Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: Xsara combi
Mam Xsaru bk 1.6 pres tri roky a nemuzu si stezovat. Jedinej problem je obcas svitici kontrolka autodiagnostiky s kterou si nikdo nevi rady, respektive je mi doporucovano ignorovat ji, kdyz motor bezi perfektne a navic jezdi za 6-7l/100km. Jizdni vlastnosti me vyhovuji, diky samoridici zadni naprave je auto mirne pretacive, ale spis bych rekl, ze sedi vic nez dobre, nezvykle u predniho nahonu. Ta kritika pretacivosti podle me vyplyva ze zvyku kritiku na predni nahon a jeho nedotacivost. Ja osobne jsem za ty tri roky nezazil ani jednou smyk nebo nedejboze hodiny. -
« Xsara combi
Zdravím příznivce francouzských vozů.
Jsem vlastníkem renolta 19 shamoon cupé a vy už se teď divíte proč sem lezu, ale mám na Vás dotázek, uvažuji o tom že bych renčka poslal do světa a zakoukal jsem se do citrónka Xsara kombi.
Protože vy budete podstatně lepší a fundovanější odborníci na tuhle značku, prosím Vás o Vaše názory na tohle autíčko, beru i negativní i pozitivní, prostě se mi to auto líbí, ale slyšel jsem že je přetáčivé a tak.
Můžete mi někdo poskytnout svoje zkušenosti ...
Díky
Kopi -
« Re: c5
Behem dvou mesicu hodlam objednat C5 break 2.0 benzin.
Mam na Vas dva dotazy. Zaprve, nevite nekdo jestli Citroen u nas nebude hybat s vybavou u C5? Ted jak jiste vite (viz. YYYY) jsou u breaku vybavy dost nevyvazene. Proc si urcite doplnky do benzinove verze nemuzu objednat fakt nechapu. Loni v listopadu me tvrdili u prodejce, ze zmena vybav je dost pravdepodobna. Mozna ze behem unora. Muj termin se mi blizi, auto chci mit behem srpna, coz podle prodejce znamena objednat ho do konce dubna. Druhy dotaz smeruje na kvalitu a spolehlivost C5 obecne. Jak jsem si tu precetl, zkusenosti Matuse nejsou az tak dobre a ted me dorazil clanek na www.members.aol.com/stevesalf/citroen_sh… Trosku me desi podobnost obou pripadu, tedy to bouchani v zadni naprave. Podle vyse zminovaneho clanku to vypada na problem s hydractivem. Ja doufam, ze se to tykalo hlavne prvnich serii C5. Nevite o podobnych pripadech, pripadne o jejich reseni?
-
matuS 15.02.02 05:32
« c5
tak som pokecal na irc s ocinom.
v podstate auto chodi ok, akurat ho serie: 1. buchot v zadnej naprave. to bolo uz ked som s tym ja jazdil, stale som si myslel, ze to golfove palice buchaju v kufri, ale aj ked som vsetko vybral, tak to tam zostalo. nieje to silny buchot, je to pocut najme na roletach, ale naserie to.
2. palivomer sa mu kazi, alebo je stale pokazeny, neviem presne, je to nejaka blbost, nechapem, ze to nevedia opravit.
inak to chodi normalne. teraz si ho zavolali na zvolavaciu prehliadku, ze niektore serie su nahovno, ale vobec nevie ze aky to ma zmysel. takze ked budu nove spravy, tak sa ozvem. -
« Re: Automat
no nic, ja si este necham prejst hlavou ... vyskusat cipovanie nie je problem, problem je mat to auto na ktorom by som to skusil ... ale bojim sa ze ma aj tak budu tlacit do 2.2HDI, lebo chcem ESP, tempomat, laktovu opierku a podobne sprostosti ... a to je u kombika LEN s 2.2HDI ... mamlasi ... ani nevedia ako ma to taha do renautu na lagunu ... -
matuS 03.02.02 04:15
« Re: Automat
podla mna chodis do roboty dialnicou a sam, ze?. hm, tak potom je podla mna 2.0hdi akurat, aj bez cipu. s manualom to bude pohoda. s automatom neviem, ale vzhladom na vysoky tocak v nizkych otackach to snad bude aj s automatom v pohode.
skus sa spytat atx, ci ti spravi tuning na tyzden zdarma, ze len na skusenie. a ked to bude brucat, tak sa rozhodnes ci chces o troska vyssi vykon, alebo nie.
