Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: C5
to matuS: Když tak nad tím uvažuju, myslím, že jde o dětské nemoci, které má každý nový model na trhu. Jinak musím poblahopřát Bratislavákům k tomu, že už mají jen jednu ulici z kočičích hlav. V Praze těchto ulic bohužel nikterak neubývá a jejich stav se utěšeně zhoršuje. -
matuS 29.06.01 17:40
« Re: C5
jarous> neviem ci c5 vychadza z modelu a6, rozmerovo (vonkajskom) su obe auta uplne inde. uplne inde su aj cenovo,
za 1.4milsk kupis c5 s takou vybavou a motorom, ktora u a6 zacina niekde okolo 2mil sk korun. urcite je aj v tom jedna cast
problemu. co sa tyka vrzania - nam ta c5tka zatial nevrze, iba nieco praska vpravo hore - aj pri ticho zapnutom radiu
to nieje pocut, mam podozrenie ze to praska reprak. mas pravdu co sa tyka macacich hlav, tie je naozaj velmi pocut, v a6
som sa neviezol, takze neviem. ale nastastie v blave poznam uz iba jednu ulicu, kde macky este su :-)
zatvaranie dveri-
zvuk je podla mna OK, s otvorenym oknom som este dvere nezatvaral (klimatizacia) mne na tych dverach vadi nesikovne
otvaranie a to ze este idu zavriet tazko, musi sa to vybehat. -
« Re: C5
To yyyy: Větu, že měřítkem při vývoji C5 byla A6 jsem četl myslím v Autohitu nebo Autotipu. To jsou magazíny, které čtu nejčastěji. Netvrdím, že to srovnání sedí, pouze uvádím, že jsem to četl.
Pokud jde o citróny jako takové, tak sám sebe považuji za fandu značky, ale nedostatek pečlivosti při výrobě a zpracování mě u nich fakt sere. Ta C5, se kterou jsem jel, stála více než milion korun a to už, myslím, má zákazník právo žádné vrzání a skřípání neslyšet.
Pokud jde o motory, pak v žádném případě netvrdím, že motory VW jsou lepší než motory PSA. Diesely HDI jsou pak podle mě lepší, a to prostě proto, že jsou mnohem tišší. O motory ale vůbec nejde. Jde o neschopnost citrónů podívat se a poučit se od Němčourů, jakým způsobem udělat auto, aby v něm nevrzalo a nepraskalo. Nevím jak jiní, ale mě tohle vadí. Proto jsem dal přednost německému autu. Když s ním jezdím po pražských ulicích, neobtěžují mě žádné pazvuky. Xsara po 2 - 3 tisících km rachtala více než Golf mýho kámoše po 60 tis. km.
-
« Re: C5
To jaros: Neviem kde si videl/pocul ze citroen rata svoju C5 k A6. Ja som kdesi cital v nejakom casopise zastupcu citroena - teda oficialne stanovisko ktory hovoril ze to nove znacenie C5 znamena citroen vo velkosti "5" teda medzi A4 a A6, medzi Pezot 406 a 607 a podobne. K tym nemeckym autam - siel som A6 TDI a golfom 1.6 16V a robil som nejake skusobne jazdy s xarou HDI (teda ziadne vacsie skusenosti). Co si pamatam tak som si povedal ze tie VW group su motoricky HLUCNE, zatial co u xary motor nebolo pocut. Je fakt ze v VW group si nepamatam ziadne pazvuky, zatial co xara pri pridani plynu pekne zabrala az som sa zaboril do sedadla - a ono svina SILNO zaskripalo. Ak mozem porovnat svojno megana, ktory nevydava ziadne pazvuky a som spokojny aj co robi pri prejazde kolajnic, u neho som si stazoval na dunive zvuky od motora okolo 4000ot. Ak porovnam noveho firemneho golfa s 1.6 tak by som povedal megan je tiche auto. -
« Re: C5
BMW, Mercedes a Audi, to jsou auta, kde se na kvalitu hledi asi nejvic, taky si to nechaji pekne zaplatit! Ostatni uz jsou potom na tom nejak stejne, ani Alfa neumi udelat vuz, ktery jim konkuruje kvalitou! Presto tyto auta jsou dobry, protoze nabizeji stejny luxus za podstatne mensi cenu!Spis Alfa je jeste takovy podprumer, podle toho co jsem posledni dobou cetl, tam jde spis o vzhled nez o kvalitu! -
« C5
Kdesi jsem četl, že měřítkem při vývoji C5 bylo z hlediska rozměrů i kvality Audi A6. V obou autech jsem se svezl a musím bohužel říci, že to bylo jen zbožné přání Francouzů. C5 je s A6 srovnatelná snad jen pokud jde o rozměry. Pokud jde o kvalitu, jsou obě auta úplně jinde. Několik mých postřehů. První se týká zavírání dveří Nevím, jak to úplně správně popsat, ale zvuk zavíraných dveří u C5 je takový plechový, a to zvláště při stáhnutém okénku. Zvuk u Audi je takový, jaký má být u vozu této třídy - tlumené zaklapnutí. Dále jízda po kočičích hlavách - v C5 jsou kočičí hlavy jasně slyšet a cítit, v A6 téměř vůbec. A konečně kvalita interiéru - v C5 se ozývaly různé pazvuky z palubovky i odjinud, v A6 bylo hrobové ticho. Rozdíl ve zpracování interiéru je vidět když ne na první tak na druhý pohled. Můj závěr: tihle Frantíci kvalitní vůz srovnatelný s německou konkurencí, s níž se sami chtějí měřit, zatím udělat NEUMÍ. V tomhle mám ještě jednu zkušenost. Měl jsem Xsaru a bylo to totéž - vrzání, skřípání apod. Nyní mám golfa a je to úplně o něčem jiném.
Ještě bych reagoval na jeden z předchozích příspěvků, který se týkal skutečnosti, že funkce automatického zapnutí světel v podstatě znemožňuje stát někde ve tmě a poslouchat radio, aniž by svítila světla. Toto není detail, to je donebevolající blbost konstruktérů. -
matuS 26.06.01 00:00
« co mi este vadi
automaticke svetla> vojdem do tunela ->zapnu sa, vyjdem z tunela ->vypnu sa.
podla mna by mali ostat zasvietene, ked sa uz raz zapnu.
dalsia vec - svetla svietia, aj ked je vypnuty motor a klucik je otoceny na prvy stupen, cize ked na niekoho cakate a pocuvate radio a je tma, tak treba svietit aspon parkovackami, pretoze ak dam svetla do modu "vypnut" tak sa zasvietia automaticky, pretoze je tma...mozno sa vam to zda blbost, ale sedte 15min na parkovisku a sviette, polka ludi vas ma za blbca co sa predvadza.
inac vsetko v pohode :-) uz mame 1000km -
« HDI a bionafta
Nevíte někdo jak je to s HDI a bionaftou. Mám Picasso 2.0 HDI a zajímalo by mě jestli má někdo praktickou zkušenost. V Citroenu mi řekli že dedoporučujou tankovat, protože má jiný obsah vody než normální nafta a že když někdo chce používat HDI a boionaftu tak se ve výrobě upravuje motor. Díky