Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: XM
Ale vůbec nerejpeš, já jenom cituji lidi, se kterými auta dělám, co dělají Citroeny každý den a vydělávají na jejich poruchovosti, seroucím se podvozku (jasně první roky jsou v pohodě) a neschopnosti Francouzů zkonstruovat auto, aby bylo pohodlně opravitelný, aby bylo někde místo na klíč atd. Podle mě je prostě Citroen konstruován jako nejběžnější spotřební zboží. -
« Re: XM
Nechci nijak rejpat ale naprosto vážně podotknout, že takováto tvrzení o XM sou značně
alibistická a říkají je ti co vůbec neví o čem
tohle kouzelný auto ve skutečnosti je, natož aby
ho dokázali vůbec objektivně hodnotit. Ano, realita v bazarech je ve velké většině prostě taková, že jsou to "zajícové v pytli" a budoucí
majitel pak může být hodně rozčarovaný... Ovšem
to vůbec není autem, je to těmi "odborníky" co
tato auta šlendriánsky opravovali a taky falšováním ujetých kilometrů... -
« Re: XM
Pro:imaxim Máš pravdu počítám s tím, že do auta vrazím cca 80+20tisíc. Ta Sierra není špatná, 2,0 DOHC mi doporučili kluci ze Sierradiskuze, 1,8,TD je tragisch. Nechci se moc zadlužovat, leasing máš 3 roky a já možná do roka dostanu služebáka.Čím jezdíš Ty??Můžeš psát na mptv@seznam.cz -
« Re: XM
Asi Forda Sierru, nebo Peugeota, ale upřímně mě ta částka za auto přijde tak malá, že bych si vedle ještě připravil 30 tKč a perfektního mechanika, který by mi to vymazlil, protože 3000 měsíčně není vůbec málo, to je o kategorii aut cca 250tKč. Sorry, ale takhle vidím já poměr mezi kilometry a odpovídajícím vozem - respektive bych skoro uvažoval o novém. -
« Re: Zadni naprava C5
Tenhle problem je uz vyresen, kazdopadne u novych modelu. U starych je to vec modifikace. Stranku [odkaz] bych nebral moc vazne, podle me je to problem britskych servisu citroen a hlavne britskeho zastupce Citroen. Jak jsem po ruznych diskusich vycetl, maji nejvetsi problemy prave v Britanii. Je treba zvlastni, ze jako novy se jim nabizi model, ktery byl vyroben vic nez pred rokem. Kazdopadne problemy se zadni napravou se tykaly jen sedanu. Ja mam moji C5 2.0i kombi od lonskeho cervence a jsem moc spokojen. V podstate nejvetsi problem bylo dalkove ovladani autoradia, ktere mi vymenili a je klid. Spotreba 7,5 az 9,5 l/100, zadne pazvuky, zadne svitici kontrolky. Problemy C5 Matusova otce jsou opravdu asi dany tim, ze to byl jeden z prvnich kusu. Jo kdo si pocka, ten se docka. -
« Re: XM
Dík za info.Toho se právě bojím, podvozku a perování.Většinou slyším samé špatné zvěsti. Já chci jezdit a ne ležet pod autem. Co bys doporučil v kategorii 50-80 tisic Kč? Chci pohodlný vůz, XM jsem zařadil do výběru právě díky komfortu.Měl jsem 120acítku, pak 4 roky Escorta 1,4 a nakonec Octavii 66kW TDi. Změnil jsem práci a jsem bez auta.Připadám si jako beznohý a tak vybírám. Najel bych měsíčně asi 3000 km. -
matuS 24.03.03 04:24
« Re: Zadni naprava C5
ma tam 3.0 automat.
spokojnost - ocinko je nespokojny. povedal ze citroen uz nechce :-) to je dobre, lebo ja ich uz mam tiez plne zuby. ale inak to nieje zle auto, objektivne musim povedat.
ocino hlavne doplatil na to, ze kupil jeden z prvych kusov na slovensku, a vyse roka im trvalo, nez to auto dali dokopy. to je dost smutne.
teraz ho uz len seru take drobnosti ako lave zadne dvere sa obcas neodomknu (ajtak ich nepouziva, ale asi je mu trapne ked niekoho chce zobrat a povie, ze musia ist z jednej strany, lebo tam je to pokazene - no ako na skode 120L) a potom ten blbnuci palivomer. snad to daju teraz dohromady
najviac ho stvala ta buchajuca zadna naprava, bol s tym x-krat v servise, a uz som pisal kolko im to trvalo. asi kvoli tomu uz ma averziu voci tomu autu. ked bol teraz za mnou, tak mi doslovne povedal - doplatim a hned ten srot predam. chcem ho ale ukecat, nech mi to auto necha :-))
ak sa to ma porovnat s alfou, co mal predtym, tak toto je spolahlive auto.
ale ber ma s rezervou, lebo ja to tak velmi teraz necitim, lebo niesom doma, ale ked som bol v lete, a som sa s tym povozil, tak to malo okolo 60.000km, a po oprave napravy ziadne vrzganice vovnuutri atd.
(ja som bol auto prevziat v servise a tak som to buchanie hned overoval :-) )
btw priemernu spotrebu ma asi o 3litre nizsu ako bola na alfe, a to alfa bola len 2.5l!! -
matuS 20.03.03 05:05
« Re: Zadni naprava C5
hasna> ocinovi to po roku(!) spravili, ale aspon poriadne a uz to naozaj nebucha. takze ide o to, ze nejaka cast napravy je duta, a obcas pri prejazde nerovnosti sa hluk v nej zosiluje a teda je to hlucne. oprava je jednoducha, vystriekali vnutro nejakou lahkou penou, ktora tam stuhne a uz sa nic nedeje. tak mi to bolo povedane.
a taky že jo. Já osobně sem rozdělal na prvočinitele (a potom zas hlavě složil:-) dva starý Citroeny, který sme si restaurovali do sbírky a od té doby už to není jen koníček ale
úplná láska k značce...a i proto sem pak žasl nad
Xsarou tenkrát na dovolené z půjčovny a jasně si
řekl - jiný auto (pro normální náročný ježdění)
nechci... takže obratem k tomu příspěvku co odrazuje a zpochybňuje XMku - jak je to s většinou jich u nás to víme, ale ten kdo ji skutečně chce a chce aby stála zato, stejně si ji
nechá dovézt z jistých končin, které se nato obecně doporučujou...pak už se muže jen usmívat jak on po cestách proplouvá zatímco ostatní poskakují, nemluvě o celkové výjimečnosti toho vozu...