ale ako pisem, na dialnicu ti musi stacit aj 2.0hdi.
apropo passat - atx to vysvetloval, v passate je motor ulozeny pozdlzne, a nevedia tie vibracie a ramus dobre odizolovat. je to chyba konstrukcie. -
« Re: Automat
ide mi o to, ze 2.2HDI ide do penazi a 2.0HDI sa mi zda slaba, tak ze by som skusil cipnutu 2.0 to by uz mohlo byt pouzitelne. len niekde som pocul ze po cipnuti tie motory radi chodia tvrdsie a robia ramus. ja chcem tiche a pohodlne auto aby som do roboty (1100km) chodil vysmiaty a zviezi :-) ... predvcerom som tu spravil 200km passatom tdi s jednym cerneym i ... musim povedat ze to je od veci, ide z toho taky divny dunivy zvuk ze som mal dost ... dalsie auto ktore nechcem ... skusal som aj 80kw xsaru, ta ma podla toho silnejsi motor, ale bola o poznanie tichsia (a je to auto o triedu nizsie) ... seru ma ... cez melon sa mi za auto dat nechce -
matuS 02.02.02 04:12
« Re: Automat
neviem, ale myslim ze obcas tomu zaondi, hlavne vtedy ked mu par sekund posliapes na krk (napr ked som chodieval z bajkalskej na pristavny most, tak som sa v tom najazde zvykol pohrat s inymi autami a vsetkych ich spravit), a on sa prepne do sportoveho a potom aj ked uz nechces ist sportovo (nechcel som ist po moste viac ako 120 :-) ) tak to stale drzi v otackach, aj ked pustis plyn, lebo chce brzdit motorom...asi po 30s konstatneho drzania plynu sa zasa prepne do normalneho modu...
to su take veci na ktore si treba zvyknut.
ad picasso: ja som v aussie a to picasso som v zivote nesoferoval, takze neviem. domof idem az v lete, vtedy si ho chcem pozicat na cely cas a testnem ho.
otec aj ujo hovoria, ze ide vyborne. -
« Re: Automat
Dik za odpoved, ja som len chcel vediet ci tomu niekedy nezaondi v bedni a nezacne radit kde netreba, alebo neradit kde treba. Automatiku som este nemal, ale serie ma ze ked sa chcem rychlejsie rozbehnut na krizovatke, tak to konci troma sklbnutiami ked pri preradeni musis zmacknut spojku a sase uvalit plynu a tak. Okrem toho preco pouzivat tu tycku tam dole, ked taku trivialnu zalezitost moze robit niekto iny ... co to picasso, ako to dopadlo po cipovani? -
matuS 01.02.02 02:39
« Re: Automat
yyyy> 1.urcite si ju vyskusaj.
2. moje dojmy - je to pohodova prevodovka, cize radi pomaly (pomalsie ako na 166)
dobra vec je to tlacitko sport, ze ti radi do vyssich otacok, to v 166 nebolo. ten "tiptronic" je imho blbost, ale niekomu sa to mozno paci.(je to dobre akurat na brzdenie motorom...)
ale dobre sa uci. za tyzden si na seba zvyknete a ak ti nebude vadit ubytok vykonu, tak budes max spokojny. ide o to, aby si nebol sportove zalozeny vodic.
rozhodne by som ju nekupil k slabsiemu motoru ako 3.0, vsimni si tabulkove hodnoty - otcov 3.0 s automatom je len o troska rychlejsi ako 2.0 s manualom - ta prevodovka berie dost vela z vykonu. ale mozno by to bolo zaujimave k hdi.
ale ako som pisal uz davno, keby som ja bral c5, tak beriem benzin 2.0 manual so strednou vybavou...
moc som ti asi nepomohol :-)
skus sa spytat konkretnejsie. mas uz nejake skusenosti s automatmi? -
« Automat
MatuS, ako fachci tatkova automaticka prevodovka na C5? Bol som v Citroene a povedali ze sa to da dokupit aj s ostatnymi motorami. Funguje pekne alebo lezie na nervy? BTW, pisal si ze mate aj precipovane HDI na Pikase, slo to dobre? nerobi to potom vecsi ramus? Kdesi som cital ze ten common rail ide potom o poznanie tvrdsie...








