Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: 2 CV
Mně je totálně ukradená třída, jsem pro každý auto, který je dobrý a poctivý. Já pohrdám tím, když někdo vydává za dobý auto něco, co se tomu ani neblíží.
2 CV je dle mně auto, kouzelný svou jednoduchostí, představ si, že před barákem povolíš pár šroubů, vytáhneš z auta motor, vezmeš ho pod paži a generálku si uděláš v kuchyni na stole.
Ale jak už jsem psal, pro mě je u aute důležitý pohodlí a bezpečí, proto jezdim amerikou. O kachně přemýšlím jako o skůtru do města, ale zatím vždycky potkám nějakou americkou káru, kterou právě potřebuju víc, než ten skůtr. -
« Re: 2 CV
Jsem také příznivcem tohoto strojku, nevím, jetli bych se v něm nebál jezdit. S výškou si nedělej starosti, má ho kamarád, měří 2 metry a váží 12o kg. Jen si musí spolujezdec posunout sedačku aby se vešli na šířku. Za 35 - 40 tis koupíš pojízdný šrot, spíš kvůli číslům, ale pro Tvou informaci výměna rámu, včetně ceny nového přijde kolem 20 000 a dělá se na počkání. Za 50 lze koupit velmi slušný vůz, nejdražší leštěnky jsou kolem 80.
Ale tyhle ceny mám odpozorovaná z časáků a bazarů, vím, že se prodala slušná kachna na číslech za 4 tisíce, ale to je už náhoda. -
« 2 CV
Zdravím všechny příznivce tohoto vozítka. Tak mě napadlo, že bych si taky jedno takové pořídil. Jelikož jsem v tom ale nikdy ani neseděl uvítám jakékoliv informace. Chtěl bych nějké novějsí provedení (po r 80) - obsah 600 cm3 aby to aspoň trochu jelo :o). Nevíte někdo za kolik se dá takové autíčko pořídit - resp. v jakém bude stavu kousek tak za 40-50 tis. Mimochodem měřim 190 - myslíte že se do toho vejdu ? :o) Díky za odpovědi -
« Re: Re:
Ja to viem od kamaratov z Francie. Francuzi Citroen vnimaju takto. Proste Peugeot je super - najdrahsi ale najlepsi, potom je Renault a nakoniec je lacne auto - Citroen. To ale neznamena, ze su to podla nich smejdy - cenia si ich ovela viacej ako VW, Opely alebo Fiaty. -
« Re:
Pives - Citroen ma vo Francuzsku horsiu povest ako Peugeot (no. 1 z domacej produkcie) a Renault. Citroeny su tam brane ako lacnejsia alternativa pre menej majetnych. Ale furt ich maju radsej ako nemecke auta okrem Audi, ktore sa ktovie preco zacina stavat snom vsetkych francuzov :-( -
« Kapalina do pérování
Jen tak ze zájmu by mně zajímalo, jestli nemáte někdo zkušenost s tím, čím se dá ta kapalina do pérování u Citroenu nahradit. Můj známej, kterej si nikdy s ničím hlavu nelámal, prohlásil, že není padlej na hlavu, aby si komplikoval jeho už tak dost složitej život a praktikuje u svýho BXe systém "only one fluid" = naftu leje do všeho, kromě ostřikovače. Olejové náplně motoru a převodovky naštěstí taky nechává na pokoji. V době. kdy jsem ho viděl, jak do tý nádobky dolejvá naftu z kanystru tvrdil, že tak jezdí už 3 roky. Je to možný? Nezkusil jste to někdo taky? -
pallas 30.08.01 13:34
« povest Citroenov s hydropneumatikou
Matus, praveze ta ich povest na Slovensku je naozaj dost biedna. Zober si , kolko sa sem natahalo BX-ov a XM-ov z Talianska ci Belgicka, ktore mali uz davno po zivotnosti - Slovak dal 100-200 tisic za auto, ktore stoji nove 700 tis. (BX) az 1,5 miliona (XM), vytesoval sa ze ako dobre kupil a ocakaval ze to auto ho prezije - a potom sa tu na tom ucili ti "garazovi servisaci", ktori dovtedy o hydraulike ani nepoculi. Dokonca ked bol prvy bombovy atentat v Bratislave (vyhodili do luftu Citroen BX s Tutim za volantom, pod sedackou mal 2 kila semtexu s dialkovym odpalovanim), tak sa po Bratislave prve dni hovorilo, ze "strelila mu ta Citroenacka hydraulika" - dokonca moji kamarati, ktori nemaju k autam daleko, boli tomu chvilu ochotni aj uverit. :-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
btw to auto je ozaj krasne, niesu aj nejake technicke detaily?