Citroën Club

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën

  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.11.02  15:38

    « C5 detaily

    1. Tak mi vcera nejakej idiot ukrad' antenu. Nejdriv jsem si zoufal, co bude stat nova, ale pak jsem si pujcil antenu z feldy a heureka - ona tam pasuje. Takze to spravilo 170,-Kc a mam novou. Pocitam, ze original by stal pres pet stovek. No a ze prej Citroen dela vsecko jinak nej ostatni.
    2. Shodou okolnosti taky vcera jsem prezouval na zimni gumy. Auto jsem kupoval na elektronech 16", ale sehnal jsem si je sam, takze jsem mel original plechovy 15" disky. Me to nejdriv nedoslo, ale az v pneuservisu zasly nad tim, ze jsou hlinikovy. (pravdepodobne stejny jsou na P307) Je zajimavy, ze ty zimaky jsou vlastne lehci nez letni. Jedina dan za tu vahu jsou specificky srouby bez kuzelu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  22:42

    « Re: Hydractive

    Prave to, aky je obrovsky mi na nom vadi asi najviac. Proste mi to pripada ako dodavka a ked vidim sedan, tak stale mam pred ocami dodavku. Mne citroenacke predky moc nepasuju - vynimkou je iba Saxo pred faceliftom, to ma smrnc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  20:00

    « Re: Hydractive

    Zrovna C5 mi moc pro fotry nepripada. Ja se aspon za fotra nepocitam. Designove je trosku jinde nez konkurence, to je pravda, ale usedly design rozhodne nema. Draha taky neni, ale vzhledem k vybave. Za tech 900 000,- bys o moc vic vybaveny auto nekoupil. Ja jsem se svoji C5 break 2.0i maximalne spokojeny. Jede svizne, podvozek zehli nerovnosti, spotrebu ma priznivou. Zpracovani, alespon na mym aute je vyborny. Interier mi kupodivu nevrze ani na kocicich hlavach. A je to obrovsky auto, do kteryho se toho spousta vejde.
    Ode me fakt maximalni spokojenost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  08:15

    « 14˝ disky Xsara I

    Nemáte niekto zbytočné štrnásťpalcové plechové disky na Xsaru I ? Zháňam také. Vďaka za info.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  07:46

    « Re: Hydractive

    to Sedrik: no on ten C5 neni zas takovej zazrak. Je to takovy auto pro fotry. Sportovne si v tom nezajezdis. Zkousel jsem ho - taky se mi libil, ale nevzal jsem ho. Taky je relativne drahej. Trochu slusna vybava stoji 900 000. Ale vyzkousej a uvidis. Jinak u citroena maji otevreno i v sobotu. Citroeny nejsou spatny. Do prace jsem kupoval nejaky Berlingo a i kdyz s tim obcas jedu, tak je velmi pohodlny a prijemny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  07:06

    « Re: Hydractive

    MatuS, řekls mi vše, co jsem chtěl vědět. Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 30.10.02  01:01

    « Re: Hydractive

    sedrik> tlmi to dobre. ale nie dokonalo. podla mna vacsie nerovnosti zvlada lepsie ako tie mensie - tj tvrde razy niesu ale jazda nieje plavna.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  16:42

    « Re: Hydractive

    >Nejideálnější ze všech rodinných kombi< :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  15:36

    « Re: Hydractive

    to Luf: Máš samozřejmě pravdu. Já si jen neumím udělat čas. V pracovní dny to absolutně nepřipadá v úvahu (aspoň mi to tak připadá) a v sobotu nemají v salonech otevřeno (pokud vím). Pokud jde o design C5, tak já jsem úplně unešenej. Jen to auto vidím a zvedá se mi tep. No a Break to je úplná bomba. Nejideálnější ze všech rodinných kombi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  11:57

    « Re: Hydractive

    BTW: viete ze to malo mat povodne splyvajuci zadok? ale prerobili to - mozno ked vybehla nova laguna, asi by sa prilis podobali :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  11:55

    « Re: Hydractive

    >designovo moc neoslovilo< to chce stravit to trosku; ked som to videl prvy krat na zivo, skoro som sa pogrcal, ale teraz sa mi zacina celkom pacit, aj to vidiet po uliciach stale castejsie ... ale kombi sa mi pacilo hned od zaciatku :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  10:10

    « Re: Hydractive

    Sedric - a nebolo by jednoduchsie sa v tom aute previezt, aby si zistil, ako sa to sprava? Ja som sa s matuSom previezol - dojmy uz vyprchali, ale pamatam si z toho, ze C5 je velmi fajnove auto. Bohuzial ma designovo moc neoslovilo, ale jazda s nim bola velmi fajn.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  07:44

    « Re: Hydractive

    to matuS: Pokusím se tedy přeformulovat druhou otázku. Jedeš-li jakýmkoli autem a přejedeš-li nějakou díru či vypouklinu v silnici, je v interiéru cítit náraz - prostě podvozek neutlumí celou energii toho nárazu kol na nerovnost a ten náraz je cítit i v kabině. Někdy jen málo, někdy se otřese celá kabina, záleží na konkrétní nerovnosti, rychlosti a na autě. Některá auta mají podvozek od kabiny dobře odizolován a rázy se přenášejí jen málo, jiná naopak. Chtěl jsem vědět, jestli podvozek hydractive se dá z tohoto hlediska nějak charakterizovat. Doufám, že to není úplně nesmyslný dotaz.
    Díky moc za informace.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 29.10.02  04:12

    « Re: Hydractive

    Co znamená tvoje věta "defaultne je podvozok moc tvrdy"?
    ze je tvrdy :-) v porovnani s XM a xantiou. tvrdost podvozku je podla mna podobna ako ma passat.
    je velmi tazko povedat, do ktorej kategorie sa auto radi, pretoze vnutornou velkostou patri do vyssej strednej, vyrobca zasa hovori ze je to nastupca xantie, ktora patri do strednej triedy. kazdopadne si myslim ze auto nedosahuje komfort pruzenia vyssej strednej triedy - mercedes E je na tom lepsie.


