Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: Hydractive
Presne tak to je. Co se tvrdosti nebo spis mekkosti podvozku tyce je udajne rozdil mezi jednotlivymi verzemi podle motoru. Podle motoru je auto vybavene koulemi o ruznem tlaku. S tim prave souvisely problemy nekterych C5 sedanu. Zadek auta byl potom moc tvrdy a nekdo to dokonce popisoval jako nadskakovani zadku jako na peru pri prejezdu napr. zeleznicniho prejezdu. Ale to je asi prehnany. Ja myslim, ze to bylo proste o dost tvrdsi nez na co byli lidi zvykli z predchozich Citroenu. U kombiku tento problem nastesti nikdy nenastal. Takze ani ja s tim nemam sebemensi problem. A H3+ za to stoji, s tim jsem moc spokojen. Pri rodinych vyletech to ale nepouzivam. -
« Re: Hydractive
No to by mohlo byt, pametam si ze mi nejaky manik na vystave rozpraval o nejakej samouciacej funkcii, a niekde na nete zom zase videl nieco o nejakych snimacoch co nie su na tej zakladnej verzii. Takze to bude asi ozaj tak ze to nema "sport" mode vobec (teda nie ze chyba "tlacitko" ale on tam vobe nie je ani automaticky zapinany), a je tam len ten meky. A ta vyska sa reguluje len podla rychlosti a hrbolatosti - nereguluje sa teda tuhost napravy - rozumiem tomu dobre? -
« Re: Hydractive
Hydractive3 ma na kazde naprave 2 tlakove koule a umoznuje pouze zmenu svetle vysky vozu (tlacitko SPORT ve voze neni). Hydractive3+ ma na kazde naprave koule 3. Krome zmeny svetle vysky umoznuje take nastaveni sportovniho rezimu (tuhosti podvozku). Ten lze nastavi bud manualne tlacitkem SPORT nebo jej jednotka BHI nastavi sama pokud zjisti, ze styl jizdy (akcelerace, caste otaceni volantem, atd.) odpovida sportovnimu stylu jizdy.
H3 se u nas prodava jen s motory 1,8i a 2,0HDI. -
« Re: Auto-Cite s.r.o již nikdy více
Také jsem se tam ocitl, když mi praskla na Xantii trubička u serva. Prý že je nutné vyměnit celé servo za 20.000Kč... Když jsem odmítl, jenom tu trubičku nouzově nastavili za 3.300Kč. Nechal jsem si pak opravu provézt v Planet Citroen HK, kde jsem dal za kompletní přetěsnění serva a výměnu trubičky cca 2.000Kč, a to ještě na autě "odladili" spoustu dalších věcí (překontrolovali a doplnili olej v převodovce, atd.) a hlavně auto naleštili a uvnitř vyčistili tak, že jsem ho ani nemohl poznat... -
« Re: Koupě Xantie
Jednoznačně doporučuji. Je to velké pohodlné auto, i když tak nevypadá, spotřeba se dá udržet na 6-7 litrech. Bohužel se u Breaku 1.9TD v uvedené cenové kategorii (r.v.95-96, možná ješte 97, ale to bych byl hodně opatrný) moc nevyskytují slušnější výbavy, o hydroaktivu nemluvě - přece jenom to je "pracovní" auto. -
« Auto-Cite s.r.o již nikdy více
Po zkušenosti se značkovým servisem Auto-Cité v Praze 7 Osadní 10 mi to nedalo a rozhodl jsem se napsat alespoň několik vět. Na automobilu Citroen ZX mi přeskočil rozvodový řemen a došlo k poškození ventilů. Cena za opravu se vyšplhala na 23 tis. a pokračovala by minimálně o dalších 10 tis. za výměnu 2 dílů výfuku. To jsem již odmítnul. Auto mi vrátily s nepravidelným chodem motoru s tím, že příčinou je špatný výfuk. Po převzetí jsem zjistil, že auto během jízdy cuká a z výfuku je cítit benzín. Protože jsem na výfuku nenalezl nic podezřelého, vrátil jsem se zpět, aby mi vadu ukázali. Arogantně mě odvětili, že technik zjistil špatné díly a nemohou k tomu nic dodat.
Po ujetí asi 700km jsem dal automobil prohlídnout do neznačkové servisu s tím, že je špatný výfuk. Na výfuku nic nenašli a zjistili, že příčinou problémů je zkleplý kontakt svíčky(svíčky byly při opravě vyměněné). Za prohlídku a opravu jsem zaplatil 150Kč. Musím zaklepat motor zatím běží jako hodinky.
Jiří Ryba -
« Koupě Xantie
Zdravím Citroenové odborníky, uvažuji o koupi ojetého vozu a hodně se mi líbí Xantia Break v TD,
můžete mi sdělit nějaké vaše zkušenosti s kvalitou, poruchovostí, na co si dát při nákupu hlavně pozor, co otestovat, jak je na tom TD 66kW se spotřebou, výkonem a spolehlivostí? A co hydraulika?, Také bych rád věděl jak drahé jsou případné ND. Citroen jsem ještě neměl a diesel také ne, ale docela o tom uvažuju.
Díky všem za odpověď.
-
matuS 27.08.02 02:34
« Re: Chip tuning u HDI 66kW
my mame na picasse nie chiptuning ale powerbox a vysledok je taky ze podla brzdy to ma rovnake parametre ako chiptuning od Kerschera (ktory robi ATX) akurat pbox dymi, kercher nedymi. to by som povazoval za hlavnu vyhodu. krivky si mozes pozriet na www.matusko1.host.sk/brzda
perlicka - powerbox bol naistalovany za ucasti dealera citroenu, je tam uz od zabehu, my sme to auto bez toho nikdy nemali. -
« Zarezlé řízení u Xantie - konstrukční nebo výrobní vada?
Kolega má Xantii a minulý týden se vracel z hor. Najednou mu za jízdy v jedné zatáčce nešlo otačit volantem. Zabral plnou silou a pak to v řízení zavrzalo a kola se pootočily. Tím vůz vyletěl do protisměru a kolega měl co dělat, aby se vrátil. Tak to trvalo celou cestu do servisu. V servisu mu řekli, že mu zarezlo řízení?!? Považoval jsem Citroen za slušnou značku, ale toto svědčí o tom, že opak je pravdou. Ačkoliv je vůz v záruce, servis nebyl ochoten provést detailnější kontrolu a ani důvod vzniklé závady či způsob její prevence. Myslím, že se jedná o další vzorovou ukázku přístupu k zákazníkům.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!