Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
"-- skrytý --" 07.06.05 20:02
« Servis na vymenu tesnenia pod hlavou
Pozeram, ze je to tu nejake mrtve... Ale predsa skusim otazku...
Neviete mi poradit nejaky dobry servis alebo mechanika (najlepsie specialistu na motory a este lepsie specialistu na Citroen motory:) )
v okoli Martina alebo Ziliny (pripadne kusok dalej) na vymenu tesnenia pod hlavou a vymenu gufierok ventilov na Citroene Xsara 1.6i? Alebo je to oprava, ktoru dobre zvladne kazdy servis?
V autorizovanom servise vyjde praca na cca. 5.700 Sk, myslite, ze sa to da niekde spravit podstatne lacnejsie?
Co je dobre si dat rovno vymenit, ked bude hlava dole? Nejake ine tesnenia, gufierka, ...?
Dakujem za kazdu radu.
Dusan -
matuS 28.01.04 20:02
« nove berlingo
tak som sa parkrat vozil v novom berlingu 2.0hdi a mozme povedat, ze total sklamanie.
Na to, ze ked sa to vybavi, je to drahe takmer ako picasso, tak :(( otras. S picassom sa to neda vobec porovnat. Volant utopeny, nasmerovany kolmo hore ako v autobuse, radenie sice presne, ale take divne rozviklane, koniec paky opisuje metrove drahy pri radeni, v sirokych topankach sa plynovy pedal bije s brzdovym.
Co sa tyka interieru, fakt humus, palubovka este vyzera ako tak, ale tie vyduchy a-la c3 su nalakovane na cierno a vyzeraju strasne, kruhove pristroje su uplne otrasne, radio hra nahovno. Prisambohu sa mi na tom aute najviac pacili puklice, az uplne z blizka bolo vidno, ze su to ocelove disky s puklicami, z dialky to vyzera ako elektrony.
jazdne vlastnosti inac na tom snehu celkom dobre (mna gumach dunlop m3), brzdy OK, aj nastup, hdi tradicne dobre, aj ked horsie odhlucnene ako v picasse.
berlingo je fakt taky neohrabany nakladiak, lenze taka potom mala byt aj ta cena... -
« evasion - dekodovani VIN
Chystam se koupit jete Evasion, Ulysse nebo 806 a potrebuji popis dekodujici VIN, nebo jina identifikacni cisla, abych mohl overit aspon nasledujici udaje:
datum vyroby karoserie(auta), datum vyroby motoru, typ motoru (potrebuji mit jistotu, ze motor je 2.0i 97kW a vice, nebo CT (ne 89 kW) ), pripadne vsechny mozne dalsi udaje.
Poradite mi nekdo, kde to lze ziskat?
-
« Xsara 1.4 problem
zdravim, vlastnim Xsaru 1.4 neceli rok este je v podstate nova ale mam s nou jeden problem no teda 2 problemi...zatial som s nou najazdil cca 10 000 km iba a problem je ze obcas ked zaradim 5ku tak auto proste strati vykon a nemozem dosiahnut rychlost viac nez tak 100 km a mozem mat pedal zosliapnuty az po podlahu a proste nic auto nereaguje potom musim dat na 4 a zase 5 a potom to uz ide ale obcas ani toto nezaberie, kedze mi po roku konci zaruka tak som to odniesol do servisu nech sa na to pozru a samozrejme vsetko v poriadkuka tak sa obavam ze potom si budem muset zaplatit opravu sam a teraz sa ma snazia v servise oblbnut ze autu nic neni no neviem. V com moze byt problem? A ten druhy problem je ten ze ked radim z 1na2 ako keby daco v prevodovke praskalo nech sa snazim radit co najjemnejsie vzdy to pukne. Moze to byt tym ze som na tom tak malo zatial najazdil a auto este neni zabehane ako mi povedali v servise...? Kazdopadne uvitam kazdu radu -
matuS 22.11.03 01:36
« Re: xantia 2.0
do race, ale uz tam fotra seru, tak zacne chodit do stupavy. problem je, ze raca riesi to nevypinanie motora (spinacia skrinka nepomohla, takze na buduci tyzden namomtuju spat tu staru) takze asi to tam bude chciet doriesit.
asi ho ukecam, nech sa uz na racu vysere a nosi to len do stupavy. stupava bola zatial vzdy fajn, jedine je nahovno, ze je to tak daleko.
ale jar je blizko a c5 pojde asi do darexu... -
matuS 28.10.03 19:40
« xantia 2.0
vcera som sa povozil na 94 xantii 2liter, najazdene 105tisic, fu, tak musim povedat, ze naozaj paradna jazda! ako to filtrovalo nerovnosti, a ako ticho, dost som z toho nechapal. povedal by som ze je to lepsi jazdny komfort ako C5...
btw c5 -> nieco sa dosralo na serve, museli menit hadicu, a nieco je pokazene ale nevie sa co, prejavuje sa to tym, ze ked vyberem kluciky zo spinacej skrinky, tak motor stale bezi az do otvorenia dveri...skusobne dneska namontovali novu spinacu skrinku, ak to pomoze tak 30.000sk ak nie, tak namontuju staru a rozmyslaju co dalej...
auto ma teraz 110.000km, motoricky je v poriadku, priemerna spotreba 11.9, ale furt sa seru nejake prkotinky, ako central na jednych dverach, nechce sa zavriet popolnik (novy 5.000sk) a podobne. ocino picuje, ze najlepsie auto bol xedos a toto su sroty :) -
« Re: bezpečná kráska-nic to není
To Jaros:
Tak hochu nevim - asi máš v životě smůlu,ale
to jak se trapně povyšuješ s nějakejma německejma
pekáčema opravdu nesvědčí o tvém vztahu k autům...
jinak bys nemoch napsat o autě který svýma kvali-
tama podvozku, prostorem a odolností stále patří
mezi elitu třídy že je "*"...Taky si nemyslím
žebych to řešil komicky - od té doby v autě nic
ani nezavrzá, byla to jediná věc, navíc ty gumový
bloky sou v těch zámcích právě proto aby ty
zadní sedadla neklepaly a tak nerachotily při
otřesech. Navíc to začalo dělat v zimě kdy bylo
v noci i -15° a tudíž stačilo udělat to jak sem
to popsal. Teď už sem nato ani nesáhl, sedadla
skládám poměrně často a při pohledu do zámků je
vidět že po mazacím tuku není na těch styčných
plochách ani stopa... takže ....