Citroën Club

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën

  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 03.07.01  09:26

    « Re: C5

    no, su dve :-) sekol som sa. jedna je pod hradom (tento rok sa to ide restaurovat a pojde prec) a druha je tam kde som isiel ja - na zeleznej studnicke, a tam sa moc autom nejazdi, to je v podstate park, les...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.01  07:39

    « Re: C5

    to matuS: Když tak nad tím uvažuju, myslím, že jde o dětské nemoci, které má každý nový model na trhu. Jinak musím poblahopřát Bratislavákům k tomu, že už mají jen jednu ulici z kočičích hlav. V Praze těchto ulic bohužel nikterak neubývá a jejich stav se utěšeně zhoršuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 02.07.01  12:29

    « Re: matus, ...

    pallas> super, gratulujem a neviem sa dockat fotiek ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 02.07.01  11:59

    « matus, ...

    ... sorry, vratil som sa dnes po tyzdni z prvej minidovolenky, dnes mam promocie, a fotky poslem hned ako bude cas. ozaj, to vypnutie funkcie automatickeho zasvecovania svetiel ti tiez napisem, len musim najprv skusit v aute, ci to naozaj funguje.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 29.06.01  17:40

    « Re: C5

    jarous> neviem ci c5 vychadza z modelu a6, rozmerovo (vonkajskom) su obe auta uplne inde. uplne inde su aj cenovo,
    za 1.4milsk kupis c5 s takou vybavou a motorom, ktora u a6 zacina niekde okolo 2mil sk korun. urcite je aj v tom jedna cast
    problemu. co sa tyka vrzania - nam ta c5tka zatial nevrze, iba nieco praska vpravo hore - aj pri ticho zapnutom radiu
    to nieje pocut, mam podozrenie ze to praska reprak. mas pravdu co sa tyka macacich hlav, tie je naozaj velmi pocut, v a6
    som sa neviezol, takze neviem. ale nastastie v blave poznam uz iba jednu ulicu, kde macky este su :-)
    zatvaranie dveri-
    zvuk je podla mna OK, s otvorenym oknom som este dvere nezatvaral (klimatizacia) mne na tych dverach vadi nesikovne
    otvaranie a to ze este idu zavriet tazko, musi sa to vybehat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.06.01  16:19

    « C5

    Přes všechny výhrady, který jsem tu napsal, musím říct, že ta cépětka je prostě úžasná. Vzhled, pohodlí, motory, výbava - to všechno je prostě super. Kdybych měl ty prachy, tak bych do ní šel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.01  12:29

    « Re: C5

    Mohla to byt kusova vada, tohle mi prijde, ze to delaji vsechny predvadeci vozy! Zalezi jak kdo s tim autem jezdi!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.01  11:53

    « Re: C5

    Tak to uz ani tu C5 nechcem? - kriza
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.01  09:55

    « Re: C5

    To yyyy: Větu, že měřítkem při vývoji C5 byla A6 jsem četl myslím v Autohitu nebo Autotipu. To jsou magazíny, které čtu nejčastěji. Netvrdím, že to srovnání sedí, pouze uvádím, že jsem to četl.
    Pokud jde o citróny jako takové, tak sám sebe považuji za fandu značky, ale nedostatek pečlivosti při výrobě a zpracování mě u nich fakt sere. Ta C5, se kterou jsem jel, stála více než milion korun a to už, myslím, má zákazník právo žádné vrzání a skřípání neslyšet.
    Pokud jde o motory, pak v žádném případě netvrdím, že motory VW jsou lepší než motory PSA. Diesely HDI jsou pak podle mě lepší, a to prostě proto, že jsou mnohem tišší. O motory ale vůbec nejde. Jde o neschopnost citrónů podívat se a poučit se od Němčourů, jakým způsobem udělat auto, aby v něm nevrzalo a nepraskalo. Nevím jak jiní, ale mě tohle vadí. Proto jsem dal přednost německému autu. Když s ním jezdím po pražských ulicích, neobtěžují mě žádné pazvuky. Xsara po 2 - 3 tisících km rachtala více než Golf mýho kámoše po 60 tis. km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.01  08:40

    « Re: C5

    To jaros: Neviem kde si videl/pocul ze citroen rata svoju C5 k A6. Ja som kdesi cital v nejakom casopise zastupcu citroena - teda oficialne stanovisko ktory hovoril ze to nove znacenie C5 znamena citroen vo velkosti "5" teda medzi A4 a A6, medzi Pezot 406 a 607 a podobne. K tym nemeckym autam - siel som A6 TDI a golfom 1.6 16V a robil som nejake skusobne jazdy s xarou HDI (teda ziadne vacsie skusenosti). Co si pamatam tak som si povedal ze tie VW group su motoricky HLUCNE, zatial co u xary motor nebolo pocut. Je fakt ze v VW group si nepamatam ziadne pazvuky, zatial co xara pri pridani plynu pekne zabrala az som sa zaboril do sedadla - a ono svina SILNO zaskripalo. Ak mozem porovnat svojno megana, ktory nevydava ziadne pazvuky a som spokojny aj co robi pri prejazde kolajnic, u neho som si stazoval na dunive zvuky od motora okolo 4000ot. Ak porovnam noveho firemneho golfa s 1.6 tak by som povedal megan je tiche auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.01  07:50

