Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Citroen BX versus Renault 19
Muzete mi prosim poradit? Premyslim o zmene auta a vyber jsem zuzil na tyhle dve auta. BX-ko (ne kombik) tak z roku 90 a mladsi nebo 19-tku z roku 92 (bud tri nebo peti dverovy) a mladsi. Designove se mi libi oba (19 je elegantnejsi ale nemam nic ani proti specifickemu BX). Citroen mi nabidne (predpokladam) vetsi pohodli jizdy, Renault je zase modernejsi a nemusim se bat poruchy hydrauliky. Zase o Rku se rika ze hnije, na rozdil od Citroenu... Proste jsem desne nerozhodny ;-)
Muzete mi prosim rict nejake konkretnejsi info o srovnani vlastnosti R19 a C-BX? Zajimaji me jizdni vlastnosti - predevsim jak se chovaji v zime, jaka je spotreba (benzim do 1.8) a co je podle vas proste lepsi... Kdyztak piste primo na kovboj@rodeo.cz. Diky -
« Re: Berlingo Modutop - oprava
zblbla mi diakritika :-(( tak ešte raz ...
Dočítal som sa že v Berlíne bola teraz premiéra Berlinga so strechou "Modutop". Vraj pod strechou má Berlingo odkladacie schránky, vetracie trysky a lampičky na čítanie, ako v lietadle. A nad hlavami cestujúcich 5 veľkých okien (?!) na lepšie presvetlenie interiéru. Nebola tam ale žiadna fotka, tak si neviem predstaviť ako to vyzerá zvonku. Nemáte niekto fotku? -
« Berlingo Modutop
Dočítal som sa ľe v Berlíne bola teraz premiéra Berlinga so strechou "Modutop". Vraj pod strechou má Berlingo odkladacie schránky ako v lietadle, vetracie trysky a lampičky na čítanie, tak ako v diaµkovom autobuse. Navyąe nad hlavami by mali ma» cestujúci 5 veµkých okien na lepąie presvetlenie interiéru. Nebola tam ale ľiadna fotka, tak si neviem predstavi» ako to vyzerá zvonku. Nemáte niekto fotku? -
« Re: Nová Xsara - foto
no jo... PSA asi zkouší trochu připodobnit vzhled obou značek, těžko říct, jestli dělá dobře; ta minulá resp. současná Xsara byla osobitější, subtilnější, tahle nová vpředu připomíná spoustu jiných dnešních nových aut; to je snad jediné, co bych viděl s otazníkem, ostatní je pěkné, fakt se mi líbí (takhle od pohledu na fotkách, jinak nemám dost informací) -
« Re: Nová Xsara
Obzeral som faceliftovanú Xsaru na Autosalóne v Nitre, a mám presne ten istý pocit. Pred faceliftom bola Xsara jedným z mála áut, ktoré vďaka širokým, vodorovne uloženým svetlám pôsobilo dynamicky a športovo, t. j. ako široké a nízke auto. Teraz po faceliftingu pôsobí oveľa vyššie a užšie, naviac ten obrovský znak Citroenu (šípky) na kapote ... decentnosť nadovšetko?? Keby išiel Peugeot tou istou cestou, tak má na prednej maske polmetrového leva... -
« Nová Xsara
Včera na STV2 v auto-moto-revue ukazovali novou Xsaru (facelift), a to mě tedy nepotěšili. Sprznili předek Xsary který se mě líbil právě kvůli decentnímu výrazu. Proč musí všechna auta vypadat stejně (tvar světlomětů). Možná se to ostatním bude líbit, já ale považuju starou Xsaru za krasavici. Škoda.
-
« yaris = danula ??
AAA AUTO PRAHA
Jméno: danula
Datum: 09-07-2000 v 19:05:40
Předmět: Re: Zasady nakupu v bazaru.
No a teť jezdím malým Citroenem a hrůza. Má to "díru" po přidání plynu jako stará škodovka. Někdy i chcípne a v servisu mi řekli že je to neseřiditelný, že to tyhle auta dělaj. No.. nedivte se pak moji averzi na Francouze. Přeju aby rodičum dlouho dobře jezdil, ale já jsem na auta smolař. Já už nevěřím ničemu a zdrhám od každej jen trochu problematickej značky.
