Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: Hydractive
Pokud mne pamet neklame, tak jednotka PSI je uzivana zejmena v USA a jedna se tusim o Pound/square Inch, ci-li libra na ctverecni palec. 100kPa je cca 7PSI, takze by tlak v kouli vychazel na nejakych 350-700kPa, "lidsky" 3,5 az 7 atmosfer - to se mi nezda jako moc velky tlak, spise bych typoval, ze udaj 25,31 a 44 je v atmosferach. -
« Re: Hydractive
Neda se rict, ze by nektere byly tvrde a jine mekke. Ve skutecnosti by vsechny vozy mely byt stejne nastaveny. Ve skutecnosti si na tvrdost podvozku stezovalo nejvic majitelu sedanu 2,2HDI a 3,0V6. Kouli jsou 3 druhy podle tlaku dusiku nad membranou (25, 31, 44 PSI). Podle motoru a verze (kombi/sedan) se tlak lisi, cim nizsi tlak tim tvrdsi projev. V pripade nespokojenosti s tuhosti je mozne je vymenit za koule s vyssim tlakem. Pripominam, ze toto vse se tyka jen starsich vozu a pouze zadni napravy. U novych vozu a kombiku by tento problem nebo spis pocit nemel nastat. (koule jsou videt pri pohledu zezadu zespoda na zadni napravu a tlak je na nich vyrazen a je dobre citelny) -
« Re: Hydractive
>tipujem ze tazsie verzie (hdi, v6) budu tie tvrdsie< tazsie a silnejsie ze? no to nepochybujem, ja sa len pytam ci maniekto nejake seriozne informacie ... vyzera to tu este na jednu C5 v nejakej nizkej verzii ... asi 1.8 ... namiesto tej 307SW ... 2.0 uz stoji o vela viacej tak preto som sa pytal na ten hydractive ... je to auto do babskych ruk do mesta, tak nejaky sport rezim a tvrdy podvozok nehrozia :-) -
« Re: Hydractive
Presne tak to je. Co se tvrdosti nebo spis mekkosti podvozku tyce je udajne rozdil mezi jednotlivymi verzemi podle motoru. Podle motoru je auto vybavene koulemi o ruznem tlaku. S tim prave souvisely problemy nekterych C5 sedanu. Zadek auta byl potom moc tvrdy a nekdo to dokonce popisoval jako nadskakovani zadku jako na peru pri prejezdu napr. zeleznicniho prejezdu. Ale to je asi prehnany. Ja myslim, ze to bylo proste o dost tvrdsi nez na co byli lidi zvykli z predchozich Citroenu. U kombiku tento problem nastesti nikdy nenastal. Takze ani ja s tim nemam sebemensi problem. A H3+ za to stoji, s tim jsem moc spokojen. Pri rodinych vyletech to ale nepouzivam. -
« Re: Hydractive
No to by mohlo byt, pametam si ze mi nejaky manik na vystave rozpraval o nejakej samouciacej funkcii, a niekde na nete zom zase videl nieco o nejakych snimacoch co nie su na tej zakladnej verzii. Takze to bude asi ozaj tak ze to nema "sport" mode vobec (teda nie ze chyba "tlacitko" ale on tam vobe nie je ani automaticky zapinany), a je tam len ten meky. A ta vyska sa reguluje len podla rychlosti a hrbolatosti - nereguluje sa teda tuhost napravy - rozumiem tomu dobre? -
« Re: Hydractive
Hydractive3 ma na kazde naprave 2 tlakove koule a umoznuje pouze zmenu svetle vysky vozu (tlacitko SPORT ve voze neni). Hydractive3+ ma na kazde naprave koule 3. Krome zmeny svetle vysky umoznuje take nastaveni sportovniho rezimu (tuhosti podvozku). Ten lze nastavi bud manualne tlacitkem SPORT nebo jej jednotka BHI nastavi sama pokud zjisti, ze styl jizdy (akcelerace, caste otaceni volantem, atd.) odpovida sportovnimu stylu jizdy.
H3 se u nas prodava jen s motory 1,8i a 2,0HDI. -
« Re: Auto-Cite s.r.o již nikdy více
Také jsem se tam ocitl, když mi praskla na Xantii trubička u serva. Prý že je nutné vyměnit celé servo za 20.000Kč... Když jsem odmítl, jenom tu trubičku nouzově nastavili za 3.300Kč. Nechal jsem si pak opravu provézt v Planet Citroen HK, kde jsem dal za kompletní přetěsnění serva a výměnu trubičky cca 2.000Kč, a to ještě na autě "odladili" spoustu dalších věcí (překontrolovali a doplnili olej v převodovce, atd.) a hlavně auto naleštili a uvnitř vyčistili tak, že jsem ho ani nemohl poznat... -
« Re: Koupě Xantie
Jednoznačně doporučuji. Je to velké pohodlné auto, i když tak nevypadá, spotřeba se dá udržet na 6-7 litrech. Bohužel se u Breaku 1.9TD v uvedené cenové kategorii (r.v.95-96, možná ješte 97, ale to bych byl hodně opatrný) moc nevyskytují slušnější výbavy, o hydroaktivu nemluvě - přece jenom to je "pracovní" auto.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Zkus tento link.
[odkaz]%2F