Citroën Club

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën

  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.11.02  15:38

    « C5 detaily

    1. Tak mi vcera nejakej idiot ukrad' antenu. Nejdriv jsem si zoufal, co bude stat nova, ale pak jsem si pujcil antenu z feldy a heureka - ona tam pasuje. Takze to spravilo 170,-Kc a mam novou. Pocitam, ze original by stal pres pet stovek. No a ze prej Citroen dela vsecko jinak nej ostatni.
    2. Shodou okolnosti taky vcera jsem prezouval na zimni gumy. Auto jsem kupoval na elektronech 16", ale sehnal jsem si je sam, takze jsem mel original plechovy 15" disky. Me to nejdriv nedoslo, ale az v pneuservisu zasly nad tim, ze jsou hlinikovy. (pravdepodobne stejny jsou na P307) Je zajimavy, ze ty zimaky jsou vlastne lehci nez letni. Jedina dan za tu vahu jsou specificky srouby bez kuzelu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  22:42

    « Re: Hydractive

    Prave to, aky je obrovsky mi na nom vadi asi najviac. Proste mi to pripada ako dodavka a ked vidim sedan, tak stale mam pred ocami dodavku. Mne citroenacke predky moc nepasuju - vynimkou je iba Saxo pred faceliftom, to ma smrnc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  20:00

    « Re: Hydractive

    Zrovna C5 mi moc pro fotry nepripada. Ja se aspon za fotra nepocitam. Designove je trosku jinde nez konkurence, to je pravda, ale usedly design rozhodne nema. Draha taky neni, ale vzhledem k vybave. Za tech 900 000,- bys o moc vic vybaveny auto nekoupil. Ja jsem se svoji C5 break 2.0i maximalne spokojeny. Jede svizne, podvozek zehli nerovnosti, spotrebu ma priznivou. Zpracovani, alespon na mym aute je vyborny. Interier mi kupodivu nevrze ani na kocicich hlavach. A je to obrovsky auto, do kteryho se toho spousta vejde.
    Ode me fakt maximalni spokojenost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  08:15

    « 14˝ disky Xsara I

    Nemáte niekto zbytočné štrnásťpalcové plechové disky na Xsaru I ? Zháňam také. Vďaka za info.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  07:46

    « Re: Hydractive

    to Sedrik: no on ten C5 neni zas takovej zazrak. Je to takovy auto pro fotry. Sportovne si v tom nezajezdis. Zkousel jsem ho - taky se mi libil, ale nevzal jsem ho. Taky je relativne drahej. Trochu slusna vybava stoji 900 000. Ale vyzkousej a uvidis. Jinak u citroena maji otevreno i v sobotu. Citroeny nejsou spatny. Do prace jsem kupoval nejaky Berlingo a i kdyz s tim obcas jedu, tak je velmi pohodlny a prijemny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  07:06

    « Re: Hydractive

    MatuS, řekls mi vše, co jsem chtěl vědět. Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 30.10.02  01:01

    « Re: Hydractive

    sedrik> tlmi to dobre. ale nie dokonalo. podla mna vacsie nerovnosti zvlada lepsie ako tie mensie - tj tvrde razy niesu ale jazda nieje plavna.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  16:42

    « Re: Hydractive

    >Nejideálnější ze všech rodinných kombi< :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  15:36

    « Re: Hydractive

    to Luf: Máš samozřejmě pravdu. Já si jen neumím udělat čas. V pracovní dny to absolutně nepřipadá v úvahu (aspoň mi to tak připadá) a v sobotu nemají v salonech otevřeno (pokud vím). Pokud jde o design C5, tak já jsem úplně unešenej. Jen to auto vidím a zvedá se mi tep. No a Break to je úplná bomba. Nejideálnější ze všech rodinných kombi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  11:57

    « Re: Hydractive

    BTW: viete ze to malo mat povodne splyvajuci zadok? ale prerobili to - mozno ked vybehla nova laguna, asi by sa prilis podobali :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  11:55

    « Re: Hydractive

    >designovo moc neoslovilo< to chce stravit to trosku; ked som to videl prvy krat na zivo, skoro som sa pogrcal, ale teraz sa mi zacina celkom pacit, aj to vidiet po uliciach stale castejsie ... ale kombi sa mi pacilo hned od zaciatku :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  10:10

    « Re: Hydractive

    Sedric - a nebolo by jednoduchsie sa v tom aute previezt, aby si zistil, ako sa to sprava? Ja som sa s matuSom previezol - dojmy uz vyprchali, ale pamatam si z toho, ze C5 je velmi fajnove auto. Bohuzial ma designovo moc neoslovilo, ale jazda s nim bola velmi fajn.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  07:44