CitroŽn Club
Jméno: yaris
Datum: 18-07-2000 v 18:22:42
Předmět: Re: Re:
Úplně fffšechno. Mám jednoho pučenýho - takovej prďola - říkám mu "maluch". Je to šit, fakt ty frantíci neudělaj NIC pořádně. Má to "díru" jako stará škodovka. Přídám plyn a... nic, někdy i chcapne, už mě to sere. V servisu mě řekli, že to tyhle dělaj a že je to neseřiditelný. je mu šest let a už to rezne. Jo... Franticí - socialisti zasraný... Franto podrž to du na pivo. Citroen... ruce pryč a utíkat...utíkat. A příští rok maj kompletovat Toyotu... no to bude vostudy.
-
« Visa
Bohužel (???) jsem koupil před dvěma rokama Citroën Visu. Jak už to chodí, samozřejmě bez veškerý dokumentace. Nemáte někdo něco o těchhle autech? Potřeboval bych zvlášť nějaký dílenský příručky, protože se to začíná porouchávávat. Jestli máte taky někdo tohle auto, mohli bysme založit nějakej klub. Prej jich u nás moc nejni, tak by to byla určitá exkluzivita.
Tak čau.
antares@post.cz -
« Citroen
Som zvedavý na nastupca modelu XM.XM bol svojho času super auto a aj dnes je ešte pekné.Citroenu fandím.Je to dobrá značka s dobrým image.Všetky modely Citroenu sa mi páčia okrem Picassa.Mne sa osobne minivany nepáčia.Teší ma odozva Citroenu na konkurenciu v dieseloch.HDI byl som určite bral.Xsara HDI musí íst živo a pritom aj úsporne.Kedysi som jazdil na AX a možem to auto len chválit.Spolahlivé,úsporné jednoducho všetko čo som od neho čakal. -
« Re: Pre Yarisa
fajn... beru to jako potvrzení mého názoru, že koupě Picassa je lepší koupě než koupě Scenica, Versa, Zafiry atd. Zatím neznámou je výše budoucích servisních nákladů (Toyoty vycházejí proti Citroenům podstatně spolehlivěji). A své může na podzim přinést i nový diesel od PSA... A vzhled: Verso mi narozdíl od jakéhokoli vyráběného Citroena nedělá chutě se v tom samohybu svézt. -
« Pre Yarisa
Práve si listujem časopis MOT, a v jednom čísle (7/2000) sú testy na obidve autá (Yaris Verso aj Picasso).
Yaris: "... na zadných sedadlách sa núdzovo odvezú aj traja cestujúci, vnútorná šírka vo výške ramien je však len 1330 mm. Už tvarovanie krajných samostatne sklopných častí naznačuje, že tvorcovia Versa pokladajú za štandardné obsadenie vozidla najviac štyrmi osobami. .... pri rýchlom prejazde zákrut sa Verso viac nakláňa do strán, na čo si treba zvyknúť, alebo prechádzať zákruty o niečo pomalšie... ". A batožinový priestor? V základe 390 l, s pôdorysom 750 x 960 mm.
Picasso: " ... pri vnútornej šírke vo výške ramien 1460 mm sú tri samostatné sedadlá v druhom rade plnohodnotné aj pre zdatne urastené osoby. Vpredu majú cestujúci ešte viacej voľnosti ...". A o nejakom spomaľovaní v zákrutách, či nakláňaní ani čiarka. Batožinový priestor? 550 l objem, pôdorys 900 x 1160 mm.
Tak ja neviem, ale pri podobnej cene sa mi ten Yaris voči Picassu zdá byť horšia kúpa... -
« Re: Re:
Yaris: ok, beriem späť, Yaris Verso nie je škaredé. Citroen 2 Cv je škaredý, a pritom sa ľuďom strašne páči, pretože je veľmi milý a "chutný", a vydržal vo výrobe vyše 40 rokov. Ktovie koľko vydrží Yaris Verso? Máš pravdu, krása je vec názoru, to Verso je ale nechutné. Perlička: víťazka Miss SR 2000 dostala ako cenu práve to Verso. Myslíš že s ním jazdí? Predáva ho cez inzeráty a nikto ho nechce. Ona sama sa vyjadrila, že na tom teda ona jazdiť nebude.