    Omezuje hydractive nějak znatelně přenos rázů a otřesů od vozovky do interiéru?
    to je taka divna otazka, nevies to nejako lepsie sformulovat? neviem na co narazas...

    Jaké je výrobní zpracování vozu - vrzání a pazvuky v interiéru? (Je to příliš drahé auto, než aby se tyto mouchy daly tolerovat). je to v pohode. zo zaciatku buchalo v zadnej naprave - znamy problem, ale to uz je dnes spravene. inac auto vrzga len na macacich (kocicich) hlavach (ale tam vrzga aj novy passat :-) ) inac je celkom tiche, som bol prekvapeny ked som sa v tom naposledy viezol. otec mal auto ako jeden z prvych na slovensku, cize boli tam este nejake detske chyby, trvalo to sice skoro rok, kym to vsetko spravili (najme tu zadnu napravu) ale teraz je to OK, ja som to auto prehnal po cestach a necestach a bolo naozaj tiche.
    spracovanie - ak ti nevadi ze v Exclusive je iba imitacia dreva - vyzera celkom dobre, ale ked na to zaklepes tak je to jasne :), a ked si dokupis kozu (otec ma svetlu) tak auto vyzera velmi dobre a naozaj kvalitne.

    ja som sa este viezol s 2.0 a 2.0hdi a obe boli tiche a vyzerali dobre. myslim si ze c5 je uz celkom dobre auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.10.02  11:05

    « Re: Hydractive

    to matuS: Dík za odpověď. Mám ještě pár dotazů.
    Co znamená tvoje věta "defaultne je podvozok moc tvrdy"? Omezuje hydractive nějak znatelně přenos rázů a otřesů od vozovky do interiéru? Jak je to se spolehlivostí různých elektronických systémů v C5? Jaké je výrobní zpracování vozu - vrzání a pazvuky v interiéru? (Je to příliš drahé auto, než aby se tyto mouchy daly tolerovat).
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 28.10.02  01:00

    « Re: Hydractive

    sedrik> hydroactive III vo vyssich vybavach C5 (s moznym manualnym nastavenim rezimu SPORT) je naozaj fasa - najme ide o to, ze auto sa _nenaklana_ (samozrejme naklana sa, ale malo)
    jazdne vlastnosti su podla mna priemerne, navyse je to pravda s necitlivym riadenim - posilnovac je taky silny ze nieje kontakt s vozovkou - jednoducho to nieje sportove auto aj ked zapnes obidva sportove ovladace, ktore v aute najdes :-)
    co sa tyka nerovnosti, tlmi to dobre, najviac je to poznat na velkych priecnych nerovnostiach, napr spomalovac, ked prednou napravou prejdes, system sa pripravi na zadok a zadok prejde tiez krasne plavne (mam skusenost, ze u klasiky je predok v pohode, lebo je tazky, ale zadok nadskoci)


    pravdu povediac ja osobne som z hydroactive III sklamany, a ten slogan na billboarde pravda nieje. defaultne je podvozok moc tvrdy, na citroen je to dost nezvyk.
    vyhoda je urcite to, ze mas stale rovnaku svetlu vysku bez ohladu na zatazenie, na dialnici sa to automaticky znizuje, cize zvysuje stabilitu a znizuje spotrebu a v podmienkach horsej kvality ciest sa zasa automaticky zvysuje (v blave to vyzera ako offroad :-) )

    takze asi tak, podla mna je to naozaj fasa system, ale zasa zazraky necakaj, nekonaju sa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.02  17:29

    « Hydractive

    Prosím ty, kteří mají nějakou zkušenost s jízdou v C5, aby mi sdělili, jaký je rozdíl mezi konvenčním podvozkem a podvozkem hydractive. Neumím si představit co hydractive fakticky přináší. Tlumí lépe nerovnosti silnic? Jaké nerovnosti? Je ten rozdíl oproti konvenčnímu podvozku zásadní? Do jaké míry je pravdivá reklama na bilboardu, kde stojí C5 na kočičích hlavách a vedle je napsáno "každá cesta je dokonalá". Jaké jsou jízdní vlastnosti? (V některých testech jsou vyzdvihovány, v jiných označeny jen za průměrné kvůli naklánění v zatáčkách.) Díky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.10.02  17:31

    « pallas

    Pallas zijes? neviem sa ti na kiwi domailit
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.10.02  11:30

    « Citroen BX 19 TRD

    Ahoj! Jestli má někdo zájem koupit ojetý Citroen s pohodlným hydro-odpružením, tak bych měl na prodej stříbrného BX diesel 1.9, rv. 1989. Je to hatchback, najeto 246 tkm, ve velmi udržovaném stavu. Cenu si představuji kolem 49 tis. Kč, ale jsem ochotný o tom diskutovat. K vidění v Praze nebo v Plzni, zájemcům pošlu fotky a další info. Email: leonardo.tm@email.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  09:26

    « Re: Forum na Yahoo

    C5bk> link nezafungoval, ale nakoniec som to nasiel, takze vdaka, vyzera to na dlhsie citanie :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…