Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: Automat
no nic, ja si este necham prejst hlavou ... vyskusat cipovanie nie je problem, problem je mat to auto na ktorom by som to skusil ... ale bojim sa ze ma aj tak budu tlacit do 2.2HDI, lebo chcem ESP, tempomat, laktovu opierku a podobne sprostosti ... a to je u kombika LEN s 2.2HDI ... mamlasi ... ani nevedia ako ma to taha do renautu na lagunu ... -
matuS 03.02.02 04:15
« Re: Automat
podla mna chodis do roboty dialnicou a sam, ze?. hm, tak potom je podla mna 2.0hdi akurat, aj bez cipu. s manualom to bude pohoda. s automatom neviem, ale vzhladom na vysoky tocak v nizkych otackach to snad bude aj s automatom v pohode.
skus sa spytat atx, ci ti spravi tuning na tyzden zdarma, ze len na skusenie. a ked to bude brucat, tak sa rozhodnes ci chces o troska vyssi vykon, alebo nie.
ale ako pisem, na dialnicu ti musi stacit aj 2.0hdi.
apropo passat - atx to vysvetloval, v passate je motor ulozeny pozdlzne, a nevedia tie vibracie a ramus dobre odizolovat. je to chyba konstrukcie. -
« Re: Automat
ide mi o to, ze 2.2HDI ide do penazi a 2.0HDI sa mi zda slaba, tak ze by som skusil cipnutu 2.0 to by uz mohlo byt pouzitelne. len niekde som pocul ze po cipnuti tie motory radi chodia tvrdsie a robia ramus. ja chcem tiche a pohodlne auto aby som do roboty (1100km) chodil vysmiaty a zviezi :-) ... predvcerom som tu spravil 200km passatom tdi s jednym cerneym i ... musim povedat ze to je od veci, ide z toho taky divny dunivy zvuk ze som mal dost ... dalsie auto ktore nechcem ... skusal som aj 80kw xsaru, ta ma podla toho silnejsi motor, ale bola o poznanie tichsia (a je to auto o triedu nizsie) ... seru ma ... cez melon sa mi za auto dat nechce -
matuS 02.02.02 04:12
« Re: Automat
neviem, ale myslim ze obcas tomu zaondi, hlavne vtedy ked mu par sekund posliapes na krk (napr ked som chodieval z bajkalskej na pristavny most, tak som sa v tom najazde zvykol pohrat s inymi autami a vsetkych ich spravit), a on sa prepne do sportoveho a potom aj ked uz nechces ist sportovo (nechcel som ist po moste viac ako 120 :-) ) tak to stale drzi v otackach, aj ked pustis plyn, lebo chce brzdit motorom...asi po 30s konstatneho drzania plynu sa zasa prepne do normalneho modu...
to su take veci na ktore si treba zvyknut.
ad picasso: ja som v aussie a to picasso som v zivote nesoferoval, takze neviem. domof idem az v lete, vtedy si ho chcem pozicat na cely cas a testnem ho.
otec aj ujo hovoria, ze ide vyborne. -
« Re: Automat
Dik za odpoved, ja som len chcel vediet ci tomu niekedy nezaondi v bedni a nezacne radit kde netreba, alebo neradit kde treba. Automatiku som este nemal, ale serie ma ze ked sa chcem rychlejsie rozbehnut na krizovatke, tak to konci troma sklbnutiami ked pri preradeni musis zmacknut spojku a sase uvalit plynu a tak. Okrem toho preco pouzivat tu tycku tam dole, ked taku trivialnu zalezitost moze robit niekto iny ... co to picasso, ako to dopadlo po cipovani? -
matuS 01.02.02 02:39
« Re: Automat
yyyy> 1.urcite si ju vyskusaj.
2. moje dojmy - je to pohodova prevodovka, cize radi pomaly (pomalsie ako na 166)
dobra vec je to tlacitko sport, ze ti radi do vyssich otacok, to v 166 nebolo. ten "tiptronic" je imho blbost, ale niekomu sa to mozno paci.(je to dobre akurat na brzdenie motorom...)
ale dobre sa uci. za tyzden si na seba zvyknete a ak ti nebude vadit ubytok vykonu, tak budes max spokojny. ide o to, aby si nebol sportove zalozeny vodic.
rozhodne by som ju nekupil k slabsiemu motoru ako 3.0, vsimni si tabulkove hodnoty - otcov 3.0 s automatom je len o troska rychlejsi ako 2.0 s manualom - ta prevodovka berie dost vela z vykonu. ale mozno by to bolo zaujimave k hdi.
ale ako som pisal uz davno, keby som ja bral c5, tak beriem benzin 2.0 manual so strednou vybavou...
moc som ti asi nepomohol :-)
skus sa spytat konkretnejsie. mas uz nejake skusenosti s automatmi? -
« Automat
MatuS, ako fachci tatkova automaticka prevodovka na C5? Bol som v Citroene a povedali ze sa to da dokupit aj s ostatnymi motorami. Funguje pekne alebo lezie na nervy? BTW, pisal si ze mate aj precipovane HDI na Pikase, slo to dobre? nerobi to potom vecsi ramus? Kdesi som cital ze ten common rail ide potom o poznanie tvrdsie... -
matuS 27.11.01 22:45
« Re: xantia
skus perovanie - zaves sa dozadu na kufor, musi rovnomerne upravit svetlu vysku (nesmie ist jedna strana slabsie a pod) cerpadlo sa nesmie ozyvat prilis casto...a pod. neviem presne, pohladaj na inete stranky o citroenoch, viem ze existuju dobre ceske alebo slovenske stranky, kde je to dobre popisane. -
« AX Sport
Zdravím všechny příznivce této značky.Měl bych na vás dotaz. Brácha mý krásný přítelkyně jezdí s AX sportem závody, konkrétně MR Rallycross. To autíčko lítá jak blázen, kdýž jsme ho testovali po odlehčovací kůře, testovali znamená porovnávali, nadělilo těžkou lekci mémo MB C Sportcoupe s motorem 230 Kompressor a to ještě v úpravě AMG. Jenže to stále není dost. Doslech jsem se, že lze vůz osadit turbem či kompresorem poháněním řemenem od altíku, tzn. že toto zařízení bude místo alternátoru. Máte někdo zkušenosti s tímto pokusem? Díky i za odkazy
Petr M
v podstate auto chodi ok, akurat ho serie: 1. buchot v zadnej naprave. to bolo uz ked som s tym ja jazdil, stale som si myslel, ze to golfove palice buchaju v kufri, ale aj ked som vsetko vybral, tak to tam zostalo. nieje to silny buchot, je to pocut najme na roletach, ale naserie to.
2. palivomer sa mu kazi, alebo je stale pokazeny, neviem presne, je to nejaka blbost, nechapem, ze to nevedia opravit.
inak to chodi normalne. teraz si ho zavolali na zvolavaciu prehliadku, ze niektore serie su nahovno, ale vobec nevie ze aky to ma zmysel. takze ked budu nove spravy, tak sa ozvem.