    « Re: C5

    to je mozny, ale citroen bude mit jeste vetsi model, nez je C5!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.01  07:41

    « Re: C5

    BMW, Mercedes a Audi, to jsou auta, kde se na kvalitu hledi asi nejvic, taky si to nechaji pekne zaplatit! Ostatni uz jsou potom na tom nejak stejne, ani Alfa neumi udelat vuz, ktery jim konkuruje kvalitou! Presto tyto auta jsou dobry, protoze nabizeji stejny luxus za podstatne mensi cenu!Spis Alfa je jeste takovy podprumer, podle toho co jsem posledni dobou cetl, tam jde spis o vzhled nez o kvalitu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.01  07:38

    « Re: C5

    To nebyl můj nápad srovávat A6 s C5. To jsem někde četl, že si Frantíci sami zvolili za měřítko cépětky ášestku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.01  07:35

    « Re: C5

    C5 neni konkurentem A6, ale spise A4! S C5 jsem nelej, tak nemuzu srovnavat, ale urcite mi prisla pohodlnejis nez A6! Jinak u A6 se s tim pocita, ze tam nemuze nic vrzat a podobne, taky ta cena je nekde jinde!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.01  07:33

    « Re: C5

    to vypnuti svetel se da u vetsiny aut nastavit tak, ze svetla budou svitit jenom kdyz chces!
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.06.01  07:26

    « C5

    Kdesi jsem četl, že měřítkem při vývoji C5 bylo z hlediska rozměrů i kvality Audi A6. V obou autech jsem se svezl a musím bohužel říci, že to bylo jen zbožné přání Francouzů. C5 je s A6 srovnatelná snad jen pokud jde o rozměry. Pokud jde o kvalitu, jsou obě auta úplně jinde. Několik mých postřehů. První se týká zavírání dveří Nevím, jak to úplně správně popsat, ale zvuk zavíraných dveří u C5 je takový plechový, a to zvláště při stáhnutém okénku. Zvuk u Audi je takový, jaký má být u vozu této třídy - tlumené zaklapnutí. Dále jízda po kočičích hlavách - v C5 jsou kočičí hlavy jasně slyšet a cítit, v A6 téměř vůbec. A konečně kvalita interiéru - v C5 se ozývaly různé pazvuky z palubovky i odjinud, v A6 bylo hrobové ticho. Rozdíl ve zpracování interiéru je vidět když ne na první tak na druhý pohled. Můj závěr: tihle Frantíci kvalitní vůz srovnatelný s německou konkurencí, s níž se sami chtějí měřit, zatím udělat NEUMÍ. V tomhle mám ještě jednu zkušenost. Měl jsem Xsaru a bylo to totéž - vrzání, skřípání apod. Nyní mám golfa a je to úplně o něčem jiném.
    Ještě bych reagoval na jeden z předchozích příspěvků, který se týkal skutečnosti, že funkce automatického zapnutí světel v podstatě znemožňuje stát někde ve tmě a poslouchat radio, aniž by svítila světla. Toto není detail, to je donebevolající blbost konstruktérů.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 26.06.01  00:00

    « Re: HDI a bionafta

    ja osobne by som bionaftu nepouzival. ale to je cisto osobny nazor, ziadne technicke doporucenia nemam...
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 26.06.01  00:00

    « co mi este vadi

    automaticke svetla> vojdem do tunela ->zapnu sa, vyjdem z tunela ->vypnu sa.
    podla mna by mali ostat zasvietene, ked sa uz raz zapnu.

    dalsia vec - svetla svietia, aj ked je vypnuty motor a klucik je otoceny na prvy stupen, cize ked na niekoho cakate a pocuvate radio a je tma, tak treba svietit aspon parkovackami, pretoze ak dam svetla do modu "vypnut" tak sa zasvietia automaticky, pretoze je tma...mozno sa vam to zda blbost, ale sedte 15min na parkovisku a sviette, polka ludi vas ma za blbca co sa predvadza.

    inac vsetko v pohode :-) uz mame 1000km
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.06.01  16:09

    « HDI a bionafta

    Nevíte někdo jak je to s HDI a bionaftou. Mám Picasso 2.0 HDI a zajímalo by mě jestli má někdo praktickou zkušenost. V Citroenu mi řekli že dedoporučujou tankovat, protože má jiný obsah vody než normální nafta a že když někdo chce používat HDI a boionaftu tak se ve výrobě upravuje motor. Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.01  15:25

    « Re: k tomu veku

    to matuS: mohlo ma to hned napadnut - "selze li vsechno precti si navod" :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…