    « Re: Hydractive

    to matuS: Pokusím se tedy přeformulovat druhou otázku. Jedeš-li jakýmkoli autem a přejedeš-li nějakou díru či vypouklinu v silnici, je v interiéru cítit náraz - prostě podvozek neutlumí celou energii toho nárazu kol na nerovnost a ten náraz je cítit i v kabině. Někdy jen málo, někdy se otřese celá kabina, záleží na konkrétní nerovnosti, rychlosti a na autě. Některá auta mají podvozek od kabiny dobře odizolován a rázy se přenášejí jen málo, jiná naopak. Chtěl jsem vědět, jestli podvozek hydractive se dá z tohoto hlediska nějak charakterizovat. Doufám, že to není úplně nesmyslný dotaz.
    Díky moc za informace.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 29.10.02  04:12

    « Re: Hydractive

    Co znamená tvoje věta "defaultne je podvozok moc tvrdy"?
    ze je tvrdy :-) v porovnani s XM a xantiou. tvrdost podvozku je podla mna podobna ako ma passat.
    je velmi tazko povedat, do ktorej kategorie sa auto radi, pretoze vnutornou velkostou patri do vyssej strednej, vyrobca zasa hovori ze je to nastupca xantie, ktora patri do strednej triedy. kazdopadne si myslim ze auto nedosahuje komfort pruzenia vyssej strednej triedy - mercedes E je na tom lepsie.


    Omezuje hydractive nějak znatelně přenos rázů a otřesů od vozovky do interiéru?
    to je taka divna otazka, nevies to nejako lepsie sformulovat? neviem na co narazas...

    Jaké je výrobní zpracování vozu - vrzání a pazvuky v interiéru? (Je to příliš drahé auto, než aby se tyto mouchy daly tolerovat). je to v pohode. zo zaciatku buchalo v zadnej naprave - znamy problem, ale to uz je dnes spravene. inac auto vrzga len na macacich (kocicich) hlavach (ale tam vrzga aj novy passat :-) ) inac je celkom tiche, som bol prekvapeny ked som sa v tom naposledy viezol. otec mal auto ako jeden z prvych na slovensku, cize boli tam este nejake detske chyby, trvalo to sice skoro rok, kym to vsetko spravili (najme tu zadnu napravu) ale teraz je to OK, ja som to auto prehnal po cestach a necestach a bolo naozaj tiche.
    spracovanie - ak ti nevadi ze v Exclusive je iba imitacia dreva - vyzera celkom dobre, ale ked na to zaklepes tak je to jasne :), a ked si dokupis kozu (otec ma svetlu) tak auto vyzera velmi dobre a naozaj kvalitne.

    ja som sa este viezol s 2.0 a 2.0hdi a obe boli tiche a vyzerali dobre. myslim si ze c5 je uz celkom dobre auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.10.02  11:05

    « Re: Hydractive

    to matuS: Dík za odpověď. Mám ještě pár dotazů.
    Co znamená tvoje věta "defaultne je podvozok moc tvrdy"? Omezuje hydractive nějak znatelně přenos rázů a otřesů od vozovky do interiéru? Jak je to se spolehlivostí různých elektronických systémů v C5? Jaké je výrobní zpracování vozu - vrzání a pazvuky v interiéru? (Je to příliš drahé auto, než aby se tyto mouchy daly tolerovat).
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 28.10.02  01:00

    « Re: Hydractive

    sedrik> hydroactive III vo vyssich vybavach C5 (s moznym manualnym nastavenim rezimu SPORT) je naozaj fasa - najme ide o to, ze auto sa _nenaklana_ (samozrejme naklana sa, ale malo)
    jazdne vlastnosti su podla mna priemerne, navyse je to pravda s necitlivym riadenim - posilnovac je taky silny ze nieje kontakt s vozovkou - jednoducho to nieje sportove auto aj ked zapnes obidva sportove ovladace, ktore v aute najdes :-)
    co sa tyka nerovnosti, tlmi to dobre, najviac je to poznat na velkych priecnych nerovnostiach, napr spomalovac, ked prednou napravou prejdes, system sa pripravi na zadok a zadok prejde tiez krasne plavne (mam skusenost, ze u klasiky je predok v pohode, lebo je tazky, ale zadok nadskoci)


    pravdu povediac ja osobne som z hydroactive III sklamany, a ten slogan na billboarde pravda nieje. defaultne je podvozok moc tvrdy, na citroen je to dost nezvyk.
    vyhoda je urcite to, ze mas stale rovnaku svetlu vysku bez ohladu na zatazenie, na dialnici sa to automaticky znizuje, cize zvysuje stabilitu a znizuje spotrebu a v podmienkach horsej kvality ciest sa zasa automaticky zvysuje (v blave to vyzera ako offroad :-) )

    takze asi tak, podla mna je to naozaj fasa system, ale zasa zazraky necakaj, nekonaju sa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.02  17:29

