Nevím teda co jsou to fatální paradoxy, ale pokud tady někdo mluví o našich přídavných jednotkách jako o předřadných tak je lehce mimo mísu. Neboť naše jednotky jsou zařazeny ZA řídící jednotku motoru. Co se týká ukapávání nafty z trysek a následmé roztavení pístu, nemám takovou zkušenost, a to někteří naši zákazníci najeli už přes 100 000 km. A znovu a znovu opakuji, že přídavnou jednotkou se mění ty samé parametry jako chipem, takže potom by to muselo ukapávat i u úpravy provedené klasickým chipem (jak se tady vtipně píše Flash epromkou, která ale v motoru TDI není, v TDI je PLCC 32 (Flash eprom je v 1,8T, 1,8 20V, 1,6 74 kW). Zatím jsem žádný roztavený píst z motoru TDI upraveného naší přídavnou jednotkou neviděl, a myslím, že bych o tom věděl první. Pokud si tedy mohu dloubnout, tak mám zkušenost se špatným startováním v zimě s auty upravenými klasickým chipem, žhaví, žhaví a nic (samozřejmě TDI). Jinak nevím jak komu, ale moje Octavia TDI (černý i) s úpravou přídavnou jednotkou, jede 210 km/h z kopce jsem jel nejvíc 225 km/h (samozřejmě podle tachometru), pak se mi zželelo čerpadla a víc jsem to netočil (cca 4800 ot/min)(málem bych zapoměl na gumách šíře 225, kdo ví o co jde, ví proč to zdůrazňuji). Takže já bych se do přídavných jednotek moc nenavážel, když bych nevěděl vo co přesně go... Poslední poznámka, naše grafy naměřený na brzdě jsou zveřejněny i na našich internetových stránkách.