z trysek a následmé roztavení pístu, nemám takovou zkušenost, a to někteří naši zákazníci najeli už přes 100 000 km. A znovu a znovu opakuji, že přídavnou jednotkou se mění ty samé parametry jako chipem, takže potom by to muselo ukapávat i u úpravy provedené klasickým chipem (jak se tady vtipně píše Flash epromkou, která ale v motoru TDI není, v TDI je PLCC 32 (Flash eprom je v 1,8T, 1,8 20V, 1,6 74 kW). Zatím jsem žádný roztavený píst z motoru TDI upraveného naší přídavnou jednotkou neviděl, a myslím, že bych o tom věděl první. Pokud si tedy mohu dloubnout, tak mám zkušenost se špatným startováním v zimě s auty upravenými klasickým chipem, žhaví, žhaví a nic (samozřejmě TDI). Jinak nevím jak komu, ale moje Octavia TDI (černý i) s úpravou přídavnou jednotkou, jede 210 km/h z kopce jsem jel nejvíc 225 km/h (samozřejmě podle tachometru), pak se mi zželelo čerpadla a víc jsem to netočil (cca 4800 ot/min)(málem bych zapoměl na gumách šíře 225, kdo ví o co jde, ví proč to zdůrazňuji). Takže já bych se do přídavných jednotek moc nenavážel, když bych nevěděl vo co přesně go... Poslední poznámka, naše grafy naměřený na brzdě jsou zveřejněny i na našich internetových stránkách.