    « Hydractive

    Prosím ty, kteří mají nějakou zkušenost s jízdou v C5, aby mi sdělili, jaký je rozdíl mezi konvenčním podvozkem a podvozkem hydractive. Neumím si představit co hydractive fakticky přináší. Tlumí lépe nerovnosti silnic? Jaké nerovnosti? Je ten rozdíl oproti konvenčnímu podvozku zásadní? Do jaké míry je pravdivá reklama na bilboardu, kde stojí C5 na kočičích hlavách a vedle je napsáno "každá cesta je dokonalá". Jaké jsou jízdní vlastnosti? (V některých testech jsou vyzdvihovány, v jiných označeny jen za průměrné kvůli naklánění v zatáčkách.) Díky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.10.02  17:31

    « pallas

    Pallas zijes? neviem sa ti na kiwi domailit
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.10.02  11:30

    « Citroen BX 19 TRD

    Ahoj! Jestli má někdo zájem koupit ojetý Citroen s pohodlným hydro-odpružením, tak bych měl na prodej stříbrného BX diesel 1.9, rv. 1989. Je to hatchback, najeto 246 tkm, ve velmi udržovaném stavu. Cenu si představuji kolem 49 tis. Kč, ale jsem ochotný o tom diskutovat. K vidění v Praze nebo v Plzni, zájemcům pošlu fotky a další info. Email: leonardo.tm@email.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  09:26

    « Re: Forum na Yahoo

    C5bk> link nezafungoval, ale nakoniec som to nasiel, takze vdaka, vyzera to na dlhsie citanie :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  08:16

    « Forum na Yahoo

    OK, cele forum je na yahoo v sekci groups, kde je treba se zapsat a pak najit group C5-L, v message delivery vybrat no email. Je trosku krkolomne, ale pak uz to funguje skvele.
    Zkus tento link.
    [odkaz]%2F
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 23.09.02  03:21

    « Re: Hydractive

    yyyy> montovali to priamo v citroene na racianskej, tak si tam zavolaj....cenu neviem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  12:14

    « Re: Hydractive

    tak nahod adresu a nemudruj :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  23:09

    « Re: Hydractive

    No vskutku spravna jednotka tlaku v koulich je bar. Pouzitim jednotky psi me zmatli clenove citroen fora na yahoo. To se omlouvam, ale zasnu jaky ptakoviny tady rozpitvavate.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  16:22

    « Re: Hydractive

    >Dynamicky to bude asi trochu inak, nie?< to ano ale dve gecka tam hadam nie su nie? ak ano tak 14x14 je 200
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  15:38

    « Re: Hydractive

    ... staticky. Dynamicky to bude asi trochu inak, nie?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  15:31

    « Re: Hydractive

    teda nic o tom neviem, ale preco by bol 3,5 az 7 atm maly tlak? to v pohode unesie auto - ak mas dosadaciu plochu pri najvecsom dosadnuti 4x 100cm^2 (povedzme 10x10cm) tak ti jeden balon unesie 700kg to je dokopy 4 tony ... ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  13:14

    « Re: Hydractive

    Pokud mne pamet neklame, tak jednotka PSI je uzivana zejmena v USA a jedna se tusim o Pound/square Inch, ci-li libra na ctverecni palec. 100kPa je cca 7PSI, takze by tlak v kouli vychazel na nejakych 350-700kPa, "lidsky" 3,5 az 7 atmosfer - to se mi nezda jako moc velky tlak, spise bych typoval, ze udaj 25,31 a 44 je v atmosferach.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.09.02  10:14

    « Pbox

    matuS, ten Pbox co mate v Picasse tam bol od dealera alebo to montoval niekto iny? Nevies kolko to stalo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.02  21:33

    « Re: Hydractive

    Neda se rict, ze by nektere byly tvrde a jine mekke. Ve skutecnosti by vsechny vozy mely byt stejne nastaveny. Ve skutecnosti si na tvrdost podvozku stezovalo nejvic majitelu sedanu 2,2HDI a 3,0V6. Kouli jsou 3 druhy podle tlaku dusiku nad membranou (25, 31, 44 PSI). Podle motoru a verze (kombi/sedan) se tlak lisi, cim nizsi tlak tim tvrdsi projev. V pripade nespokojenosti s tuhosti je mozne je vymenit za koule s vyssim tlakem. Pripominam, ze toto vse se tyka jen starsich vozu a pouze zadni napravy. U novych vozu a kombiku by tento problem nebo spis pocit nemel nastat. (koule jsou videt pri pohledu zezadu zespoda na zadni napravu a tlak je na nich vyrazen a je dobre citelny)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.09.02  09:08

