Citroën Club

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën

  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  08:16

    « Forum na Yahoo

    OK, cele forum je na yahoo v sekci groups, kde je treba se zapsat a pak najit group C5-L, v message delivery vybrat no email. Je trosku krkolomne, ale pak uz to funguje skvele.
    Zkus tento link.
    [odkaz]%2F
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 23.09.02  03:21

    « Re: Hydractive

    yyyy> montovali to priamo v citroene na racianskej, tak si tam zavolaj....cenu neviem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  12:14

    « Re: Hydractive

    tak nahod adresu a nemudruj :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  23:09

    « Re: Hydractive

    No vskutku spravna jednotka tlaku v koulich je bar. Pouzitim jednotky psi me zmatli clenove citroen fora na yahoo. To se omlouvam, ale zasnu jaky ptakoviny tady rozpitvavate.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  16:22

    « Re: Hydractive

    >Dynamicky to bude asi trochu inak, nie?< to ano ale dve gecka tam hadam nie su nie? ak ano tak 14x14 je 200
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  15:38

    « Re: Hydractive

    ... staticky. Dynamicky to bude asi trochu inak, nie?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  15:31

    « Re: Hydractive

    teda nic o tom neviem, ale preco by bol 3,5 az 7 atm maly tlak? to v pohode unesie auto - ak mas dosadaciu plochu pri najvecsom dosadnuti 4x 100cm^2 (povedzme 10x10cm) tak ti jeden balon unesie 700kg to je dokopy 4 tony ... ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  13:14

    « Re: Hydractive

    Pokud mne pamet neklame, tak jednotka PSI je uzivana zejmena v USA a jedna se tusim o Pound/square Inch, ci-li libra na ctverecni palec. 100kPa je cca 7PSI, takze by tlak v kouli vychazel na nejakych 350-700kPa, "lidsky" 3,5 az 7 atmosfer - to se mi nezda jako moc velky tlak, spise bych typoval, ze udaj 25,31 a 44 je v atmosferach.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.09.02  10:14

    « Pbox

    matuS, ten Pbox co mate v Picasse tam bol od dealera alebo to montoval niekto iny? Nevies kolko to stalo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.02  21:33

    « Re: Hydractive

    Neda se rict, ze by nektere byly tvrde a jine mekke. Ve skutecnosti by vsechny vozy mely byt stejne nastaveny. Ve skutecnosti si na tvrdost podvozku stezovalo nejvic majitelu sedanu 2,2HDI a 3,0V6. Kouli jsou 3 druhy podle tlaku dusiku nad membranou (25, 31, 44 PSI). Podle motoru a verze (kombi/sedan) se tlak lisi, cim nizsi tlak tim tvrdsi projev. V pripade nespokojenosti s tuhosti je mozne je vymenit za koule s vyssim tlakem. Pripominam, ze toto vse se tyka jen starsich vozu a pouze zadni napravy. U novych vozu a kombiku by tento problem nebo spis pocit nemel nastat. (koule jsou videt pri pohledu zezadu zespoda na zadni napravu a tlak je na nich vyrazen a je dobre citelny)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.09.02  09:08

    « Re: Hydractive

    >tipujem ze tazsie verzie (hdi, v6) budu tie tvrdsie< tazsie a silnejsie ze? no to nepochybujem, ja sa len pytam ci maniekto nejake seriozne informacie ... vyzera to tu este na jednu C5 v nejakej nizkej verzii ... asi 1.8 ... namiesto tej 307SW ... 2.0 uz stoji o vela viacej tak preto som sa pytal na ten hydractive ... je to auto do babskych ruk do mesta, tak nejaky sport rezim a tvrdy podvozok nehrozia :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 12.09.02  02:27

    « Re: Hydractive

    yyyy> tipujem ze tazsie verzie (hdi, v6) budu tie tvrdsie
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  13:51

    « Re: Hydractive

    c5bk> nevies ktore su tvde a ktore meke?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  12:31

    « Re: Hydractive

    Presne tak to je. Co se tvrdosti nebo spis mekkosti podvozku tyce je udajne rozdil mezi jednotlivymi verzemi podle motoru. Podle motoru je auto vybavene koulemi o ruznem tlaku. S tim prave souvisely problemy nekterych C5 sedanu. Zadek auta byl potom moc tvrdy a nekdo to dokonce popisoval jako nadskakovani zadku jako na peru pri prejezdu napr. zeleznicniho prejezdu. Ale to je asi prehnany. Ja myslim, ze to bylo proste o dost tvrdsi nez na co byli lidi zvykli z predchozich Citroenu. U kombiku tento problem nastesti nikdy nenastal. Takze ani ja s tim nemam sebemensi problem. A H3+ za to stoji, s tim jsem moc spokojen. Pri rodinych vyletech to ale nepouzivam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  10:05

    « Re: Hydractive

    No to by mohlo byt, pametam si ze mi nejaky manik na vystave rozpraval o nejakej samouciacej funkcii, a niekde na nete zom zase videl nieco o nejakych snimacoch co nie su na tej zakladnej verzii. Takze to bude asi ozaj tak ze to nema "sport" mode vobec (teda nie ze chyba "tlacitko" ale on tam vobe nie je ani automaticky zapinany), a je tam len ten meky. A ta vyska sa reguluje len podla rychlosti a hrbolatosti - nereguluje sa teda tuhost napravy - rozumiem tomu dobre?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  09:42

    « Pluriel a Airdream

    Citroen prisel s novymi prototypy C3 Pluriel a C Airdream vychazejici z C6. Mrknete na tyto linky:
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  09:38

    « Re: Hydractive

    Hydractive3 ma na kazde naprave 2 tlakove koule a umoznuje pouze zmenu svetle vysky vozu (tlacitko SPORT ve voze neni). Hydractive3+ ma na kazde naprave koule 3. Krome zmeny svetle vysky umoznuje take nastaveni sportovniho rezimu (tuhosti podvozku). Ten lze nastavi bud manualne tlacitkem SPORT nebo jej jednotka BHI nastavi sama pokud zjisti, ze styl jizdy (akcelerace, caste otaceni volantem, atd.) odpovida sportovnimu stylu jizdy.
    H3 se u nas prodava jen s motory 1,8i a 2,0HDI.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  09:05

    « Re: Auto-Cite s.r.o již nikdy více

    Také jsem se tam ocitl, když mi praskla na Xantii trubička u serva. Prý že je nutné vyměnit celé servo za 20.000Kč... Když jsem odmítl, jenom tu trubičku nouzově nastavili za 3.300Kč. Nechal jsem si pak opravu provézt v Planet Citroen HK, kde jsem dal za kompletní přetěsnění serva a výměnu trubičky cca 2.000Kč, a to ještě na autě "odladili" spoustu dalších věcí (překontrolovali a doplnili olej v převodovce, atd.) a hlavně auto naleštili a uvnitř vyčistili tak, že jsem ho ani nemohl poznat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  08:54

    « Re: Koupě Xantie

    Jednoznačně doporučuji. Je to velké pohodlné auto, i když tak nevypadá, spotřeba se dá udržet na 6-7 litrech. Bohužel se u Breaku 1.9TD v uvedené cenové kategorii (r.v.95-96, možná ješte 97, ale to bych byl hodně opatrný) moc nevyskytují slušnější výbavy, o hydroaktivu nemluvě - přece jenom to je "pracovní" auto.
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.09.02  04:32

    « Bez nadpisu

    tie servisy su vazne hnusne. mam taky pocit, ze najlepsie by bolo servisovat si auto svojpomocne. lenze to nejde :(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…