A čo sa týka ceny: Verso je v SR za 540.000 až 608.000, podľa výbavy. Picasso je od 609.900 za 1.6i do 699.000 za HDi. Rozdiel medzi týmito autami je v tom, že na Picasso si počkáš minimálne 3 mesiace, sú vypredané. Yaris Verso ti dealer s radosťou strelí aj bez svojej marže, a napriek tomu vídam v Bratislave jazdiť jedno jediné, a neviem či to nie je predvádzačka. -
« Re: Re:
Vzhled je věc vkusu (co se takle podívat do zrcadla, než začnu tvrdit, že je něco šeredný).
Co se týče těch pěněz. Rozhodně není předraženej a mezi Citroušema nemá apsolutně konkurenci. Takovej Peugeot 206 je sice pěknej, ale to je právě nechutně předražený auto. Myslím tím to co za ty prachy nabízí. -
« Re: imobiliser
Nazdar našel jsem zprávu jak odstavit imobiliser v Xantii na
[odkaz]
myslím že v ZX je to stejný, snad to pomůže.
Je potřeba ustřihnout jeden drát - asi je jedno kterej, no když už to nestartuje, tak bych to zkusil. Připojuju original zprávu.
Citroenům zdar
From: SVD
Date: Mon Mar 20, 2000 2:17pm
Subject: Imobiliser.
If the keypad disturbs you, it is possible to disconnect it.
Not by pulling the plug, but by cutting 1 (one) cable. Works great.
The warninglight works as normal, green light when ignition is turned on.
Nobody sees it, exept for the fact that you gain time.
-
« Re: Re:
Úplně fffšechno. Mám jednoho pučenýho - takovej prďola - říkám mu "maluch". Je to šit, fakt ty frantíci neudělaj NIC pořádně. Má to "díru" jako stará škodovka. Přídám plyn a... nic, někdy i chcapne, už mě to sere. V servisu mě řekli, že to tyhle dělaj a že je to neseřiditelný. je mu šest let a už to rezne. Jo... Franticí - socialisti zasraný... Franto podrž to du na pivo. Citroen... ruce pryč a utíkat...utíkat.
A příští rok maj kompletovat Toyotu... no to bude vostudy. -
« Re: imobiliser
To Zx s timhle imobiliserem mam taky a dokonce jsem si sehnal ofocenou stranku z manualu jak s tim zachazet, pokud chces muzu to nascanovat a poslat ti to na meil, lec ja s tim mam horsi problem, ja jsem to auto dovezl z nemec bourane , kod k tomu nejakej byl, ale pri zapnuti klicu mi sviti jak zelena tak cervena led dohromady a auto nenastartuje, pisou ze se to ma dat servisu, nevis o nekom v praze kdo by se na to mohl mrknout ??? Dik -
« Re: Citron BX
Bývala 2 auta, která vypadala jako nejlepší koupě za nejmenší peníz: Renault 11 (už snad zmizely téměř úplně) a právě BX. Myslím, že BX je sqělý. Ovšem pokud se neporouchá; pak je oprava dost drahá a hodně dlouho (i přes 2 měsíce, je to starý typ) se čeká na opravu - hlavně když se podělá ten systém, který je na Citr. tak bezvadně (bez ironie!) jedinečný - systém, kterým si "vydráždíš" světlost auta podle potřeby. To 205ka nemá, takže už to není ten komfort... A co 309??? - v dieselu jsem na ni neslyšel křivého slova.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
V BXu bych šel asi jen do 1.9 diesela, protože v benzínu to bude průtokáč. Navíc mám pocit, že je to motor Peugeotu a to je držák a úspornej. Takže alespoň něco. O poruchovosti takhle starých aut nemá cenu mluvit. Záleží na původu. Do Renaulta bych nešel, s poruchovostí to lepší nebude, spotřeba taky nic moc (známý má 1.7i), ale osobní zkušenost s ním nemám.