    « Re: Hydractive

    >tipujem ze tazsie verzie (hdi, v6) budu tie tvrdsie< tazsie a silnejsie ze? no to nepochybujem, ja sa len pytam ci maniekto nejake seriozne informacie ... vyzera to tu este na jednu C5 v nejakej nizkej verzii ... asi 1.8 ... namiesto tej 307SW ... 2.0 uz stoji o vela viacej tak preto som sa pytal na ten hydractive ... je to auto do babskych ruk do mesta, tak nejaky sport rezim a tvrdy podvozok nehrozia :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 12.09.02  02:27

    « Re: Hydractive

    yyyy> tipujem ze tazsie verzie (hdi, v6) budu tie tvrdsie
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  13:51

    « Re: Hydractive

    c5bk> nevies ktore su tvde a ktore meke?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  12:31

    « Re: Hydractive

    Presne tak to je. Co se tvrdosti nebo spis mekkosti podvozku tyce je udajne rozdil mezi jednotlivymi verzemi podle motoru. Podle motoru je auto vybavene koulemi o ruznem tlaku. S tim prave souvisely problemy nekterych C5 sedanu. Zadek auta byl potom moc tvrdy a nekdo to dokonce popisoval jako nadskakovani zadku jako na peru pri prejezdu napr. zeleznicniho prejezdu. Ale to je asi prehnany. Ja myslim, ze to bylo proste o dost tvrdsi nez na co byli lidi zvykli z predchozich Citroenu. U kombiku tento problem nastesti nikdy nenastal. Takze ani ja s tim nemam sebemensi problem. A H3+ za to stoji, s tim jsem moc spokojen. Pri rodinych vyletech to ale nepouzivam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  10:05

    « Re: Hydractive

    No to by mohlo byt, pametam si ze mi nejaky manik na vystave rozpraval o nejakej samouciacej funkcii, a niekde na nete zom zase videl nieco o nejakych snimacoch co nie su na tej zakladnej verzii. Takze to bude asi ozaj tak ze to nema "sport" mode vobec (teda nie ze chyba "tlacitko" ale on tam vobe nie je ani automaticky zapinany), a je tam len ten meky. A ta vyska sa reguluje len podla rychlosti a hrbolatosti - nereguluje sa teda tuhost napravy - rozumiem tomu dobre?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  09:42

    « Pluriel a Airdream

    Citroen prisel s novymi prototypy C3 Pluriel a C Airdream vychazejici z C6. Mrknete na tyto linky:
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  09:38

    « Re: Hydractive

    Hydractive3 ma na kazde naprave 2 tlakove koule a umoznuje pouze zmenu svetle vysky vozu (tlacitko SPORT ve voze neni). Hydractive3+ ma na kazde naprave koule 3. Krome zmeny svetle vysky umoznuje take nastaveni sportovniho rezimu (tuhosti podvozku). Ten lze nastavi bud manualne tlacitkem SPORT nebo jej jednotka BHI nastavi sama pokud zjisti, ze styl jizdy (akcelerace, caste otaceni volantem, atd.) odpovida sportovnimu stylu jizdy.
    H3 se u nas prodava jen s motory 1,8i a 2,0HDI.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  09:05

    « Re: Auto-Cite s.r.o již nikdy více

    Také jsem se tam ocitl, když mi praskla na Xantii trubička u serva. Prý že je nutné vyměnit celé servo za 20.000Kč... Když jsem odmítl, jenom tu trubičku nouzově nastavili za 3.300Kč. Nechal jsem si pak opravu provézt v Planet Citroen HK, kde jsem dal za kompletní přetěsnění serva a výměnu trubičky cca 2.000Kč, a to ještě na autě "odladili" spoustu dalších věcí (překontrolovali a doplnili olej v převodovce, atd.) a hlavně auto naleštili a uvnitř vyčistili tak, že jsem ho ani nemohl poznat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  08:54

    « Re: Koupě Xantie

    Jednoznačně doporučuji. Je to velké pohodlné auto, i když tak nevypadá, spotřeba se dá udržet na 6-7 litrech. Bohužel se u Breaku 1.9TD v uvedené cenové kategorii (r.v.95-96, možná ješte 97, ale to bych byl hodně opatrný) moc nevyskytují slušnější výbavy, o hydroaktivu nemluvě - přece jenom to je "pracovní" auto.
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.09.02  04:32

    « Bez nadpisu

    tie servisy su vazne hnusne. mam taky pocit, ze najlepsie by bolo servisovat si auto svojpomocne. lenze to nejde :(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…