Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: Hydractive
to matuS: Dík za odpověď. Mám ještě pár dotazů.
Co znamená tvoje věta "defaultne je podvozok moc tvrdy"? Omezuje hydractive nějak znatelně přenos rázů a otřesů od vozovky do interiéru? Jak je to se spolehlivostí různých elektronických systémů v C5? Jaké je výrobní zpracování vozu - vrzání a pazvuky v interiéru? (Je to příliš drahé auto, než aby se tyto mouchy daly tolerovat). -
matuS 28.10.02 01:00
« Re: Hydractive
sedrik> hydroactive III vo vyssich vybavach C5 (s moznym manualnym nastavenim rezimu SPORT) je naozaj fasa - najme ide o to, ze auto sa _nenaklana_ (samozrejme naklana sa, ale malo)
jazdne vlastnosti su podla mna priemerne, navyse je to pravda s necitlivym riadenim - posilnovac je taky silny ze nieje kontakt s vozovkou - jednoducho to nieje sportove auto aj ked zapnes obidva sportove ovladace, ktore v aute najdes :-)
co sa tyka nerovnosti, tlmi to dobre, najviac je to poznat na velkych priecnych nerovnostiach, napr spomalovac, ked prednou napravou prejdes, system sa pripravi na zadok a zadok prejde tiez krasne plavne (mam skusenost, ze u klasiky je predok v pohode, lebo je tazky, ale zadok nadskoci)
pravdu povediac ja osobne som z hydroactive III sklamany, a ten slogan na billboarde pravda nieje. defaultne je podvozok moc tvrdy, na citroen je to dost nezvyk.
vyhoda je urcite to, ze mas stale rovnaku svetlu vysku bez ohladu na zatazenie, na dialnici sa to automaticky znizuje, cize zvysuje stabilitu a znizuje spotrebu a v podmienkach horsej kvality ciest sa zasa automaticky zvysuje (v blave to vyzera ako offroad :-) )
takze asi tak, podla mna je to naozaj fasa system, ale zasa zazraky necakaj, nekonaju sa. -
« Hydractive
Prosím ty, kteří mají nějakou zkušenost s jízdou v C5, aby mi sdělili, jaký je rozdíl mezi konvenčním podvozkem a podvozkem hydractive. Neumím si představit co hydractive fakticky přináší. Tlumí lépe nerovnosti silnic? Jaké nerovnosti? Je ten rozdíl oproti konvenčnímu podvozku zásadní? Do jaké míry je pravdivá reklama na bilboardu, kde stojí C5 na kočičích hlavách a vedle je napsáno "každá cesta je dokonalá". Jaké jsou jízdní vlastnosti? (V některých testech jsou vyzdvihovány, v jiných označeny jen za průměrné kvůli naklánění v zatáčkách.) Díky. -
« Citroen BX 19 TRD
Ahoj! Jestli má někdo zájem koupit ojetý Citroen s pohodlným hydro-odpružením, tak bych měl na prodej stříbrného BX diesel 1.9, rv. 1989. Je to hatchback, najeto 246 tkm, ve velmi udržovaném stavu. Cenu si představuji kolem 49 tis. Kč, ale jsem ochotný o tom diskutovat. K vidění v Praze nebo v Plzni, zájemcům pošlu fotky a další info. Email: leonardo.tm@email.cz -
« Re: Hydractive
Pokud mne pamet neklame, tak jednotka PSI je uzivana zejmena v USA a jedna se tusim o Pound/square Inch, ci-li libra na ctverecni palec. 100kPa je cca 7PSI, takze by tlak v kouli vychazel na nejakych 350-700kPa, "lidsky" 3,5 az 7 atmosfer - to se mi nezda jako moc velky tlak, spise bych typoval, ze udaj 25,31 a 44 je v atmosferach. -
« Re: Hydractive
Neda se rict, ze by nektere byly tvrde a jine mekke. Ve skutecnosti by vsechny vozy mely byt stejne nastaveny. Ve skutecnosti si na tvrdost podvozku stezovalo nejvic majitelu sedanu 2,2HDI a 3,0V6. Kouli jsou 3 druhy podle tlaku dusiku nad membranou (25, 31, 44 PSI). Podle motoru a verze (kombi/sedan) se tlak lisi, cim nizsi tlak tim tvrdsi projev. V pripade nespokojenosti s tuhosti je mozne je vymenit za koule s vyssim tlakem. Pripominam, ze toto vse se tyka jen starsich vozu a pouze zadni napravy. U novych vozu a kombiku by tento problem nebo spis pocit nemel nastat. (koule jsou videt pri pohledu zezadu zespoda na zadni napravu a tlak je na nich vyrazen a je dobre citelny) -
« Re: Hydractive
>tipujem ze tazsie verzie (hdi, v6) budu tie tvrdsie< tazsie a silnejsie ze? no to nepochybujem, ja sa len pytam ci maniekto nejake seriozne informacie ... vyzera to tu este na jednu C5 v nejakej nizkej verzii ... asi 1.8 ... namiesto tej 307SW ... 2.0 uz stoji o vela viacej tak preto som sa pytal na ten hydractive ... je to auto do babskych ruk do mesta, tak nejaky sport rezim a tvrdy podvozok nehrozia :-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
ze je tvrdy :-) v porovnani s XM a xantiou. tvrdost podvozku je podla mna podobna ako ma passat.
je velmi tazko povedat, do ktorej kategorie sa auto radi, pretoze vnutornou velkostou patri do vyssej strednej, vyrobca zasa hovori ze je to nastupca xantie, ktora patri do strednej triedy. kazdopadne si myslim ze auto nedosahuje komfort pruzenia vyssej strednej triedy - mercedes E je na tom lepsie.
Omezuje hydractive nějak znatelně přenos rázů a otřesů od vozovky do interiéru?
to je taka divna otazka, nevies to nejako lepsie sformulovat? neviem na co narazas...
Jaké je výrobní zpracování vozu - vrzání a pazvuky v interiéru? (Je to příliš drahé auto, než aby se tyto mouchy daly tolerovat). je to v pohode. zo zaciatku buchalo v zadnej naprave - znamy problem, ale to uz je dnes spravene. inac auto vrzga len na macacich (kocicich) hlavach (ale tam vrzga aj novy passat :-) ) inac je celkom tiche, som bol prekvapeny ked som sa v tom naposledy viezol. otec mal auto ako jeden z prvych na slovensku, cize boli tam este nejake detske chyby, trvalo to sice skoro rok, kym to vsetko spravili (najme tu zadnu napravu) ale teraz je to OK, ja som to auto prehnal po cestach a necestach a bolo naozaj tiche.
spracovanie - ak ti nevadi ze v Exclusive je iba imitacia dreva - vyzera celkom dobre, ale ked na to zaklepes tak je to jasne :), a ked si dokupis kozu (otec ma svetlu) tak auto vyzera velmi dobre a naozaj kvalitne.
ja som sa este viezol s 2.0 a 2.0hdi a obe boli tiche a vyzerali dobre. myslim si ze c5 je uz celkom dobre auto.