Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: Xsara combi
Tak jsem koukal na vybavu Xsary a uz je fakt dobre vybavena, to jsem zvedavy, co bude nasledovat dal, protoze uz dnes jsou auta nizsi stredni tridy vybavena stejne jako vozy nejvyssi tridy, viz okenni airbagy, ESP atd... Motory uz jsou taky relativne dobry, mysleno 16V... -
« Re: Xsara combi
c5bk> xsaru 1.6 8V nepoznam, ale moc by som na nu proti meganovi 1.4 16v nevsadzal, aj ked sa zda ze clio ma ten isty 1.4 16V vytuneny este lepsie, ale megan a Xsara su asi rovnake vahove kategorie, ale no napis, aku to ma papierovo maximalku a zrychlenie? Dame si zavody po nete. Megan ma tusim 182km/h a 12s so 70KW motorom. Inac co sa tyka C5 je to zatial moj favorit, ale ako som pisal, laguna mi pripada vo vsetkych smeroch lepsia okrem jedineho, tie piate zadne dvere su moc naklonene, poslovensky pisane ma to malu kufor - je to neuveritelne ale je mensi ako Megan kombi. Inak vo vseobecnosti, myslim ze megan ma ozaj najvacsi kufo v nizsej strednej, preto som ho vtedy aj kupil. Pozeral som aj na xsaru, lebo papierovo ma vecsi kufor, ale ked som si to zmeral, zistil som ze to nie je pravda. V meganovi som par krat spal, do xsary by som sa nevliezol, keby boli megany trochu tichsie a keby mali vo vybave tempomat, kupil by som zase megana ale s 1.6 16V, ked si zoberies verziu AIR, tak to nema v pomere cena/vykon konkurenciu. Musim uz v dohladnom case vymenit auto, a zatial k C5 kombi nie je alternativa - problem je len ze neviem aky motor by som bral, az budem moct musim dat rec s Pallasom ... uvidime. Mozno onedlho vybehne Nissan primera (to je ten lepsi renault Laguna), alebo Peugeot 307 SW - je to nizsia stredna, ale ked si porovnas kombi verziu (o 10cm vecsi razvor), tak zistis ze v skutocnosti to uz ma rozmery o triedu vyssie - je to uz takmer na urovni C5, no a kedze ma priestor na zadnych sedadlach netrapi tak ... -
« Re:c5
Matus, mohl bys zjistit jaky presne cd menic davaji do C5, respektive jaky tam ma Tvuj otec? Mel by to byt asi Clarion, ale kdo vi, ja mam v Xsare Philips a radio je tusim Clarion. Kdyz uz si ho do C5 nemuzu objednat z vyroby, tak tam musi jit dat dodatecne, to radio je prece stejny.
Jo, jeste jsem zapomnel, ten Megan myho kolegy ma 1,4 16v. -
« Re: Xsara combi
O Peugeotu 307sw jsem taky premyslel, ale velikosti bych oproti Xsare break moc nevydelal a s dvoulitrem bych za nej dal odhadem tak sedmset tisic. C5 je prece uplne jina trida a laka me hydractive i kdyz ma nejake mouchy, ktere doufam vychytaji, nez si ho objednam. Me C5 vychazi pod osmset (s nejakou slevou, kterou mam u dealera slibenou). Kdyz uz jsem se rozhodl zainvestovat tolik do auta, tak me sto tisic nevytrhne a budu mit o tridu lepsi auto, tedy i vetsi a to potrebuju. Cose tyka Megana, tak ten mi uvnitr prijde moc lacinej a plastovej, ma ho muj kolega, a s 1,6 osmiventilem v Xsare ho rozhodne predjedu. No a taky predni sedacky jsou podle me v Xsare lepsi nez v Meganu. Jinak souhlasim, ze dneska neni lepsi motor pro Xsaru nez HDI 110k.
(to YYYY Jak je to s Tebou a C5? Jdes do ni?) -
« Re: Xsara combi
Vidim ze aj tu su ludia co vedia ze auto potrebuje 5 dveri a ze tie zadne maju byt zvisle ... ale ja by som sa dal na dizel (HDI) a hlavne ten 110konovy, mozno je trochu drahsi ale myslim ze u xsary je to lepsia volba ako benzin, ale c5bk, co tak pezot 307 SW? aj tak si ale myslim ze v nizsej strednej a kombi je len jedna rozumna volba - Megan kombi s 1.4 16V alebo lepsie 1.6 16V aj ked teda Xara kombi je ozaj krajsia ... a hlavne ju nevyrabaju v turecku ... -
« Re: Xsara combi
Mam Xsaru bk 1.6 pres tri roky a nemuzu si stezovat. Jedinej problem je obcas svitici kontrolka autodiagnostiky s kterou si nikdo nevi rady, respektive je mi doporucovano ignorovat ji, kdyz motor bezi perfektne a navic jezdi za 6-7l/100km. Jizdni vlastnosti me vyhovuji, diky samoridici zadni naprave je auto mirne pretacive, ale spis bych rekl, ze sedi vic nez dobre, nezvykle u predniho nahonu. Ta kritika pretacivosti podle me vyplyva ze zvyku kritiku na predni nahon a jeho nedotacivost. Ja osobne jsem za ty tri roky nezazil ani jednou smyk nebo nedejboze hodiny. -
« Xsara combi
Zdravím příznivce francouzských vozů.
Jsem vlastníkem renolta 19 shamoon cupé a vy už se teď divíte proč sem lezu, ale mám na Vás dotázek, uvažuji o tom že bych renčka poslal do světa a zakoukal jsem se do citrónka Xsara kombi.
Protože vy budete podstatně lepší a fundovanější odborníci na tuhle značku, prosím Vás o Vaše názory na tohle autíčko, beru i negativní i pozitivní, prostě se mi to auto líbí, ale slyšel jsem že je přetáčivé a tak.
Můžete mi někdo poskytnout svoje zkušenosti ...
Díky
Kopi -
« Re: c5
Behem dvou mesicu hodlam objednat C5 break 2.0 benzin.
Mam na Vas dva dotazy. Zaprve, nevite nekdo jestli Citroen u nas nebude hybat s vybavou u C5? Ted jak jiste vite (viz. YYYY) jsou u breaku vybavy dost nevyvazene. Proc si urcite doplnky do benzinove verze nemuzu objednat fakt nechapu. Loni v listopadu me tvrdili u prodejce, ze zmena vybav je dost pravdepodobna. Mozna ze behem unora. Muj termin se mi blizi, auto chci mit behem srpna, coz podle prodejce znamena objednat ho do konce dubna. Druhy dotaz smeruje na kvalitu a spolehlivost C5 obecne. Jak jsem si tu precetl, zkusenosti Matuse nejsou az tak dobre a ted me dorazil clanek na www.members.aol.com/stevesalf/citroen_sh… Trosku me desi podobnost obou pripadu, tedy to bouchani v zadni naprave. Podle vyse zminovaneho clanku to vypada na problem s hydractivem. Ja doufam, ze se to tykalo hlavne prvnich serii C5. Nevite o podobnych pripadech, pripadne o jejich reseni?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!