Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: octavia
Oktavii neverim, je postavena na plosine na mensie auto, nema rovne dno kufra. Navyse nepoznam nikoho kto by mal skodu a nemal problemy. To sa tyka aj novych typov ako fabia a oktavia. Ak nenastanu problemy typu odpadnutej suciastky, co sa im uz v celku dari, tak aspon nastane problem typu nejde zaradit spiatocka, a ak ani to nie, tak minimalne po par kilakoch zacne vrzgat kasna alebo nieco podobne. Viem ze vela ludi tvrdi ze secko je OK, ale vecsinou to plynie z toho ze proste nic ine nepoznaju a dana vec im nevadi. To bude mozno aj problem 307 - tu sa zda ze je to nepouzitelne auto, ale je vela ludi uple spokojnych. .... no ale bol son dnes pozriet tu mazdu 6. Zda sa ze je to velmi podobne na C5 (teraz myslim cennikovy pohlad). Tiez ta nie je variabilita doplnkovej vybavy, a ceny lepsie vybavenych verzii je velmi podobna. Plusom je standardny tempomat. Takze mi to stale vychadza na tu C5. -
matuS 03.08.02 15:16
« octavia
yyyy> btw, ja som to myslel vazne. ty si presne typ na oktaviu - zadne sedadla ta nezaujimaju, potrebujes velky kufor... oktavka nieje zasa az take zle auto. das tam tdi alebo 1.8t, idealne na dialnice. zvnutra to vyzera slusne, zvonka kaslat na to, pretekar niesi. 3 roky to musi vydrzat a potom to este aj slusne predas... jo tempomat dostanes do oboch tychto motorov -
« Re: stretko
prave som sa dozvedel ze zajtra sa bude vo Vajnoroch lietat aj letecky suboj, tam tocime na 20 000 a je s tym znacna sranda vcitane neobmedzeneho poctu havarii, tak kto ma cas pridte - fataky a kamery so sebou. Vchod je od cervenych hangarov spolocnosti RAVEN ale to uz niktori poznate. -
« c5 v praxi
Tak vazeni, uz mam doma C5 kombi 2,0i po dva tydny a jak jsem slibil kratce o tom poreferuji. Je to sice jeste hodne cerstve, mam najeto 1500 km, ale to hlavni uz je jasne. Zatim tedy velka spokojenost, na lepsi se snadno zvyka. Klady jasne prevazuji, da se rict, ze tech minusu je minimum a myslim, ze i ty se podari odstranit. Jsou to prkotiny, teda podle me. Takze napriklad vyskove ovladani sedacky je spatne vyreseno, pri vystupovani a nastupovani skrtam nohou o paku ovladani a nechtene si tak sedacku o kousek snizuji. Pri rychlostech 80 - 120 km/h pozoruji tiche hvizdani z prave strany, jakoby bylo trosku pootevrene okno, ale to samozrejme neni a pohledem se zda, ze vsechno sedi tak jak ma. Pricital jsem to podelnemu str. nosici, ale ten jsem zkusil odmontovat a nic se nezmenilo. Kdyz ale jedu s rodinou nebo mam trochu vic nahlas pusteny radio - a to mam casto, tak to ani nevnimam, je to vazne hodne potichu, C5 je vubec moc dobre utlumena a tak tohle je jedinej pazvuk, kterej jsem odchytil. Zadne vrzajici plasty ani na kocicich hlavach po Praze. Ovladani vysky zadni napravy z kufru je sice prima, ale nesmim pak otevrit a zavrit zadne dvere, protoze auto pak klesne samo do stredni polohy i kdyz mam kufr porad otevreny. No a pozitiva? Fantasticky pocit z jizdy (i pres to hvizdani). Dokonce nekdy jezdim domu z prace oklikou a dam si sportovni rezim odpruzeni a vychutnavam si jak to auto sedi. Sportak to samozrejme neni, ale na takovy velky kombi je to fakt dobry. Mozna na tom maj podil i ty 16" kola. Prostoru uvnitr spousta a odkladacich mist tolik, ze lehce clovek muze zapomenout co kam dal. Automaticky sterace fungujou bez chyby, klimatizace taky. Spotreba zatim mezi 7,5 a 8,5 l/100km. I pri 140km/h auto dobre zrychluje. Odpruzeni funguje taky perfektne, je videt, ze problemy se zadni napravou se tykaly jen starsich modelu. -
« Re: stretavka
Najlepsie interpolacie na resamplovanie obrazkov ma editor z ACDSee - nejaky InTouch alebo podobne. Je ich asi sedem, niektore uplne zmrvia obrazok, ale dve alebo tri su viditelne lepsie, ako Photoshopovska bikubicka aj bilinearna interpolacia. Ak mas problemy s photoshopovskou, tieto ti urcite pomozu.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!